Misschien wel jaquote:Op woensdag 17 november 2004 21:26 schreef Litso het volgende:
Misshien kan iemand wat leuks met de mijne doen?
Liefst Sintquote:Op woensdag 17 november 2004 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
oftewel: sint/kerst/sneeuw?
Ik was al klaar johquote:Op woensdag 17 november 2004 21:35 schreef DarcMarc het volgende:
Nogmaals dan maarkan iemand hier een kerst versie van maken [afbeelding]
Harstikke bedanktquote:Op woensdag 17 november 2004 21:39 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik was al klaar joh
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Wow geweldig!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] en [afbeelding] of [afbeelding]
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:19 schreef Nieuwskijker het volgende:
Is er ook iets mogelijk met de mijne (dwarrelende sneeuw of zo) zie profiel
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:51 schreef -chefke- het volgende:
Zouden julie mijn icoon even in kerstsfeer willen gooien mijn dank is erg groot![]()
[afbeelding]![]()
![]()
Nieuwe creatiequote:Op woensdag 17 november 2004 22:39 schreef Dos37 het volgende:
kun je wat leuks met mijne doen btje lampjes er doorheen ofzo
Tis me een werkje geweest, maar hier is ie......quote:Op woensdag 17 november 2004 22:31 schreef Maanvis het volgende:
hey het lijkt me leuk om een sint en kerst icoontje van mijn huidige webicoon te hebben
Pffffff, wat een rotwerk!quote:Op woensdag 17 november 2004 22:33 schreef Nouk het volgende:
Het lijkt me leuk om sneeuw te krijgen in m'n avatar, gewoon, net of het sneeuwt.
Bedankt.
TE BRUUUT!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Pffffff, wat een rotwerk!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
als het zou kunnen met mijn huidige zowel sint als kerst! en mocht er echt heel veel verveeld worden dan ook sneeuwdat zou echt super zijn!
Echt onwijs bedanktquote:Op donderdag 18 november 2004 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
Nouk.
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:32 schreef biawa het volgende:
Zou iemand Alice een leuk kerstmutsje willen geven?
quote:Op donderdag 18 november 2004 00:05 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik wil er ook wel eentje, een sint icoontje ofzo aub
Mijn gemaakte icoon!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis me een werkje geweest, maar hier is ie......
[afbeelding]
Ja dat is even wat anders hé dan alleen een mutsje of mijter erop gooienquote:Op donderdag 18 november 2004 00:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Pffffff, wat een rotwerk!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 november 2004 03:07 schreef star_gazer het volgende:
Mijn alien wil graag een kerstmutsje op
quote:Op donderdag 18 november 2004 06:58 schreef Godlike02 het volgende:
Is er met deze wat te doen???
Tnx alvast
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:01 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsjeblieft
Ik dacht eraan om de cape ook rood te maken, maar volgens mij is die zo het mooist.
![]()
-edit- het moet dus een kerstman voorstellenik hoop dat dat goed is
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:05 schreef SPIRO het volgende:
Is er iets aan de meine te doen, kerst sfeertje of zo.
Alvast bedankt![]()
cool tnx!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op donderdag 18 november 2004 08:01 schreef phunkk het volgende:
Mocht iemand tijd over hebben: ik ben HEEL erg benieuwd naar wat er met mijn avatar zou gebeuren
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:18 schreef RichardQuest het volgende:
Mag Richard een kerst- en sintuitvoering?
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:18 schreef RichardQuest het volgende:
Mag Richard een kerst- en sintuitvoering?
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
cool tnx!
edit: is het ook nog mogelijk dat ik alleen sneeuw heb met mijn originele avater?
[afbeelding]
voor als de kerst is geweest en het is nog echt oer hollands koud weer?
Ik ben inspiratieloosquote:Op donderdag 18 november 2004 12:43 schreef Klonk het volgende:
[huiliemodus]nog niemand die de mijne aandurft[/huiliemodus]
Merci !quote:Op donderdag 18 november 2004 10:49 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
En hier de sinterklaasversie.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 12:48 schreef twentemeisje het volgende:
Kan iemand mijn huidige avatar versinterklazen?
Mijn dank is groot Boes-Poes!quote:Op donderdag 18 november 2004 13:04 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb de sinterklaasmeiter-tool er maar op losgelaten![]()
Is dit wat?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:51 schreef RayMania het volgende:
Wil iemand mijne aanpassen in de kerstsfeer.
Graag gedaanquote:Op donderdag 18 november 2004 13:11 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Mijn dank is groot Boes-Poes!
Asjeblieft.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:16 schreef Thieske het volgende:
Iemand die iets met die van mij kan? Het liefst een sint en een kerstversie, alvast bedankt.
Deze was lastig, ik zag niet precies wat het was enzo. Maar hier is het resultaat:quote:Op donderdag 18 november 2004 13:15 schreef Twisted_TpaU het volgende:
enig idee hoe je die van mij in de kerst sfeer kan bouwen?
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 18 november 2004 14:37 schreef brighton het volgende:
Ik heb er zelf maar een Sinterklaasje ingezet
Kijk es Klonk :quote:Op donderdag 18 november 2004 12:43 schreef Klonk het volgende:
[huiliemodus]nog niemand die de mijne aandurft :'( [/huiliemodus]
whehe, hij is super, alleen vaag ik kan hem alleen als bmp opslaan en dan beweegt ie niet meer, kun je hem eventueel mailen naar klonk -apestaartdingetje-xs4all.nlquote:Op donderdag 18 november 2004 15:02 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Kijk es Klonk : [afbeelding]
Ik vond het zo sneu, tis maar een brandweermankerstmanineenvuurtje geworden.
* Yeahinho mompelt voor de zoveelste keer iets over OP's lezen......quote:Op donderdag 18 november 2004 15:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe, hij is super, alleen vaag ik kan hem alleen als bmp opslaan en dan beweegt ie niet meer, kun je hem eventueel mailen naar klonk -apestaartdingetje-xs4all.nl
Inderdaad ff de OP lezen, maar ik zal wel even mailen. momentquote:Op donderdag 18 november 2004 15:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe, hij is super, alleen vaag ik kan hem alleen als bmp opslaan en dan beweegt ie niet meer, kun je hem eventueel mailen naar klonk -apestaartdingetje-xs4all.nl
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:31 schreef ThomasBerge het volgende:
Wie wil er voor mij een kerst- en sinterklaasversie maken? Op de een kerstmuts op en de andere een mijter.
En als het even kan de gele achtergrond vervangen door een rode achtergrond
Alvast hartelijk dank!
Hartelijk bedank!quote:Op donderdag 18 november 2004 15:47 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding] Dat is alvast kerst.![]()
-edit- En dit is je sint versie: [afbeelding]
Prachtigquote:Op donderdag 18 november 2004 14:19 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Asjeblieft.![]()
Kerstversie:
[afbeelding]
Sintversie:
[afbeelding]
Holy sh*t... 71 framesquote:Op donderdag 18 november 2004 16:29 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Kan die van mij ook gesinterklaasificeerd worden?. En misschien ook al vast gekerstmaniseerd?
Hej thx beter later als nooitquote:
Toch geluktquote:Op donderdag 18 november 2004 16:42 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Holy sh*t... 71 framesIk zal kijken wat ik kan doen, maar het gaat wel eventjes duren.
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:12 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Toch gelukt[afbeelding] Asjeblieft
Omdat je het zo aardig vraagtquote:Op donderdag 18 november 2004 17:15 schreef Partygurl het volgende:
Nu de mijne
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:16 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Omdat je het zo aardig vraagtsint of kerst?
Doh, ik vond je antwoord zo lang duren (kben wat ongeduldig vandaag) dat ik maar vast aan de kerstversie begonnen wasquote:Op donderdag 18 november 2004 17:18 schreef Partygurl het volgende:
[..]
sorry
Uhm, sinterklaas![]()
I know. Het was ook een hele klus om hem zo klein te krijgen dat hij geupload kon worden naar fok. Het orgineel was VEEL groter. Als je iets leuks kan maken zou ik geweldig vinden en ben ik u en uw nazaten voor eeuwig dankbaar , maar als het bijna ondoenelijk is laat het dan maar zitten hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:42 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Holy sh*t... 71 framesIk zal kijken wat ik kan doen, maar het gaat wel eventjes duren.
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:22 schreef Partygurl het volgende:
ow nou deze vind ik ook al heel erg mooi hoorBedankt
Het werk is al geschiedquote:Op donderdag 18 november 2004 17:24 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
I know. Het was ook een hele klus om hem zo klein te krijgen dat hij geupload kon worden naar fok. Het orgineel was VEEL groter. Als je iets leuks kan maken zou ik geweldig vinden en ben ik u en uw nazaten voor eeuwig dankbaar , maar als het bijna ondoenelijk is laat het dan maar zitten hoor.
Damnquote:Op donderdag 18 november 2004 17:12 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Toch gelukt[afbeelding] Asjeblieft
Net te laat, maar hier ook een Piet-versie:quote:Op donderdag 18 november 2004 17:25 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals beloofd, ook de sint versie![]()
jij bent goed bezigquote:Op donderdag 18 november 2004 17:25 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoals beloofd, ook de sint versie![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Net te laat, maar hier ook een Piet-versie:
[afbeelding]
Dat wil ik wel doen hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 17:23 schreef Shirley het volgende:
Boes-Poes, kun je de mijne in kerstsfeer maken?
*lief kijkt*
dankuzeerquote:Op donderdag 18 november 2004 17:28 schreef Partygurl het volgende:
[..]
jij bent goed bezig![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 18 november 2004 17:33 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hij is echt cool. Bedankt!.
Vanaf het origineel mag je zeker werken. Zou er een kerstmutje bv. op de kat z'n kop kunnen? Of wat sneeuw enzo is leuk. Doe maar wat jij het leukste vindquote:Op donderdag 18 november 2004 18:34 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doen hoor... mag ik dan vanaf het origineel werken? En wat had je gedacht erop te willen hebben (ik vond dit al aardig kerstsfeer namelijk). Ik dacht aan een stuiterende kerstman, maar das natuurlijk niet meer origineel.. misschien een hoop sneeuw, wat die kat dan wegslaat.
![]()
-edit-
Bij nader inzien, hij haalt ze poot niet helemaal door het beeld heen. Moeilijk moeilijk.... ik denk ondertussen nog maar even verder.
Aha, maar ik heb het origineel nietquote:Op donderdag 18 november 2004 19:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vanaf het origineel mag je zeker werken. Zou er een kerstmutje bv. op de kat z'n kop kunnen? Of wat sneeuw enzo is leuk. Doe maar wat jij het leukste vind
Ja, je mag deze ook aanpassen hoor, misschien kan ie zelfs wat langzamerquote:Op donderdag 18 november 2004 19:13 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Aha, maar ik heb het origineel niet(hint)... maar ik kan natuurlijk ook deze aanpassen als je dat leuk vind (eigenlijk wel een snugger idee), een muts en sneeuw moet lukken hoor
![]()
Ik werk nu nog even die voor little angel af. En dan ga ik aan de gang met de kat.
Asjeblieftquote:Op donderdag 18 november 2004 18:58 schreef Little_Angel het volgende:
Zou iemand die van mij kunnen doen? Graag iets met kerstAlvast bedankt
Ik heb em even geroepen, wellicht helpt het!quote:Op donderdag 18 november 2004 19:01 schreef Boes-Poes het volgende:
Ik heb de kont van alizee maar een sinterklaasmuts gegeven. Dr is niet om gevraagd... en hij is ontzettend groot, maar ik vond het leuk om te doen
http://picserver.student.(...)p/1692K3R69K6B/p.gif (70 kb)
Nou maar hopen dat gfree langskomt![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, je mag deze ook aanpassen hoor, misschien kan ie zelfs wat langzamer
In ieder geval tof dat je het wilt doen!
Thx, nou moet hij wel komenquote:Op donderdag 18 november 2004 19:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb em even geroepen, wellicht helpt het!
( Fotoboek van gfree )
Dank je wel!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:11 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Asjeblieft shirley
Zo issiej goed hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 19:30 schreef Inu het volgende:
Ohw, mag ik ook een mooie
Alle plaatjes apart doen of issiej goed?
Kijk dr nou al naar uitquote:Op donderdag 18 november 2004 20:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
Vanaf 6 dec. te zien als mijn avatar!
Mooi man, maar wat is dat 2e ding dat verschijnt? Het lijkt wel een doodshoofd ofzoquote:Op donderdag 18 november 2004 20:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn icoontje voor straks:
[afbeelding]
Mooi icoontjequote:Op donderdag 18 november 2004 20:23 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mijn icoontje voor straks:
[afbeelding]
Dat wint ie op z'n sloffen, als ie daaraan z'n tijd wil verspillenquote:Op donderdag 18 november 2004 20:31 schreef brighton het volgende:
[..]
Als je nog zin hebt iets te ontwerpen: klik
dat is Jack Skellington van de film the night before christmasquote:Op donderdag 18 november 2004 20:29 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Mooi man, maar wat is dat 2e ding dat verschijnt? Het lijkt wel een doodshoofd ofzo![]()
Oh! Dat zegt me nog nietsquote:Op donderdag 18 november 2004 20:38 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
dat is Jack Skellington van de film the night before christmas [afbeelding]
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan er ook iets voor mij gemaakt worden??![]()
Of is dat een beetje veel werk
Ik zie de foutjes niet hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 20:50 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding] en [afbeelding]
Niet te veel werk, maar door die 169 frames heb ik wel een paar kleine foutjes gemaakt. Hopelijk vallen ze niet zo op
Gelukkig maar :')quote:Op donderdag 18 november 2004 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zie de foutjes niet hoor![]()
Super bedankt!
Oke dan, hij is nu als icoontje wel klein.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:57 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Gelukkig maar :')
Graag gedaan.
Als het goed is heb ik 2 versies gepost, 1 grote, en 1 kleinequote:Op donderdag 18 november 2004 21:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dan, hij is nu als icoontje wel klein.
Whatever
Kan zeker niet verholpen worden??
Boes-Poes is een aanwinst; scheelt ons een hoop Photoshop-geklooi!quote:Op donderdag 18 november 2004 20:55 schreef misterDre het volgende:
Sow het is druk geweest vandaagen iedereen al voorzien
![]()
*achteroverleunt![]()
Aha oke.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:01 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik 2 versies gepost, 1 grote, en 1 kleine
Ik had het namelijk al gezien.
Iddquote:Op donderdag 18 november 2004 21:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Boes-Poes is een aanwinst; scheelt ons een hoop Photoshop-geklooi!
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Boes-Poes is een aanwinst; scheelt ons een hoop Photoshop-geklooi!
Als je er optijd bij bent scheelt het heel veel tijdquote:Op donderdag 18 november 2004 20:55 schreef misterDre het volgende:
Sow het is druk geweest vandaagen iedereen al voorzien
![]()
*achteroverleunt![]()
Och, Fok heeft genoeg users om het komende jaar continu te photoshoppen hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 21:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je er optijd bij bent scheelt het heel veel tijd
Misschien gewoon voor de lol wat maken
Had ik ook, na heel lang mee lezen kwam iemand ergens niet uit, de andere snapte er niks van.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:05 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
![]()
ik ga niet elke dag de hele dag door photoshoppen hoor. Heel toevallig had ik vandaag eens vrij omdat de lerares ziek was.
Eigenlijk had ik me nooit moeten registreren hierzo. Ik lees al anderhalf jaar (of meer) mee, en ik had besloten om mij nooit te registreren zodat ik hier niet continu te vinden was. Alleen af en toe kwam ik wel eens topics tegen waarin ik iemand kon helpen, alleen dat lukte niet zonder account natuurlijk. Dus vandaar dat ik dr nou ook ben.![]()
![]()
Idd die zijn er.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:07 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Och, Fok heeft genoeg users om het komende jaar continu te photoshoppen hoor. En als je klaar bent, heeft iedereen zijn icoon alweer veranderd. :')
Tja 'een hoop te leren'. Ik sta er zelf eigenlijk van te kijken dat ik dit kan (ik wil niet opscheppen ofzo hoor). Maar ik heb dit kwartaal 1 keer een tutorial gedaan voor school, en voor de rest is het gewoon een kwestie van beginnen. Dan leer je het vanzelf.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Had ik ook, na heel lang mee lezen kwam iemand ergens niet uit, de andere snapte er niks van.
Omdat ik die probleem al eens heb gehad wist ik het wel dus kon ik het niet laten
Nu kan ik niet meer zonder FOK!![]()
Vind het top dat jullie dit doen, en nog snel ook, zou het zelf niet eens kunnen
Heb nog een hoop te leren
Aha oke.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:10 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Tja 'een hoop te leren'. Ik sta er zelf eigenlijk van te kijken dat ik dit kan (ik wil niet opscheppen ofzo hoor). Maar ik heb dit kwartaal 1 keer een tutorial gedaan voor school, en voor de rest is het gewoon een kwestie van beginnen. Dan leer je het vanzelf.
Ik gebruik photoshop 7, en het daarbij verkregen programma Imageready voor de animaties.quote:Op donderdag 18 november 2004 21:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke.
Met welke programma's gebruik je daarvoor dan?
Aha okequote:Op donderdag 18 november 2004 21:14 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Ik gebruik photoshop 7, en het daarbij verkregen programma Imageready voor de animaties.
Komt voormekaarquote:Op donderdag 18 november 2004 21:14 schreef Falco het volgende:
Mijnes mag ook gesinterupdated worden. Wie wilt het doen?
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:14 schreef Falco het volgende:
Mijnes mag ook gesinterupdated worden. Wie wilt het doen?
en die heb ik dus ook geeditquote:Op donderdag 18 november 2004 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ze staan altijd voor je klaar.
trouwens zonet had je een ander icoon
Dankuquote:Op donderdag 18 november 2004 21:24 schreef Falco het volgende:
Oh dat geeft niks. Ik doe deze weer terug. Veel dank en je doet het rap zeg!
Bedankt voor vandaagquote:Op donderdag 18 november 2004 21:27 schreef Boes-Poes het volgende:
-edit-
Deze dubbelpost kan ik mooi gebruiken om te zeggen dat ik dr mee stop voor vandaag.
Er is vast wel iemand om mijn ploegendienst over te nemen![]()
Okequote:Op donderdag 18 november 2004 21:27 schreef Boes-Poes het volgende:
-edit-
Deze dubbelpost kan ik mooi gebruiken om te zeggen dat ik dr mee stop voor vandaag.
Er is vast wel iemand om mijn ploegendienst over te nemen![]()
bedankt man!, ik zat zelf ook iets te verzinnen wat ik ermee kon doen maar kon niks bedenken.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:12 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Thx, nou moet hij wel komen
DUHH!!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
En toen was het ineens opvallend stil.
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:19 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Zo issiej goed hoor![]()
[afbeelding]
Of hij mooi is, moet je zelf maar oordelen
Jij ziet trouwens het leukst uit met zwart haar(ik heb je fotoboek eventjes bekeken om te zien wie dr nou op de icoon stond)
http://img.photobucket.com/albums/v41/Speedygj/picserver.gifquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:18 schreef Inu het volgende:
[..]dankje
het is nu ook weer donker
edit: [zeikmode]Hijs te groot[/zeikmode]
Ik durf bijna geen antwoord te gevenquote:Op donderdag 18 november 2004 21:40 schreef Yeahinho het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar de vorige 20 posts dragen niks bij aan dit topic.
En na elk bedankje met 'graag gedaan' reageren begint ook te vervelen Boes-Poes!
wel goed voor je post-gemiddelde natuurlijk!
Natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:54 schreef daReaper het volgende:
Kan iemand mijn Katrina geen mooie kerstmuts geven?
relexquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:29 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Ik heb dr 2 versies van gemaakt, en de capekleur veranderd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 07:59 schreef Inu het volgende:
Ik kan hem wel zelf hosten als je wilt
Dankje
quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:57 schreef Noca het volgende:
Kan er met de mijne ook iets gedaan worden in de sint of kerstsfeer?
Zou tof zijn!
uh... HUHquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jij bent niet die in mijn photo album zit
Bedankt misterDre, ik vind hem super!quote:Op maandag 15 november 2004 19:26 schreef misterDre het volgende:
[..]
Alsje
Dat kanquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:32 schreef Urnie het volgende:
[..]
Bedankt misterDre, ik vind hem super!
Alleen istie nog nét iets te groot voor Fok!...10358 bytes
Kun je dat nog aanpassen aub?![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:00 schreef Djaser het volgende:
Kan iemand nog iets leuks met die van mij
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:22 schreef Jelief het volgende:
oe leuk leuk! ik wil ook! [/peutermodus]
Wil iemand wat doen met mijn icoontje? graag in kerstsfeer...
Je laatstequote:Op vrijdag 19 november 2004 23:40 schreef Falco het volgende:
Ik weet of een tweede update mag, maar ik vraag hem toch voor mijn huidige icoon.
De beer gaarne met een mijter, die vos met zo'n zwarte piet muts.
Veel dank alvast.
Foutjequote:Op vrijdag 19 november 2004 13:30 schreef Inu het volgende:
[..]
uh... HUH
Asjeblieftquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:00 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
Pimp my icon!vrouwtje kerstmuts
mannetje sinterklaashoed
quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:15 schreef Whiskers het volgende:
iemand nog een mijter over voor die van mij ?![]()
dank je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:26 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
AsjeblieftIs dit goed? [afbeelding]
quote:Op zondag 21 november 2004 00:57 schreef TC03 het volgende:
Mag ik een kerst/winter sausje over mijn avatar?
quote:Op zondag 21 november 2004 00:12 schreef Biene het volgende:
Mag ik iets kerstigs. Graag iets spiritueels.
quote:Op zondag 21 november 2004 10:06 schreef Romek het volgende:
Ja ja ja........
Ikke ikke ikke.....
Wie kan er 1tje van mijn avatar maken....??
Spiritueel genoegquote:Op zondag 21 november 2004 00:12 schreef Biene het volgende:
Mag ik iets kerstigs. Graag iets spiritueels.
Dankuquote:Op zondag 21 november 2004 10:01 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
en
[afbeelding] met sneeuwasjeblieft
Bedankt!!!quote:
quote:Op zondag 21 november 2004 00:06 schreef Yeahinho het volgende:
Gratis en voor niks een nieuwe sint-versie voor Tiemie.
[afbeelding] >> [afbeelding]
quote:Op zondag 21 november 2004 13:11 schreef ChrisJX het volgende:
Mag ik een mijter of een pietenmutsje op mijn lieve babyhoofdje?
En een kerstmuts is ook gelijk welkom
Die middelste hihiquote:Op zondag 21 november 2004 14:40 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 november 2004 13:17 schreef Glatze het volgende:
Tof topic! Kan iemand hier een sinterklaas en kerstversie van maken??
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 november 2004 13:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand hier een kerst icoon van maken en gelijk op de goeie grote maken
quote:Op zondag 21 november 2004 14:10 schreef me-elsjuh het volgende:
kan iemand mijn icoon ook in de kerst/sinterklaassfeer zetten? bvd
Die kerstmuts is erg mooiquote:Op zondag 21 november 2004 14:40 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dankjewel, k vind ze super mooi!!quote:Op zondag 21 november 2004 15:48 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond hem wel geinigquote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Die kerstmuts is erg mooiDe tweede is wat minder, zo zie ik toch niets
Graag gedaanquote:Op zondag 21 november 2004 17:02 schreef me-elsjuh het volgende:
[..]
dankjewel, k vind ze super mooi!!![]()
Ik ga em morgen erop zettenquote:Op zondag 21 november 2004 17:13 schreef misterDre het volgende:
Vond hem wel geinig![]()
Ja hoorquote:Op zondag 21 november 2004 17:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Cool mrdre maar mag het ook sneeuwen ?
Je mag ook een andere hoorquote:Op zondag 21 november 2004 17:15 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ga em morgen erop zetten
Bovenste is top, onderste vind ik wat minder (miusschien iets met sneeuw en een pop? En nu ik toch aan het zeiken ben, kan je het in hetzelfde formaat houden? Is namelijk voor het logo van een forum :-) Thanks anyway!quote:
Nee hoor, vind em grappigquote:Op zondag 21 november 2004 17:24 schreef misterDre het volgende:
Je mag ook een andere hoor
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 21 november 2004 17:49 schreef Glatze het volgende:
[..]
Bovenste is top, onderste vind ik wat minder (miusschien iets met sneeuw en een pop? En nu ik toch aan het zeiken ben, kan je het in hetzelfde formaat houden? Is namelijk voor het logo van een forum :-) Thanks anyway!
Mooimuts.quote:Op zondag 21 november 2004 10:02 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vertel anders even wat je precies wilt/bedoeld met spiritueel. Ik kon niets bedenken namelijk![]()
Maar afijn, alsjeblieft.
Ik heb op de andere pc (waar ik nu niet op kan) de originele psd nog, dus ik zal z.s.m. even gaan klooienquote:Op zondag 21 november 2004 22:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik denk dat die van mij vrij lastig is om iets van te maken.
Maar ik daag jullie uit.
Hij is lastig hequote:Op donderdag 18 november 2004 10:22 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Astu, mijn 2e bewegende creatie ooit.
Dit misschien meer volgens je verwachtingen?quote:Op maandag 22 november 2004 00:05 schreef phunkk het volgende:
[..]
Hij is lastig heMaar wel geinig!
Mag ik misschien ook wat sneeuw, of is dat lastig?quote:Op zondag 21 november 2004 10:02 schreef Boes-Poes het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vertel anders even wat je precies wilt/bedoeld met spiritueel. Ik kon niets bedenken namelijk![]()
Maar afijn, alsjeblieft.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:06 schreef mambo het volgende:
mag ik er ook eentje.
vind ik wel hip enzo
quote:Op maandag 22 november 2004 00:26 schreef babsie.babsie het volgende:
Hallo
als iemand zich verveelt mag de mijne ook aangepast voor de feestdagen en jullie hebben geluk,
ik hou wel van een geintje, dus?
quote:Op maandag 22 november 2004 18:02 schreef Nolius het volgende:
Mag ik ook voor de mijne een sint- en kersticon vragen?
Als die FOKradio te moeilijk is kan deze ook gewoon: [afbeelding]
Vast bedankt!
quote:Op maandag 22 november 2004 18:02 schreef Nolius het volgende:
Mag ik ook voor de mijne een sint- en kersticon vragen?
Als die FOKradio te moeilijk is kan deze ook gewoon: [afbeelding]
Vast bedankt!
Yeahinho it isquote:Op maandag 22 november 2004 17:11 schreef karoltje het volgende:
Ik heb dus deze -->
[afbeelding]
gemaakt vorig jaar door Yeahninho, maar nu zou ik m graag ook voor mn msn willen gebruiken
. Dus zou iemand m willen vergroten? En misschien ook gelijk deze van de kerst
.
[afbeelding]
Dan ben ik helemaal winter-proof!
Zo ik die orginele PSD ook een keer kunnen krijgen?quote:Op zondag 21 november 2004 23:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb op de andere pc (waar ik nu niet op kan) de originele psd nog, dus ik zal z.s.m. even gaan klooien.
Dank jequote:Op zondag 21 november 2004 23:59 schreef Yeahinho het volgende:
En hier is ie dan:
dankje!!quote:Op maandag 22 november 2004 22:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> [afbeelding] >> [afbeelding]
Helemaal top!!!quote:Op maandag 22 november 2004 21:53 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kerst maakt Yeahinho
Je bent een dahling Yeahninho!quote:Op maandag 22 november 2004 22:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Yeahinho it is. Vergroten was geen optie, want dat wordt een rommeltje:
[afbeelding]
Altijd fijn als mensen daar achteraf mee aan komen zetten.
Je hebt geluk dat ik in een goeie bui ben, en alles opnieuw heb gemaakt:
[afbeelding] en [afbeelding]
Die had je toch alquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:09 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, ook voor mezelf even iets gefixt:
[afbeelding]
cool manquote:Op maandag 22 november 2004 20:07 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:00 schreef ASSpirine het volgende:
ik weet dat het niet met dit te maken heeft, maar ik dacht , laat ik maar geen nieuwe topic openen voor dit
ik zou graag alleen het logo van Barcelona hebben die op de achtergrond staat, op die manier
dus schuin, groot, wat transparant en witte achtergond
en geen Kluivert
[afbeelding]
de mannetjes moeten niet in het logo staan
mss als je deze logo hebt dat het makkelijker is [afbeelding]
kheb het voor een acces project nodig
hoe stel je dat trouwens in als achtergrond?
Een grote dank aan degene die me helpt
quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:20 schreef SadKingBilly het volgende:
[afbeelding]
Als iemand hier iets mee kan, dan hou ik me aanbevolen!
Ik denk dat er met mijn huidige icoon niet zo heel veel te beginnen is, of wel?
Natuurlijk hou ik me altijd aanbevolen voor iets heel spectaculairs! (kerst)
Thanks, hijs leukquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:49 schreef FlyingFox het volgende:
afbeelding]
Zoietsquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:20 schreef SadKingBilly het volgende:
[afbeelding]
Als iemand hier iets mee kan, dan hou ik me aanbevolen!
Ik denk dat er met mijn huidige icoon niet zo heel veel te beginnen is, of wel?
Natuurlijk hou ik me altijd aanbevolen voor iets heel spectaculairs! (kerst)
Ik vind het teveel frames voor een mijterquote:Op maandag 22 november 2004 17:08 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou mijn webicon ook wel met een mijter of met een puntmuts willen
Ja graag!quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:30 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik vind het teveel frames voor een mijterIk wil wel een kerstuitvoering voor je maken!
zoiets ong ja, maar ik had graag een hele logo in het midden gehadquote:
Op http://www.brandsofthewor(...)94__FC_Barcelona.eps staat het logo in vectoren. Ik zag al dat jouw logotje ietwat verouderd was, en 't is maar een kleintje, als je die gaat vergroten krijg je pixels te zien.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
zoiets ong ja, maar ik had graag een hele logo in het midden gehad
daarom ook de kleinere aparte logo
om daarvan hetzelfde te maken als de grote
Ik denk dat ie graag het hele logo wil hebben (zonder boven en onder iets eraf gesneden dus), maar weet het ook niet helemaal zekerquote:Op woensdag 24 november 2004 07:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Op http://www.brandsofthewor(...)94__FC_Barcelona.eps staat het logo in vectoren. Ik zag al dat jouw logotje ietwat verouderd was, en 't is maar een kleintje, als je die gaat vergroten krijg je pixels te zien.
[afbeelding]
Poging twee, ofschoon ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.
lolquote:Op woensdag 24 november 2004 10:58 schreef Vom het volgende:
[..]
En Yeahinho komt er in VBL weer net zo'n topic als vorig jaar?![]()
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:44 schreef Guzzman het volgende:
mss kan iemand hier iets mee?
[..]
dit is goed genoegquote:Op woensdag 24 november 2004 07:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Op http://www.brandsofthewor(...)94__FC_Barcelona.eps staat het logo in vectoren. Ik zag al dat jouw logotje ietwat verouderd was, en 't is maar een kleintje, als je die gaat vergroten krijg je pixels te zien.
[afbeelding]
Poging twee, ofschoon ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
zou die van mij een kerstmuts + baard kunnen krijgen, en kerstkleurtjes
Ja maar er zijn toch ook weer nieuwe usersquote:Op woensdag 24 november 2004 14:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
lol.
Heb er nog niet eens over nagedacht. Bijna iedereen heeft nog hetzelfde icoontje, dus dan kunnen die van vorig jaar toch gewoon weer uit de kast gehaald worden.
snik, ik vraag t zeker niet aardig genoeg?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:30 schreef Samson het volgende:
Zou er voor mij ook een leuke gemaakt kunnen worden, please...
Jawel hoor maar ik had er eerst 2 die wat meer tijd kosttequote:Op woensdag 24 november 2004 20:56 schreef Samson het volgende:
[..]
snik, ik vraag t zeker niet aardig genoeg?
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:59 schreef misterDre het volgende:
[..]
Jawel hoor maar ik had er eerst 2 die wat meer tijd kostte![]()
Nu ben jij![]()
Thanks, leuk istiequote:
Ik was hem vergeten te resizen, heb ik inmiddels gedaan.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Thanks, leuk istieWat wel gek is dat ie nu ineens te groot is om te uploaden, terwijl het plaatje toch nog dezelfde afmeting heeft? Het mag ineens maar 60 bij 60 zijn, Tips om dit op te lossen?
asje en de groetjes aan eminemquote:Op woensdag 24 november 2004 21:15 schreef misterDre het volgende:
[..]
TnX
Toppie, zoals je ziet doet ie t nuquote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik was hem vergeten te resizen, heb ik inmiddels gedaan.
Zie vorige post
Niemand?quote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef Creative1972 het volgende:
Eigenlijk wel wat offtopic, maar ik vraag het toch maar evenIk zou namelijk heel graag het logo van m'n homepage een kerst-tintje willen geven.
Is er iemand van de designers die dat zou willen doen?
Mail me maar :')quote:Op donderdag 25 november 2004 01:44 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Niemand? :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |