quote:Bernhard heeft mogelijk tumor
HILVERSUM Artsen hebben bij prins
Bernhard cellen afgenomen die lijken te
wijzen op uitzaaiing van een tumor.Hij
werd in 1994 en in 2000 geopereerd aan
tumoren in de darmen en de borstholte.
Prins Bernhard werd onlangs in het UMC
in Utrecht behandeld omdat hij klaagde
over kortademigheid.Uit zijn borstholte
werd vocht verwijderd.Daarbij werden de
cellen weggenomen die zouden kunnen
duiden op kanker.
Door het wegnemen van het vocht zijn de
benauwdheidsklachten afgenomen.De RVD
zegt wel dat de 93-jarige prins "een
vermindering van krachten ervaart".
die SCH heeft gewoon naar rtl gebeld om dat te vermelden..om z'n gelijk te bewijzenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:27 schreef Omaha het volgende:
Zometeen als opener van het RTLnieuws.
Bron: Reformatorisch Dagbladquote:Prins Bernhard heeft mogelijk tumor
DEN HAAG (ANP) – Bij prins Bernhard zijn cellen gevonden die kunnen wijzen op uitzaaiingen van een tumor. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst woensdagavond bekendgemaakt.
Nee.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:32 schreef Stranger het volgende:
Levert het een vrije dag op als ie de pijp uit gaat?
geen idee, als het niet verplicht is werk ik in ieder geval gewoon door.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:32 schreef Stranger het volgende:
Ik denk het niet maar iets langer naar jouw avatar kijken en ik meld me ziek.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:32 schreef Stranger het volgende:
Lijkt mij ook ja... Tegen de tijd dat zij gaan bevestigen is het sterven meestal al ingezet.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Inmiddels bevestigd door de RVD. Dat is dus afscheid nemen.
Vast live bij de staatsomroepquote:Op woensdag 17 november 2004 19:33 schreef Priapus het volgende:
[..]
Nee.
Wel mooie televisie.
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:32 schreef Stranger het volgende:
Levert het een vrije dag op als ie de luchtpijp uit gaat?
precies. Hoe sneu ook.. maar het hij is toch al op respectabele leeftijd, niet?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja... Tegen de tijd dat zij gaan bevestigen is het sterven meestal al ingezet.
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
Knap hoor. Zal ik ook eens het topic: 'SCH is dood' openen. Ik krijg dan ook altijd gelijk.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
Zeker een mooie leeftijd... 93, dat redden er niet veel.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies. Hoe sneu ook.. maar het hij is toch al op respectabele leeftijd, niet?
Als ie niet meer te behandelen valt heeft dat natuurlijk niet zo gek veel nut meer...quote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef Natalie het volgende:
Omg...
Dat klinkt niet best.
Maar hij is iig wel thuis. Als het momenteel héél ernstig met hem gesteld was, dan lag ie wel in het ziekenhuis.
Hij is niet meer te behandelen, morfine toedienen kan ook thuis...quote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef Natalie het volgende:
Omg...
Dat klinkt niet best.
Maar hij is iig wel thuis. Als het momenteel héél ernstig met hem gesteld was, dan lag ie wel in het ziekenhuis.
ik denk dat dat stadium al achter de rug is.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef Natalie het volgende:
Omg...
Dat klinkt niet best.
Dat bestaat al hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Knap hoor. Zal ik ook eens het topic: 'SCH is dood' openen. Ik krijg dan ook altijd gelijk.![]()
Respectabele leeftijd.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies. Hoe sneu ook.. maar het hij is toch al op respectabele leeftijd, niet?
Juist niet.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:37 schreef Natalie het volgende:
Omg...
Dat klinkt niet best.
quote:17/11/04 Communique van de Rijksvoorlichtingsdienst
Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Bernhard der Nederlanden is de afgelopen weken poliklinisch in het UMC-AZU behandeld wegens klachten van kortademigheid. De klachten werden veroorzaakt door vocht in de borstholte. Het vocht is verwijderd, waardoor de klachten verminderden. Bij onderzoek van het vocht werden cellen verkregen die kunnen wijzen op uitzaaiingen van een tumor. In 1994 is Prins Bernhard geopereerd aan een tumor van de darm en in 2000 aan een borsttumor. De Prins beperkt zich in zijn activiteiten omdat hij een vermindering van krachten ervaart.
RVD, 17.11.04, 19.10 uur
Beetje meer respect graag!quote:Op woensdag 17 november 2004 19:32 schreef Stranger het volgende:
Ben je niet een beetje te vroeg??quote:Op woensdag 17 november 2004 19:50 schreef Markster het volgende:
RIP.
[samenzweringsmode]quote:Op woensdag 17 november 2004 19:51 schreef _The_General_ het volgende:
En voor alle duidelijk, SCH had het niet goed, volgens zijn "bron" was de Prins overleden.
SCH is een onbetrouwbare roddeljournalist gebleken!
Ja hoor - als jij dat wilt jongen.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:51 schreef _The_General_ het volgende:
En voor alle duidelijk, SCH had het niet goed, volgens zijn "bron" was de Prins overleden.
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:52 schreef SCH het volgende:
De begrafenis is zeker in die Amsterdamse Albert Heijn?
Vandaar dat Bea zo vrolijk was bij Hella S. Haasse vanmiddag.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[samenzweringsmode]
misschien had SCH wel gelijk en is Bernhard vorige week idd overleden. I.v.m. de onrust in NL is besloten het wat 'uit te stellen' en nu komen ze met deze ziekte aanzetten.
[/samenzweringsmode]
Nadat dat gerucht door de RVD ontkracht werd zei die bron anders wel dat er iets 'zeer erstigs' aan de hand was. Dus hij het lekker wel de scoop lekker puhquote:Op woensdag 17 november 2004 19:51 schreef _The_General_ het volgende:
Die sterke geruchten zijn er al jarenquote:Op woensdag 17 november 2004 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor - als jij dat wilt jongen.
Ik heb alleen doorgegeven dat er zeer sterke geruchten waren en die zijn blijkbaar niet hele maal uit de luchtpijp gegrepen, getuige dit nieuws. Maar jij je zin hoor![]()
In verband met de onrust had hij beter kunnen overlijden. Dat had namelijk de aandacht van die onrust afgeleid.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[samenzweringsmode]
misschien had SCH wel gelijk en is Bernhard vorige week idd overleden. I.v.m. de onrust in NL is besloten het wat 'uit te stellen' en nu komen ze met deze ziekte aanzetten.
[/samenzweringsmode]
Die liggen al jaren klaar en worden eens in de zoveel tijd bijgewerktquote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Zou het niet kunnen dat de RVD deze info vorige week onder embargo heeft doorgespeeld aan een aantal journalisten zodat men 'voorbereidend werk' kan verrichten m.b.t. necrologie etc??
Welnee, die necrologieën liggen echt al tientallen jaren klaar, die hoeven alleen eens in de zo veel tijd geupdate te worden, maar alle media zijn daar goed op voorbereid.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Zou het niet kunnen dat de RVD deze info vorige week onder embargo heeft doorgespeeld aan een aantal journalisten zodat men 'voorbereidend werk' kan verrichten m.b.t. necrologie etc??
Klopt. Maar er moeten natuurlijk wel op tijd voorbereidingen getroffen worden voor als het echt gebeurd, zowel voor de uitvaart als de langere tv-uitzendingen e.d. Ik denk dat er vorige week op de bijeenkomst van de koningshuispers met de RVD al lichtelijk op gezinspeeld is en dat 1 van de aanwezigen daar iets te loslippig is geweest.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welnee, die necrologieën liggen echt al tientallen jaren klaar, die hoeven alleen eens in de zo veel tijd geupdate te worden, maar alle media zijn daar goed op voorbereid.
Volgens mij is ook dat redelijk snel te regelen en liggen ook daar al dikke draaiboeken voor klaar.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:04 schreef SCH het volgende:
Klopt. Maar er moeten natuurlijk wel op tijd voorbereidingen getroffen worden voor als het echt gebeurd, zowel voor de uitvaart als de langere tv-uitzendingen e.d.
Ja tuurlijk , het kan ook vrij snel geregeld worden.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is ook dat redelijk snel te regelen en liggen ook daar al dikke draaiboeken voor klaar.
Meer een kwestie van de puntjes op de i zetten.
Zei de insider.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk , het kan ook vrij snel geregeld worden.
Kap eens?quote:Op woensdag 17 november 2004 19:59 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Die sterke geruchten zijn er al jarenHij heeft al jaren een slechte gezondheid, ga nu maar weer iemand dood verklaren
IHeeft de RVD dan zo veel meer info dan de roddelpers? Ik zou denken dat die ook bijna altijd wel van een bron het een en ander vernemen.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt. Maar er moeten natuurlijk wel op tijd voorbereidingen getroffen worden voor als het echt gebeurd, zowel voor de uitvaart als de langere tv-uitzendingen e.d. Ik denk dat er vorige week op de bijeenkomst van de koningshuispers met de RVD al lichtelijk op gezinspeeld is en dat 1 van de aanwezigen daar iets te loslippig is geweest.
Hoe bedoel je? De RVD heeft toch juist de info. En die bijeenkomst waar ik op doel is met de serieuze koningshuispers, daar is tegenwoordig een soort van genootschap voor. Waar Peter van der Vorst overigens niet welkom is vanwege zijn onmin met Alexander.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
IHeeft de RVD dan zo veel meer info dan de roddelpers? Ik zou denken dat die ook bijna altijd wel van een bron het een en ander vernemen.
Ja, dat is me allemaal bekend, maar ik bedoelde dat de bladen toch ook wel bronnen buiten de RVD om hebben. Kamermeisjes, schoonmaaksters, tuinmannen, zoiets.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De RVD heeft toch juist de info. En die bijeenkomst waar ik op doel is met de serieuze koningshuispers, daar is tegenwoordig een soort van genootschap voor. Waar Peter van der Vorst overigens niet welkom is vanwege zijn onmin met Alexander.
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:52 schreef SCH het volgende:
De begrafenis is zeker in die Amsterdamse Albert Heijn?
Dat dacht ik dus ook toen ik het hoordequote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
Ik zie daar eigenlijk nooit een teken van leven, dus dat verbaast me niets.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Oblivion het volgende:
Ben laat in de middag nog langs paleis Soestdijk gereden, alles rustig daar.
Donker zelfs.
Wat dacht je dan te zien? Rijen dik de media. Enorme chaos?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef Oblivion het volgende:
Ben laat in de middag nog langs paleis Soestdijk gereden, alles rustig daar.
Donker zelfs.
Ow, dan kom jij zeker 's nachts langrijden.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik zie daar eigenlijk nooit een teken van leven, dus dat verbaast me niets.
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:35 schreef Grrrlllpower het volgende:
het is toch wat....
dat zei mijn bron ook, dat de rvd had ontkent dat p.b dood was, maar dat het erg slecht met hem ging. betrouwbare bron ieg.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nadat dat gerucht door de RVD ontkracht werd zei die bron anders wel dat er iets 'zeer erstigs' aan de hand was. Dus hij het lekker wel de scoop lekker puh![]()
Kun je dat ook voor de tijd zeggen? Zo kan ik ook van alles bewerenquote:Op woensdag 17 november 2004 20:47 schreef Logician het volgende:
[..]
dat zei mijn bron ook, dat de rvd had ontkent dat p.b dood was, maar dat het erg slecht met hem ging. betrouwbare bron ieg.
Dat betwijfel ik. Okee, ik ben geen groot koningshuisliefhebber, maar Bernhard is de enige die ik wél heel tof vind.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:59 schreef SCH het volgende:
Ik verwacht weinig spontane volksrouw - ik denk dat hij toch een van de minst geliefde leden van het koningshuis is.
quote:Op woensdag 17 november 2004 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Okee, ik ben geen groot koningshuisliefhebber, maar Bernhard is de enige die ik wél heel tof vind.
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:59 schreef SCH het volgende:
En de tumor kwam natuurlijk van linksch
Laat dat "in de oorlog" maar weg - ik kan echt niks bedenken waarover ik hem zou kunnen complimenteren.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:02 schreef Absinth het volgende:
Volgens mij was die Bernard hartstikke fout in de oorlog
Bernhard is tenminste een echt mens. Een charmante boef. En dat waardeer ik wel.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je houdt van foute leugenachtige types?
Zal ik 'm inkoppen???quote:Op woensdag 17 november 2004 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Je houdt van foute leugenachtige types?
En de pandaberen dan!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat dat "in de oorlog" maar weg - ik kan echt niks bedenken waarover ik hem zou kunnen complimenteren.
Zal ie ook wel belang bij gehad hebben.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En de pandaberen dan!
Hij is hard op wegquote:Op woensdag 17 november 2004 21:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Waarom gaat die ouwe mof niet gewoon dood![]()
Vergeet niet dat hij ook een geschiedvervalser is, hij heeft namelijk zijn eigen 'feitenarchief' waar men pas na 100 jaar bij mag komen.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:28 schreef HarrieNak het volgende:
Jezus al die ophef, toch niet weer een stille toch he. Het is een mof, maar hij zoop, stal en neukte alles wat los en vast zat. Kortom, als een echte Nederlander.
We gaan hem missen.
Misschien heb je gelijk, levend kan hij tenminste nog lijden aan een knagend gewetenquote:Op woensdag 17 november 2004 21:42 schreef Captain_Chaos het volgende:
Hij heeft niet zo'n onberispelijk CV als de Wiener Sänger Knaben maar gaat wél de geschiedenis in als de laatste Nederlander met kloten.
Dat hebben we volgens mij al vaker gedachtquote:Op woensdag 17 november 2004 21:27 schreef Absinth het volgende:
[..]
Hij is hard op weg
Beter te vroeg dan op tijdquote:Op woensdag 17 november 2004 19:50 schreef Markster het volgende:
RIP.
Wist je toen al van je eigen bestaan af?quote:Op woensdag 17 november 2004 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, sinds Lockheed is het over en uit.
Lijkt me wel ja. Ik las al kranten hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 23:04 schreef Priapus het volgende:
Wist je toen al van je eigen bestaan af?
Trouw zeker.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Ik las al kranten hoor
Volgens bronnen rond SCH wel.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:09 schreef Pokkehontas het volgende:
Ik dacht dat ie al lang dood was........![]()
En 119 dagen na nu.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:11 schreef Adelante het volgende:
Ik zie hem iig geen defillé meer afnemen op 5 mei
en dat terwijl zijn laatste 05-05-05 zou zijn, het
60 jaar na WO II is en ook nog eens hemelvaart
omgedraaid is dat....911quote:Op woensdag 17 november 2004 23:16 schreef Priapus het volgende:
[..]
En 119 dagen na nu.
quote:Gezondheid Prins Bernhard geleidelijk achteruit
De conditie van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Bernhard der Nederlanden gaat geleidelijk achteruit. De Prins heeft klachten van kortademigheid door vocht in de borstholte ten gevolge van uitzaaiingen van een kwaadaardige tumor. Een tumor van de darm veroorzaakt ook nog ernstige klachten. Hij ontvangt behalve familieleden slechts weinig bezoek.
RVD, 29.11.04, 11.40 uur
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |