abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23378111
Via een advertentie in een krant kwam ik op www.directinkomen.nl. Na doorgeklikt te hebben op de amateuristische website moet je een formulier invullen om dan een soort van 'instructie'-video te zien. Effe Googlen en je hoeft niks in te vullen:
http://www.directinkomen.com/Opportunity_Holland_broadband.wmv
In het begin was ik al wat sceptisch, maar naar het einde van het filmpje toe werd het allemaal wel heel erg nep. Vind ik dan.
Maar ja, wat vinden jullie van 'Kleeneze'? Valt er wat mee te verdienen? Of zul je gewoon vastzitten aan een killer-contract?
pi_23378211
Wow heheh, wacht effe. Nu is het wel heel erg duidelijk nep. Moet je zien aan het einde van het filmpje, dan zie je alle geinterviewde mensen nog eens langskomen, en je ziet vaker dan eens dezelfde achtergrond bij verschillende mensen 'thuis' langskomen.
pi_23378363
Bij dit soort piramide spelen, zijn alleen de organisatoren, die veel geld verdienen.
Niet om aan te raden om hieraan deel te nemen.

Op http://retecool.com/comments.php?id=3363_0_1_0_C10 staat er een stukje over.
  woensdag 17 november 2004 @ 15:22:29 #4
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_23378510
Ik zit ff het begin te kijken, maar het lijkt gewoon een franchise.. Jij bent gewoon een kleine onderneming met de daarbij behorende risico's!
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_23382059
Maar wel een franchise waarin je mensen moet aanmelden om meer te kunnen verdienen, als je het in je eentje blijft doen verdien je waarschijnlijk haast niks, je moet een team opbouwen om het grote geld te verdienen pyramide constructie dus.
pi_23382311
Ja inderdaad het is een piramide constuctie zolang jij geen nieuwe leden aanbrengt zal je ook geen ene malemoer verdienen
pi_23463225
quote:
Op woensdag 17 november 2004 17:54 schreef PACERMAN het volgende:
Ja inderdaad het is een piramide constuctie zolang jij geen nieuwe leden aanbrengt zal je ook geen ene malemoer verdienen
Jawel, als jij je brochure achterlaat bij mensen en ze bestellen er wat uit dan verdien je er wel aan.

Maar als jij zorgt dat meer mensen onder jou zich aanmelden en die slaan aan het verkopen dan verdien je alleen maar meer.

Deels piramide deels verkoop.
'The world is mine'
  zondag 21 november 2004 @ 22:34:19 #8
105759 ZedKet
I'm Minster Stewy...
pi_23478983
Ze stellen het allemaal wel mooi voor maar uiteindelijk moet je nog altijd hard werken voor je centen, en je moet natuurlijk ook wel aanleg hebben om te verkopen en om mensen in het systeem te krijgen, dat van je tijd zelf opdelen klopt inderdaad wel.

Ik zou er al bij al toch niet aan beginnen aan dit soort systeem.
I'm Minster Stewy...
pi_23492433
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:11 schreef smash789 het volgende:
Wow heheh, wacht effe. Nu is het wel heel erg duidelijk nep. Moet je zien aan het einde van het filmpje, dan zie je alle geinterviewde mensen nog eens langskomen, en je ziet vaker dan eens dezelfde achtergrond bij verschillende mensen 'thuis' langskomen.
Ja die is inderdaad veel te duidelijk!

Als een bedrijf al aantoonbaar liegt in zijn reclame, waarom zou je het dan nog verder vertrouwen?
Mijn email adres is <fok-username>@hotmail.com
pi_23492574
en bij de voorwaarden zien we de opbouw van het bedrijf
quote:
6 BETALING VAN EEN BONUS AAN DE Distributor
6.1 De voorwaarden waaronder Kleeneze gehouden is om de Distributor een bonus te betalen zijn uiteengezet in het Verkoopplan.
6.2 Alleen Actieve Distributors kunnen aanspraak maken op een bonus van Kleeneze, mits deze Actieve Distributors niet in gebreke zijn met de nakoming van hun verplichtingen onder deze Distributieovereenkomst.
6.3 De Distributor is alleen gerechtigd tot een bonus in verband met verkopen door de Distributor zelf dan wel door de Neerwaartse Distributor, zoals nader uiteengezet in het Verkoopplan.
6.4 De Distributor is niet gerechtigd tot een bonus in verband met verkopen die worden gedaan na beëindiging van deze Overeenkomst.
6.5 Met uitzondering van het recht van de Distributor om Producten te retourneren en geld terug te ontvangen, zoals nader uiteengezet in artikel 13, zullen alle niet door de Distributor aan Kleeneze betaalde bedragen voor door de Distributor gekochte Producten onmiddellijk opeisbaar zijn bij beëindiging van deze Overeenkomst.
6.6 Indien de Distributor nalaat enig bedrag aan Kleeneze te betalen op de datum waarop dat bedrag opeisbaar is, dan is Kleeneze gerechtigd dit niet-betaalde bedrag te verrekenen met ieder mogelijk bedrag dat zij aan de Distributor dient te betalen.
6.7 In het geval de Distributieovereenkomst met een Neerwaartse Distributor wordt beëindigd als gevolg van het feit dat de Neerwaartse Distributor haar verplichtingen jegens Kleeneze niet nakomt én de Distributor terzake hiervan een verwijt kan worden gemaakt, dan is Kleeneze gerechtigd alle aan die Neerwaartse Distributor betaalde bonussen op de Distributor te verhalen.
pi_23492658
Doet me denken aan een aflevering van Married with Children waar bij moeders een vergelijkbaar bedrijf had, ze verkocht veel waardoor ze meer geld verdiende als haar man. Alleen verkocht ze alleen aan zichzelf, en aangezien ze 20% van de omzet kreeg gaf ze het salaris van de schoenenverkoper 6 keer zo snel uit als dat het binnenkwam.
pi_24253660
gister een man bij ons aan de deur geweets of we spullen wilden kopen van dat "kleeneze" :|
pi_24574867
Tja, een hoop onwetendheid alom hier ! Kleeneze, een bedrijf dat al 80 jaar bestaat en sinds de oprichting altijd winstgevend is geweest is geen klentje in de MLM-wereld. Integendeel, Kleeneze is een van de grootste en dat is niet voor niets ! Pyramidespelen ?? Degene die deze opmerking heeft gemaakt heeft echt geen verstand van zaken. Multi Level Marketing bestaat al ruim 35 jaar ! Pyramidespelen zijn juist van dit systeem "afgekeken" en eind jaren 80 pas ontstaan. Bij pyramidespelen is er geen verkoop van echte producten naar van "lucht"of geld in enveloppen. Hier word je dus echt mee genep en zijn niet voor niets illegaal en dus verboden verklaard. Ik ken een aantal mensen van die "in elkaar gezette video" waar iemand het over had. Bob Webb en Gavin Scott, al ruim 10 jaar Kleeneze distributeurs zijn miljonair geworden door dit systeem zoals zoveel MLM-mensen(1 op de 5 miljonairs komt uit de MLM-wereld !!). Mijn sponsor, ja, ik ben ook Kleeneze distributeur, verdient 5000-7000 Pond per maand en doet dit sinds mei 1999. Je kan leuk geld verdienen met Kleeneze maar je moet er hard voor werken, iets wat blijkbaar heel veel mensen( lees :mislukkelingen) tegenstaat! Dan heeft er iemand een nietszeggend stukje van de overeenkomst geplaatst; als distributeur kan je gewoon 10-24 % op je downline verdienen en om je zaak draaiende te houden moet je je downline dus activeren en begeleiden in het creeren van een eigen downline: dit is MLM en het werkt. Maar alleen als je er in gelooft en doet wat anderen in deze business ook doen !
Het is niet voor niets dat Harvard onderwijs geeft in Multi Level Marketing !
Zie ook : http://kleeneze.babbelforum.nl
Een extra inkomen en op termijn een 1e
inkomen is mogelijk:
kijk op http://www.quickeze.nl
pi_24576780
quote:
Op zondag 21 november 2004 10:55 schreef Twisted_TpaU het volgende:

Maar als jij zorgt dat meer mensen onder jou zich aanmelden en die slaan aan het verkopen dan verdien je alleen maar meer.
Dat maakt het een piramidespel volgens de Nederlandse wet. Daarmee is het automatisch ook verboden.
pi_24576799
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:51 schreef keejee het volgende:

Pyramidespelen ?? Degene die deze opmerking heeft gemaakt heeft echt geen verstand van zaken.
De Wet op de Kansspelen omschrijft piramidespelen als volgt:

Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij deelnemers een goed afgeven of een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat geheel of ten dele afhankelijk is van de afgifte van een goed of het aangaan van een verplichting door latere deelnemers.

Dus zelf hebben ze ook geen verstand van zaken. MLM valt namelijk onder die definitie van piramidespelen en is dus strafbaar.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:27:10 #16
545 dop
:copyright: dop
pi_24577822
jongens dit ruikt naar de misdaad
als mensen je niet letterlijk willen vertellen hoe je geld verdiend en met woorden gaan strooien als pasiefinkomen dan moet je op je hoeden zijn
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_24581775
inkomen is mogelijk:
pi_24582124
Een paar van mijn kennissen werken als distribiteur voor Kleeneze.
Ze hebben alleen een soort entreegeld betaald (iets van 20 euro ofzo) en
ze hebben dat geld er inmiddels al door en door uit.

Kleeneze is een serieus bedrijf maar inderdaad er zijn zat andere systemen
die je wel leegkloppen.
<a href="http://www.alvades.nl">Alvades</a>
pi_24583193
De instructie video doet aan de ene kant als of je langs de deuren om spullen te verkopen, maar om de inkomens te verdienen die beloofd worden moet je dus 1 of meerdere stappen in de voedselketen omhoog. Je downline creeren, dus moet je er dus verzorgen dat veel andere mensen namens jou de hort op gaan.

Ik vind het dus een wel een veelzeggend stukje uit de overeenkomst, hij toont aan dat Kleeneze opgebouwd is uit lagen. Waar het werk in de onderste slecht betaalde lagen wordt uitgevoerd en waar het grove geld verdient wordt in de bovenste lagen.

Het piramide effect zit erin dat je pas leuk gaat verdienen vanuit je eigen downline, al ren je jezelf 80 uur in de week rot, leuk wordt het niet. Dat je met hard werken geld kan verdienen heb je kleeneze niet voor nodig, dat geld altijd.

Dat Harvard iets doceert geeft geen garanties dat het ook goed is. Harvard heeft ook onderzoek gedaan naar de verkoopmethoden en geldstromen binnen levensovertuigingsorganisaties zoals Landmark Education. Landmark haalt dit onderzoek vaak aan, zonder te melden dat Harvard Landmark alleen marketing technisch bekeken heeft en niet inhoudelijk naar de levensbeschouwingen zelf. Met andere woorden de verkoop was fantastisch en over het produkt werd geen uitspraak gedaan.

Multi Level Marketing heeft als bedrijfsstructuur het voordeel dat iedereen klant gericht is, dat iedereens functioneren direct financieel beoordeeld wordt. Deze bedrijfsvorm heeft ook nadelen. Ethiek en andere mooie princiepe komen hooguit op plek 2.

Laten we de wet een klein beetje hetschrijven om het punt van light helderder naar voren te brengen:
Onder het piramidespel wordt verstaan een gelegenheid waarbij distributeurs een verplichting aangaan teneinde daaruit een voordeel te verwerven dat overwegend afhankelijk is van het aangaan van een verplichting door een op te bouwen downline.
pi_24601333
Ik snap het niet helemaal,

Als ik de spullen moet verkopen langs de deur en krijg een aantal %, En moet je dan mensen vinden die namens jou gaan verkopen?

Maar als van t bedrijf bijvoorbeeld 1 % krijg van mijn verkopen langs de deuren, dan krijgen de mensen die namens mij gaan verkopen dat toch ook?Dan raakt dat kleeneze toch steeds meer geld kwijt?

Ik snap het niet helemaal.
pi_24601441
Het is een grote nepzooi. De enige twee positieve reacties hier zijn van mensen van Kleeneze zelf. Kijk maar naar hun/zijn user-historie. Alleen effe een accountje aangemaakt om Kleeneze te promoten. Nee, dan kom je betrouwbaar over

Die instructievideo zit vol met fouten, dat bewijst al dat het allemaal bullshit is.
pi_24601611
het leek allemaal best betrouwbaar tot ik zag dat je de catalogussen die je moet verspreiden ZELF moet kopen , 50 voor 50 euro..
  zondag 16 januari 2005 @ 21:56:55 #23
110716 Karulo
Fijne kerstdagen!!!
pi_24603064
Ik verdien ruim 500 euro met Kleeneze. Dat zegt genoeg lijkt me.
....
  zondag 16 januari 2005 @ 22:35:17 #24
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24603748
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:56 schreef Karulo het volgende:
Zou je daar dan wat meer over kunnen vertellen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24608390
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:56 schreef Karulo het volgende:
per wat.. maand/kwartaal/jaar .. week/dag?
pi_24609866
en hoeveel werk je ervoor en hoeveel mensen heb je al onder je
pi_24609972
quote:
Op zondag 16 januari 2005 20:19 schreef men2be het volgende:
het leek allemaal best betrouwbaar tot ik zag dat je de catalogussen die je moet verspreiden ZELF moet kopen , 50 voor 50 euro..
Mozes, euro per stuk? Dan is dat hun meest winstgevende produkt.
pi_24613020
50 voor 50 ? dat klopt dus niet. het is 50 voor 25
inkomen is mogelijk:
pi_24613477
quote:
Op maandag 17 januari 2005 15:05 schreef keejee het volgende:
50 voor 50 ? dat klopt dus niet. het is 50 voor 25
ik weet het wel zeker, maar er zijn zoveel kleeneze sites.
Ik snap echt niks van het hele systeem, de 1 zegt je hoeft niks aan de deur te verkopen en de ander zegt van juist wel.

Kan iemand die ervaring hiermee heeft, eens in duidelijke taal uitleggen hoe het werkt?
En welke site is nou DE site?, er zijn zoveel kopietjes op internet,

@Keejee , is die site in je onderschrift ofzo nou van jou ? ,
pi_24613885
jawel, die is van mij men2be. En neem nou maar van mij aan dat het ¤25 is voor 50 catalogi. Op de site staat duidelijk hoe het werkt. Je verkoopt aan huis maar niet d.m.v. verkooppraatjes. Catalogus door de brievenbus, 2 dagen later ophalen. Daar draait het om.
Er zijn er ook die alleen aan vrienden, familie en kennissen verkopen. Net wat je zelf wilt. En je bent niet verplicht om een downline op te zetten, dat is je eigen keuze.
inkomen is mogelijk:
pi_24614204
Kleeneze is niets meer dan een stelletje spammerds. Jehova's zijn nog minder erg. We kregen hier ongevraagd zo een boekje in de deur, met het verzoek ze de volgende dag aan de deur te hangen, ligt een dag later weer zo een briefje met het verzoek om het dan maar de volgende dag buiten te hangen, gaan ze vervolgens aanbellen om het boekje terug te krijgen. Rot op.. Die mensen moet echt werk gaan zoeken ipv hun tijd te verdoen met briefjes bezorgen en aanbellen.
pi_24615498
quote:
Op maandag 17 januari 2005 17:17 schreef keejee het volgende:
jawel, die is van mij men2be. En neem nou maar van mij aan dat het ¤25 is voor 50 catalogi. Op de site staat duidelijk hoe het werkt. Je verkoopt aan huis maar niet d.m.v. verkooppraatjes. Catalogus door de brievenbus, 2 dagen later ophalen. Daar draait het om.
Een catalogus die je door de bus gooit is gewoon reclame en mag bij het oud papier. Voor teruggeven is geen enkele reden.
quote:
Er zijn er ook die alleen aan vrienden, familie en kennissen verkopen. Net wat je zelf wilt. En je bent niet verplicht om een downline op te zetten, dat is je eigen keuze.
Maar je opbrengst is wel afhankelijk van de grootte van je downline.

Ik blijf erbij dat het een piramidespel is. En al zou het dat niet zijn, dan heb je voor al die verkopen nog altijd een KVK nummer nodig. Je kunt het geen particuliere verkoop meer noemen als je huis aan huis foldertjes gaat verspreiden.
pi_24616011
Natuurlijk mag je zelf weten wat je met zo'n catalogus doet maar gelukkig is het grootste deel van de mensen wel sociaal en geven hem dus terug c.q. leggen hem klaar.
Je totale winst is afhankelijk van het aantal folders dat je wekelijks verspreidt
en je downline. Dat is dan ook MLM. Bij pyramidespelen worden er geen
consumeerbare goederen "verkocht". MLM bestond trouwens al lang voordat
de pyramidespelen van de grond kwamen.
Een KvK nummer is nodig als je zaken gaat doen. Ik zie geen probleem??
inkomen is mogelijk:
  maandag 17 januari 2005 @ 23:02:23 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24616111
Ze zijn laatst ook bij mij aan de deur geweest. Ik dacht even dat het Jehova's waren . Toch vriendelijk gebleven en zo'n gids aangenomen.
Die gids staat boordevol nutteloze gadgets en tenenkrommende taalfouten. Heb aangegeven dat ik geen behoefte heb aan deze nonsens. Een paar weken later lag er weer zo'n gids op m'n deurmat.
Twee tellen later lag ie in de oud papier bak. Dan moet je je administratie maar goed bijhouden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_24616778
quote:
Op maandag 17 januari 2005 22:56 schreef keejee het volgende:
Natuurlijk mag je zelf weten wat je met zo'n catalogus doet maar gelukkig is het grootste deel van de mensen wel sociaal en geven hem dus terug c.q. leggen hem klaar.
Je totale winst is afhankelijk van het aantal folders dat je wekelijks verspreidt
en je downline. Dat is dan ook MLM. Bij pyramidespelen worden er geen
consumeerbare goederen "verkocht". MLM bestond trouwens al lang voordat
de pyramidespelen van de grond kwamen.
MLM valt ook onder de in de wet genoemde definitie van piramidespellen (die ik al een keer in dit topic gegeven heb). Puur vanwege de downline.
quote:
Een KvK nummer is nodig als je zaken gaat doen. Ik zie geen probleem??
Een KvK nummer is nodig als je bedrijfsmatig bezig bent. Als je wekelijks met foldertjes langs de deur zeult in de hoop dat mensen dingen gaan kopen dan is dat bedrijfsmatig. Heeft iedereen die met dat Kleeneze meedoet een KvK nummer?
pi_24620391
quote:
Op maandag 17 januari 2005 23:45 schreef Light het volgende:

[..]

MLM valt ook onder de in de wet genoemde definitie van piramidespellen (die ik al een keer in dit topic gegeven heb). Puur vanwege de downline.
[..]

Een KvK nummer is nodig als je bedrijfsmatig bezig bent. Als je wekelijks met foldertjes langs de deur zeult in de hoop dat mensen dingen gaan kopen dan is dat bedrijfsmatig. Heeft iedereen die met dat Kleeneze meedoet een KvK nummer?
Keejee in elk geval wel

Hoe pak jij het aan Keejee?.. ben wel benieuwd naar persoonlijke ervaringen + aanpakken..
wat verdien jij er nou mee en hoe veel tijd ben je daar voor ermee bezig?
pi_24622870
Wil keejee een keer aangeven voor hoeveel tijd hij hoeveel geld verdient?
pi_24627338
Een folder vol nutteloze gadgets?? tja, wat je maar nutteloos vindt : bijv. een ijskrabber die je handen warm houdt, nutteloos? In de zomer waarschijnlijk wel ja. Een schoenenrek voor 30 paar nutteloos? Als je maar 1 paar hebt wel denk ik. Oftewel; voor de 1 nutteloos, voor de ander niet.
ik zie ook wel 's wat in de folder waarvan ik denk : wat moet je er mee? Een klant koopt het echter weer wel.
Taalfouten in de folder; helemaal mee eens, dit zal in de volgende druk wel verbeterd zijn maar had eerst gecontroleerd dienen te worden.
Verdiensten: 15% van de omzet. Dus helemaal afhankelijk van het aantal folders dat je wekelijks verspreidt. Doe je er 50 of 300 (voor 50 folders heb je totaal +/- een uur nodig). In ieder geval ligt het zo: 5-10% bestelt met een gemiddelde orderwaarde van ¤15-¤20. En je bouwt een vast klantenbestand op waardoor het werk makkelijker c.q. sneller gaat. Per distributeur onder me krijg ik ¤30-¤60, ook geheel afhankelijk van hun omzet.
Kleeneze moet z'n naamsbekendheid natuurlijk nog verhogen waardoor het percentage kopers zal toenemen. Mijn "sponsor" Mel Wilson zit nu 5 1/2 jaar bij Kleeneze(sinds zijn pensioen) en verdient
5000-7000 pond per maand. Ook hij is begonnen zoals elke distributeur hier in Nederland. Het voordeel dat ze in Engeland hebben is dat Kleeneze daar wel heel bekend is.
MLM = pyramide, dus verboden? Welnee, ACN is een telecom-maatschappij uit Amerika, zit hier nu zo'n 2-3 jaar en werkt volgens het MLM-principe. Zijn zij verboden? NEE
Herba-Life? al ruim 10 jaar in Nederland volgens het MLM-concept en nog altijd niet verboden.
Men wil toch niet beweren dat de overheid hen over het hoofd heeft gezien???
Er zijn nog veel meer bedrijven die volgens het MLM-systeem werken.
Maar MLM is niet voor iedereen weggelegd. Alleen als je ook in het systeem gelooft zul je uiteindelijk slagen. Wat is een nadeel van MLM? Helaas trekt het een hoop "figuren" aan die geloven dat ze snel rijk kunnen worden. Natuurlijk valt ze dat vies tegen en die geven dan ook al gauw op. Ook met MLM word je niet snel rijk en kost het je gewoon een hoop werk en tijd. Maar bij je baas, als gemiddelde werknemer, ben je meestal ook 40 uurper week in de weer en rijk worden doe je daar zeker niet. Zoals wel eens gekscherend wordt beweerd: Ze geven je per maand zo veel geld dat je het net redt en daardoor de volgende maand weer terugkomt.
Ieder moet maar geloven wat hij/zij wil......
p.s.: de Kleeneze-site van het bedrijf zelf (iemand vroeg daar om ) : http://www.kleeneze.net/index.html
inkomen is mogelijk:
pi_24630299
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 01:51 schreef keejee het volgende:

Het is niet voor niets dat Harvard onderwijs geeft in Multi Level Marketing !
Of in ieder geval, ik kan er niets over vinden via google.
Wel kwam ik iets anders tegen:
quote:
Four Lies about MLM
  • The Wall Street Journal has said that by the year 2000, 60 to 70 percent of all goods and services will be sold through MLM.
  • "Network marketing is taught at Harvard and Stanford business schools and in numerous other leading colleges and universities throughout the country.
  • Some 20 percent of all the millionaires in America were created through network marketing.
  • John Naisbitt, in his best-selling book, Megatrends, says network marketing is the wave of the future.
  • Uiteraard met bron.
      dinsdag 18 januari 2005 @ 23:11:41 #40
    102865 One_conundrum
    zeg maar Conundrum
    pi_24630751
    dankje keejee
    "Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
    pi_24635250
    waarom verwijzen mensen altijd naar anderen die hier aan meedoen en er veel geld mee verdienen?
    nog nooit heb ik antwoord gekregen op mijn vraag als ik vroeg hoeveel je zelf dan verdient per maand.. (ken wat mensen in de herbalife ellende)..altijd maar weer...die en die (mijn sponsor) verdient zoveel duizend euro per maand..dus het kan wel!.. tsja....
    pi_24638951
    ijskrabber die je handen warm houdt. Ligt bij de blokker, marskramer en op de markt.
    Een schoenenrek voor 30 paar nutteloos: Ikea

Keejee ik ga het nog 1 keer vragen, hoeveel uur heb jij vorige week jezelf bezig gehouden met kleeneze? hoeveel heeft kleeneze jou vorige week cash opgeleverd?

Als ik je laatste post goed lees kom ik op het volgende 50 folders verspreiden = 1 uur + 25 euro.
    5 tot 10 % besteld iets van 15 tot 20 euro. Dat is dus 50 tot 100 euro omzet. Waar jij 7,5 tot 15 euro mee verdient. Als je ook een uur nodig hebt voor bestellen admini en bezorgen heb je dus voor die 7,5 tot 15 euro 2 uur gewerkt. Dat is dus 4 a 8 euro per uur. Dan werk je dus onder of op het minimumloon.

En dan ga ik er vanuit dat je de ongebruikte folders van die andere 90 tot 95% niet-reageerders terug krijgt. Op het moment dat je de helft van je folders niet terug krijgt, wat in hier in Den Haag goed mogelijk is, heb je nog 12,50 euro extra kosten. En dan moet er dus geld bij.
    pi_24639094
    omdat ik een topic met foto`s leuker vind,

En 22 januari 2005 gaan ze je uitleggen wat je verkeerd doet en hoe je wel veel kan verkopen.
    pi_24639426
    en ik ga het nog een keer proberen:

http://www.kleeneze.nl/do(...)resenter%20dutch.pdf

Elke keer dat iemand in je team een Super Wonder Dweil bestelt, verdien je 25 cent. 25 cent x 3906 distributeurs in je downline = ¤976,50 per periode

Als je de status van GRAND MASTER behaalt, krijg je van Kleeneze een Ferrari 360 Spider cadeau

De pyramide staat btw op pagina 18.

Over MLM en rijk worden kan ik kort zijn: Als je het opricht wordt je rijk en anders niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door chopmax op 19-01-2005 12:48:58 ]
    pi_24639674
    Of ik pak het jaar verslag van kleeneze zelf erbij:

bron: http://production.investis.com/klz/ir/reports/ar2004/ar2004.pdf

Turnover at Kleeneze UK fell by 4% to £82.6 million
    (2003: £86.3 million) and operating profit before exceptional
    items was stable at £6.6 million (2003: £6.6 million), an increased
    operating margin of 8.0% (2003: 7.6%).
    The fall in turnover resulted from a reduction in the average number
    of active distributors from 16,900 last year to 14,900 this year
    together with the short disruption to service levels during the move
    to the new distribution centre.
    (bladzijde 8)

82 miljoen pond omzet over 15 000 active distributeurs is 5570 pond omzet per distributeur per jaar. Distributeur houd 15% dus 820 pond winst over. Let wel per persoon per JAAR.

Even in euro`s http://www.x-rates.com/d/EUR/GBP/graph120.html: 820 maal 1,43 maakt 1172,70 euro winst per jaar per actieve distributeur. En ik denk dat dat bruto is.

We continue to recruit nearly 2,000 distributors each month, but the activation and then retention rates of distributors year on year has fallen

Er worden dus per jaar 24 000 zieltjes gewonnen, voor de onderste laag van de pyramide.

En nu houd ik er over op want ik zou niet meer weten hoe ik mijn punt nog beter kan formuleren.

[ Bericht 14% gewijzigd door chopmax op 19-01-2005 13:07:41 ]
      woensdag 19 januari 2005 @ 13:31:52 #46
    545 dop
    pi_24640118
    heel verheldered
    nu nog even iemand die mij voorrekend hoe je uit 83miljoen omzet 1 op de 5 mensen in een land miljoenair kan maken
    Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
    pi_24642409
    Dop, je mag beter gaan lezen, 1 op de 5 huidige miljonairs zou dat aan multi level marketing te danken hebben. Algemeen bekend is dat 90% procent van de miljonairs zijn geld uit de vastgoedsector heeft. Ik even geen zin de bron daarbij te zoeken. Maar 90 % plus 20 % is 110 %, dus iets klopt hier niet. O ja Bill Gates. Mooi voorbeeld uit deze 90% is trouwens Donald Trumph
      donderdag 20 januari 2005 @ 08:46:56 #48
    545 dop
    pi_24646331
    quote:
    Op woensdag 19 januari 2005 15:51 schreef chopmax het volgende:
    Dop, je mag beter gaan lezen, 1 op de 5 huidige miljonairs zou dat aan multi level marketing te danken hebben. Algemeen bekend is dat 90% procent van de miljonairs zijn geld uit de vastgoedsector heeft. Ik even geen zin de bron daarbij te zoeken. Maar 90 % plus 20 % is 110 %, dus iets klopt hier niet. O ja Bill Gates. Mooi voorbeeld uit deze 90% is trouwens Donald Trumph
    lol
    had ik wel gelezen
    ik wou gewoon even van die kleeneze mafketel horen hoe het mogelijk is dat een bedrijf met z''n lage omzet zoveel miljoenairs voortbrengtt.
    maar ik ben bang dat hij na jou sterke betoog geen moeite meer doet .
    op naar het volgende forum voor hem
    pi_24646974
    Wat helemaal humor is, in de VS wordt zo`n 6 miljard dollar omgezet in Multi Level Marketing, waarvan slechts 18 % aan niet-distributeurs.
      donderdag 20 januari 2005 @ 09:54:20 #50
    545 dop
    pi_24647124
    en dan bij hoog en laag blijven beweren dat er geen piramide achtige constructie achter zit
    het is jammer dat veel mensen geen moeite willen doen om te kijken hoe het werkt
    de belofte van veel geld maakt blijkbaar een hoop goed
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')