Oh lekker is dat. Zo weet je wel wie je echte vrienden zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik kan wel van mijn spaarrekening halen maar da doe ik gewoon niet graag.
@SAJ: tis idd irritant... vooral omdat ik nog geld krijg van anderen die het maar nie terug willen geven en da ik daar constant achteraan zit...
mjwa... ze kunnen de schijt krijgen momenteel...quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh lekker is dat. Zo weet je wel wie je echte vrienden zijn.
Dat kan ik me voorstellen ja. Vooal omdat je eigenlijk niet blut bent.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa... ze kunnen de schijt krijgen momenteel...
sorry ben ff flink chago.
ik krijg iig draaitafels voor mijn verjaardag!
Mja, heeft iedereen wel eens. Maar 't is inderdaad zwaar frustrerend zoietsquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa... ze kunnen de schijt krijgen momenteel...
sorry ben ff flink chago.
ik krijg iig draaitafels voor mijn verjaardag!
Is het relevant om te vertellen dat mijn lunch mij niks gekost heeft?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het relevant om te vertellen dat mijn lunch vandaag 4,20 kostte?
Maar jij werkt dan ook in de beste computergroothandel in de wereld.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is het relevant om te vertellen dat mijn lunch mij niks gekost heeft?
Ben blij dat je dát er toch even bij zegt...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat beste was natuurlijk sarcastisch bedoelt.
Dat jij ooit bij de post bent weggegaan....quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben blij dat je dát er toch even bij zegt...
(Klote bedrijf)
Kom hierheen, dan trakteer ik je op wat te eten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:06 schreef Jerruh het volgende:
och voedsel is al duur genoeg de laatste tijd.
Ze konden me geen fulltime contract aanbieden.. anders had ik daar zeker nog wel even gebleven. Heb het daar nooit zo slecht naar m'n zin gehad als nu bij Alternatequote:Op dinsdag 16 november 2004 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat jij ooit bij de post bent weggegaan....
morgen kan ik nog rondkomen, maar donderdag..quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom hierheen, dan trakteer ik je op wat te eten.
Ik denk dat je zelfs met een dubbele baan beter in je vel had gezeten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze konden me geen fulltime contract aanbieden.. anders had ik daar zeker nog wel even gebleven. Heb het daar nooit zo slecht naar m'n zin gehad als nu bij Alternate
ik ga eens kijken....quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Eeehm Bart was je niet blij met mijn geld wat ik je zojuist heb overgemaakt
Je bent welkom.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
morgen kan ik nog rondkomen, maar donderdag...
wauw er zit rente bijquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Eeehm Bart was je niet blij met mijn geld wat ik je zojuist heb overgemaakt
dankje (en i know..quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent welkom.
Nee man het klopt zo!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
wauw er zit rente bij
moet ik wat terugstorten?
wacht ik kom wel ff snel online
Heeyaquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dankje (en i know..)
ook hallo mark.
bier bier bier bier bierquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee man het klopt zo!
Oeh het is downloadtijd:
NIeuwe Kylie, Lemar, Jamie Cullum en Blue........
Later bartquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
bier bier bier bier bier
download ze nog
de rest ook een fijne avond!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:38 schreef Andyvie het volgende:
Nog maar een aflevering Alias en dan zijn er geen nieuwe afleveringen meer
Nou ja, voorlopig niet dan
Psssst nieuwe serie tip: Desperate Housewives.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:38 schreef Andyvie het volgende:
Nog maar een aflevering Alias en dan zijn er geen nieuwe afleveringen meer
Nou ja, voorlopig niet dan
Euhm... Waarom ga je niet bij Paradigit werken ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben blij dat je dát er toch even bij zegt...
(Klote bedrijf)
Nog meer nieuwe seriesquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Psssst nieuwe serie tip: Desperate Housewives..
Moeilijk te omschrijven. het is een soap maar ook weer niet (komt één keer per week). Het is een drama maar ook een comedy. Met ook nog wat mystery erin. Het is een succes in de VS en ik vind het een erg leuke serie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nog meer nieuwe seriesWat is dit voor serie?
quote:A primetime soap with a truly contemporary take on "happily every after," this new hour- long drama takes a darkly comedic look at suburbia, where the secret lives of housewives aren't always what they seem.
Looking down on her friends and family isn't a way of life for Mary Alice Young (Brenda Strong) … it's a way of death. One day, in her perfect house, in the loveliest of suburbs, Mary Alice ended it all. Now she's taking us into the lives of her family, friends and neighbors, commenting from her elevated P.O.V.
Her small circle of girlfriends are wondering why one of their own would do something so rash… and so messy. There's Susan Mayer (Teri Hatcher), the divorcee and single mom who will go to extraordinary lengths for love; Lynette Scavo (Felicity Huffman), the ex-career woman who traded the boardroom for boredom, mixed with moments of sheer panic as the mother of four unmanageable kids; Bree Van De Kamp (Marcia Cross), the Martha Stewart on steroids, whose family is about to mutiny; and Gabrielle Solis, the ex-model with everything she's every wanted – a rich husband, a big house – so what is she doing with John, the 17-year-old gardener (Jesse Metcalfe)? And there are her neighbors, including serial divorcee Edie Britt (Nicollette Sheridan), whose romantic conquests have everyone buzzing.
Then there are the men: Hunky new neighbor Mike Delfino (James Denton), a supposedly widowed plumber who has Susan and Edie vying for his attention; Rex Van De Kamp (Steven Culp), who's just told Bree he wants a divorce; Gabrielle's better half, Carlos (Ricardo Antonio Chavira), who figures he bought his wife a $15,000 diamond necklace, so she should do whatever he tells her; as for Mary Alice's newly-widowed husband, Paul (Mark Moses), there must be a reason why he's acting so suspiciously – and why he's digging up the pool in the middle of the night!
From her unique vantage point, Mary Alice sees more now than she ever did alive, and she's planning to share all the delicious secrets that hide behind every neighbor's closed door in this seemingly perfect American suburb.
Ik wil hierna niks meer met computers te maken hebben...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:14 schreef G_E het volgende:
[..]
Euhm... Waarom ga je niet bij Paradigit werken ofzo?.
eej wizquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:18 schreef wizarddragon het volgende:
Damn, wat een zit was The Seven Samurai van Akira Kurosawa, maar wel een indrukwekkende film. De film staat ook niets voor niets op nummer 5 van de IMDB top 250.
Nog een goedenavond mensen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding] mijn poppetje is het mooist
Tinekequote:Op dinsdag 16 november 2004 22:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding] mijn poppetje is het mooist
Whehe, ja daar straalt ze de hele World Of Warcraft mee overhoopquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bio Stabiel?
Ik doe nu Need for Speed Underground 2quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja daar straalt ze de hele World Of Warcraft mee overhoop
Pup speelt dat ook. Ik ben meer een World of Darkness aanhanger
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |