Op de page van Static-X staat dat zij nog wel met Slayer zullen touren, al waren de eerste paar data van de tour afgezegd omdat ze niet op tijd in europa konden zijn. TTP in Den Bosch zou wel doorgaan.
Biohazard heeft het concert van vanavond afgezegd, maar ik kreeg net een mail van de platenmaatschappij waarin nog wel de datum van TTP en ook 5 oktober (antwerpen) doorgaat voor Biohazard. Dus het ziet er naar uit dat ook die komen.
Cradle of Filth en Vision Of Disorder zouden ook spelen, maar daarvan heb ik niks gelezen dat ze afzeggen dus tot dusver lijkt het erop dat ook die zullen spelen.
13 Sep 2001 Despite the fact that Pantera are in Europe and have pulled out of the arena-sized metal fest, Tattoo The Planet will go ahead without them. However shows in Ireland, the UK and Belgium remain cancelled at this moment in time.
"Dear all, Please note that Static-X will try to continue with part of the European Tattoo The Planet tour," said
Frank Reifsnyder from Warner Brothers International Artist Development in an e-mail to his colleges around the globe. "As you know, flights to, from and within the United States are currently grounded. No word yet as to when flights will resume. Plans currently have the band leaving the U.S. on Tuesday, September 18th, arriving in Milan on September 19th and beginning the European tour in Milan on September 20th.
"Pantera has cancelled out of the tour, but Slayer has agreed to continue the tour in Milan as well. Re-confirmed dates (as of September 12th): 20) September Milan, Italy 22) Boblingen, Germany 23) Dusseldorf, Germany 25) Katowice, Poland 26) Chemnitz, Germany 2 Paris, France 29) Den Bosch, Netherlands 30) Hamburg, Germany. October 2) Stockholm, Sweden 4) Helsinki, Finland 6) Berlin, Germany.
"Cancelled dates include: September 13) Dublin, Ireland 14) Birmingham, UK 15) London, UK 16) Glasgow, Scotland 1 Leuven, Belgium."
That said, The Point theatre in Dublin made a statement this morning saying: "Tattoo The Planet has been postponed and will be rescheduled for a later date. Tickets purchased are valid for the new rescheduled date when confirmed. Please watch press for details."
quote:Dit geldt alleen voor in Dublin of ook voor Den Bosch????
Op donderdag 13 september 2001 17:56 schreef Tokus het volgende:That said, The Point theatre in Dublin made a statement this morning saying: "Tattoo The Planet has been postponed and will be rescheduled for a later date. Tickets purchased are valid for the new rescheduled date when confirmed. Please watch press for details."
quote:
Het rondreizende metalfestival Tattoo The Planet is i.v.m. de nasleep van de aanslagen in de VS gecanceld. Op 29 september zouden o.a.Slayer,Pantera en Biohazard optreden in de Brabanthallen in Den Bosch.
Waarom op teletekst dan staat dat het niet doorgaat is me onbekend eigenlijk. Ok, een van de headliners is afgelast, maar de rest zou nog gewoon spelen.
quote:als je zou lezen, zou je zien dat er staat dat Den Bosch nog doorgaat, volgens Static X dan.
Op donderdag 13 september 2001 18:18 schreef Evil het volgende:[..]
Dit geldt alleen voor in Dublin of ook voor Den Bosch????
quote:CoF = best laaguh. al is dat niet de voornaamste reden dat ik ga, dat is namelijk voor Pantera
Op donderdag 13 september 2001 19:27 schreef Kipman het volgende:
Als het wordt verplaatst, zal Cradle Of Filth niet meegaan (joepie!). Die zitten dan in de studio.
quote:ja weerdo, maar waar ze dat vandaan hebben is al helemaal onduidelijk.
Op donderdag 13 september 2001 19:39 schreef weerdo het volgende:
Ff concrete link:
http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/372-3
quote:Sorry hoor, dat ik het ff zeker wilde weten....
Op donderdag 13 september 2001 18:41 schreef Tokus het volgende:als je zou lezen, zou je zien dat er staat dat Den Bosch nog doorgaat, volgens Static X dan.
Ik kon het er nie uithalen dat het alleen voor Dublin gold.....
Static-X is nl. de enige band waarvoor ik naar TTP ga...
quote:Voor mij gaat het vooral om Slayer en Pantera.
Op donderdag 13 september 2001 21:46 schreef FLIPNEUS het volgende:
Als alleen Static-X komt ga'k wel, maar dan wil ik wel een refundStatic-X is nl. de enige band waarvoor ik naar TTP ga...
quote:Uit het eerdere stukje wel
Op donderdag 13 september 2001 21:39 schreef Evil het volgende:[..]
Sorry hoor, dat ik het ff zeker wilde weten....
![]()
Ik kon het er nie uithalen dat het alleen voor Dublin gold.....
quote:
In tegenstelling tot wat wij woensdag meldden,gaat het metalfestival Tattoo The Planet gewoon door.Op 29 september zijn in de Brabanthallen in Den Bosch dus alle aangekondigde bands te zien. Alleen Pantera heeft zich afgemeld[
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 18:54 schreef Kipman het volgende:
Ja, die pagina vertrouw ik dus niet meer. Dus het gaat niet door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |