abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23380321
Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.

Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen. Hij is alles wat ik wil, hij is knap, lief, sexy, slim and so on...

Maargoed hij was hier dus net. En ik heb hem mijn gevoelens voorgelegd... Dat ik van hem hou, en hem niet kwijt wil...

En tatatataaaa.... Hij is gewoon binnen één week alweer verliefd op iemand anders. Terwijl hij vorige week bij mij aan de deur stond dat ie niet zonder me kon!

Want hij zei dat hij om kwart over 4 met de bus moest omdat dat meisje daar zou staan. Later zei ie dat het een grapje was. (LOL ) En ik was helemaal overstuur omdat hij mij niet meer wil. Begint ie om kwart voor 4 te stressen dat ie weg wil, want er is toch niks meer te bepraten (ik had nog genoeg te zeggen) . Dus het was 4 uur, en ik stond in tranen voor hem, met nog genoeg te zeggen. Trekt ie zo de deur achter zich dicht. En loopt weg...

Nou onze relatie van 2 jaar heeft hem veel gedaan...
pi_23380385
quote:
Dat kan hij ook hebben gedacht toen jij het uitmaakte...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 17 november 2004 @ 16:33:35 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23380405
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:30 schreef TheOriginalSaar het volgende:

Je had hem ook rechtstreeks in zijn ballen kunnen trappen. Ipv te zeggen dat je wat met andere jongens wilde. Wat denk je nou?
pi_23380476
Ja weet ik ook wel... ik ben ook niet echt begripvol geweest naar zijn kant. Maar dit had ik niet verwacht!

En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan. Ik wilde weten hoe het was. Maar kwam er zonder het te 'proberen' al achter!
pi_23380480
Tja, eerst dumpen is ook wel een beeeeetje dom maar goed.... Misschien is hij wel een spelletje aan het spelen...

of hij denkt ineens: eindelijk verlost en zo gemakkelijk!
They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_23380483
Gun hem ff de tijd om na te denken.

Je bent niet echt duidelijk met je acties, uitmaken omdat je behoefte hebt aan andere jongens en opeens weer met hem verder willen. Hij is ook maar een mens.
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
pi_23380545
quote:

Eerst dump je hem met de boodschap dat je weer andere jongens wilt gaan neuken, dan wil je hem weer terug en dan moet ie maar met hangende pootjes terugkomen?

Hoezo bitch?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 17 november 2004 @ 16:40:49 #8
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_23380581
Heb je wel nagedacht over je beslissing om hem te dumpen?
power to the people
  woensdag 17 november 2004 @ 16:41:13 #9
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23380591
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:36 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan.
Die andere jongens wilden jou dus niet! En daarom wil je nu je ex weer terug.

"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23380622
Ja tis niet echt slim van je.. hoop voor je dat het nog goed komt..maar betwijfel het als ik het verhaaltje zo lees
pi_23380658
quote:
Eerst dump je hem met de boodschap dat je weer andere jongens wilt gaan neuken, dan wil je hem weer terug en dan moet ie maar met hangende pootjes terugkomen?
Nee dat zeg ik helemaal niet. Ik wil alle moeite in de wereld doen om hem terug te krijgen. Maar ik had gewoon niet verwacht dat hij zo de deur achter hem dicht zou slaan, om naar een ander meisje te gaan!

En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
pi_23380676
Eigen schuld ofzo..:S
pi_23380705
quote:
Die andere jongens wilden jou dus niet! En daarom wil je nu je ex weer terug.
He! Jij hebt hem door....
  woensdag 17 november 2004 @ 16:46:37 #14
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23380717
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:43 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Maar ik had gewoon niet verwacht dat hij zo de deur achter hem dicht zou slaan, om naar een ander meisje te gaan!
O, dus jij 'mag' het uitmaken en hij moet dan op jou zitten wachten tot jij hem weer terug wilt? Waarschijnlijk heeft hij nu een lief meisje gevonden.

pi_23380732
quote:

[..]
En jeetje, ik had ook gewoon bij hem kunnen blijven en vreemd gaan. Maar dat vond ik niet eerlijk dus heb ikhet uitgemaakt om achter mijn ware gevoelens te komen...
lekker duidelijk richting hem...
pi_23380781
Ik begrijp je verhaal volkomen, naja weet je aan de ene kant ook hoe het voelt om zelf aan de kant te worden gezet.
Ik hoop voor je dat hij zich nog gaat bedenken en je alsnog terugneemt, maar ik betwijfel het. Sterkte verder.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_23380811
Wahaha jeetje! Net alsof jullie allemaal zo braaf zijn. En nooit aan andere mooie exemplaren denken.

Maargoed, ik weet ook wel dat ik fout ben geweest... Ja, en nu ben ik hem kwijt. En ik zeg helemaal niet dat hij op mij moet gaan zitten wachten. Het was alleen zo raar dat hij vorige week mij terug wilde, en ik gewoon wilde nadenken, en hij dat een goed idee vond. En nu ineens is er een leuker meisje...
pi_23380817
quote:

[..]

Had dan gezegd dat je wou dat jullie relatie opener werd, om te zien hoe je gevoelens echt voor hem waren. Gewoon om het een paar weekjes aan te kijken. Maar ik denk dat er weinig kans is dat dit nog goed komt. Teminste ik denk niet dat hij het pikt dat hij na 2 jaar wordt gedumpt en dat jij hem dan vraagt of hij weer terug wil komen omdat je hebt besloten dat je toch de foute beslissing hebt gemaakt. Vrij kansloos dus, lijkt mij...
pi_23380848
eigen schuld enzo...
pi_23380854
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:51 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Wahaha jeetje! Net alsof jullie allemaal zo braaf zijn. En nooit aan andere mooie exemplaren denken.

Maargoed, ik weet ook wel dat ik fout ben geweest... Ja, en nu ben ik hem kwijt. En ik zeg helemaal niet dat hij op mij moet gaan zitten wachten. Het was alleen zo raar dat hij vorige week mij terug wilde, en ik gewoon wilde nadenken, en hij dat een goed idee vond. En nu ineens is er een leuker meisje...
Lees even wat je schrijft, jij mag wel aan andere exemplaren denken, dus dacht hij dat doe ik ook en nu ga JIJ problemen schoppen...

Een beetje krom vind je niet?
pi_23380876
quote:

Nu heeft hij idd een leuker meisje, pech voor je
  woensdag 17 november 2004 @ 16:54:28 #22
92926 Joipoidoipoipoi
pi_23380877
quote:
Het gaat toch niet om denken. Jij hebt het uitgemaakt met je vriend omdat je even wilde testen hoe je nog in de markt lag. Je bleek dus zeer slecht in de markt te liggen en nu wil je je ex weer terug, maar hij jou niet meer .
  woensdag 17 november 2004 @ 16:55:40 #23
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_23380906
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef So_Addictive het volgende:
eigen schuld enzo...
Pcies, en dan krijg je het lid op je neus, auw.

Topic zou beter in KLB staan.
pi_23380965
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Lees even wat je schrijft, jij mag wel aan andere exemplaren denken, dus dacht hij dat doe ik ook en nu ga JIJ problemen schoppen...

Een beetje krom vind je niet?
Precies

Hij lag ook al weken aan een ander "exemplaar" te denken alleen jij dumpte hem eerder.
pi_23380999
Ok, ik weet ook wel wat ik heb gezegt. En dat het een naaistreek van mij is. Maarja, in bijna elke relatie komt twijffel voor... Iig wel in die van ons. En ik ben gewoon eerlijk geweest dat ik het niet meer wist! En ja, t kwam gewoon hard aan bij mij...

Ik ga mezelf echt niet goed praten... Maar iedereen maakt fouten. En dit is mijn fout geweest, en now he's gone!
pi_23381046
Heb je er trouwens voor dat je het uitmaakte er wel goed over nagedacht wat de gevolgen konden zijn??

ik denk van niet...
pi_23381047
ENNNNN.... hij rommelde al langer met dat meisje, maar zei toen dat het allemaal niks voorstelde.
pi_23381057
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:00 schreef TheOriginalSaar het volgende:
ENNNNN.... hij rommelde al langer met dat meisje, maar zei toen dat het allemaal niks voorstelde.
yeah ... right...
pi_23381058
Ik zeg het maar weer aan twijfelaars heb je niks en dat heeft hijook gedacht dnek ik.
pi_23381117
Hij is cool.
Don't argue with me, I will drag you down to my level and beat you with experience
pi_23381122
quote:
yeah ... right...
Ja, dus wel!
pi_23381145
Dank u allemaal, dat u in zulke grote getalen uw steun komt brengen!
pi_23381181
Je bent jong en je wilt wat...
Nothing to see here, carry on
pi_23381193
als een relatie zo in elkaar zit, was het toch wel mis gegaan denk ik, vooral om je laatste opmerking. Uithuilen en opnieuw beginnen met in je achterhoofd de geleerde fouten lijkt mij de beste optie. Sterkte
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
pi_23381223
Jij bent er door een week zonder hem achtergekomen dat je niet zonder hem wil, hij is er door een week zonder jou achter gekomen dat hij prima zonder jou kan.

Klinkt hard, maar het zou best kunnen dat hij de relatie een beetje als vanzelfsprekend zag en er niet echt over nadacht, waardoor hij in eerste instantie in paniek raakte, maar er toen achterkwam dat er voor hem niet veel meer inzat.

Wat hij dan verder doet is zijn zaak. Kwestie van jammer maar helaas, je hebt een gok genomen en 't is verkeerd uitgepakt.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_23381229
je playt met hem
pi_23381283
He ik zal jullie ook zeker geen ongelijk geven. Ik weet zelf ook wel dat ik het verneukt heb, en dat hij alle recht heeft om te doen wat hij wil. Maar daarom kan ik er ook nog wel mee zitten...
pi_23381353
Ik play heb helemaal niet... We zijn 2 jaar samen geweest. En sinds een tijdje kijk ik wat meer om me heen, en twijfel ik aan alles. Dus wat kan ik beter doen dan tijdelijk afstand van hem nemen? Weinig toch? En zonder dat ik me heb 'vergrepen' aan anderen, ben ik er dus achter gekomen dat ik niet zonder hém wil!

Ik kan ook vreemd gaan, en dan altijd met een schuldgevoel blijven lopen...
  woensdag 17 november 2004 @ 17:15:23 #39
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23381359
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:00 schreef TheOriginalSaar het volgende:
En toch wil je hem terug?
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23381374
quote:
Jij bent er door een week zonder hem achtergekomen dat je niet zonder hem wil, hij is er door een week zonder jou achter gekomen dat hij prima zonder jou kan.
Aan deze opmerking heb je nog wat....
pi_23381381
quote:
Vorige week heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Ik twijfelde heel erg of ik nog wel gek op hem was, en had ineens weer behoefte aan andere jongens.

pi_23381420
quote:
En toch wil je hem terug?
Wel als hij 100% voor mij zou gaan ja...

Ze hebben ook niks gedaan. Maar wel stiekem contact hebben enzo...
  woensdag 17 november 2004 @ 17:18:45 #43
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_23381427
Je bent gewoon flink op je nummer gezet. Je bent een egoistische trut en thumbs up voor je vriend, ehhh ex
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  woensdag 17 november 2004 @ 17:19:52 #44
2391 Jimmy
Door het bot
pi_23381454
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:18 schreef TheOriginalSaar het volgende:

[..]

Iemand die achter je rug om stiekem contact heeft met een andere chick terug willen. Goed plan.
Rock 'n Roll Motherfucker - Join the Rock 'n Roll Jihad!
www.last.fm/user/JimmyShelter
Jimmy Shelter
Sleazerock.nl
pi_23381464
Ja, 't is niet vervelend bedoeld of zo, 't is gewoon voor allebei een eye-opener geweest waarschijnlijk, alleen kwam het niet voor jullie allebei op hetzelfde neer en dat is klote.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_23381509
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:18 schreef Baklap het volgende:
Je bent gewoon flink op je nummer gezet. Je bent een egoistische trut en thumbs up voor je vriend, ehhh ex
Jaaa, is ook zo!
pi_23381545
quote:
Trekt ie zo de deur achter zich dicht. En loopt weg...
Coole gast, enigste goede keuze.
  woensdag 17 november 2004 @ 17:40:25 #48
19542 SilverGun
Wort wort wort!
pi_23381959
quote:
Ja, en gelukkig ben jij een stuk beter met je plotselinge "behoefte aan andere jongens"... Allemachtig, verwacht je nou begrip ofzo? Perfect gekozen topic-titel in ieder geval

[ Bericht 34% gewijzigd door SilverGun op 17-11-2004 17:45:42 ]
You'll think I'm dead but I sail away on a wave of mutilation
pi_23382016
aaaaaahhhhh kalverliefde
  woensdag 17 november 2004 @ 18:32:06 #50
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_23383177
lekker puh...zou ik zeggen.
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_23383403
Je kan nog proberen om 't nog met hem erover te hebben... Als je laat zien dat je echt van hem houdt blabla.. dat je fout ben geweest.. Waarom laat je hem de deur uitlopen..? Loop er achter aan dan!?!
pi_23383914
Ding dong, u gaat niet door naar de 2e ronde. De magnetron kunt u vergeten...

Maar even serieus. Stel nu dat je gevoel had gezegd dat je wel zonder hem had gekund, dan had je het niet erg gevonden dat hij nu al contact heeft met een andere meid. Nu maak je het zelf uit en wil je hem weer terug en dan ben je boos dat hij nu alweer loopt te daten. Niet echt terecht lijkt me hè.
pi_23384065
Anders bel radio538 even, op de valreep, wie weet wil ie je toch nog terug
  woensdag 17 november 2004 @ 23:25:55 #54
106639 Nomad_k9
Nu zonder ziel
pi_23391045
Hmm waarschijnlijk is dat andere meisje nog verzonnen ook ~~ ben je uiteindelijk toch nog genaaid. Valt me nog mee dat ie met je wil "praten" waarschijnlijk om te zien hoe gek die je heeft gekregen.
An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.
A pessimist fears that this is true
pi_23391627
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:15 schreef TheOriginalSaar het volgende:
Ik play heb helemaal niet... We zijn 2 jaar samen geweest. En sinds een tijdje kijk ik wat meer om me heen, en twijfel ik aan alles. Dus wat kan ik beter doen dan tijdelijk afstand van hem nemen? Weinig toch? En zonder dat ik me heb 'vergrepen' aan anderen, ben ik er dus achter gekomen dat ik niet zonder hém wil!

Ik kan ook vreemd gaan, en dan altijd met een schuldgevoel blijven lopen...
Toch leuk om te zien hoe je probeert je eigen acties goed te praten ''ja ik had ook vreemd kunnen gaan'', ja je had ook gewoon goed kunnen nadenken en ja je had ook gewoon je gevoelens voor hem goed kunnen bestuderen, maarnee je maakt het uit omdat je (met andere woorden) ''wel eens wat anders wilde''.

Misschien helpt het om die jongen tijd te geven om na te denken, maar dan mag je met een verdomd goed excuus aankomen waarom je het uitgemaakt hebt, 2 jaar is niet niks...
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_23392952
Eigen stomme schuld!
Als je na 2 jaar besluit dat je liever wat rotzooid met andere jongens als dat je bij je vriendje blijft ben je IMO al behoorlijk fout bezig.
Als je er dan na een week achterkomt dat je dom bent geweest heb je iig je intelligentie weer werkend gekregen, das al wat.
Het lijkt mij dat je van te voren al wist dat hij met een andere meid had afgesproken, dat jij dan nog zoveel te bepraten had lijkt me meer jouw probleem, en dat hij de deur achter zich dichttrekt lijkt me een duidelijk signaal dat het wat hem betreft niet meer hoeft.

En hoezo is stiekem contact hebben met een meisje aanrommelen?
Hij mocht het niet meer ofzo?
Zolang hij niet is vreemdgegaan lijkt het mij dat de fout volledig bij jou ligt, je weet niet meer wat je wil, en neemt daardoor overhaaste beslissingen waar je je ex blijkbaar behoorlijk mee hebt gekwetst.

Misschien dat het nog valt uit te praten, maar ik geef je weinig kans.
- The fear of death is worse as the actual dying -
  donderdag 18 november 2004 @ 00:41:23 #57
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_23393015
en nu?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_23393167
quote:
(...)

Duroooom

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 18-11-2004 08:51:57 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_23397942
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:09 schreef Angeles het volgende:

Klinkt hard, maar het zou best kunnen dat hij de relatie een beetje als vanzelfsprekend zag en er niet echt over nadacht, waardoor hij in eerste instantie in paniek raakte, maar er toen achterkwam dat er voor hem niet veel meer inzat.

Wat hij dan verder doet is zijn zaak. Kwestie van jammer maar helaas, je hebt een gok genomen en 't is verkeerd uitgepakt.
Dude! */mompeld/* iets over slaan, spijkers en koppen enz
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_23397977
Dus je neuckt de hele week met andere gozers
ineens blijkt dat ze niet zo'n grote hebben als jouw ex, en nu wil je hem terug
en hij wil jou niet meer?
What is your point?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23397993
Ow wacht!
Je voelde aankomen dat hij je niet meer zag staan, dat hij een ander had en nu denk je,
kwil hem trug?
ow zo!
Ja nee dan is het goed
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 18 november 2004 @ 11:38:17 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23398242
quote:
Op donderdag 18 november 2004 11:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Dus je neuckt de hele week met andere gozers
Le-zen!
TS heeft (nog) niets gedaan met andere jongens.
Maar, zoals het er nu uitziet is het groene gras bij de buren toch de enige optie die over is gebleven.

Verkeerd gegokt, TS. Jammer, maar helaas.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_23398266
quote:
Op donderdag 18 november 2004 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Le-zen!
TS heeft (nog) niets gedaan met andere jongens.
Maar, zoals het er nu uitziet is het groene gras bij de buren toch de enige optie die over is gebleven.

Verkeerd gegokt, TS. Jammer, maar helaas.
....
en had ineens weer behoefte aan andere jongens.

Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen.
  donderdag 18 november 2004 @ 11:42:38 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23398313
quote:
Op donderdag 18 november 2004 11:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

....
en had ineens weer behoefte aan andere jongens.

Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen.
Niet enkel selectief lezen:
quote:
En ik heb helemaal niks met andere jongens gedaan. Ik wilde weten hoe het was. Maar kwam er zonder het te 'proberen' al achter!
  donderdag 18 november 2004 @ 11:47:08 #65
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_23398397
quote:
[..]
Dream on.... Je verwacht nu dat hij voor 100% voor jouw gaat? WHAHAHAHA...

Jij moet nu 100% voor hem gaan, en als je geluk hebt, dan komt hij misschien aarzelend terug.

Tot die tijd: Wees een vriendin, en ga hem vooral niet claimen en/of zijn huidige vriendin dwarszitten.
  donderdag 18 november 2004 @ 11:50:08 #66
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_23398444
quote:
ik vind het net goed voor je, jij dacht lekker met die goser te kunnen spelen, vette pech,
hij trapt er lekker niet in,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 18 november 2004 @ 14:16:21 #67
107780 bermuda17
Huup Huup Barbatruc
pi_23401290
deels eigen schuld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

denk eerst tienduizend keer na voordat je het uitmaakt,
en dat geld voor alle jongens en meiden !!
Zo Nu Eerst Een Bavaria !
pi_23403368
Hij wil je niet meer en is doorgegaan met z´n leven. Deal with it.

Vind TS maar egoïstisch.
pi_23403783
Deze relatie had sowieso niet moeten zijn, denk ik.
Liefde is niet iets waar je 'het beste van moet maken' als de twijfel heeft toegeslagen, of waarbij je genoegen moet nemen met minder dan dat je zou willen bereiken of ervaren.

Wat heeft deze liefde voor zin als je niet voor 100% overtuigd bent van de reden waarom je liefhebt? Als je dat wél bent is er namelijk helemaal geen plaats voor twijfels over het bestaan van je relatie. Hooguit over hoe sommige dingen lopen in die relatie (iets dat je juist kunt gebruiken om elkaar nog veel beter te leren kennen dan anders mogelijk is). Maar niet de relatie zelf.
En dan zou het ook niet in je opkomen om er een einde aan te maken.

Je weet pas wat je hebt als het weg is. Dat klopt vaak ook wel, maar daarbij word ík in ieder geval nog wel eens overvallen door melancholie en sentimentele herinneringen die mij verder niks vertellen over het bestaansrecht van de verbroken relatie, en alles over mijn eigen gemoedstoestand en de 'fantoompijnen' van armen die mij ooit vasthielden alsof ze bij mijn eigen lichaam hoorden.

Meer niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bombie op 18-11-2004 16:16:51 ]
pi_23404137
quote:

[..]

Als ze niks hebben gedaan, wat is dan het probleem?

Moet hij dan precies verantwoording afleggen met wie hij allemaal contact heeft?

Ik zou daar sowieso al niets van moeten hebben.
Ik maak zelf wel uit met wie ik om ga, en ik hoeverre ik anderen daarover inlicht.
  donderdag 18 november 2004 @ 16:45:58 #71
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_23404721
Ja mense je ken et ook overdrijve....

magoe, denk dat t vrij normala is dat na 2 jaar je een beetje naar andere ga kijken, denk niet egt dat t een reden is om t uit te maken hor magoe... Kbdoel k ken je situatie niet prcs maja....
All I Need, is the air I breathe...
  donderdag 18 november 2004 @ 16:47:36 #72
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23404759
magoe .
pi_23404921
Tja, dat krijg je ervan als van die mensen zo moreel hoogstaand absoluut tegen flirten of vreemdgaan zijn...
En kennelijk, om de wereld ietwat verder te kunnen gaan ontdekken, het noodzakelijk is dat ze eerst hun verkering netjes uitmaken ...

Lieve TS, de volgende keer als je je 'horizon wat wil verbreden' en benieuwd bent hoe de sterrenhemel er aan de kant van de buren uitziet, doe het gewoon in het geniep, flirt wat met andere jongens als je gaat stappen met vriendinnen, spring uit de band en ga desnoods tot of over het randje ...

Dat is veel slimmer dan eerst hem pijn doen door hem nogal bot te dumpen, en dan te realiseren dat jezelf hier fout zat, maar hem niet meer terug kunnen krijgen ..
Een relatie hebben betekent nog helemaal niet dat je je compleet moet afzonderen van andere jongens en enkel aan hem mag denken, maar dat is iets dat je zelf moet uitvinden (wat je nu 'the hard way' lijkt te heben gedaan)

[ Bericht 8% gewijzigd door RM-rf op 18-11-2004 17:02:23 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23404942

Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_23405767
quote:
Wacht even...
JIJ maakt het uit, had behoefte aan ander mannenvlees en komt er dan weer achter dat je toch gevoelens voor hem hebt..
Hij daarentegen is gekwetst en zoekt zijn heil in een opneukertje ( voor je het nog niet weet, dat is de buffer 'vriendin' tussen jullie relatie en vrijgezel zijn ) om z'n pijn wat te verzachten.
En dan kom jij weer aan om te zeggen dat jij hem toch weer terugwilt, en omdat hij niet zo'n zin heeft in een menselijke jojo bedankt ie vriendelijk en gaat weer terug naar z'n opneukertje toe..

En dan nog presteer je het in je lapje tekst je in een slachtofferrol te wurmen...
Ik ben blij dat die vriend je daadwerkelijk ziet voor wat je bent, een egoist.
pi_23407131
Nou ik vind iedereen wel erg onvriendelijk reageren. Net of iedereen zo perfect is in hun relatie en in het nemen van de juiste beslissingen.

Misschien was het niet zo slim van TS maar ze is tenminste wel eerlijk geweest tov haar vriend (nouja ex-vriend inmiddels). Misschien had je er wat langer over na moeten denken maar dan was je er vast niet zo snel achtergekomen en had je misschien vaak gedacht, wat als ...... Dit hoeft nog niet gelijk te betekenen dat je niet van je vriend houdt. Ik denk dat veel mensen hier wel last van krijgen als ze een lange relatie hebben. De een in een ergere mate dan de ander. Het zegt misschien wel iets over de houdbaarheid van je relatie. Dat je er nu wat mee gedaan hebt, lees uitmaken, dat is je eigen beslissing en misschien voor jou wel een goede omdat je nu wél denkt te weten wat je wilt.

Helaas is je ex-vriend nu ook gaan nadenken en dat is ook logisch want z'n vertrouwen heeft misschien wel een flinke deuk opgelopen. Hij weet nu in elk geval dat jij er weer voor open staat. Ff afwachten dus wat hij er mee wil doen.

Een tip om er toch nog achter te komen of je echt met hem verder wilt en dat je echt van hem houdt of dat het meer het gevoel is van "shit ik ben hem kwijt, hij geeft niet om mij en ik mis de leuke momenten en het vertrouwde": denk eens na of je jezelf echt oud met hem ziet worden en de hele mikmak daarbij? Denk je dat je het gevoel wat je bij hem hebt ook bij iemand anders kan krijgen of is hij echt onvervangbaar? Aan de hand van je antwoord kun je zelf wel je conclusies trekken. Good luck.
Veni vidi vici
pi_23407220
Dus even recapituleren:

Hij & Jij zijn 2 jaar gelukkig, waarbij jullie alle 2 wel eens flirten met anderen, maar daar nooit aan toegeven omdat jullie zo gek op elkaar zijn.

Vervolgens kom jij met je jankverhaal aan over dat je dan toch graag andere jongens wilt neuken terwijl dat die 2 jaar ervoor nog niet zo was, waardoor hij helemaal verrast en denkt : " Waar waren die 2 jaar nou goed voor?"

Vervolgens merk je dat het toch niet zo cool is als je dacht, dat geneuk met anderen, en nu wil je hem terug. Hij zegt dikke vinger, en nu is hij fout in jouw ogen?

Ga jij eens gauw wieberen, stom k*tkind.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2004 18:45:51 ]
pi_23413750
quote:

Oeh da's nobel van je!

[ Bericht 3% gewijzigd door prinsrob op 18-11-2004 23:29:37 ]
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:01:41 #79
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_23415237
Ha-Ha-Ha!!
  vrijdag 19 november 2004 @ 02:28:57 #80
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_23417488
En hij komt nooit meer terug.

Terecht! Je had wat beter na moeten denken. En zie het maar zo: anders was het toch al uit gegaan tussen jullie, dit is geen echte liefde.

Succes met het verwennen van jezelf.
Confidence through competence
pi_23418606
quote:
En tatatataaaa.... Hij is gewoon binnen één week alweer verliefd op iemand anders. Terwijl hij vorige week bij mij aan de deur stond dat ie niet zonder me kon!
eigen schuld dikke bult, dom wijf
toen heb je em dus ook gewoon na 2 jaar laten gaan dus ik snap niet dat als hij hetzelfde doet het opeens een probleem is.

ga breezers drinken

[oude lul modus] Wat lopen er toch een mongolen kinderen rond in deze tijd [/oude lul modus]
pi_23419088
quote:
Nou ik vind iedereen wel erg onvriendelijk reageren. Net of iedereen zo perfect is in hun relatie en in het nemen van de juiste beslissingen.
Nee, maar ze denken wel na voordat ze zoiets drastisch doen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 19 november 2004 @ 09:04:58 #83
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_23419111
uithuilen en opnieuw beginnen.....
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_23419213
quote:
Op donderdag 18 november 2004 18:38 schreef amarena het volgende:

Misschien was het niet zo slim van TS maar ze is tenminste wel eerlijk geweest tov haar vriend
Misschien wel interessant, maar vind jij dat (mijns inziens overgewaardeerde) idee van 'eerlijk zijn' zulk een hoogstaand streven dat het deze gevolgen waard is?

Ze heeft dr relatie beeindigt uit eigen wil, en eindigt toch als de grote loser, imers dr vriend stapt er makkelijker overheen dan zij, en datgene wat ze wilde bereiken blijkt allerminst het bereiken waard ...

Is het dan niet slim om een keertje toe te geven dat mensen die altijd maar eerlijk zijn gewoon de verkeerde keuze maken: dat niet voor niks een leugentje of niet-geheel-eerlijk-zijn niet voor niks een vand e belangrijkste smeermiddelen van een scoiale gemeenschap vormen..?

Niet dat ik voor complete oneerlijkheid ben, of notoir vreemdgaan; maar als iemand bepaalde behoeftes heeft, kan het zin hebben je niet gelijk gedwongen te voelen tot radikale keuzes, zoals compleet beeindigen van de relatie, maar een keertje lekker flirten, je grenzen ontdekken, kan dan een hele verfrissing zijn en dat hoef je heus niet altijd 'op te biechten', of je partner er tot in alle details van op de hoogte te laten zijn ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23420395
Aan de ene kant begrijp ik het wel, maar aan de andere kant is het toch wel een beetje stom van je geweest.

Ik heb zelf ook heel vaak de neiging om een soort van 'wraak' te nemen. Meestal komt dat denk ik voort uit onzekerheid/jaloersheid. Zoiets van: jij flirten/met andere meisjes bezig zijn/(vreemdgaan???) ===> watch me!

Maar ik kan je vertellen dat dat nooit zo handig uitpakt

Het was handiger geweest om je twijfels, onzekerheden etc met hem te bespreken en er samen wat aan te doen, want als je hield blijkbaar echt van hem en dan moet daar wat aan te doen zijn. Ik (probeer) doe dat nu ook in mijn relatie omdat je anders alleen maar problemen krijgt...
Maarja, das nu een beetje praten achteraf...
pi_23420441
typical

"ik maak het uit want ik wil wel eens wat met andere jongens"

vervolgens gaat jongen met ander meisje en zit hij fout????

pff omg zeg... get a grip
pi_23420714
Dus omdat je alleen maar denkt dat je behoefte hebt aan een andere jongen maak je het al uit.
En maar zeggen:"Die relatie van 2 jaar doet hem veel."
Nee,jou heeft het wat gedaan.

Tip voor een volgende relatie:Nooit oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt.

Ik geef die gozer groot gelijk,als je van je vriendin hoort dat je niet goed genoeg meer bent,zou ik ook gelijk een ander regelen onder het motto:"Voor jou 10 anderen."

Mocht je het goed willen maken,bel je toch lekker Radio 538 op.(Op de valreep)
Heb ik ook weer wat te lachen onderweg.

Offtopic: Voor de verandering ben ik het een keer met Xebrosius eens.
pi_23425866
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 10:57 schreef RealZeus het volgende:
Offtopic: Voor de verandering ben ik het een keer met Xebrosius eens.
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:11:54 #89
105435 amarena
Just curious
pi_23431274
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 09:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Misschien wel interessant, maar vind jij dat (mijns inziens overgewaardeerde) idee van 'eerlijk zijn' zulk een hoogstaand streven dat het deze gevolgen waard is?
RM-rf: ik ben het zeker met je eens dat het hoogstaande streven van eerlijkheid niet al deze gevolgen waard zijn. Sterker nog het heeft haar, haar relatie gekost maar aan de andere kant, zoals ik al zei, het zegt wel iets over de houdbaarheid van haar relatie.... Het lijkt mij geen goed teken als het gevoel ZO sterk is dat je het hierom uit maakt. Daarom gaf ik ook mij tip aan haar om erachter te komen of ze hem nu alleen mist omdat ze de leuke momenten mist ipv de persoon zelf.
Veni vidi vici
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:34:57 #90
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_23433075
quote:
Ja weet ik ook wel... ik ben ook niet echt begripvol geweest naar zijn kant. Maar dit had ik niet verwacht!

Hey, you've played.... and guess what? You've lost!
Now stop whining!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_23433545
quote:

Een week en veel stappen later ben ik tot de conclusie gekomen dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Ik ben helemaal gek op die jongen. Hij is alles wat ik wil, hij is knap, lief, sexy, slim and so on...

Maargoed hij was hier dus net. En ik heb hem mijn gevoelens voorgelegd... Dat ik van hem hou, en hem niet kwijt wil...

Want hij zei dat hij om kwart over 4 met de bus moest omdat dat meisje daar zou staan. Later zei ie dat het een grapje was. (LOL ) En ik was helemaal overstuur omdat hij mij niet meer wil. Begint ie om kwart voor 4 te stressen dat ie weg wil, want er is toch niks meer te bepraten (ik had nog genoeg te zeggen) . Dus het was 4 uur, en ik stond in tranen voor hem, met nog genoeg te zeggen. Trekt ie zo de deur achter zich dicht. En loopt weg...

Wees gerust, waarschijnlijk mis je gewoon een bepaalde zekerheid!
Als de relatie echt goed liep had je hier geen behoefte aan, en als je die eens zou hebben dan had je wel genoeg kracht om je erover heen te zetten en gewoon lekker bij je lieve vriendje te blijven.

Ik heb hetzelfde gehad, alleen niet met een jongen maar met een meissie uiteraard!
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:54:14 #92
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_23433551
Het is echt je eigen stomme schuld!!!! En dat je ook nog maar durft te zeggen "ik had ook vreemd kunnen gaan" zegt wel genoeg over je!! SCHAAM JE dat je durft te klagen!!!
A workingclasshero is something to be
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:11:06 #93
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_23440228
HALLOOOOO je verhaal DRUIPT van het ZELFMEDELIJDEN !!!! En dat je kwaad bent omdat hij JOU niet uit laat spreken dat geeft alleen maar weer hoe ongeloofelijk egocentrisch jouw gedachten zijn.... You have got a lot to learn!!!

-
pi_23440262
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:11 schreef RearGuard het volgende:
HALLOOOOO je verhaal DRUIPT van het ZELFMEDELIJDEN !!!! En dat je kwaad bent omdat hij JOU niet uit laat spreken dat geeft alleen maar weer hoe ongeloofelijk egocentrisch jouw gedachten zijn.... You have got a lot to learn!!!

Precies!
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:30:08 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_23440502
Fok!Forum. Objectieve zelfreflectie.
Confidence through competence
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:34:01 #96
97415 RearGuard
Who Dares, Wins!
pi_23440557
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:06 schreef RijstNatie het volgende:
Je bent jong en je wilt wat...
Ne bent wilt en je jongt wat!
-
pi_23440569
Doos...
pi_23440878
haha genaaid.
je moet blij zijn dat ie jou nog spreekt
pi_23440899
smart move, nu heb je jezelf genaaid he meissie!
<hr>
  zaterdag 20 november 2004 @ 02:36:45 #100
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23441161
waarom reageer je niet meer ? En hoevaak ben je gepaald in de tussentijd?

als hij je niet terug zou willen zou ik dat begrijpen, maar zo snel een ander is niet lief.

Je bent zelf ook niet geheel correct bezig geweeest jongedame
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 20 november 2004 @ 03:09:05 #101
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23441382
meid het spijt me maar je klopt niet.. en de opmerkin van ennn hij had stiekem contact met een ander meisje.. komt op mij over als een leugen zodat je wel getroost wordt terwijl jij toch echt diegene bent die verkeerd zat.. liefde is geen aan en uit knopje.
Ik geef hem groot gelijk
  zaterdag 20 november 2004 @ 03:45:28 #102
63023 Sazzefraz
is altijd gewenst.
pi_23441502
mijn tip: go en shoot yourself

succes!
Koop hier advertentieruimte.
  zaterdag 20 november 2004 @ 04:24:02 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23441598
saz! Liefje!
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23445382
dat zou alle meisjes moete overkomen die zo denken als jou.
pi_23445471
vrouwen... damn...
JE HEBT HET ZELF GEDAAN!!!
pi_23445859
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 13:49 schreef Underdoggy het volgende:
vrouwenmeisjes... damn...
JE HEBT HET ZELF GEDAAN!!!
pi_23451783
Heerlijk actie, ga jij maar lekker stappen in dat schijnwereldje
pi_23451854
<hr>
pi_23458654
quote:
Op woensdag 17 november 2004 16:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat kan hij ook hebben gedacht toen jij het uitmaakte...
Dat is het enige wat er ook bij mij opkwam... Volgens mij denken een heleboel vrouwen dat zij het enige geslacht met gevoelens zijn...
pi_23458683
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 23:40 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Vrouwen denken soms dat zij het enige geslacht met gevoelens zijn...
  zaterdag 20 november 2004 @ 23:47:35 #111
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_23458853
en terecht??...
pi_23475027
Jeeeeeetje, wat een reacties. Had helaas geen tijd om eerder te reageren, en kan dus ook niet overal een reactie op geven.

Maargoed, even voor de duidelijkheid, ik ben 19 bijna 20 en drink geen BrEeZaHs en ben ook geen egoistische trut!

Ik ben té hard tegen hem geweest, en dat is zeker een klote streek van me. En ik neem hem ook helemaal niet kwalijk hoe hij nu reageert. Heb het zelf uitgemaakt hé!

Maar ik wil wel even zeggen dat niet iedereen zo schijnheilig hoeft te gaan doen. Net alsof niemand van jullie ooit aan andere mooie exemplaren denkt!!! Dat doet iedereen... 'Ergens anders honger krijgen, en thuis eten' zei een vriend van mij eens. Maar als het te vaak gebeurt us er idd iets niet goed. En ik wilde gewoon uitzoeken of dit een tijdelijk dipje was, of dat ik echt mijn vriend niet leuk genoeg meer vond. Want dat bestaat in relaties, dat je een dipje hebt. En hier hebben mijn ex en ik het op laten stuklopen, dat zegt hij zelf ook! We hadden beiden meer initiatief naar elkaar toe moeten tonen, en elkaar wat minder vaak moeten zien.

Iedereen die zegt dat ik het 'zomaar' uit heb gemaakt, en dat ik een trut ben omdat je dat niet zomaar doet wil ik ook even wat vertellen...
Ik heb een tijd geleden aangegeven dat ik heel erg twijfelde, niet dat ik het uit wilde hebben, maar ik wilde nadenken. Dus toen zijn we tijdelijk uit elkaar gegaan. Alleen werkte dit niet, hij bleef me 4x per dag bellen, en stond na schooltijd nog elke dag voor mijn deur. Omdat ik zo niet kon nadenken, en het gewoon niet opschoot heb ik besloten er een eind aan te maken. En dat heb ik heus niet ZOMAAR gedaan... En omdat ik dus nu pas de kans heb gehad om na te denken, kon ik nu pas concluderen dat ik niet zonder hem wil...

Wel te laat... maar zo is t nou eenmaal... Julie mogen allemaal gaan juichen, want dat meisje is nu zijn nieuwe vriendin!!! Fanmail voor hem kunnen jullie ook wel gewoon naar mijn mail adres sturen, ik zorg dat hij het krijgt!

Groetjes!!!
  zondag 21 november 2004 @ 20:09:59 #113
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_23475139
quote:
Dus toen zijn we tijdelijk uit elkaar gegaan. Alleen werkte dit niet, hij bleef me 4x per dag bellen, en stond na schooltijd nog elke dag voor mijn deur.
lijkt me eerder een aardige gozer die zijn vriendin niet kwijt wil dan ieman die je probeert op te fokke ofzo...

klasse dat ie je nie meer wil, no offence
pi_23475172
Nou nou, niet zo verongelijkt.

Als het goed is heb je er wat van geleerd. Het leergeld was een fors 'bedrag' maar dat is reden te meer om er je voordeel mee te doen.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_23475221
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:09 schreef jercovski het volgende:

[..]

lijkt me eerder een aardige gozer die zijn vriendin niet kwijt wil dan ieman die je probeert op te fokke ofzo...

klasse dat ie je nie meer wil, no offence
Het is natuurlijk dom dat als je je vriendin niet kwijt wil, je haar de rust niet gunt die ze kennelijk even nodig heeft.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 21 november 2004 @ 20:20:26 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_23475402

Sorry.......
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 21 november 2004 @ 20:31:49 #117
78507 jercovski
wel godverdomme!
pi_23475716
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:13 schreef Argento het volgende:

[..]

Het is natuurlijk dom dat als je je vriendin niet kwijt wil, je haar de rust niet gunt die ze kennelijk even nodig heeft.
eensch, maar de TS heeft in mijn ogen dan zich niet goed uitgesproken tegen de betreffend partner, beter ging ze een paar dagen ergens anders heen ofzo...
  zondag 21 november 2004 @ 21:09:48 #118
24361 Neva
Mania lovin'
pi_23476636
nu zeg je steeds meer en anders als in eerdere bericht geving.. ik heb gewoon het gevoel dat jij jezelf wilt goed praten..
pi_23477286
Ach, toen mijn ex van een paar jaar terug het zonder reden uitmaakte ging ik meteen er wild op los. The Original Saar... dat was dus mijn manier om met mijn emotie om te gaan. Ik wilde haar zo snel mogelijk vergeten dus ging ik flink stappen, sex, veel drugs en alcohol naast super veel werk om alles te vergeten. Geen haar op mijn hoofd die haar terug wil ook niet als ze het zou vragen omdat de angst voor nog meer pijn te groot is.

Dus, als jij hem echt terug wil en hij echt gek op je is zit er maar 1 optie op... hem overhalen en daar moet je wel een paar hele domme dingen voor doen denk ik zo aangezien hij niet zo makkelijk terug komt. Ik zou namelijk ook schrikken als mijn ex me vertelde na een week dat ze nog stapel gek op me is... want hoe komt ze daar nu bij? je maakt toch een duidelijke keuze...

dus... leer van je stomme fout en ga maar door want ik ken jouw gevoel... ik ken ook de keer zeide van de medaille...

Sterkte
We all live in our own world: now lets us all live our dream!
pi_23477477
fijn dat je de topic-titel zelf al bedacht had...
pi_23477866
schijnheilig? tuurlijk zie je wel eens wat lekkers lopen, maar ik ben nog nooit pissed geweest omdat iemand die ik gedumpt had weer een ander had na korte tijd, zoals erisak al uitlegt, kan me genoeg redenen bedenken om je juist dan even lekker in de armen (lees: het bed) van een ander te storten.

dat je ervan baalt is 1 ding, dat snap ik, maar dan nog, sjah, eigen schuld
dat je ook nog eens verontwaardigd reageert vind ik van jouzelf onterecht en schijnheilig.
pi_23484893
quote:
BLAAAAAAAAAAAT
geef zijn directe mail adres maar.... jij weet toch niet wat je wilt

[ Bericht 2% gewijzigd door nexhil op 22-11-2004 11:11:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')