Nee joh, ik ben alleen leuk op internet.quote:Op zondag 5 december 2004 20:15 schreef Skaai het volgende:
Ja, en dan kom jij vast en zeker ook.Tof Pouque!
In het echt ben je een rustig manneke.quote:Op zondag 5 december 2004 20:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben alleen leuk op internet.
Klopt, maar dat ben ik hier toch ook wel.quote:Op zondag 5 december 2004 20:18 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
In het echt ben je een rustig manneke.
quote:Op zondag 5 december 2004 20:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Klopt, maar dat ben ik hier toch ook wel.
Mwah.quote:Op zaterdag 4 december 2004 19:33 schreef Croupouque het volgende:
[..]
IK BEN HELEMAAL NIET TERUG GUTVERKRANKEDIKKEME!
quote:
De meet was zowat om hem heen geregeld. En wie komt er niet? JawidePawi.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hou je bek jij. Gaat staat bekant elk weekend bij Nouk op de stoep.
Als ik dat gezichtje van je weer voor me zie wordt zelfs die kanonnade een poëtisch hoogstandje.quote:Op zondag 5 december 2004 20:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh ja. "Gutverkrankedikkeme", daar krijg je een permban voor als je niet oppast.
Wij schitterde door afwezigheid.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
De meet was zowat om hem heen geregeld. En wie komt er niet? JawidePawi.
Ouwe pik, ouwe pijp, zeg het eens. Ik volg het niet.quote:Op zondag 5 december 2004 20:24 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hou je bek jij. Gaat staat bekant elk weekend bij Nouk op de stoep.
Ik had inderdaad bijzonder relevante verplichtingen.quote:Op zondag 5 december 2004 20:26 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wij schitterden door afwezigheid.
Ik overdreefde. Jullie nuttigen wel eens gezamelijk pils, heb ik gehoord.quote:Op zondag 5 december 2004 20:28 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ouwe pik, ouwe pijp, zeg het eens. Ik volg het niet.
Ik ga metee de batterije va m' toetsebord vervange.quote:Op zondag 5 december 2004 20:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik had inderdaad bijzonder relevante verplichtingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |