Mooi lijstje inderdaad, was ik even vergetenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Tof arcee
Dat Theo meer losmaakte dan Pim en 11-9 had ik al gehoord maar om het in cijfers te zien is inderdaad toch iets anders.
Bedankt!
[update] Neergeschoten leraar overledenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
Wat was er op 15 januari dit jaar aan de hand
schietpartij op het terra college.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
Wat was er op 15 januari dit jaar aan de hand
Ja, ik zie nu dat het over een paar dagen is uitgespreid, bedanktquote:Op woensdag 17 november 2004 23:45 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
[update] Neergeschoten leraar overleden
(tenminste, dit was op 13 januari)
En je dan realiseren dat je al die postings ook nog daadwerkelijk hebt gelezenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:40 schreef Dagonet het volgende:
Bedankt!
Ja, da's het enge ervan, bijna de dubbele hoeveelheid van m'n postcountquote:Op woensdag 17 november 2004 23:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En je dan realiseren dat je al die postings ook nog daadwerkelijk hebt gelezen
En nu nog van OOG en ANM.quote:Dit waren de drukste dagen op Nieuws en Achtergronden
Da's allemaal 't zelfde.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:55 schreef Sidekick het volgende:
En nu nog van OOG en ANM.
ANM was beterquote:Op woensdag 17 november 2004 23:58 schreef Arcee het volgende:
Da's allemaal 't zelfde.
Humorloze.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's allemaal 't zelfde.
jups, blijkbaar is er toen in andere forums gepost over het onderwerp (GC misschien ???)quote:Op donderdag 18 november 2004 07:22 schreef Georges het volgende:
Ik had wel verwacht dat 11 september hoger zou staan. Leuke lijst verder.
Het was gewoon nog niet zo druk destijds op het forum. En het werd allemaal erg traag door de enorme hoeveelheid views.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
jups, blijkbaar is er toen in andere forums gepost over het onderwerp (GC misschien ???)
Toch vreemd om opnieuw te zien hoe het toen ging:quote:Op donderdag 18 november 2004 11:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was gewoon nog niet zo druk destijds op het forum. En het werd allemaal erg traag door de enorme hoeveelheid views.
Hier begon het mee:
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
Toen leek dat nog onwaarschijnlijk jaquote:echt bizar, ik ben het nu op cnn aan het kijken en de brand wordt steeds groter. Ze hebben echt geen flauw idee wat voor vliegtuig het is geweest. Daarnet zeiden ze dat het zowel een cessna kon zijn geweest als een 737, maar dat laatste lijkt me knap onwaarschijnlijk.
Dit:quote:Op donderdag 18 november 2004 11:46 schreef paultjuhhh het volgende:wat staat er nou op 1 ? al die linkjes zijn hetzelfde
handig
Ja, heel vreemd om weer terug te lezen. Was de eerste dag dat ik actief een topic aan het volgen was op Fok! omdat alle nieuwssites plat gingen.quote:Op donderdag 18 november 2004 11:58 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Toch vreemd om opnieuw te zien hoe het toen ging:
[..]
Toen leek dat nog onwaarschijnlijk ja
M'n eerste gedachte was toen nog dat het worst-case scenario zou zijn dat dat "vliegtuigje" er dan waarschijnlijk ook wel weer uitviel en op straat nog een paar doden zou veroorzaken
mijn threadquote:Op donderdag 18 november 2004 12:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dit:
Explosie bij politie-inval Den Haag
En een paar uur verder hadden we 15 delen met meer dan 10.000 views per topic. Toen lag het forum ook bijna op zijn gat.
Arcee telt įlles, klik maar op z'n sigquote:Op donderdag 18 november 2004 09:25 schreef Mr.J het volgende:
En die heb je allemaal geteld?
De drukste dagen over het hele Fok!forumquote:Op donderdag 18 november 2004 18:25 schreef golfer het volgende:
Wat toen ongekend druk voor Fok! was, blijkt nu dus alweer ruimschoots ingehaald te zijn door andere gebeurtenissen.
Het aantal posts is tegenwoordig over de hele linie veel hoger, heeft ongetwijfeld ook te maken met de enorme aanwas in users sinds die tijd.
* ril * ook zo'n gebeurtenis......quote:Op donderdag 18 november 2004 17:55 schreef err het volgende:
[..]
mijn thread![]()
Die van de moord op Pim Fortuyn ook trouwens![]()
Ril-topic idd.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:29 schreef Againzender het volgende:
* ril * ook zo'n gebeurtenis......
Wel mooi van deze lijst van jou, je gaat weer even zoeken hoe het begon. En volgens mij weet iedreen nog precies wat hij aan het doen was toen hij het nieuws hoorde.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ril-topic idd.
ik weet alleen wat ik deed toen insomniac op zwart gingquote:Op donderdag 18 november 2004 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel mooi van deze lijst van jou, je gaat weer even zoeken hoe het begon. En volgens mij weet iedreen nog precies wat hij aan het doen was toen hij het nieuws hoorde.
toen lag half internet platquote:Op donderdag 18 november 2004 07:22 schreef Georges het volgende:
Ik had wel verwacht dat 11 september hoger zou staan. Leuke lijst verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |