Ik reed er in alle vroegte langs, alles afgezet, veel ambulances etc. Volgens het journaal is tenminste één agent er slecht aan toe. Het zou gaan om verdachten van Noord Afrikaanse afkomst, mogelijk ivm Terrorisme.quote:DEN HAAG Drie agenten zijn vanochtend
vroeg gewond geraakt bij een explosie
in de Haagse Antheunisstraat.De agenten
behoorden tot een arrestatieteam,dat in
actie kwam op verzoek van de Nationale
Recherche.
De politie heeft na de ontploffing de
wijde omgeving van het betrokken pand
afgezet.Behalve politie is ook een
anti-terreureenheid van het korps
mariniers aanwezig.Of er mensen zijn
gearresteerd,is nog niet bekend.
In de woning zouden nog mensen zijn.De
politie is nog niet binnen geweest.Een
buurtbewoner zegt verschillende knallen
en ook schoten te hebben gehoord.
quote:Drie agenten zijn vanochtend vroeg gewond geraakt bij een explosie in de Haagse Antheunisstraat, achter station Hollands Spoor, in het Laakkwartier.
De agenten behoorden tot een arrestatieteam, dat in actie kwam op verzoek van de Nationale Recherrche.
Buurtbewoners hoorden rond half drie een eerste harde knal, om drie uur volgde een tweede. Rond half vier hoorden ze dat er werd geschoten.
Omgeving afgezet
De politie heeft het Laakkwartier grotendeels afgezet. Buurtbewoners mogen de wijk wel uit, maar er mag niemand meer in.
Behalve politie is ook een anti-terreureenheid van het korps mariniers aanwezig. Of er mensen zijn gearresteerd, is nog niet bekend. Mensen met een mediterraan uiterlijk worden staande gehouden.
In de woning zouden nog mensen zijn. De politie is nog niet binnen geweest. Een buurtbewoner zegt verschillende knallen en ook schoten te hebben gehoord.
Pers liep op de Beursstraat ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2004 07:27 schreef Youssef het volgende:
Pers wordt weggestuurd maar probeert het verderop in de wijk, er is een persvak ingericht op de Lorentzstraat (?). Nu al een tijdje stil.
Alleen als je vrouw bent, knap en single. Anders kruip ik niet bij je onder de douchequote:Op woensdag 10 november 2004 07:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn WinAmp crasht iedere keer, kunnen jullie me op de hoogte houden terwijl ik onder de douche spring?
Check, yep ik ben een vrouw!quote:Op woensdag 10 november 2004 07:32 schreef freud het volgende:
[..]
Alleen als je vrouw bent, knap en single. Anders kruip ik niet bij je onder de douche.
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Check, yep ik ben een vrouw!
Gouverneurlaanquote:Op woensdag 10 november 2004 07:35 schreef Calella het volgende:
Bij het Stadsdeelkantoor wordtennog steeds mensen afgezet die doorgewezen worden, DAT IS NIET DE BEDOELING
Mensen moeten gelijk naarr de Haagse Hogeschool..
Ik denk dat ik gewoon de auto pak naar Gouda toe...quote:Op woensdag 10 november 2004 07:35 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ga maar even ontbijten. Heb helaas vanochtend een belangrijk gesprek, dus kan het ook niet continu volgen. Tijd voor een doucheradio misschien? Heb ik ook, is ideaal.
quote:Op woensdag 10 november 2004 07:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
GouverneurlaanIk wil meer actie, is leuk om af te luisteren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |