SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
T, je houd mn OP in standquote:Op woensdag 17 november 2004 17:35 schreef Mister_T het volgende:
Hier weer verder met de beste Xbox Live game die er is![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 november 2004 17:37 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
T, je houd mn OP in stand![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:36 schreef Mister_T het volgende:
Zojuist uitgespeeldfoundationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens ff zoekenquote:Op woensdag 17 november 2004 17:39 schreef taart het volgende:
[..]
foundation
gvd, uitgespeeld maar die map niet gekregenquote:Op woensdag 17 november 2004 17:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
eens ff zoeken
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:36 schreef Mister_T het volgende:
Zojuist uitgespeeldOoh ja hoor dit kan niet waar zijn hey,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb na het uitspelen van HALO 2, direct mijn nieuwe xbox in gebruik genomen, zonder mijn savegames over te zetten. Dus ik moet het opnieuw uitspelen om dit te kunnen
![]()
DAs niet zo slimquote:Op woensdag 17 november 2004 17:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ooh ja hoor dit kan niet waar zijn hey,ik heb na het uitspelen van HALO 2, direct mijn nieuwe xbox in gebruik genomen, zonder mijn savegames over te zetten. Dus ik moet het opnieuw uitspelen om dit te kunnen
![]()
ik wens je veel succesquote:Op woensdag 17 november 2004 17:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ooh ja hoor dit kan niet waar zijn hey,ik heb na het uitspelen van HALO 2, direct mijn nieuwe xbox in gebruik genomen, zonder mijn savegames over te zetten. Dus ik moet het opnieuw uitspelen om dit te kunnen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
Ben jij nou die Carona-iets? (oid)quote:Op woensdag 17 november 2004 17:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Er is helemaal niks gaars aan. Jij vindt het gaar, dat is wat anders.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:52 schreef kokos het volgende:
Die SP is echt gaar.
Nou twi, hijs gaar! Te eentonig. Dus dat maken er al 2 die hem gaar vindenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Er is helemaal niks gaars aan. Jij vindt het gaar, dat is wat anders.
Te eentonig? Hoeveel verschillende locaties wil je dan nog hebben? Ik zat die bonus DVD te kijken en zag secties terug van "Oh ja, daar ben ik ook geweest". Ik vind juist dat er zeker qua verhaal en omgevingen (te?) veel verschillende dingen op je af komen.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:14 schreef Mister_T het volgende:
Nou twi, hijs gaar! Te eentonig. Dus dat maken er al 2 die hem gaar vinden
:') My words :')quote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef BMH het volgende:
de eerste levels waren super vet...dat laatste levels kakten weer in tot halo 1 kwaliteit
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:47 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb heel die fucking map niet gekregen en als ik opnieuw moet doen dan kan ik heel level 15 opnieuw doenKrijg de tyfus maar microsoft!
Foundation is echt een flut map hoor. Is de moeite om hem te unlocken niet waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
dat kies je toch wel een paar berichten uit. Bij GTA SA zijn er ongetwijfeld ook wel een paar mensen bij die het niet super vinden.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:29 schreef CosmoKramer het volgende:
Dus dit is nou de grote XBOX-belofte? Jullie reacties lezend valt het toch enigzins tegen.... Ik ga me weer met GTA SA bemoeien.
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:37 schreef taart het volgende:
[..]
dat kies je toch wel een paar berichten uit. Bij GTA SA zijn er ongetwijfeld ook wel een paar mensen bij die het niet super vinden.
Nou, ik heb GTASA laatst ff gespeeld en de graphics zijn ronduit waardeloos. Op de Pc zag GTAVC er goed uit. Halo 2 is qua graphics vele malen beter.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:29 schreef CosmoKramer het volgende:
Dus dit is nou de grote XBOX-belofte? Jullie reacties lezend valt het toch enigzins tegen.... Ik ga me weer met GTA SA bemoeien.
NotoriouisRoy ook? Die heeft 'm in de verkoop staanquote:Op woensdag 17 november 2004 20:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Iedereen vind het super
![]()
hij gaf het een mooi cijfer in zijn review, dus vast welquote:Op woensdag 17 november 2004 21:21 schreef twi het volgende:
[..]
NotoriouisRoy ook? Die heeft 'm in de verkoop staan
Ik vond het einde alleen erg onbevredigend... multiplay valt me 100% mee.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
de eerste levels waren super vet...dat laatste levels kakten weer in tot halo 1 kwaliteit
GRAPHICS HOER!!!quote:Op woensdag 17 november 2004 20:55 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Nou, ik heb GTASA laatst ff gespeeld en de graphics zijn ronduit waardeloos. Op de Pc zag GTAVC er goed uit. Halo 2 is qua graphics vele malen beter.
ik vind gta sa andreas tegenvallen.. meer van hetzelfde en waardeloze soundtrack en graphicsquote:Op woensdag 17 november 2004 20:29 schreef CosmoKramer het volgende:
Omdat het echt een kut einde is gewoon, een zware tegenvaller voor mijquote:Op donderdag 18 november 2004 00:40 schreef Baris het volgende:
Waarom vind bijna iedereen het einde kut?
Ach ja de SP speel je maar 1x.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:51 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Omdat het echt een kut einde is gewoon, een zware tegenvaller voor mij
Xlink gaat net zo makkelijk (als ik de matchmaker verhalen nmoet geloven makkelijker zelfs) en daar hoef ik geen 50 euro voor te betalenquote:Op donderdag 18 november 2004 09:48 schreef HomerJ het volgende:
Wrom speel je niet op Xbox Live! ?
Matchmaking alleen maar voor Ranking, met wat fokkers is het gewoon leuk.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Xlink gaat net zo makkelijk (als ik de matchmaker verhalen nmoet geloven makkelijker zelfs) en daar hoef ik geen 50 euro voor te betalen
Nope niet helemaal... nedgame had een leuk starterkitje... 1 jaar xbox live, communicator en mechassault en dat slechts voor 25 euriquote:Op donderdag 18 november 2004 09:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Xlink gaat net zo makkelijk (als ik de matchmaker verhalen nmoet geloven makkelijker zelfs) en daar hoef ik geen 50 euro voor te betalen
* Doopy-X- is een sloeberquote:Op donderdag 18 november 2004 10:01 schreef twi het volgende:
Alsof die 50 euro per jaar je op zouden breken
Kijk dat jij zo rijk bentquote:Op donderdag 18 november 2004 10:01 schreef twi het volgende:
Alsof die 50 euro per jaar je op zouden breken
Download Xlink, werkt stuk fijner als XBCquote:Op donderdag 18 november 2004 11:04 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik gebruik nu xbconnect, en ik vindt dit wel prima zo. Live! komt nog we een keertje..
Niet zo rijk dat er "voor de lol" nog een Halo 2 pakket gekocht kan wordenquote:Op donderdag 18 november 2004 10:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kijk dat jij zo rijk bent![]()
Ach ja je moet wat op die koude winteravonden hehquote:Op donderdag 18 november 2004 11:49 schreef twi het volgende:
[..]
Niet zo rijk dat er "voor de lol" nog een Halo 2 pakket gekocht kan worden
Ga nou eerst ff kijken op deze http://www.xbox.com/nl-NL/live/ of je wel een crosscable nodig hebtquote:Op donderdag 18 november 2004 11:36 schreef dnzl het volgende:
Wat heb je nodig voor Xbox live, gewoon een Starter Kit, een crosscable en wat instellingen?
Was toch een patch voor nouquote:Op donderdag 18 november 2004 12:31 schreef kepler het volgende:
ik had gister problemen met joinen in de game
hebben mensen hier gister meer last van gehad/
Kloptquote:Op woensdag 17 november 2004 17:50 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ben jij nou die Carona-iets? (oid)
Hier vind ie zelf de instellingen, werk dan nu wel met router en werkt perfect.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:20 schreef Gimeone2 het volgende:
hopelijk kan ik binnekort eindelijk online met live want ik krijg steeds gezeur met me DNS server en de PPPoE
zo is het maar netquote:Op donderdag 18 november 2004 17:09 schreef Brasco125 het volgende:
Ik vind het een super spel en voor mij, de ouwe lul, is 10 uur tenminste te behappen. Als iets 100 uur duurt dan ben ik ruim voor de helft al afgehaakt. En dat iedereen nou uber verwachtingen heeft van een game, voornamelijk door de gigantische hype, dan kan het alleen maar tegenvallen, schijnbaar. Nu lijkt het of iedereen het pus vind, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Is dat op hetzelfde principe gebasseerd? En wat is er fijner aan?quote:Op donderdag 18 november 2004 11:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Download Xlink, werkt stuk fijner als XBC
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:46 schreef Menyo het volgende:
Voor de liefhebber: HALO2 special edition ligt nog gewoon bij Media Markt Alkmaar.
Ik wil ook bij de fok clan... live tag: Psych02Kquote:Op donderdag 18 november 2004 22:39 schreef Jeroenus het volgende:
Speelt Fok! niet meer onderling?
Ik voeg jou ook wel toequote:Op donderdag 18 november 2004 22:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de fok clan... live tag: Psych02K
THnx!!!quote:Op donderdag 18 november 2004 23:08 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Ik voeg jou ook wel toe
* Ps2K is Capo1234
blijkbaar werkt tie dus niet bij mijquote:Op donderdag 18 november 2004 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was toch een patch voor nou
Ik probeer mn friendslist te filteren. Mensen bij wie ik game en in puberkamers kom gooi ik er weer uit.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:13 schreef twi het volgende:
Klote game vanavond met kinderachtig gezang en gestall van de games. Kijk vanavond nog wel even of de pubers inmiddels zijn bijgekomen.
Ik word Zondag nog net 29quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:20 schreef DinoPK het volgende:
Trouwens: Waaaaarom zijn we lid van de Fok/Gijsjes/Whatever clan en zien we dat niet terug in onze nickname in Halo2 net zoals dat geregeld is in Black Arrow? ( [Clan] Nick )
Ja staat in de friendslist inderdaad.. als je spel speelt en je kijkt bij players zie je het wel staanquote:Op vrijdag 19 november 2004 08:27 schreef DinoPK het volgende:
In halo2? Nog nooit gezien anders. Waar? gewoon in de playerlist als je aan het spelen bent?
Het enige afwijkende dat ik zie is bungie.net erachter, of in Gdemon's geval ungie.net
Ik ben het iig nog niet tegengekomen tijdens custom games en de paar match making games die ik heb gespeeld.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:39 schreef DinoPK het volgende:
Ja in de friendslist okay. Als ik naar mijn friends kijk, en dan 1 keer naar rechts ga dan kom ik ook op een clan pagina uit. Maar waarom speel ik niet gewoon voor iedereen ingame als [Opa]DinoPK ?
jij nergens str3z vriendjequote:Op vrijdag 19 november 2004 16:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik HALO2 nu het goedkoopst halen + LIVE ABO (en headset) ?
Even iemand zoeken met een klantenkaart v/d makro en een btw nummer dan kost halo 2 42 euri (ex btw) daarna bij nedgame kijken naar starterkit voor 25 euri (incl mechassault)quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik HALO2 nu het goedkoopst halen + LIVE ABO (en headset) ?
de starterkit + mechassault is helaas nergens meer te krijgen, niet via een online shop ieder geval...quote:Op zaterdag 20 november 2004 03:04 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Even iemand zoeken met een klantenkaart v/d makro en een btw nummer dan kost halo 2 42 euri (ex btw) daarna bij nedgame kijken naar starterkit voor 25 euri (incl mechassault)
Of je kunt gewoon werk zoeken en de gewone versie keaupen
Het was net zoiets als de film Star Wars The Empire Strikes Back. Het verhaal was nog niet afgesloten, dus is het kut.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:40 schreef Baris het volgende:
Waarom vind bijna iedereen het einde kut?
Gast, toen was je nog niet eens geborenquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het was net zoiets als de film Star Wars The Empire Strikes Back. Het verhaal was nog niet afgesloten, dus is het kut.
![]()
Niet zeiken jij.quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Gast, toen was je nog niet eens geboren.
Cortana: "The Message just repeats; Regret, Regret, Regret"quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:27 schreef -Mzraki- het volgende:
*shop*
Weet iemand hoe dat stukje van het begin van het level dat je naar aarde gaat precies gaat?
Cortana:"It keeps saying; Regret, Regret, Regret"
Captain Keyes:"I wonder what it means"
Sarge: "Dear Humanity, we regret being alien bastards, we regret coming to earth, and we regret getting our ass kicked by the Core"
vliegeniers: "Hoe-ha"
ofzo, ik weet het niet precies, iemand wel?
Ik zou dolgraag jullie allemaal af willen slachten, maar paas me dan eerst maar eens Live.quote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Binnenkort Fok!Games redactie versus de bezoekers.. Wie heeft interesse?
Kom maar opquote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
alleen als lexie meedoetquote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
hoogstwaarschijnlijk binnen een paar dagen al.. ik houd jullie op de hoogtequote:Op zondag 21 november 2004 15:17 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Kom maar op.
Wanneer?
Dan moet het allemaal wel live te volgen zijn vanaf fok.games.nl + iemand die het commentaar doet.quote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Lets get it on!quote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Ik doe mee, ben 2x afgewezen voor een functie biuj games.fok dus kan eindelijk wraak nemenquote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Call a time and date bitchquote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
* Jeroenus meldtquote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
*meldquote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
pfff je mag blij zijn als je ons kan rakenquote:Op zondag 21 november 2004 17:40 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ik doe mee, ben 2x afgewezen voor een functie biuj games.fok dus kan eindelijk wraak nemen
We zijn TMF nietquote:Op zondag 21 november 2004 16:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dan moet het allemaal wel live te volgen zijn vanaf fok.games.nl + iemand die het commentaar doet.
Ik dacht meer aan Fok TV.quote:Op maandag 22 november 2004 10:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
We zijn TMF niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Je spree vind ik toch een tegenvaller, maar voor de restquote:Op donderdag 18 november 2004 08:43 schreef Bananenman het volgende:
http://www.bungie.net/Sta(...)744337&player=Daanos
Overduidelijk
quote:Op maandag 22 november 2004 12:22 schreef Sharkdoggie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zelf heb speciaal voor GTASA een PS2 gekocht en heb de PS2 al ruim 2 weken niet meer aangeraakt..quote:Op woensdag 17 november 2004 20:29 schreef CosmoKramer het volgende:
Dan zou ik het eerst bij iemand anders spelen of in de winkel als dat mogelijk is. Beetje zonde om dan weer + 150 euro uit te geven....quote:Op maandag 22 november 2004 14:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zelf heb speciaal voor GTASA een PS2 gekocht en heb de PS2 al ruim 2 weken niet meer aangeraakt..
Maar ik zit er nu over na te denken om Halo2.
Maar ik weet niet zeker of ik zou doen
Want Halo vond ik niet echt leuk, maar ik heb zo een gevoel als of deel 2 vetter is
maar ik twijfel gewoon nog of het wel leuk is zonder live
Zonder live zou ik 'm niet halen, en helemaal niet als je deel 1 ook al niet echt leuk vond. Als je live gaat aanschaffen dan zou ik het spel wel halen als ik jou was. Ik vond de singleplayer echt heel erg tegenvallen (maar ik heb het spel dan ook nog maar 10 minuten gespeeld en toen had ik er geen zin meer in...)quote:Op maandag 22 november 2004 14:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zelf heb speciaal voor GTASA een PS2 gekocht en heb de PS2 al ruim 2 weken niet meer aangeraakt..
Want Halo vond ik niet echt leuk, maar ik heb zo een gevoel als of deel 2 vetter is
Zonder live niet kopen, als SP je in deel 1 je al niet boeit, moet je er niet op rekenen dat het in deel 2 beter wordt.quote:Op maandag 22 november 2004 14:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2004 15:00 schreef koei het volgende:
Ik vond de singleplayer echt heel erg tegenvallen (maar ik heb het spel dan ook nog maar 10 minuten gespeeld en toen had ik er geen zin meer in...)
groot doorzettingsvermogen heb jijquote:Op maandag 22 november 2004 15:00 schreef koei het volgende:
[..]
(maar ik heb het spel dan ook nog maar 10 minuten gespeeld en toen had ik er geen zin meer in...)
SP zuigtquote:Op maandag 22 november 2004 15:07 schreef twi het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zit in level 11 dus
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
Best schokkend dat je als games redacteur je oordeel al klaar hebt liggen na 10 minuten spelen en daarmee mensen koopadvies durft te geven.quote:Op maandag 22 november 2004 15:00 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vond de singleplayer echt heel erg tegenvallen (maar ik heb het spel dan ook nog maar 10 minuten gespeeld en toen had ik er geen zin meer in...)
Als ze dit in een review zou zeggen zou ik het direct met je eens zijn, maar in dit geval dus nietquote:Op maandag 22 november 2004 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Best schokkend dat je als games redacteur je oordeel al klaar hebt liggen na 10 minuten spelen en daarmee mensen koopadvies durft te geven.
Ik hoef dit spel niet te reviewen dus dan mag ik net als ieder ander na 10 minuten al een oordeel klaar hebben liggen. En het koopadvies is ook redelijk logisch. Deel 1 van het spel vond ik nogwel leuk, maar deel 2 niet dus ga ik er vanuit dat als je deel 1 niks vond, dat je deel 2 dan al helemaal niks vind (single player dan)quote:Op maandag 22 november 2004 15:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Best schokkend dat je als games redacteur je oordeel al klaar hebt liggen na 10 minuten spelen en daarmee mensen koopadvies durft te geven.
Ondanks dat blijft ze een games redacteur waarvan verwacht mag worden dat mensen haar serieus nemen in haar deskundige mening. En ze geeft weldegelijk koopadvies.quote:Op maandag 22 november 2004 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ze geeft toch geen koopadvies, gewoon haar mening. Of mag dat tegenwoordig ook al niet meer? Als ze dit nu in een review zou zeggen zou ik het direct met je eens zijn, maar in dit geval dus niet
Ik moet zeggen dat ik je geen ongelijk kan geven, je zou verwachtten dat een gamejourno wel weet dat de eerste 10 min van een spel vrijwel nietszeggend kunnen zijn.quote:Op maandag 22 november 2004 16:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ondanks dat blijft ze een games redacteur waarvan verwacht mag worden dat mensen haar serieus nemen in haar deskundige mening. En ze geeft weldegelijk koopadvies.
Til er niet zo zwaar aan. Het viel me op.
Niet mee eens. Ik heb bij vrijwel elk spel binnen 10 minuten door of het me bevalt of niet.quote:Op maandag 22 november 2004 18:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik je geen ongelijk kan geven, je zou verwachtten dat een gamejourno wel weet dat de eerste 10 min van een spel vrijwel nietszeggend kunnen zijn.
Neem nou games als Gran Tourismo, of GTA VC / SA, na 10 min heb je nog niet eens een procent van het geheel gezien.quote:Op maandag 22 november 2004 18:53 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik heb bij vrijwel elk spel binnen 10 minuten door of het me bevalt of niet.
Bij kingdom hearts zeggen de eerste 10 minuten niks over het spel, dan loop je rond te huppelen en kokosnoten te verzamelenquote:Op maandag 22 november 2004 18:53 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik heb bij vrijwel elk spel binnen 10 minuten door of het me bevalt of niet.
Dat maakt niet uit, zo heb ik al heel wat spellen weg getieft omdat ik na 10 minuten de besturing al kut vond. Als je de eerste 10 minuten van Halo 2 niet leuk vind vind je de rest ook niks aan. Je kan op basis van 10 minuten niet zeggen of het een topgame is of weetikveelwat, maar in 10 minuten kan je wel puur voor jezelf beslissen of het je bevalt of niet.quote:Op maandag 22 november 2004 18:54 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Neem nou games als Gran Tourismo, of GTA VC / SA, na 10 min heb je nog niet eens een procent van het geheel gezien.
Hoe kan een game als Halo 2 je nou niet bevallen?quote:Op maandag 22 november 2004 19:05 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, zo heb ik al heel wat spellen weg getieft omdat ik na 10 minuten de besturing al kut vond. Als je de eerste 10 minuten van Halo 2 niet leuk vind vind je de rest ook niks aan. Je kan op basis van 10 minuten niet zeggen of het een topgame is of weetikveelwat, maar in 10 minuten kan je wel puur voor jezelf beslissen of het je bevalt of niet.
Wat is er mis met Pongquote:Op maandag 22 november 2004 19:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Hoe kan een game als Halo 2 je nou niet bevallen?
Dan moet je echt van Pong houden ofzo.
Kingdom Hearts was dan ook een kutspelquote:Op maandag 22 november 2004 18:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij kingdom hearts zeggen de eerste 10 minuten niks over het spel, dan loop je rond te huppelen en kokosnoten te verzamelen
ligt aan jou, je bent gewoon heel goedquote:Op maandag 22 november 2004 19:14 schreef Rodie83 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat in Halo 2 de verkapte auto-aim net wat beter te merken is dan in deel 1? Of ligt dat nou aan mij?
dat koopadvies had ik al veranderdquote:Op maandag 22 november 2004 16:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ondanks dat blijft ze een games redacteur waarvan verwacht mag worden dat mensen haar serieus nemen in haar deskundige mening. En ze geeft weldegelijk koopadvies.
Til er niet zo zwaar aan. Het viel me op.
Weet ikquote:Op maandag 22 november 2004 19:15 schreef Mister_T het volgende:
[..]
ligt aan jou, je bent gewoon heel goed
De SR had in 1 iig een raakvlak dat vele malen groter was dan de kogel. Ook wel logisch, anders viel er zeker multi amper mee te schieten.quote:Op maandag 22 november 2004 19:19 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik zie zo nu en dan echt automatisch mn richtpunt meebewegen met een vijand. Echt storend is het niet, want je kan jezelf gelukkig wel uit die autoaim stand drukken, maar toch heb ik het idee dat ze eraan hebben lopen schroeven. Ik krijg er bijna het EA gevoel van
Tis meer een dikke bugquote:Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef febster het volgende:
Iemand dit al gezienhttp://files2.mythica.org/halo/darkhelmet/learningtofly.wmv
Je kunt schijnbaar als een soort cheat vliegen in Halo2*must see*
Whahaha, prachtigquote:Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef febster het volgende:
lang filmpjequote:Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef febster het volgende:
TIPSquote:Op woensdag 24 november 2004 16:41 schreef numero_uno het volgende:
ksnap er echt de ballen van hoe je t moet doen :S
Zit tenminste goeie muziek in.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef febster het volgende:
Was dat eerste liedje van Tom Petty?quote:Op woensdag 24 november 2004 20:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zit tenminste goeie muziek in.
Tom Petty
Pink Floyd.
Ja.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was dat eerste liedje van Tom Petty?
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja.
Ik had nog nooit van Tom Petty gehoord.quote:Op woensdag 24 november 2004 20:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.. Tyfus spel, maar je moet het ook nog uitspelen want als je er mee kapt word je onderaan gezet.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:14 schreef Jeroenus het volgende:
Territory is toch wel zo'n k*nkermode, het verneukt bijna altijd je stats. Die dalen gelijk als een gek in exp points. Het is gewoon mazzel wie het eerste bij zo'n point is, je kunt er wel met zijn 3en gaan staan, maar 1 krijgt er de seconden,
Behalve eeuwige roemquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:29 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb het gisteren eindelijk uitgespeeld, maarre krijg je dan nog iets ofzo?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:48 schreef Spideyman het volgende:
Weet iemand wanneer Halo 2 op de PC uitkomt en of waar ik daar informatie kan vinden?
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:14 schreef Jeroenus het volgende:
Territory is toch wel zo'n k*nkermode, het verneukt bijna altijd je stats. Die dalen gelijk als een gek in exp points. Het is gewoon mazzel wie het eerste bij zo'n point is, je kunt er wel met zijn 3en gaan staan, maar 1 krijgt er de seconden,
quote:Op zaterdag 4 december 2004 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
doed je xp werkt als in PGR2...je kan het aleen erbij krijgen er gaat nooit wat af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De MC had over het algemeen wat betere en nieuwere levels, die ruins opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waren erg mooi gedaan.
Ik heb ook echt het gevoel dat ik hem nog een keer moet uitspelen om het verhaal beter te snappen.
Het einde was idd een love it or hate it ding, ik vond het erg cool om te zien en ben ook niet teleurgesteld, misschien omdat ik wist dat het ging komen, maar ik was al met al wel blij dat het afgelopen was.
Maar goed, ik ben idd ook nog lang niet uit gelived, dus ik ben extreem tevreden met dit spel.
De graphics, sound en vooral de cut scenes waren top, ze gaven je weer echt het gevoel alsof je in een film zit. Zeker het beste spel dat ik ooit gespeeld heb, ook beter dan halo 1. Al de nadelen die de reviews dit spel geven gelden allemaal niet voor mij. Als je het aan mij zou vragen had ik hem gewoon een dikke 10 gegeven.
eens. misschien wat meer levels de volgende keer?quote:Op zondag 5 december 2004 22:48 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Nadelen? Wlke nadelen???????:P:P
Ik vind HAlo 2 ook absoluut een 10 waard!!
ik vond de eerste halo maar matig..toen ik de eerste levels van 2 zag was ik ook blij dat ze een andere missie structuur gebruikte...maar dat duurde ook maar 5 leveltjesquote:Op zondag 5 december 2004 22:59 schreef rockstah het volgende:
Tsja, sommigen vinden het verhaal () en/of einde tegenvallen.
En sommige mensen houden nou eenmaal niet van de herhalende level structuur die vooral in de laatste levels terugkomt, maar zoals ik al zei stoor ik me daar niet aan. Als je de eerste halo kut vond, dan zal dat niet veranderen bij halo2. Het is gewoon puur voor de fans gemaakt.
En het einde is gewoon iets wat je wel of niet goed kan vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik huil met je mee...tzijn klote dagen deze donkere dagen voor kerstquote:Op maandag 13 december 2004 01:39 schreef twi het volgende:
Ik zuig al een paar dagen vrij hard in Halo 2't Is gewoon om van te huilen
Als ze naar iedere zeikerd moesten luisteren, had de development crew zichzelf allang opgehangen.quote:Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en ik huil met je mee...tzijn klote dagen deze donkere dagen voor kerst
ik heb zelfs bij bungie een anti zwaard topic geopent
http://www.bungie.net/For(...)859&viewreplies=true
Stel je es effen aan.quote:Op maandag 13 december 2004 01:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en ik huil met je mee...tzijn klote dagen deze donkere dagen voor kerst
ik heb zelfs bij bungie een anti zwaard topic geopent
http://www.bungie.net/For(...)859&viewreplies=true
Je kunt zeggen wat je wilt, maar fijn is het niet als je op Midship met je standaard plasma-geweertje wordt gespawned, op zoek naar een beter wapen, en je krijgt tot 15-20 keer toe dat zwaard in je nek omdat iemand die er best goed mee overweg kan een bepaald wapen het hele potje lang kan gebruiken, omdat 't het enige wapen is waar unlimited ammo op zit.quote:Op maandag 13 december 2004 07:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Stel je es effen aan.
Als jij het zwaard kan pakken, doe je dat toch ook.
Dan heb ik ff een kut potje met kut teammembers.quote:Op maandag 13 december 2004 08:56 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar fijn is het niet als je op Midship met je standaard plasma-geweertje wordt gespawned, op zoek naar een beter wapen, en je krijgt tot 15-20 keer toe dat zwaard in je nek omdat iemand die er best goed mee overweg kan een bepaald wapen het hele potje lang kan gebruiken, omdat 't het enige wapen is waar unlimited ammo op zit.
Wij hebben gewoon blazing guns nodig, dan winnen we tenminstequote:Op maandag 13 december 2004 09:42 schreef twi het volgende:
Daarbij zuig ik met het zwaard, niet te kort
tsja maar jij vind elk commentaar dat ik op een game heb zeiken..ook bij fable wat totaal terecht was...quote:Op maandag 13 december 2004 07:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ze naar iedere zeikerd moesten luisteren, had de development crew zichzelf allang opgehangen.
Ik vind t allemaal wel meevallen, tuurlijk is dat zwaard sterk, maar als iemand 20 kills haalt met zijn zwaard, dan is de rest gewoon dom bezig IMO.quote:Op maandag 13 december 2004 12:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja maar jij vind elk commentaar dat ik op een game heb zeiken..ook bij fable wat totaal terecht was...
dat zwaard springt 5 meter naar voren..dat is super irritant op kleine mappen als midship en ivory tower...en laat dat nou net de mappen zijn die je het meest voor je kiezen krijgt...
loop jij achterwaarts te knallen...krijg je alsnog dat zwaard in je bek omdat achteruit lopen zachter gaat dan vooruit...
tis gewoon een overpowerd tyfus wapen...ik gebruik em het liefst niet..maargoed dan pakt de vijand em wel en maakt er ff 20 kills mee...
ze moeten dat wapen gewoon tweaken of helemaal uit matchmaking halen.
waarom niet gewoon ammo zoals in de single player?
nu maakt iemand er 20 kills mee...zorg dan ff dat het bij 4 stopt en dat je dan moet wachten tot er een nieuwe spawned zodat het voor iedereen leuk blijft.
of zorgen dat die uppercut minder afstand kan overbruggen met 1 slash...die 5 meter is absurd veel
doen dan lekker 1 of 2 meter dan kan je die zwaard mongolen nog van je afhouden
ik heb er nooit zo veel problemen mee. Vind hem precies goed zoals tie is. Als je met zijn 2en op iemand met het zwaard afgaat is het geen probleem. Samenwerken dusquote:Op maandag 13 december 2004 12:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja maar jij vind elk commentaar dat ik op een game heb zeiken..ook bij fable wat totaal terecht was...
dat zwaard springt 5 meter naar voren..dat is super irritant op kleine mappen als midship en ivory tower...en laat dat nou net de mappen zijn die je het meest voor je kiezen krijgt...
loop jij achterwaarts te knallen...krijg je alsnog dat zwaard in je bek omdat achteruit lopen zachter gaat dan vooruit...
tis gewoon een overpowerd tyfus wapen...ik gebruik em het liefst niet..maargoed dan pakt de vijand em wel en maakt er ff 20 kills mee...
ze moeten dat wapen gewoon tweaken of helemaal uit matchmaking halen.
waarom niet gewoon ammo zoals in de single player?
nu maakt iemand er 20 kills mee...zorg dan ff dat het bij 4 stopt en dat je dan moet wachten tot er een nieuwe spawned zodat het voor iedereen leuk blijft.
of zorgen dat die uppercut minder afstand kan overbruggen met 1 slash...die 5 meter is absurd veel
doen dan lekker 1 of 2 meter dan kan je die zwaard mongolen nog van je afhouden
ja als je er met 2 man op afgaat op de kleine levels gaan ze allebei dood idd...quote:Op maandag 13 december 2004 15:29 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb er nooit zo veel problemen mee. Vind hem precies goed zoals tie is. Als je met zijn 2en op iemand met het zwaard afgaat is het geen probleem. Samenwerken dus
dat klopt ook wel. Maar ik heb nog niet vaak meegemaakt dat iemand 20 kills maakt. Na 3 of 4 dan word iedereen hem zat en zoeken ze hem op met zn allenquote:Op maandag 13 december 2004 15:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja als je er met 2 man op afgaat op de kleine levels gaan ze allebei dood idd...
die uppercut die het zwaard maakt gaat sneller dan jij kan draaien met je zicht.
overgens...je loopt met zen 2en..je kan niet door muren heen kijken waar die zwaard gast zit...als hij in een hoekje zit aftewachten en je loopt er langs ben je gegarandeert de lul
kzou zeggen speel maar is wat team slayer in matchmaking...dan zie je vanzelf wel wat ik bedoelquote:Op maandag 13 december 2004 15:43 schreef kepler het volgende:
[..]
dat klopt ook wel. Maar ik heb nog niet vaak meegemaakt dat iemand 20 kills maakt. Na 3 of 4 dan word iedereen hem zat en zoeken ze hem op met zn allen
idd sommige van die lui zijn echt niet leuk meer, ik wil gewoon tegen simpele n00bs maak ik tenminste ook een kansquote:Op maandag 13 december 2004 16:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzou zeggen speel maar is wat team slayer in matchmaking...dan zie je vanzelf wel wat ik bedoel
JAjajajajajaja, tis wel goed met je. Het enige wat jij kan is gewoon zeiken en treuren weet je dat. Man wat moet jij een ongelukkig leven hebben als je over alle mindere punten valt. "Hee lekker wijf" en jij dan weer "Ja maar die schoenen die ze aan heeft kan echt niet" Of "goh lekker weer man" en jij "Ja maar die wolk daar bij de zon ziet er niet mooi uit"quote:Op maandag 13 december 2004 12:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja als ik me aan iets irriteer waar ik 60 euro voor heb betaalt dan zijn er forums waar je je irritaties kan uiten.quote:Op maandag 13 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
JAjajajajajaja, tis wel goed met je. Het enige wat jij kan is gewoon zeiken en treuren weet je dat. Man wat moet jij een ongelukkig leven hebben als je over alle mindere punten valt. "Hee lekker wijf" en jij dan weer "Ja maar die schoenen die ze aan heeft kan echt niet" Of "goh lekker weer man" en jij "Ja maar die wolk daar bij de zon ziet er niet mooi uit"
Schei toch es man om zo tegen spellen aan te kijken
Echt van iedere dingetje maak jij een onoverkoombaar probleem.. waarop ik dan inderdaad zeg "oud wijf"
Ja nu snap je hetquote:Op maandag 13 december 2004 17:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tsja als ik me aan iets irriteer waar ik 60 euro voor heb betaalt dan zijn er forums waar je je irritaties kan uiten.
een forum is een plek waar je je meningen en speelervaringen uit.
maar iedere keer als ik iets niet goed vind dan loop jij te zeiken dat ik een oud wijf ben.
met fable had ik ook 100% gelijk maar ik mocht het blijkbaar niet zeggen ik mag hier blijkbaar aleenposten en voorderest met bek houden
Hij heeft gewoon gelijk, zou graag wel een potje Midship Team Slayer willen doen met je om 't te laten zienquote:Op maandag 13 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
JAjajajajajaja, tis wel goed met je. Het enige wat jij kan is gewoon zeiken en treuren weet je dat. Man wat moet jij een ongelukkig leven hebben als je over alle mindere punten valt. "Hee lekker wijf" en jij dan weer "Ja maar die schoenen die ze aan heeft kan echt niet" Of "goh lekker weer man" en jij "Ja maar die wolk daar bij de zon ziet er niet mooi uit"
Schei toch es man om zo tegen spellen aan te kijken
Echt van iedere dingetje maak jij een onoverkoombaar probleem.. waarop ik dan inderdaad zeg "oud wijf"
*braak* Ik begin spontaan te gillen als ik zie:quote:Op maandag 13 december 2004 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, zou graag wel een potje Midship Team Slayer willen doen met je om 't te laten zien
Midship, ja wat een kut spel is het ook eigenlijk.. op midship een geoefend iemand tegen komen met een zwaard. Wat een onoverkoombare last zeg, alsof er geen andere levels zijn.quote:Op maandag 13 december 2004 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, zou graag wel een potje Midship Team Slayer willen doen met je om 't te laten zien
Ja. Halo 1 is naar mijn mening in SP zelfs nog veel beklemmenderquote:Op maandag 13 december 2004 19:15 schreef Eikelpiercing het volgende:
Laatst een XBox gekocht met Halo 2! Damn, wat een geweldig spel is dat!Spijtig genoeg geen liveTja, wij hebben hier geen internet boven... Toch een fantastisch spel! Ik hoorde van alle kanten dat de singleplayer suckte, ik heel bedroefd(misschien toch beter niet besteld...), maar toen ik hem had en de singleplayer speelde vond ik die geweldig! Is dat omdat ik nooit Halo 1 heb gespeeld? OK, enkele van die leveltjes met de arbiter in die smalle gangetjes zijn wel een beetje idioot, maar dat is echte mierenneukerij. Mijn favoriete level is toch wel Metropolis. Spijtig dat die al zo vroeg kwam.
Ik ben nu een groot fan van deze game, zoals jullie misschien al merken uit mijn post. Daarom wil ik dit weten, nu ik zo verwend ben door dit immens coole spel, zou Halo 1 mij nog kunnen bekoren?
Tsja tis jou mening en niet anders natuurlijk he...quote:Op maandag 13 december 2004 18:58 schreef Bastard het volgende:
Rocketlaunchers.. damm die zijn ook te sterk hoor, vooral met autolock aan word ik steeds uit mijn ghost geschoten, topic openen... rockets er uit halen bungie!
Oh en ik word ook te vaak overreden door ghosts.. ghosts er uit halen maar meteen.
Sorry hoor, ik trek dat gezeik gewoon niet meer. Speel gewoon niet BMH de tweede!
CTF op midshipquote:Op maandag 13 december 2004 19:41 schreef rockstah het volgende:
Heb toevallig net nog CTF classic op midship gespeelt, heerlijk leveltje hoor.
Gewoon meteen naar de vlag rennen terwijl zij op zoek zijn naar wapens en er vandoor gaan, rennen naar de basis en je opeens de tering schrikken als je ineens een energy sword in je rug krijgt. Vervolgens returned die gast de vlag natuurlijk. Vervolgens ging ik verdedigen en zag die vent met een energy sword de basis in springen, gelukkig kon ik hem neershieten in de lucht en zijn sword snatchen. Maar toen ik me omdraaide was de vlag opeens weg
Dus ik spring eruit en ren achter de carrier aan en leeg mijn plasma rifle op hem en weet hem net voordat hij in de gravity beam springt neer te halen en de vlag te returnen, en net een seconde later scoorde mijn team. Uiteindelijk met 3-2 gewonnen
Over het energy sword, natuurlijk is het een sterk wapen, daarom is er ook maar één van op de map.
En denk nou eens na hoeveel gasten met een energy shield je gekilled hebt en hoe goed dat voelt.
Of hoe vaak je zelf een killing spree hebt weten te bemachtigen met zo'n zwaard.
Het is gewoon een retehandig wapen, vooral in objective based games. Overpowered? Niet naar mijn mening, de enige manier dat je een kill kan maken met zo'n ding is als je iemand verrast, als je iemand ziet aankomen met een zwaard heb je hem zo neer. Bepaalde wapen combo's heb je bijvoorbeeld veel meer aan dan een E-sword. Denk maar aan een dual wield met een plasma pistol - magnum. 1 charged shot met de plasma rifle om het shield neer te halen en dan één headshot met een magnum om hem te killen. Plasma pistol - SMG werkt ook goed. Ik heb op die manier al veel langere spree's behaald dan met een sword. En als iemand zijn zwaard pas later tevoorschijn haalt, nou en. Het is meer een game van wie het eerst wie ziet. Het komt regelmatig voor dat je een gast ziet, hem neerknalt en dat er dan opeens een Energy sword uit zijn lichaam valt.
Ik denk eerder gewoon dat jullie het frustrerend vinden als je door zo'n ding gekilled word.
Ik vind het persoonlijk irritanter om een sniper bullet door mijn kop te krijgen als ik net wat goede wapens heb weten te bemachtigen. Hoewel ik het zelf soms ook heerlijk vind om te snipen.
Energy swords ben ik minder fan van. Als je met zo'n ding loopt moet iedereen opeens jou hebben. En als je toevallig een groepje tegenstanders tegenkomt dan ben je dik de lul met je energy swordje, omdat het erg lang duurt om bij te komen na een uppercut . Het is eerder een kwestie van geluk als je een killing spree weet te behalen met zo'n ding, het lukt mij alleen als je de hele tijd mensen tegen komt die alleen zijn en je niet opgemerkt hebben.
Het is trouwens ook zeker mogelijk een uppercut te ontwijken d.m.v een sidestep of een extreem snelle jump. Heb het mensen vaak genoeg zien doen.
Ik zou zeggen, "let us work on our skills and make use of the weapon in stead of hating it or fearing it's power".
Daarbij komt dan ook nog eens dat je die Gijsjes niet mag... dus wat er ook word gezegd. Val terug op die kankerGijsjes en je hebt voor jezelf de waarheid.quote:Op maandag 13 december 2004 19:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja tis jou mening en niet anders natuurlijk he...
stel je voor zeg..iemand vind een spel niet perfect...hij geeft het een 9 inplaats van een 10...
en zegt inplaats van : Gijs wat een spel![]()
mwah het spel heeft toch wat minpunten... dan ben je gelijk een zeikerd en kanker je maar op...
wat een objectiviteit hier zeg...
ik noem dit niet zeiken...ik noem dit een irritante fanboy die andere hun mening niet laat uiten
idd, er is geen beter level dan midship voor een lekker chaotisch potje CTF >classic<.quote:Op maandag 13 december 2004 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
CTF op midship
Is er een nog minder geschikt level voor CTF?
mwah met jou nooit problemen gehad.quote:Op maandag 13 december 2004 20:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daarbij komt dan ook nog eens dat je die Gijsjes niet mag... dus wat er ook word gezegd. Val terug op die kankerGijsjes en je hebt voor jezelf de waarheid.
Tis goed jongen, kanker maar op de hele wereld, alles is triest als je lang genoeg zoekt.
Fable matig ookquote:Op maandag 13 december 2004 20:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mwah met jou nooit problemen gehad.
aleen dat gezeik van jou als ik ergens kritiek op heb is super irritant
Fable was een matige game, maar dat mag niet gezegd worden
Halo 2 heeft minpunten , mag niet gezegd worden.
en jij zegt dat BMH een fanboy is...je bent er zelf ook 1...en niet zo'n klein beetje ook
Fable heeft nogal veel minpunten tis een overhypte game waarbij je op een zeer irritante manier dark kon worden.quote:Op maandag 13 december 2004 20:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fable matig ooken Halo 2 matig Heeft minpunten stond er
Nee, komt er bij mij niet in gewoon.. en dan ga ik niet lopen schermen met de reviewcijfers van deze games. Beide games hebben heus wel minpunten, maar naar mijn mening.. een zeikerd die daarop afgeeft. En sorry dat ik het zeg, jij zeikt nogal graag.. oud wijf
Ik stoor me ook aan al die overtrokkenquote:Op maandag 13 december 2004 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Fable heeft nogal veel minpunten tis een overhypte game waarbij je op een zeer irritante manier dark kon worden.
en halo 2 de eerste 10 levels zijn leuk de laatste 5 zijn weer bagger zoals heel halo 1.
en tsja zeiken mag daar is een forum voor natuurlijk.
tis niet aleen maar![]()
![]()
wat een game!
beetje kritiek geven op een spel die bijna overal een 10 scoort moet kunnen..
geen enkel spel is perfect
je mag wel de minpunten opnoemen, maar dat is bijna het enige wat ik van jouw leesquote:Op maandag 13 december 2004 20:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mwah met jou nooit problemen gehad.
aleen dat gezeik van jou als ik ergens kritiek op heb is super irritant
Fable was een matige game, maar dat mag niet gezegd worden
Halo 2 heeft minpunten , mag niet gezegd worden.
en jij zegt dat BMH een fanboy is...je bent er zelf ook 1...en niet zo'n klein beetje ook
nogmaals dat heb ik niet gepost..ik vind halo 2 super aleen het heeft wat minpuntjes...Dat stond er...fable die was wel matig...lees me post ff goed....quote:Op maandag 13 december 2004 23:54 schreef kepler het volgende:
[..]
je mag wel de minpunten opnoemen, maar dat is bijna het enige wat ik van jouw lees
en als je idd altijd maar van elk spel de minpunten gaat opnoemen dan gaat dat een beetje opvallen jah.
jij zegt dat je Fable en Halo 2 maar matig vind... maar wat zijn dan jouw topgames op de Xbox?
En dan bij voorkeur met 16 man op een kleine map als ascension (?) Team Crazy King doen, heerlijk die chaosquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind Crazy King of the Hill erg tof !!
Gisteren met ruim 1 minuut voorsprong gewonnen
Well, net als CTF-potjes waarbij de vlag alleen automatisch kan resetten wanneer ie gedropt wordt, ontstaan er dan steeds onvoorspelbare mini-gevechtjes op de plek waar het zwaard is gevallen. Met ammo zou dat alleen bij de spawn-plek van het wapen gebeuren waarschijnlijk. Het zwaard is een extra factor waar je steeds rekening mee houdt, vooral in de krappere mappen. Bovendien is degene met het zwaard een veel groter doelwit. Ten eerste omdat ie gevaarlijker is en ten tweede omdat het wapen zo gewild is.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:23 schreef twi het volgende:
Aan swords in kleine levels (lezen dus) erger ik me ook. Als iemand mij kan uitleggen waarom die oneindige ammo heeft, dan hoor ik dat graag.
gast opgevallen dat dit het halo 2 topic is?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Met volle trots Half Life 2 gekocht. Na installatie moest hij steamen () Ben al 2 uur bezig en nog steeds 22%
Morgen maar weer terugbrengen. Hier hou ik niet van.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast opgevallen dat dit het halo 2 topic is?
Ik zie jou vaker andere spellen spelen dan Halo 2quote:Op woensdag 15 december 2004 16:51 schreef rijkv het volgende:
Goat er nog wat gebeuren vanav.?
me 2quote:Op woensdag 15 december 2004 19:24 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ik ben nog wel ff online zometeen
En toch blijft dat witje knopje irritant.quote:Op donderdag 16 december 2004 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
En vergeet het witte knopje niet![]()
![]()
Dat zouden we onder ons houdenquote:Op donderdag 16 december 2004 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
En vergeet het witte knopje niet![]()
![]()
Ik heb verder niks gezegd hoorquote:
quote:Op donderdag 16 december 2004 20:22 schreef DinoPK het volgende:
Later vanavond zoals gebruikelijk. Wanneer de nepgamertjes naar bed zijn, en de echte gamers doorgaan tot het ochtendgloren
Op tijd naar bed dusquote:
Oops ik vergeet even dat er ook mensen zijn die mogen werken (jaja opvallend geformuleerd hehquote:
Weinig geloof ik.. geen tijd, geen zin denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:52 schreef DinoPK het volgende:
Vinden de gijsjes dit spel niet leuk online eigenlijk? Met RS3 werd er toch ook wel fanatiek gespeeld onder dat groepje dacht ik?
Ben er gisteren idd achtergekomen dat je met taktiek best veel kan bereikenquote:Op vrijdag 17 december 2004 16:52 schreef twi het volgende:
Soms is het echt geweldig, maar soms zit ik echt enorm te schelden op die game. Sinds dat zwaard-gebeuren hol ik zelf als eerste naar het zwaard om 't in elk geval in het team te houden. Als je 'm hebt, kun je niet gekilled worden, nietwaar?
Voor de rest ging het tactisch erg goed, vooral de DinoPK-tactiek op Waterworks. Hopelijk vanavond weer een paar uurtjes gamen, weet nog niet zeker of ik 't red.
PES4 is intenserquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:58 schreef DinoPK het volgende:
Taktiek wordt eigenlijk maar op een aantal maps toegepast (burial mounds, waterworks, zanzibar), waar het zaak is om zo snel mogelijk wat wapens te pakken te krijgen. Idd moeten we eens wat meer gaan samenspelen op andere maps, ipv een aangepaste team slayer variant te spelen
twiquotje:"Soms is het echt geweldig, maar soms zit ik echt enorm te schelden op die game."
Je kan in ieder geval niet ontkennen dat dit spel de meest intense live ervaring is die er is
Ssstquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:06 schreef rockstah het volgende:
Ja, dat valt me nog wel eens op dat de basis van ons aan het begin van het spel altijd leeg is omdat iedereen wapens gaat halen. Sommige teams maken daar nog wel eens gebruik van.
Oh, we zijn net gekapt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb gister zitten vloeken op halo 2...niet te kort...
dat zwaard...zo irritant...die mensen waren nog trots als ze een double kill hadden ook...ik stoor me echt ontiegelijk aan dat klote zwaard...en toch blijf ik spelen....
de enigste manier waarop je kans maakt tegen dat klote ding is op 100 meter afstand met een sniper gun te staan...want 10 meter maakte gister blijkbaar ook niet uit....schoot alsnog naar voren met die uppercut...anyway twi ik ben vanavond weer van de partij
Gijsjes - aleen op de wereld.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:39 schreef Bastard het volgende:
He lekker gegamed vanacht
Nog geen level mee opgeschoten, maar was weer ouderwets gezellig. Jammer alleen dat er ook mensen bij de server kwamen waar je niet op zat te wachten. Verpesten meteen de sfeer dat merk je.. maar goed de LIVE wereld is groot genoeg voor ons allemaal.
Wat is er in hemelsnaam met jou gebeurd zegquote:Op zaterdag 18 december 2004 09:39 schreef Bastard het volgende:
Toch even op reageren: Ik joinde die server omdat ik er bij kon aangezien het een PUBLIC server was waar vrij veel bekende namen inzaten. Als je van tevoren bepaalde mensen er niet bij wilt hebben omdat ze volgens jou de sfeer verzieken (wat nu niet het geval was; de sfeer sloeg om omdat er mensen van JOUW clubje mensen zonodig mensen moeten afzeiken terwijl deze ook alleen maar joinen om even leuk mee te spelen), maak er dan gewoon een INVITE server van. Dan ben je verzekerd dat er alleen maar mensen spelen die 'het o zo gezellige sfeerbeeld' hooghouden, en dat niet die andere vervelende gamertjes meedoen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 09:39 schreef Bastard het volgende:
Nog geen level mee opgeschoten, maar was weer ouderwets gezellig. Jammer alleen dat er ook mensen bij de server kwamen waar je niet op zat te wachten. Verpesten meteen de sfeer dat merk je.. maar goed de LIVE wereld is groot genoeg voor ons allemaal.
'k Had het geduld niet om het beter te verwoorden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:59 schreef DinoPK het volgende:
Daar heb je nu opeens last vanquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef DinoPK het volgende:
. Om dan gelijk bij aanvang van een game al te gaan zieken en zeiken slaat gewoon nergens op.
Live heerstquote:Op vrijdag 17 december 2004 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weinig geloof ik.. geen tijd, geen zin denk ik.
Gijsjes die regelmatig gamen zijn Struikrover, Kepler NL, Mrbrown en mijzelf. Maar allemaal niet dagelijks nee.
Daarom probeer ik op Live altijd met bekenden te spelen. 70% van de online gamers zijn gewoon scheldende, niet in teamverband kunnen spelende, eikeltjes.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:58 schreef Bastard het volgende:
Godver wat een gezeik weer zeg..
Ik was zelf net 5 minuten online, eerst kutten omdat ik niemand kon joinen, uiteindelijk toch ergens gelukt. We starten, en het was echt meteen ff lachen en ouwehoeren. En vervolgens zit de gehele room vol, sommige waren echt gezellig geweest, andere zeker wat minder. Kinderen die het woordje "ownage" bij willekeur gebruiken. Bijvoorbeeld
Had ik geen zin in nee.., Ik wilde ff lekker lachen, ff chillen. Ik heb ook zoiets gezegd als "waarom ga je niet weg." Eigenlijk gericht tegen maar 1 persoon die er bij was gekomen. Een persoon waar ik nu al een tijdje niet mee door het zelfde vaarwater kan gaan. Ik denk niet dat ik een naam hoef te noemen, dat moge wel duidelijk zijn. En daarna was vrijwel direct zo weer 6 man weg... ok dacht ik. Best. Geen probleem, zie de andere wel een andere keer.
Kijk wat ik niet snap van die ene persoon is waarom hij uberhaupt komt gamen in een room waar die liever niet wordt gezien... blijf gewoon weg toch?
Wat ik verder nog kwijt wil, voor diegene die nu mij willen aanwijzen als een boeman nu inene op LIVE, door deze enkele actie. Jammer dan.. wij hebben zo vaak leuke potjes gehad, een beetje hersenen gebruiken en dan weet je dat ik niet jullie bedoelde als gehele groep.
En nu moet dat echt een afgelopen zijn met dat gebitch ook over die rooms zeg. Ik wil als individu gewoon ZELF uitmaken wanneer, met wie en hoe lang ik game. Eigenlijk hoeft daar toch geen verantwoording voor te worden afgelegd lijkt mij? Ik join zelf ook niet altijd iemand als ik geen zin heb.. ik heb namelijk zelf ook een gevulde friendslist waar ik uit kan kiezen.
Welnee, zolang je Amerikanen en kleine kut Engelse kinderen ontwijkt heb je leuke servers.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Daarom probeer ik op Live altijd met bekenden te spelen. 70% van de online gamers zijn gewoon scheldende, niet in teamverband kunnen spelende, eikeltjes.
Verder is het altijd wel ongedwongen gezellig hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik was van plan in de kerstvakantie weer wat Halo 2 online te gaan gamen, maar als ik dit zo lees.
Ik wil wel met struikrover gamen hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:12 schreef Bastard het volgende:
Welnee, zolang je Amerikanen en kleine kut Engelse kinderen ontwijkt heb je leuke servers.
Trouwens, "bekenden" moet je eerst maken.
]Ik denk dat ik mag zeggen wat ik wil, en wanneer ik het wil. Noem dat kinderachtig misschien, ik hou het er op dat ik daarmee duidelijker en eerlijker ben dan de gemiddelde mens. Soort van hart op de tong hebben. Dat ik daarmee soms mensen tegen de borst stuit, so be it. Jammer voor hun!quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:14 schreef Enemy het volgende:
Wij zaten met zijn 5-en in een game en we dachten, kom we gaan gezellig met de anderen meedoen. Als je van ons groepje dan 1 iemand niet mag, dan vind ik het een beetje kinderachtig om dan te gaan lopen zeuren.
En dat is voor iedereen een vrije keus. Ik hou niet van banden, dat schept verplichtingen en verwachtingen. De ene keer speel ik met die, dan weer met die, dat geldt voor iedereen die gewoon lekker relaxed wil gamen.quote:Btw toen G Demon wegging, vonden we het ook lullig om in de game te blijven, want we waren tenslotte al met zn 5-en aan het spelen. Dus vandaar dat we toen maar weer met het oude groepje zijn verder gegaan.
quote:Ik wil me verder niet in persoonlijke 'ruzies' mengen en wil met iedereen gewoon lekker halo 2 kunnen spelen. Dus ook met G Demon en ook met jou SailingAce
Valt me hard van je tegenquote:Op zaterdag 18 december 2004 09:39 schreef Bastard het volgende:
Volgende keer ontloop ik je maar op live. Straks word ik ook nog uitgescholden voor niks.quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik had zelf ook wel verwacht nog een level up te gaan.
Lezen is moeilijk he?quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Volgende keer ontloop ik je maar op live. Straks word ik ook nog uitgescholden voor niks.
quote:heb ook zoiets gezegd als "waarom ga je niet weg."
Je normaal opstellen is moelijk he? Anyway. Ik hou mn kop verder wel, want ik was er niet bij.quote:
Beschuldig iemand wel terecht... Ik ben denk ik een van de sociaalste mensen op het hele live gebeuren (behalve tegen kutamerikaantjes). Ik heb je zeker ook niet verdedigd net als twi enzo?...quote:
Misschien bedoelden de mensen in kwestie het ook wel als een geintje en kunnen jullie daar niet tegenquote:Op zaterdag 18 december 2004 15:24 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Beschuldig iemand wel terecht... Ik ben denk ik een van de sociaalste mensen op het hele live gebeuren (behalve tegen kutamerikaantjes). Ik heb je zeker ook niet verdedigd net als twi enzo?...
Een geintje maken moet kunnen, daar moet je ook tegen kunnen, maar in dit geval gaat het niet meer om een geintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |