woefquote:Op woensdag 17 november 2004 22:14 schreef MrAli het volgende:
en doe nou eens wat ik zeg, over msn..gewoon ff editten..NU!!!
Niels op een meisjesweblog..hoe kan het ook anders..quote:Nerdo
suuzan.web-log.nl
ik neem aan dat je Predjuh bedoeld..quote:Nerdo
Pred and my own imagination
Eey, samen met rick hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 22:18 schreef MrAli het volgende:
Niels op een meisjesweblog..hoe kan het ook anders..
Wonende te Den Burg ofzoquote:ik neem aan dat je Predjuh bedoeld..(watch his nickname..
)
Ik durfde wel, alleen is het een halve doodsverwensing *1000, en dus tegen de policyquote:en omdat Niels het niet durfde..post ik wel ff de niet gekuiste versie van het oudejaarscabaret:
#Cabaret show op oudjaarsavond (het 'is niet grappig' gedeelte):
Een moskee in de fik steken is niet grappig
Een moskee in de fik steken met een marokkaan erin is niet grappig
Een moskee in de fik steken met 1000 marokkanen erin is niet grappig...
Maar wel goed!
- jaja..geef hem maar weer de schuld..zoiets zou die jongen nooit doen..quote:Op woensdag 17 november 2004 22:21 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Eey, samen met rick hoor
[..]
Wonende te Den Burg ofzo
[..]
Ik durfde wel, alleen is het een halve doodsverwensing *1000, en dus tegen de policy
Tja, we kunnen wel een maffia opztten ofzoquote:Op woensdag 17 november 2004 22:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
- jaja..geef hem maar weer de schuld..zoiets zou die jongen nooit doen..
- geen 100 meter bij mij vandaan.. ik weet genoeg..
- boeiend? er komt hier toch niemand behalve een stuk of 10 behoorlijk gestoorden van dezelfde OSG de Hoge Berg @ Texel..
Das inderdaad beter opgelost. Een getekende versie moet ik nog maken, of zou Joost dit ook goedkeuren?quote:DearPrudence schreef op 17 november 2004 het volgende:
-plaatje-
natuurlijk wel..quote:Op woensdag 17 november 2004 22:38 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Das inderdaad beter opgelost. Een getekende versie moet ik nog maken, of zou Joost dit ook goedkeuren?
Half Life 2..quote:Op woensdag 17 november 2004 22:45 schreef errrrr het volgende:
Ah, weer bijna drie uur half geleefd vandaagprachtig is het
Nu toch maar weer naar bed
En Nederland heeft gewonnen, 3-0, ach... met een schuin oog gekeken(tegen Andorra, dus niet zo gek dat ze winnen
)
vreselijke fotoquote:Op donderdag 18 november 2004 12:07 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Zoooo niet grappig.quote:en omdat Niels het niet durfde..post ik wel ff de niet gekuiste versie van het oudejaarscabaret:
#Cabaret show op oudjaarsavond (het 'is niet grappig' gedeelte):
Een moskee in de fik steken is niet grappig
Een moskee in de fik steken met een marokkaan erin is niet grappig
Een moskee in de fik steken met 1000 marokkanen erin is niet grappig...
Maar wel goed!
spannend.. feestje?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:25 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, alleen thuis tot morgenmiddag.
Das de enige waar ik een sinterklaas- en kerstversie van heb, dus vandaar.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:36 schreef DearPrudence het volgende:
Waarom vallen mijn roze sokjes als eerste op bij die foto?![]()
[..]
Zoooo niet grappig.
Oude avatar maar weer Keessie?
ik heb die van mij ook nog: [afbeelding]
Neuh, hele avond wegzijn boogschieten + volley en dan uitgeput in slaap vallen sounds goodquote:Op donderdag 18 november 2004 15:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
spannend.. feestje?
Nostalgiequote:Op donderdag 18 november 2004 15:51 schreef DearPrudence het volgende:
<== Check.
Das dus geen Civic.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, NFSU2 gaat lekker.
[afbeelding]
Check die wagie, met m'n oude rims.
[afbeelding]
Bezig met een outrun, bijna top speed.
[afbeelding]
En het resultaat van die outrun: Unique rims, die ik eigenlijk niet heel vetjes vind, maar er is wel een wachtlijst van een jaar, dus ach.
Jawel.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:36 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Das dus geen Civic.
Oh.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:37 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jawel.
no comment..quote:Op donderdag 18 november 2004 15:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
vreselijke foto, maar ik sta d'r goed op heh
-nou..het is nogal een felle kleur..in verhouding met wat je voor de rest aan heb..quote:Op donderdag 18 november 2004 15:36 schreef DearPrudence het volgende:
Waarom vallen mijn roze sokjes als eerste op bij die foto?![]()
[..]
Zoooo niet grappig.
Oude avatar maar weer Keessie?
ik heb die van mij ook nog: [afbeelding]
eey..die andere was net zo leuk..quote:Op donderdag 18 november 2004 15:51 schreef DearPrudence het volgende:
<== Check.
best bakkie..bij mij schiet het alleen totaal niet op..quote:Op donderdag 18 november 2004 16:29 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, NFSU2 gaat lekker.
[afbeelding]
Check die wagie, met m'n oude rims.
[afbeelding]
Bezig met een outrun, bijna top speed.
[afbeelding]
En het resultaat van die outrun: Unique rims, die ik eigenlijk niet heel vetjes vind, maar er is wel een wachtlijst van een jaar, dus ach.
idd..hijs is zoooooow vet..nog maar 5 min gespeeld..en hij is echt zo bruut vet gaaf chill fantastisch fenomenaal en alles wat daar maar een soort te met van synoniem voor is..quote:Op donderdag 18 november 2004 17:15 schreef errrrr het volgende:
Ok, op naar atletiek
En daarna, na het eten, half life
Hoi Puck, nice 2 meet you..quote:Op donderdag 18 november 2004 20:39 schreef DearPrudence het volgende:
Ik ben Puck.
bonjour monsieur Ali.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:42 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hoi Puck, nice 2 meet you..![]()
![]()
ça va mademoiselle?quote:Op donderdag 18 november 2004 20:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
bonjour monsieur Ali.
ik ben nu net bij die kleine vliegende wezentjes..en die zijn gigantisch irritant..quote:Op donderdag 18 november 2004 22:08 schreef errrrr het volgende:
Echt leuk... en je hebt me vast nog niet ingehaald alwin...
Net nog ff kwartiertje CS source gespeelt... wel leuk, maar snapte het niet echt
En nog wat screenies om Marcus / Ruben lekker te maken:
Nu helpen ze mij!
[afbeelding]
Mijn maatje en haar pa
[afbeelding]
En de kraan waar Ruben het over had
[afbeelding]
jonge boeiend? het is beter voor me om 2,5 uur te voetballen als thuis maar sloom Half Life 2 te spelen..quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:17 schreef MAX_crazy het volgende:
omg... je bent vrij alwin!! dan blijf je toch niet op school :S
Was idd zeer plezant Balwiquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:13 schreef MrAli het volgende:
gymmen rullez echt..
4e uur..tussenuur..naar de Sporthal en voetballen maar, daarna had 5VB dus gym, ik ook meedoen (weer voetballen)..en in de pauze daarna nog maar ff een half uur doorvoetballen..
* owned.. *
je loopt wat achter Ruub, woensdagmiddag rond 1 uur was het al raak..quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:15 schreef -Mzraki- het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1718
laat g.v.d. die 'B' weg.. en je vergeet een 'n'quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Was idd zeer plezant Balwi.
Kan ik er wat aan doen dat je zo goed kunt ballenquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:08 schreef MrAli het volgende:
[..]
laat g.v.d. die 'B' weg.. en je vergeet een 'n'
valt best wel mee hoor..quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat je zo goed kunt ballen.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:26 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn, m'n broertje is best artestiek.
Hij heeft met handvaardigheid een Einstein gekleid, alleen dan natuurlijk een soort van Karakteratuur, evengoed zéér mooi gedaan, I'm impressed.
Als hij straks terug is van Karate hem even een complimentje geven, en een stamp, omdat hij m'n jongleerballen heeft gejat.
Ik kan jongleren, met 2 in 1 hand, 3 in 2 handen op 2 manieren.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
![]()
Kun jij jongleren dan?
ik een klein beetje met 3 in 2 handen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kan jongleren, met 2 in 1 hand, 3 in 2 handen op 2 manieren.
Heel simpel, wanneer je het eenmaal kunt.
doe je swashbuck smithy als usericon!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb m'n usericon geupgrade, nu gebruikt hij de helft minder ruimte en ziet hij er een stuk schoner uit.
"alles wat je kan is niet moeilijk" zei de vader van mijn opa altijd..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik kan jongleren, met 2 in 1 hand, 3 in 2 handen op 2 manieren.
Heel simpel, wanneer je het eenmaal kunt.
Een wijs manquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
"alles wat je kan is niet moeilijk" zei de vader van mijn opa altijd..
net ff gechecked, dit is een plaatje van 1 kb, als ie nu de helft kleiner is lukt het mij om uit te rekenen wat de vorige grootte was, namelijk 2 kbquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:48 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb m'n usericon geupgrade, nu gebruikt hij de helft minder ruimte en ziet hij er een stuk schoner uit.
Ik zal m'n msn-little-gamers-avatars eventjes converten naar FOKquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
doe je swashbuck smithy als usericon!!
ik heb hem nooit gekend, althans bewust niet, maar dit zei mijn opa weer altijd tegen mijquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Een wijs man.
Ja, 4 ballen is andere koekquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:55 schreef MrAli het volgende:
maar als ik er een bal bij doe gaat het fout..
\o/ yay smithy's back!quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:00 schreef -Mzraki- het volgende:
Shwashbuck Smithy!
Yarr, H'arr, Yarr!
* L *quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:34 schreef MrAli het volgende:
even een testje of mijn scriptie werkt..
test
DAMN..not at all..
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daamn, hij gaat nu zo snel dat ik soms te traag reageer om de muren/auto's te ontwijken![]()
hoever kom je over de 300 heen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daamn, hij gaat nu zo snel dat ik soms te traag reageer om de muren/auto's te ontwijken![]()
Volgens mij trekt hij zo'n 290 tot 300, weet ik niet eigenlijk. Als ik daar in de buurt kom zit ik als een zombie naar de weg te kijkenquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
hoever kom je over de 300 heen?
aha.. Niels W. had het over een snelheid van 320 in een drag..maar toen blies ie zijn motor op, 10 meter voor de finish..quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Volgens mij trekt hij zo'n 290 tot 300, weet ik niet eigenlijk. Als ik daar in de buurt kom zit ik als een zombie naar de weg te kijken.
Ook leuk op de freeway heb je dan zo'n beetje unlimited NOS, als je vlak langs het verkeer scheurt krijg je zo weer een hele stamp.
ik had al wel een progje om te unlocken dacht ik..gewoon een brute force..maar flashen was ook mogelijk dacht ik..quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:12 schreef NerdoNielso het volgende:
Ben druk bezig met m'n siemens MC60, m'n papa heeft een nieuwe nokia gekregen en die is veeel beter, dus nu moet ik ff fixen dat zijn kaartje in mijn telefoon past zodat ik die van hem kan jatten (was niet gelocked)....
Ben nu dus de firmware aan het updaten en dan is ff kijken hoe ik hem kan unlocken...
Mr Ali, is het erg als ik je kabeltje dit weekend ff hou
nog eerder zelfs.. de zelfde dag dat het spel uit kwam was hij al gekraakt. Om 1 uur GTM word de repackt versie geupload (geen gedoe meer met ape fixes dan dus)quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:07 schreef MrAli het volgende:
[..]
je loopt wat achter Ruub, woensdagmiddag rond 1 uur was het al raak..
party @ Dajo's place was best goan..alleen omdat ik nog wat 'nuttigs' wou doen dit weekend, toch maar naar huis..quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:11 schreef MAX_crazy het volgende:
okie dokie
Ik moet om 3 uur volley'en in Ons Genoegenquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:08 schreef MrAli het volgende:
damn..nu eerst eens uitzoeken of ik nou wel of niet moet voetballen..
quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik moet om 3 uur volley'en in Ons Genoegen.
wat te doen? intocht van Sinterklaas ofzow?quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:13 schreef DearPrudence het volgende:
3.30 komt Inge mij ophalen
Kwamen een paar van jullie nou ook nog later even langs?
nein, feest van Inge. Laat maar.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat te doen? intocht van Sinterklaas ofzow?
also...quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nein, feest van Inge. Laat maar.
De Fok!PostIcon-lijstjesquote:Fok!PostIcon top 250 per post (zonder openingspost)
001 13187 schatje
002 04662 Pizza_Shooter
003 04504 DJKoster
Hoi Niels..quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:59 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Zo af en toe krijg ik ook een doodsverwensing over de mail binnen
weer een van die vele acties van je die ik niet begrijp..quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:29 schreef NerdoNielso het volgende:
Mededeling
Het is vandaag mogelijk om met de gebroeders boom mee te eten. De kosten voor dit spectakel zijn E 7,50 en het diner zal beginnen om 18.30 uur.
Reserveren kan via msn of e-mail: nerdonielso@texelcateirng.nl
ik had het nog niet geprobeerd..maar dat heb ik dus nu toch even gedaan..quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:10 schreef errrrr het volgende:
Ah, Niels is moeilijik te begrijpen
Ok, net ff een 'op-reis' speakertje gebouwd met dat versterkertje wat ik voor ¤2,50 op de beurs heb gekocht(en met een speaker uit een 20 jaar oude radio
)... hij doet het op 8 batterijen of een adapter
Klinkt nog best redelijk, de kosten in beschouwing genomen
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik had bij die tweede foto dus wat geluid opgenomen, maar ik snap niet hoe ik dat op mijn pc krijg... als ik het in HP Image Zone probeer af te spelen loopt ie vast, en voor de rest kan ik het niet vinden
... heb jij dat al 'uitgevonden', Alwin?
jaja..ziekelijk poep..quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Mooi donald duck auto rechtsboven ali.
dan crashed hij bij mijquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik had het nog niet geprobeerd..maar dat heb ik dus nu toch even gedaan..
foto met geluid gemaakt..naar mijn pc gepompt..en vervolgens dat HP Image Zone gestart..die foto gezocht..en er met de rechter muisknop op geklikt en vervolgens Play Audio geselecteerd..dat werkte gewoon..
Fotootje..
btw..let niet op wat er op de foto staat en wat het geluid in houd..maar het werkt..probeer maar eens met deze..en anders opnieuw installeren ofzow..
quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:47 schreef -Mzraki- het volgende:
Vanmiddag trouwens met 4-0 gewonnen, goede en met name leuke wedstrijd.
well donequote:Op zaterdag 20 november 2004 18:50 schreef -Mzraki- het volgende:
Tegenstanders waren met z'n 9'enen, aan het einde zeiden ze nog: Bedankt voor de les.![]()
.
Wij waren gewoon met ons zessen, Ronald, Berry, Theo, Jabik, Eric en ik, goede basis, speelt erg lekker.
ook met mijn foto? das bijna onmogelijk..quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
dan crashed hij bij mij... ga 'm is opnieuw installeren
Zeer netjes Kees, dat was dus bij de ':)' PI's.quote:
Het is inderdaad jammer dat de quickreply geen posticons heeft.quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Zeer netjes Kees, dat was dus bij de ':)' PI's.
Ik sta bij de ';)' op nr. 26, verder niets noemwaardigs.
Denk dat dat snel reageren er nogal veel mee te maken heeft.
damn..lul..quote:Op zondag 21 november 2004 00:31 schreef errrrr het volgende:
Snik, Half Life 2 alweer uitgespeeld... morgen begin ik overnieuw op hard, en zal nog een tijd Counter Strike - source spelen, maar ik vind de speelduur opzich wel tegenvallen... gok dat ik er een uur of 15 over heb gedaan(misschien wel minder...), maar het is dan ook wel 15 uur héél vet
quote:Op zondag 21 november 2004 06:17 schreef MrAli het volgende:
net de afterparty bij Marco..1 lange discussie tegen Rick..
die weer eens teveel gedronken had..
achjah..was weer leuk vandaag..nu eerst maar weer eens maffen..
quote:Op zondag 21 november 2004 11:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Oemf, ik ben weer thuis, feestje bij Inge was best gezellig.
sorry..dit volg ik niet helemaal..kan je misschien iets meer toelichting gevenquote:Op zondag 21 november 2004 12:14 schreef DearPrudence het volgende:
btw. Balwi.. Greatest hits Vengaboys?
quote:Op zondag 21 november 2004 11:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Daaamn NBA-duel eindigt in massale vechtpartij
Gaat er best ruig aan toe daar. Die basketballers echt fans vol in hun gezicht te meppen.
Teveel opgefoktheid, obviously.
Op CNN stond dat 2 van die basketballers levenslang zijn gebanned van de NBA.quote:Op zondag 21 november 2004 13:09 schreef MrAli het volgende:
[..]
![]()
1 keer bij ons met voetbal ook zoiets meegemaakt..![]()
dat maakt een sport toch iets minder..als een tegenstander massaal niet tegen z'n verlies kan..![]()
op zondag staat er om 19:00 uur bij mij standaard Studio Sport op het programma..en alhoewel dit misschien weinig meer met sport te maken heeft zal ik het daar waarschijnlijk wel zien..quote:Op zondag 21 november 2004 13:13 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Op CNN stond dat 2 van die basketballers levenslang zijn gebanned van de NBA.
Best begrijpelijk, als je dat zo ziet, kinderen aan het huilen, oude vrouwen op de grond, ik bedoel, hoe oud en verantwoordelijk zijn die gasten nou eigenlijk?
Nouja, die gasten zijn natuurlijk stuk voor stuk afgetrainde giganten, beetje makkelijk om dan het publiek af te gaan rammelen. Daarbij ben je in mijn ogen verplicht om als sporter de wijstste te zijn en moet je dan neerkijken op het publiek. Uiteraard is het niet fijn als je zo'n beker naar je hoofd geslingerd krijgt, maar je krijgt genoeg geld om je even in te houden.quote:Op zondag 21 november 2004 13:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
op zondag staat er om 19:00 uur bij mij standaard Studio Sport op het programma..en alhoewel dit misschien weinig meer met sport te maken heeft zal ik het daar waarschijnlijk wel zien..
maar wat betreft de leeftijd..bedoel je fysiek of geestelijk? want daar zit een heel groot verschil tussen..
Zo'n 48%. Coal Harbor East en West ook al unlocked.quote:Op zondag 21 november 2004 11:01 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoever ben je al dat je de allmighty mustang hebt?.
Heb West ook unlocked, East nog niet.quote:Op zondag 21 november 2004 13:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Zo'n 48%. Coal Harbor East en West ook al unlocked.
Hij is nu overigens alweer van 3.42 sec naar 3.00 sec (0 - 100) getuned en een topsnelheid van 340.
Redelijk ja.quote:Op zondag 21 november 2004 13:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb West ook unlocked, East nog niet.
Je hebt gister dan wel behoorlijk door gegamed of niet?.
ik vind dit echt frustrerend..jullie zijn allemaal veel verder met NFSU 2, en ik heb er gewoonweg de tijd niet voor..quote:Op zondag 21 november 2004 13:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Heb West ook unlocked, East nog niet.
Je hebt gister dan wel behoorlijk door gegamed of niet?.
Ach alwin, ik heb 1 race gegamed met NFSU2 (en dan bedoel ik in explore mode) en met Half Life 2 moet ik nog beginnen met deel 1quote:Op zondag 21 november 2004 14:19 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik vind dit echt frustrerend..jullie zijn allemaal veel verder met NFSU 2, en ik heb er gewoonweg de tijd niet voor..
en Hans ook al met Half Life 2, nu al uitgespeeld terwijl ik nog amper door de intro ben..
tsja..maar heb jij NFSU 1 uitgespeeld? ik namelijk ook niet eens..tot race 80 ofzow..ik ga in de kerstvakantie als ik mijn profielwerkstuk af heb ff heel wat inhalen..quote:Op zondag 21 november 2004 14:33 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ach alwin, ik heb 1 race gegamed met NFSU2 (en dan bedoel ik in explore mode) en met Half Life 2 moet ik nog beginnen met deel 1
heb zo'n vermoeden dat jij opvoor ligt
NFSU1 = niet uitgespeeld (nog niet eens op 50%)quote:Op zondag 21 november 2004 14:36 schreef MrAli het volgende:
[..]
tsja..maar heb jij NFSU 1 uitgespeeld? ik namelijk ook niet eens..tot race 80 ofzow..ik ga in de kerstvakantie als ik mijn profielwerkstuk af heb ff heel wat inhalen..
en Half Life 2 is nog niet voor Linux beschikbaar hoor..voor zover ik weet althans..
en wat betreft Half Life 1, daarmee ben ik nooit verder gekomen dan hef Main Menu..(owjah..ik weet alleen wel dat je net als met Half Life 2 in een trein begint..
)
NerdoNielso:quote:Op zondag 21 november 2004 14:39 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
NFSU1 = niet uitgespeeld (nog niet eens op 50%)
NFSU2 = 1 race
Half Life = nognooit gezien
Half Life 2 = Nog minder gezien (alleen wat caps)
It's a gift to be as bad as me!quote:Op zondag 21 november 2004 14:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
NerdoNielso:
de die-hard gamer van Texel..
quote:Op zondag 21 november 2004 14:51 schreef DearPrudence het volgende:
Niels is stom.
quote:Op zondag 21 november 2004 14:51 schreef DearPrudence het volgende:
Niels is stom.
Understatement.quote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik blijf beleefd.quote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Understatement.
Ik ben nu bij 30 en ga morgen wel weer verder ofzo.quote:Op zondag 21 november 2004 15:08 schreef -Mzraki- het volgende:
Zo, ik ben nu t/m 60 klaar van H4 voor Inf1,2 is dat al genoeg of niet?.
ik ben het iig goed zat, ik kan geen fackin SELECT WHERE leden.lidnr = boetes.lidnr meer fackin zien.
wat is er met tux dan?quote:Op zondag 21 november 2004 15:33 schreef MrAli het volgende:
<----- watch this dude..called Tux..
dies tof..quote:Op zondag 21 november 2004 15:34 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
wat is er met tux dan?
niet zeuren, bij mij vast nog minder.quote:Op zondag 21 november 2004 15:40 schreef -Mzraki- het volgende:
13 graden op m'n kamer, feestje.
dat is natuurlijk ook niet slim..quote:Op zondag 21 november 2004 15:51 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
niet zeuren, bij mij vast nog minder.
Raam open staan. verwarming uit.
(raam ook weer stiekem dichtgedaan)quote:Op zondag 21 november 2004 15:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook niet slim..
Nee, maar wel een teken van onkreukbaarheidquote:Op zondag 21 november 2004 15:54 schreef MrAli het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook niet slim..
quote:Op zondag 21 november 2004 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar wel een teken van onkreukbaarheid.
dat hoeft niet stiekem hoor..quote:Op zondag 21 november 2004 15:55 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
(raam ook weer stiekem dichtgedaan)
dat is de ene opvatting..maar je kan dat ook anders opvatten..quote:Op zondag 21 november 2004 15:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nee, maar wel een teken van onkreukbaarheid.
39 dagen en 16 uur!quote:Op zondag 21 november 2004 16:10 schreef MrAli het volgende:
even een belangrijke mededeling:
het is nog maar 40 dagen..
baas boven baasquote:Op zondag 21 november 2004 16:18 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
39 dagen en 16 uur!
moeilijk te zeggen trouwens..ik weet nog niet met welke boot we gaan..al is het volgensmij hetzelfde als vorig jaar..bootje 18:00 uur..quote:Op zondag 21 november 2004 16:18 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
39 dagen en 16 uur!
quote:Op zondag 21 november 2004 19:02 schreef DearPrudence het volgende:
![]()
Ik zat net eventjes met m'n vader NOS Sport te kijken, maar die voetballers zijn ook een stel onbeheerste kindjes zeg. Gaat eerst zo'n gast een beetje lopen rollebollen met een andere gast, terwijl hij al een gele kaart heeft. Later geeft iemand een tegenstander een stamp voor z'n hoofd en valt uit wanneer hij een rode kaart krijgt enz. enz.quote:Op zondag 21 november 2004 20:19 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Filmpje van de NBA brawl gezien. Rare jongens die Amerikanen.
Wanadoo ... lol .. hahahaha... de providers die in dat lijstje staan zijn zeker niet de bestenquote:Op zondag 21 november 2004 16:51 schreef MrAli het volgende:
ziekelijk:
http://www.tweakers.net/nieuws/35138
mijn AMD Athlon 64 3200+ owned in 800*600 gewoon een Pentium 4 3,8 gHz..
http://www.tweakers.net/nieuws/35139
1. wie staat er bovenaan het lijstje?
2. waar zit ik ook alweer bij..?
quote:Op zondag 21 november 2004 20:25 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik zat net eventjes met m'n vader NOS Sport te kijken, maar die voetballers zijn ook een stel onbeheerste kindjes zeg. Gaat eerst zo'n gast een beetje lopen rollebollen met een andere gast, terwijl hij al een gele kaart heeft. Later geeft iemand een tegenstander een stamp voor z'n hoofd en valt uit wanneer hij een rode kaart krijgt enz. enz..
Nouja, voetbal blijft voetbal.
xs4all is van de KPN..moet ik nog meer zeggen..quote:Op zondag 21 november 2004 20:55 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
Wanadoo ... lol .. hahahaha... de providers die in dat lijstje staan zijn zeker niet de besten.
xs4all is toch echt wel een van de betere.
Heb jij ooit gehad dat je telefoonlijn uitviel?quote:Op maandag 22 november 2004 08:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
xs4all is van de KPN..moet ik nog meer zeggen..![]()
jawel hoor..maar toen was mijn beltegoed op..quote:Op maandag 22 november 2004 13:29 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Heb jij ooit gehad dat je telefoonlijn uitviel?
m.a.w. KPN is zo slecht niet, alleen een beetje duur
't gaat al weer beter, maar voor dat ene lesje wat ik dan nog zou hebben ga ik niet naar school hoor...quote:Op maandag 22 november 2004 14:26 schreef MrAli het volgende:
trouwens Niels,
beterschap!!
dan doe je iig nog wat nuttigs..quote:Op maandag 22 november 2004 15:06 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
't gaat al weer beter, maar voor dat ene lesje wat ik dan nog zou hebben ga ik niet naar school hoor...
Ben thuis aan m'n huiswerk bezig
trouwens, hebben we weer eens lekkere broodjes, ben ik ziek en bang dat ik over m'n nek ga als ik 1 van die dingen opeet
quote:Op zondag 21 november 2004 20:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Het "heb hier de GAM modjes lief" topic (tevens FB topic).
Niet de griep, maar gewoon niet lekker... Heb ik wel vaker...quote:Op maandag 22 november 2004 15:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
dan doe je iig nog wat nuttigs..
maar ben je 'gewoon' ziek, de griep ofzow? of ist wat anders?
(en maar geen lekkere broodjes eten dan..)
ik ben trouwens ook ziek..
ik voel me niet helemaal goed, maar ik heb ook min of meer al het huiswerk voor deze week al af..![]()
Uit m'n bedje komen was het probleem niet, ondertussen niet over m'n nek gaan was moeilijkerquote:Op maandag 22 november 2004 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Niet geheel met je eensch. (wel coole post)
Ik kon vanochtend ook écht mijn bed nauwlijks uit komen.
Heb wel een kwartier lang onder de douche gestaan om wakker te worden.![]()
Maargoed, kom net terug uit Den Helder, eerst langs ortho, spalkje bij mijn ondertanden erin, dus dat betekend dat niet volgende keer, maar de keer daarna heel waarschijnlijk het hele geval (blokjes) eruit gaan!en daarna nog den helder zelf in geweest. Was wel gezellig met m'n mama.
Ik reageerde meer hierop:quote:Op maandag 22 november 2004 16:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Uit m'n bedje komen was het probleem niet, ondertussen niet over m'n nek gaan was moeilijker
M'n moeder wist genoeg
Maar wel goed om te weten hoor nielsie.quote:Op zondag 21 november 2004 22:03 schreef -Mzraki- het volgende:
Damn, die 3,5 uur slaap begint nu wel z'n tol te eisen, ik ga zo maar zum schlafen.
oid.
wat een watjes zeg..quote:Op maandag 22 november 2004 16:31 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik reageerde meer hierop:
[..]
Maar wel goed om te weten hoor nielsie.![]()
hé, ik ben geen getrainde-LAN-nerd ja!quote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef MrAli het volgende:
[..]
wat een watjes zeg..
61,5 uur aan een stuk door, dus non-stop, niet slapen..dat is dus wakker 's ochtends worden, dan 2 nachten niet slapen, en dan die avond daarna weer eens pitten..
dat is het betere werk..
een niet getrainde dan?quote:Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hé, ik ben geen getrainde-LAN-nerd ja!
hmm..ik zou mezelf ook geen getrainde-LAN-nerd willen noemen..al was het wel bij een LAN idd..en daar weer onze Marcusje nog wel over mee te praten denk..quote:Op maandag 22 november 2004 17:57 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hé, ik ben geen getrainde-LAN-nerd ja!
een rood kruisje?quote:Op maandag 22 november 2004 18:17 schreef MrAli het volgende:
trouwens..raad eens wat dit is..:
Niels B, Niels W, Hans & Marcus niets zeggen..want ik weet wel dat jullie het weten..
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 november 2004 17:58 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
een niet getrainde dan?![]()
sorry..quote:Op maandag 22 november 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een rood kruisje?
bijna goed..dat laatste had je alleen weg moeten laten..want das geen radio..quote:Op maandag 22 november 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
een rood kruisje?
edit - een pc-kast met veel lichtjes en een radio?
Lastig hoor, maar volgens mij is het een computer.quote:Op maandag 22 november 2004 18:17 schreef MrAli het volgende:
trouwens..raad eens wat dit is..:
Niels B, Niels W, Hans & Marcus niets zeggen..want ik weet wel dat jullie het weten..
![]()
[afbeelding]
Ja, ik loop ook maar wat rond te schoppen daar, maar het ging idd om Speknek's replyquote:Op maandag 22 november 2004 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Niet geheel met je eensch. (wel coole post)
ach.. soo..quote:Op maandag 22 november 2004 18:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik loop ook maar wat rond te schoppen daar, maar het ging idd om Speknek's reply.
Tja, Pulp Fiction quotes doen het nou eenmaal altijd goedquote:Op maandag 22 november 2004 18:47 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
ach.. soo..
En ondertussen heeft niemand het door dat ik al tijden geen NerdoNielso meer in m'n msn naam heb staanquote:Op maandag 22 november 2004 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
hmm..ik zou mezelf ook geen getrainde-LAN-nerd willen noemen..al was het wel bij een LAN idd..en daar weer onze Marcusje nog wel over mee te praten denk..
verder word ik ook liever geen Nerd genoemd..daar hebben we namelijk Niels voor..
en getrained..behalve fysiek () zou ik mezelf ook niet als zodanig willen bestempelen..
sexy knie trouwensquote:Op maandag 22 november 2004 18:23 schreef MrAli het volgende:
[..]
bijna goed..dat laatste had je alleen weg moeten laten..want das geen radio..
maar ik heb het dan iig nog wel zo goed gedaan dat ie iig een beetje herkenbaar is..![]()
My thoughts exactlyquote:Op maandag 22 november 2004 19:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
sexy knie trouwens
xs4all is niet van KPN! ... ze gebruiken het netwerk van kpn. Bij alle tweakers en ftders heeft xs4all anders een ERG goeie naamquote:Op maandag 22 november 2004 08:01 schreef MrAli het volgende:
[..]
xs4all is van de KPN..moet ik nog meer zeggen..![]()
xs4all geeks for geeksquote:Op maandag 22 november 2004 19:56 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
xs4all is niet van KPN! ... ze gebruiken het netwerk van kpn. Bij alle tweakers en ftders heeft xs4all anders een ERG goeie naam
japz..de mijne om precies te zijn..met dezelfde handen gemaakt als dit getypt is..quote:Op maandag 22 november 2004 18:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Lastig hoor, maar volgens mij is het een computer.
had het wel door hoor Proudfoot..maar tsja..quote:Op maandag 22 november 2004 19:08 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
En ondertussen heeft niemand het door dat ik al tijden geen NerdoNielso meer in m'n msn naam heb staan
die ligt hier wel..alleen als die door Azureus / Bittorrent in gebruik is pas jij er niet meer bij..quote:Op maandag 22 november 2004 19:09 schreef NerdoNielso het volgende:
en Alwin, anders schaf je is ff een goede upload lijn aan?
- no comment..quote:Op maandag 22 november 2004 19:13 schreef NerdoNielso het volgende:
Je hebt geluk dat het bij mij m'n p 4 na laatste post was op die pagina, anders had ik je tijden lopen plagen met F5's
en uhm, ik denk dat het om de duck-tape gaat die rechtsboven ligt....
gave aan/uit + reset knop trouwens
en ik ziet wieltjes + kabelmesh
nice titan-fan op de bodem (ik heb de 12cm versie)
en als afmaker een half gaspedaal voor NFSU2
overigens, wat is dat witte naast je medion dvd-speler?
vind je? ik zal morgen eens naar die van jou kijken..misschien is die ook wel sexy..quote:Op maandag 22 november 2004 19:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
sexy knie trouwens
Esmé is natuurlijk helemaal, 100%, van top tot teen sexy..quote:Op maandag 22 november 2004 19:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
My thoughts exactly
volgens mij ben ik idd in de war met een andere, maar ik bedoel zoals Het Net en Planet wel echt van de KPN zijn, en niet alleen het KPN netwerk gebruiken..maar met xs4all ben ik idd in de war met een andere..maar welkequote:Op maandag 22 november 2004 19:56 schreef MAX_crazy het volgende:
[..]
xs4all is niet van KPN! ... ze gebruiken het netwerk van kpn. Bij alle tweakers en ftders heeft xs4all anders een ERG goeie naam
quote:Op maandag 22 november 2004 21:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
vind je? ik zal morgen eens naar die van jou kijken..misschien is die ook wel sexy..
[..]
Esmé is natuurlijk helemaal, 100%, van top tot teen sexy..
Nee, gewoon harigquote:Op maandag 22 november 2004 21:04 schreef MrAli het volgende:
vind je? ik zal morgen eens naar die van jou kijken..misschien is die ook wel sexy..
Zekersquote:Esmé is natuurlijk helemaal, 100%, van top tot teen sexy..
** Dit is mijn 8914e postquote:Op maandag 22 november 2004 21:32 schreef NerdoNielso het volgende:
** Dit is mijn 2900e post**
Jij hebt sowieso het excuus GYFOquote:Op maandag 22 november 2004 22:05 schreef DearPrudence het volgende:
1518 - Ik doe m'n best.
legaal..quote:Op maandag 22 november 2004 23:30 schreef errrrr het volgende:
Ok, net m'n stuurtje 's goed uitgeprobeerd in een legale versie van Need for Speed Underground 2, vet!!... heeft alleen geen Force Feedback, maar vind ik niet erg... speelt lekker, op drift na dan, dat doe ik liever op het toetsenbord
... nu maar snel naar bed, en morgenavond snel verder racen
quote:Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
- moet je je scheren..quote:Op maandag 22 november 2004 21:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, gewoon harig
[..]
Zekers
Hij zegt toch een LEGALE VERSIE, dus iemand heeft hem legaal, hij alleen nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:51 schreef MrAli het volgende:
[..]
legaal..![]()
Wat krijg ik als ik me knie laat / ga harsen, dan mag je het nog filmen ookquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:55 schreef MrAli het volgende:
[..]
![]()
[..]
- moet je je scheren..
- jij snapt het iig wel..![]()
je had toch een 40gb of?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb een nieuwe MP3 speler gekocht, 256 MB voor 50 euro bij de blokker.
10 gb, maar ook met het formaat van een planeet.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
je had toch een 40gb of?![]()
Gaaf, op welke afstand draaiden de satalietenquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
10 gb, maar ook met het formaat van een planeet.
Deze is voor mee naar school enzo.
wel, dan zul je eerst de gravitatieconstante moeten bepalen. Maar de F komt neer op g.(M1+M2)/r2 kun je het berekenenquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:43 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Gaaf, op welke afstand draaiden de satalieten
ik weet niet, hoe zwaar is de mp3 speler?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:44 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
wel, dan zul je eerst de gravitatieconstante moeten bepalen. Maar de F komt neer op g.(M1+M2)/r2 kun je het berekenen.
Dat kun je opzoeken in Binas, tabel 666: onder de noemer: "Rubens, oude, Creative Nomad Jukebox 2 MP3 player"quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:56 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
ik weet niet, hoe zwaar is de mp3 speler?
kquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat kun je opzoeken in Binas, tabel 666: onder de noemer: "Rubens, oude, Creative Nomad Jukebox 2 MP3 player"
een ruwe schatting, zo'n 2,50 . 1034 kg.
das niet duur..quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Ik heb een nieuwe MP3 speler gekocht, 256 MB voor 50 euro bij de blokker.
sorry..quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:38 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Wat krijg ik als ik me knie laat / ga harsen, dan mag je het nog filmen ook
Uiteraard begrijp ik het, gans geil
doe eens niet zo grappig jij..quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:41 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
10 gb, maar ook met het formaat van een planeet.
Deze is voor mee naar school enzo.
Righty'O. Running like a dreamquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:50 schreef MrAli het volgende:
aan Rubens responstijd te zien zal Half Life 2 wel werken..
heb ik dat goed?
Ik wil ze wel eens proeven a la Esméquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:26 schreef DearPrudence het volgende:
scrambled eggs zijn lekker.
Goed genoeg voor mij, al is het waarschijnlijk een na-maak (like I care)quote:Prijs: ¤ 15,00
Beschrijving: USB datakabel, compatible met DKU-5. Past op en werkt met de Nokia 3100,3200,5100, 5140, 6100, 6220, 6610, 6610i, 6800, 6810, 6820, 7200, 7210, 7250, 7250i. O.a. voor gebruik met de Nokia PC Suite.
Eieren, melk, spek, champignons, brood, peper, zout en andere lekkernij-enquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:26 schreef DearPrudence het volgende:
en dat vraagt of er iemand eitjes voor d'r wil bakken..quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:26 schreef DearPrudence het volgende:
damn..kom ik met mijn 2 races per dag..quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:50 schreef Pizza_Shooter het volgende:
NFSU zo goed als uitgespeeld, alle races iig gedaan, moet alleen nog wat hidden shops ontdekken.
boeiend? als ie maar de data overzet..quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Goed genoeg voor mij, al is het waarschijnlijk een na-maak (like I care)
Ruben jongen..quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:53 schreef -Mzraki- het volgende:
Gewonnen3-0
.
Verder heb ik voor de wedstrijd nog gefloten én geteld, jaja, multifunctionele Ruben kan alles tegelijk
dat moet ook wel, als niemand op komt dagen...
scrambled eggs... gewoon gebakken eitje? Of is het een omelet zegmaarquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:26 schreef DearPrudence het volgende:
Roereiquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
scrambled eggs... gewoon gebakken eitje? Of is het een omelet zegmaar
In beide gevallen: mee eens
welterusten, ik ookquote:NFSU2 is wel vet, ff op Normal gezet, vond 'm een beetje te moeilijk... en dat stuurtje is vermoeiend, de hele tijd dat ding heen en weer draaien... nu weer lekker op het toetsenbord, handmatig schakelen
... alleen die races op die aparte racebanen (URL ofzo) vind ik echt moeilijk, maar ik moet er nog 1 en dan heb ik m'n sponsor opdracht af dacht ik...
En weer half elf... ga maar weer snel naar bed
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:45 schreef errrrr het volgende:
[..]
NFSU2 is wel vet, ff op Normal gezet, vond 'm een beetje te moeilijk...
uhuh..quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:16 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Eieren, melk, spek, champignons, brood, peper, zout en andere lekkernij-en
** weer honger krijgt **
dat?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
en dat vraagt of er iemand eitjes voor d'r wil bakken..
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:52 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Roerei
Dus omelet alleen dan in een heleboel kleine stukjes jamjam
op Normal is ie ook niet echt moeilijk hoor..quote:Op woensdag 24 november 2004 15:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
daarmee bedoelde ik in dit geval mademoiselle Deppe..quote:Op woensdag 24 november 2004 16:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dat?
Ey dude..who the hell do you think I am?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:36 schreef -Mzraki- het volgende:
TY ali, HL2 werkt.
Nu eten.
*tompoucesquote:Op woensdag 24 november 2004 23:37 schreef errrrr het volgende:
Hmm, maar 4 van de 12 wedstrijden gewonnen in de codecup testcompetitie; ik heb nog wat te verbeteren
En NFSU2 is idd bestwel vet, nu een Audi TT
Morgen het eerste uur vrij, dan lekker tompouzen van Kees... lekker dagje altijd, donderdag
de Aldiquote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef DearPrudence het volgende:papa was net even boos op me. Omdat ik verdorie geen baantje heb.
Maar volgens mij bedoeld hij het eigenlijk meer tegen m'n zus, maarja, die zit in Utrecht, dus dan maar op mij afreageren.Waar vind je IGN nu nog een baantje op Texel?
Dan kom ik gezellig elke vrijdag op bezoekquote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
de Aldi![]()
je kan bijv. bij de Blokker of de Rabobank soliciteren..quote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef DearPrudence het volgende:papa was net even boos op me. Omdat ik verdorie geen baantje heb.
Maar volgens mij bedoeld hij het eigenlijk meer tegen m'n zus, maarja, die zit in Utrecht, dus dan maar op mij afreageren.Waar vind je IGN nu nog een baantje op Texel?
wie wil daar nou werkenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Dan kom ik gezellig elke vrijdag op bezoek
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef MrAli het volgende:
[..]
je kan bijv. bij de Blokker of de Rabobank soliciteren..
maar Albert Heijn, de Pizza Mondo, Hema bijv..ik noem maar wat..
maar verder kan je eigenlijk wel in elk restaurant afwassen ofzow..maar dat lijkt me niets voor je..want je kan veel meer..en bedienen bijv..is dat niet wat?
maar beetje onzin om dan boos te worden..het is toch jou keuze..
(om wel of niet een baantje te hebben)
zou m'n vader wel leuk vinden.. wrs nog meer korting!!quote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
de Aldi![]()
vertel.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:19 schreef MrAli het volgende:
btw. zin in Ouwe Sunder..ik heb met een paar anderen wel een leuk idee..maar de vraag is of het uitvoerbaar is..en anders hebben we nog wel een idee..maar dan worden we waarschijnlijk 1 voor 1 de J'elleboog uit getrapt..als we er al in komen..
wanneer word dat gehouden eigenlijk? ik wil er nu wel eens heen..vorig jaar had ik namelijk meer dan 40 graden koorts..en mocht ik niet van mijn mams..quote:Op donderdag 25 november 2004 15:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]ja.. maar het lijkt mij niet dat restaurants nu nog mensen zoeken hoor. Eerder in de zomervakantie. Maargoed, hij moet niet zo zeuren.
Ik ben bezig met het ontwerpen van de kerstbal kaartjes.
jij wou het mij ook niet vertellen..wat voor pak je had..quote:Op donderdag 25 november 2004 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
vertel.
donderdag 23equote:Op donderdag 25 november 2004 15:20 schreef MrAli het volgende:
[..]
wanneer word dat gehouden eigenlijk? ik wil er nu wel eens heen..vorig jaar had ik namelijk meer dan 40 graden koorts..en mocht ik niet van mijn mams..
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef MrAli het volgende:
[..]
jij wou het mij ook niet vertellen..wat voor pak je had..dus ik denk dat je het antwoord wel weet..
maar het is wel een zéér vet idee..
- het blokken van die berichten staat vaak al standaard geblokkeerdquote:Tussen augustus en half november verstuurde Brein in totaal 162.428 waarschuwingen naar overtreders. Slechts eenderde van de verstuurde waarschuwingen komt ook daadwerkelijk aan bij de overtreders. Volgens directeur T. Kuik komt dit omdat de harde kern van aanbieders de waarschuwingen wegfiltert.
en als Brein daar wat tegen wil doen moeten ze zelf ook gaan sharen..en dat zijn hun ook illegaal bezig..quote:De bezoekersaantallen van Nederlandse p2p-sites stijgen nog steeds. We hebben dan ook niets gemerkt van die berichten. Ook is te zien dat juist p2p programma's waar je verplicht bent om aan te bieden steeds populairder worden.
thanx..quote:Op donderdag 25 november 2004 15:34 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
donderdag 23e
[..]
Dat had ik ook door toen er ineens vanuit het niets een paar zielige fietsertjes opdokenquote:Op donderdag 25 november 2004 16:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Goh, het is nogal mistig hier.
Ja! Leuk!quote:Op donderdag 25 november 2004 16:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Mistiekquote:Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ja! Leuk!
het word winter..quote:Op donderdag 25 november 2004 16:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Zoietsquote:Op donderdag 25 november 2004 16:17 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mistiek.
quote:nio1.cpp: In function `int main()':
nio1.cpp:26: error: invalid conversion from `char' to `const char*'
ik ben blij voor je dat het werkt..quote:Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef -Mzraki- het volgende:
Half Life 2, zeker een van de beste games ooit
Na lang gevochten te hebben in het donkere, duistere, hellisch Ravenholm kom je uiteindelijk naar buiten:
[afbeelding]
What a sight.
En na een tijdje rondgewandeld te hebben loop je even de hoek om:
[afbeelding]
En daar hou je weer even een episch vuurgevecht.
Het is gewoon vaag! beetje lopen zeiken dat ie geen array's mag maken en dan doet ie het zelfquote:Op donderdag 25 november 2004 17:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
ik ben blij voor je dat het werkt..morgen heb ik als het goed is mijn nieuwe muis..en toetsenbord..dus kan ik dan ook weer verder..vandaag wat NFSU 2 gespeeld..anders loop ik helemaal achter..profielwerkstuk moet ook nog..
maar nu ben ik ook nog bezig met C..want ik wil eigenlijk toch ook wel meedoen aan de Informatica Olympiade..
dus Hans..als je ff online bent..en niet afwezig..zeg dat ff wat tegen me als ik er ook ben..moet je nog ffkies iets vraguh..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |