Dat kan hij ook hebben gedacht toen jij het uitmaakte...quote:Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
Je had hem ook rechtstreeks in zijn ballen kunnen trappen. Ipv te zeggen dat je wat met andere jongens wilde. Wat denk je nou?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
Eerst dump je hem met de boodschap dat je weer andere jongens wilt gaan neuken, dan wil je hem weer terug en dan moet ie maar met hangende pootjes terugkomen?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Die andere jongens wilden jou dus niet! En daarom wil je nu je ex weer terug.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:36 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan.
Nee dat zeg ik helemaal niet. Ik wil alle moeite in de wereld doen om hem terug te krijgen. Maar ik had gewoon niet verwacht dat hij zo de deur achter hem dicht zou slaan, om naar een ander meisje te gaan!quote:Eerst dump je hem met de boodschap dat je weer andere jongens wilt gaan neuken, dan wil je hem weer terug en dan moet ie maar met hangende pootjes terugkomen?
He! Jij hebt hem door....quote:Die andere jongens wilden jou dus niet! En daarom wil je nu je ex weer terug.
O, dus jij 'mag' het uitmaken en hij moet dan op jou zitten wachten tot jij hem weer terug wilt? Waarschijnlijk heeft hij nu een lief meisje gevonden.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Maar ik had gewoon niet verwacht dat hij zo de deur achter hem dicht zou slaan, om naar een ander meisje te gaan!
lekker duidelijk richting hem...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
Had dan gezegd dat je wou dat jullie relatie opener werd, om te zien hoe je gevoelens echt voor hem waren. Gewoon om het een paar weekjes aan te kijken. Maar ik denk dat er weinig kans is dat dit nog goed komt. Teminste ik denk niet dat hij het pikt dat hij na 2 jaar wordt gedumpt en dat jij hem dan vraagt of hij weer terug wil komen omdat je hebt besloten dat je toch de foute beslissing hebt gemaakt. Vrij kansloos dus, lijkt mij...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
Lees even wat je schrijft, jij mag wel aan andere exemplaren denken, dus dacht hij dat doe ik ook en nu ga JIJ problemen schoppen...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Wahaha jeetje! Net alsof jullie allemaal zo braaf zijn. En nooit aan andere mooie exemplaren denken.
Maargoed, ik weet ook wel dat ik fout ben geweest... Ja, en nu ben ik hem kwijt. En ik zeg helemaal niet dat hij op mij moet gaan zitten wachten. Het was alleen zo raar dat hij vorige week mij terug wilde, en ik gewoon wilde nadenken, en hij dat een goed idee vond. En nu ineens is er een leuker meisje...
Nu heeft hij idd een leuker meisje, pech voor jequote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Wahaha jeetje! Net alsof jullie allemaal zo braaf zijn. En nooit aan andere mooie exemplaren denken.
Maargoed, ik weet ook wel dat ik fout ben geweest... Ja, en nu ben ik hem kwijt. En ik zeg helemaal niet dat hij op mij moet gaan zitten wachten. Het was alleen zo raar dat hij vorige week mij terug wilde, en ik gewoon wilde nadenken, en hij dat een goed idee vond. En nu ineens is er een leuker meisje...
Het gaat toch niet om denken. Jij hebt het uitgemaakt met je vriend omdat je even wilde testen hoe je nog in de markt lag. Je bleek dus zeer slecht in de markt te liggen en nu wil je je ex weer terug, maar hij jou niet meerquote:Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Pcies, en dan krijg je het lid op je neus, auw.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef So_Addictive het volgende:
eigen schuld enzo...
Preciesquote:Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lees even wat je schrijft, jij mag wel aan andere exemplaren denken, dus dacht hij dat doe ik ook en nu ga JIJ problemen schoppen...
Een beetje krom vind je niet?
yeah ... right...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:00 schreef TheOriginalSaar het volgende:
ENNNNN.... hij rommelde al langer met dat meisje, maar zei toen dat het allemaal niks voorstelde.
En toch wil je hem terug?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:00 schreef TheOriginalSaar het volgende:
ENNNNN.... hij rommelde al langer met dat meisje, maar zei toen dat het allemaal niks voorstelde.
Aan deze opmerking heb je nog wat....quote:Jij bent er door een week zonder hem achtergekomen dat je niet zonder hem wil, hij is er door een week zonder jou achter gekomen dat hij prima zonder jou kan.
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.
Wel als hij 100% voor mij zou gaan ja...quote:En toch wil je hem terug?
Iemand die achter je rug om stiekem contact heeft met een andere chick terug willen. Goed plan.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:18 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
Wel als hij 100% voor mij zou gaan ja...
Ze hebben ook niks gedaan. Maar wel stiekem contact hebben enzo...
Jaaa, is ook zo!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:18 schreef Baklap het volgende:
Je bent gewoon flink op je nummer gezet. Je bent een egoistische trut en thumbs up voor je vriend, ehhh ex
Coole gast, enigste goede keuze.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Trekt ie zo de deur achter zich dicht. En loopt weg...
Ja, en gelukkig ben jij een stuk beter met je plotselinge "behoefte aan andere jongens"... Allemachtig, verwacht je nou begrip ofzo? Perfect gekozen topic-titel in ieder gevalquote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Toch leuk om te zien hoe je probeert je eigen acties goed te praten ''ja ik had ook vreemd kunnen gaan'', ja je had ook gewoon goed kunnen nadenken en ja je had ook gewoon je gevoelens voor hem goed kunnen bestuderen, maarnee je maakt het uit omdat je (met andere woorden) ''wel eens wat anders wilde''.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:15 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Ik play heb helemaal niet... We zijn 2 jaar samen geweest. En sinds een tijdje kijk ik wat meer om me heen, en twijfel ik aan alles. Dus wat kan ik beter doen dan tijdelijk afstand van hem nemen? Weinig toch? En zonder dat ik me heb 'vergrepen' aan anderen, ben ik er dus achter gekomen dat ik niet zonder hém wil!
Ik kan ook vreemd gaan, en dan altijd met een schuldgevoel blijven lopen...
Duroooomquote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.
(...)
Dude! */mompeld/* iets over slaan, spijkers en koppen enzquote:Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef Angeles het volgende:
Jij bent er door een week zonder hem achtergekomen dat je niet zonder hem wil, hij is er door een week zonder jou achter gekomen dat hij prima zonder jou kan.
Klinkt hard, maar het zou best kunnen dat hij de relatie een beetje als vanzelfsprekend zag en er niet echt over nadacht, waardoor hij in eerste instantie in paniek raakte, maar er toen achterkwam dat er voor hem niet veel meer inzat.
Wat hij dan verder doet is zijn zaak. Kwestie van jammer maar helaas, je hebt een gok genomen en 't is verkeerd uitgepakt.
Le-zen!quote:Op donderdag 18 november 2004 11:21 schreef zhe-devilll het volgende:Dus je neuckt de hele week met andere gozers
....quote:Op donderdag 18 november 2004 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Le-zen!
TS heeft (nog) niets gedaan met andere jongens.
Maar, zoals het er nu uitziet is het groene gras bij de buren toch de enige optie die over is gebleven.
Verkeerd gegokt, TS. Jammer, maar helaas.
Niet enkel selectief lezen:quote:Op donderdag 18 november 2004 11:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
....
en had ineens weer behoefte aan andere jongens.
Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen.
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:36 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan. Ik wilde weten hoe het was. Maar kwam er zonder het te 'proberen' al achter!
Dream on.... Je verwacht nu dat hij voor 100% voor jouw gaat? WHAHAHAHA...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:18 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
ik vind het net goed voor je, jij dacht lekker met die goser te kunnen spelen, vette pech,quote:Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.
Als ze niks hebben gedaan, wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 17 november 2004 17:18 schreef TheOriginalSaar het volgende:
[..]
Wacht even...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Oeh da's nobel van je!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
eigen schuld dikke bult, dom wijfquote:En tatatataaaa.... Hij is gewoon binnen één week alweer verliefd op iemand anders. Terwijl hij vorige week bij mij aan de deur stond dat ie niet zonder me kon!
Nee, maar ze denken wel na voordat ze zoiets drastisch doenquote:Nou ik vind iedereen wel erg onvriendelijk reageren. Net of iedereen zo perfect is in hun relatie en in het nemen van de juiste beslissingen.
Misschien wel interessant, maar vind jij dat (mijns inziens overgewaardeerde) idee van 'eerlijk zijn' zulk een hoogstaand streven dat het deze gevolgen waard is?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:38 schreef amarena het volgende:
Misschien was het niet zo slim van TS maar ze is tenminste wel eerlijk geweest tov haar vriend
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:57 schreef RealZeus het volgende:
Offtopic: Voor de verandering ben ik het een keer met Xebrosius eens.
RM-rf: ik ben het zeker met je eens dat het hoogstaande streven van eerlijkheid niet al deze gevolgen waard zijn. Sterker nog het heeft haar, haar relatie gekost maar aan de andere kant, zoals ik al zei, het zegt wel iets over de houdbaarheid van haar relatie.... Het lijkt mij geen goed teken als het gevoel ZO sterk is dat je het hierom uit maakt. Daarom gaf ik ook mij tip aan haar om erachter te komen of ze hem nu alleen mist omdat ze de leuke momenten mist ipv de persoon zelf.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Misschien wel interessant, maar vind jij dat (mijns inziens overgewaardeerde) idee van 'eerlijk zijn' zulk een hoogstaand streven dat het deze gevolgen waard is?
Hey, you've played.... and guess what? You've lost!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:36 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Ja weet ik ook wel... ik ben ook niet echt begripvol geweest naar zijn kant. Maar dit had ik niet verwacht!
En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan. Ik wilde weten hoe het was. Maar kwam er zonder het te 'proberen' al achter!
Wees gerust, waarschijnlijk mis je gewoon een bepaalde zekerheid!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen. Hij is alles wat ik wil, hij is knap, lief, sexy, slim and so on...
Maargoed hij was hier dus net. En ik heb hem mijn gevoelens voorgelegd... Dat ik van hem hou, en hem niet kwijt wil...
En tatatataaaa.... Hij is gewoon binnen één week alweer verliefd op iemand anders. Terwijl hij vorige week bij mij aan de deur stond dat ie niet zonder me kon!![]()
Want hij zei dat hij om kwart over 4 met de bus moest omdat dat meisje daar zou staan. Later zei ie dat het een grapje was. (LOL) En ik was helemaal overstuur omdat hij mij niet meer wil. Begint ie om kwart voor 4 te stressen dat ie weg wil, want er is toch niks meer te bepraten (ik had nog genoeg te zeggen) . Dus het was 4 uur, en ik stond in tranen voor hem, met nog genoeg te zeggen. Trekt ie zo de deur achter zich dicht. En loopt weg...
Precies!quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:11 schreef RearGuard het volgende:
![]()
HALLOOOOO je verhaal DRUIPT van het ZELFMEDELIJDEN !!!! En dat je kwaad bent omdat hij JOU niet uit laat spreken dat geeft alleen maar weer hoe ongeloofelijk egocentrisch jouw gedachten zijn.... You have got a lot to learn!!!
![]()
![]()
Ne bent wilt en je jongt wat!quote:Op woensdag 17 november 2004 17:06 schreef RijstNatie het volgende:
Je bent jong en je wilt wat...
quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:49 schreef Underdoggy het volgende:
vrouwenmeisjes... damn...
JE HEBT HET ZELF GEDAAN!!!
Dat is het enige wat er ook bij mij opkwam... Volgens mij denken een heleboel vrouwen dat zij het enige geslacht met gevoelens zijn...quote:Op woensdag 17 november 2004 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan hij ook hebben gedacht toen jij het uitmaakte...
quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Vrouwen denken soms dat zij het enige geslacht met gevoelens zijn...![]()
lijkt me eerder een aardige gozer die zijn vriendin niet kwijt wil dan ieman die je probeert op te fokke ofzo...quote:Dus toen zijn we tijdelijk uit elkaar gegaan. Alleen werkte dit niet, hij bleef me 4x per dag bellen, en stond na schooltijd nog elke dag voor mijn deur.
Het is natuurlijk dom dat als je je vriendin niet kwijt wil, je haar de rust niet gunt die ze kennelijk even nodig heeft.quote:Op zondag 21 november 2004 20:09 schreef jercovski het volgende:
[..]
lijkt me eerder een aardige gozer die zijn vriendin niet kwijt wil dan ieman die je probeert op te fokke ofzo...
klasse dat ie je nie meer wil, no offence
eensch, maar de TS heeft in mijn ogen dan zich niet goed uitgesproken tegen de betreffend partner, beter ging ze een paar dagen ergens anders heen ofzo...quote:Op zondag 21 november 2004 20:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Het is natuurlijk dom dat als je je vriendin niet kwijt wil, je haar de rust niet gunt die ze kennelijk even nodig heeft.
geef zijn directe mail adres maar.... jij weet toch niet wat je wiltquote:BLAAAAAAAAAAAT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |