Een folder vol nutteloze gadgets?? tja, wat je maar nutteloos vindt : bijv. een ijskrabber die je handen warm houdt, nutteloos? In de zomer waarschijnlijk wel ja. Een schoenenrek voor 30 paar nutteloos? Als je maar 1 paar hebt wel denk ik. Oftewel; voor de 1 nutteloos, voor de ander niet.
ik zie ook wel 's wat in de folder waarvan ik denk : wat moet je er mee? Een klant koopt het echter weer wel.
Taalfouten in de folder; helemaal mee eens, dit zal in de volgende druk wel verbeterd zijn maar had eerst gecontroleerd dienen te worden.
Verdiensten: 15% van de omzet. Dus helemaal afhankelijk van het aantal folders dat je wekelijks verspreidt. Doe je er 50 of 300 (voor 50 folders heb je totaal +/- een uur nodig). In ieder geval ligt het zo: 5-10% bestelt met een gemiddelde orderwaarde van ¤15-¤20. En je bouwt een vast klantenbestand op waardoor het werk makkelijker c.q. sneller gaat. Per distributeur onder me krijg ik ¤30-¤60, ook geheel afhankelijk van hun omzet.
Kleeneze moet z'n naamsbekendheid natuurlijk nog verhogen waardoor het percentage kopers zal toenemen. Mijn "sponsor" Mel Wilson zit nu 5 1/2 jaar bij Kleeneze(sinds zijn pensioen) en verdient
5000-7000 pond per maand. Ook hij is begonnen zoals elke distributeur hier in Nederland. Het voordeel dat ze in Engeland hebben is dat Kleeneze daar wel heel bekend is.
MLM = pyramide, dus verboden? Welnee, ACN is een telecom-maatschappij uit Amerika, zit hier nu zo'n 2-3 jaar en werkt volgens het MLM-principe. Zijn zij verboden? NEE
Herba-Life? al ruim 10 jaar in Nederland volgens het MLM-concept en nog altijd niet verboden.
Men wil toch niet beweren dat de overheid hen over het hoofd heeft gezien???
Er zijn nog veel meer bedrijven die volgens het MLM-systeem werken.
Maar MLM is niet voor iedereen weggelegd. Alleen als je ook in het systeem gelooft zul je uiteindelijk slagen. Wat is een nadeel van MLM? Helaas trekt het een hoop "figuren" aan die geloven dat ze snel rijk kunnen worden. Natuurlijk valt ze dat vies tegen en die geven dan ook al gauw op. Ook met MLM word je niet snel rijk en kost het je gewoon een hoop werk en tijd. Maar bij je baas, als gemiddelde werknemer, ben je meestal ook 40 uurper week in de weer en rijk worden doe je daar zeker niet. Zoals wel eens gekscherend wordt beweerd: Ze geven je per maand zo veel geld dat je het net redt en daardoor de volgende maand weer terugkomt.
Ieder moet maar geloven wat hij/zij wil......
p.s.: de Kleeneze-site van het bedrijf zelf (iemand vroeg daar om ) :
http://www.kleeneze.net/index.html
Een extra inkomen en op termijn een 1e
inkomen is mogelijk:
kijk op
http://www.quickeze.nl