idd vreemde OPquote:Op woensdag 17 november 2004 08:58 schreef Libris het volgende:
Vreemde OP....
Ik ga vandaag ook eens kijken of ze hem hier hebben
nie goed? Beetje de zelfde stijl als HALO is AS HOT AS HELL maar dan beterquote:Op woensdag 17 november 2004 09:06 schreef HomerJ het volgende:@ Titel
Wie bekeert deze zondaar?quote:Op woensdag 17 november 2004 09:22 schreef Mescalino het volgende:
Wat een ophef over de zoveelste 3D shoot-m-up.
Wat onderscheid Halo nou van titels zoals: Unreal 2004, Half-Lif 2, Far Cry, Mohaa, Call of Duty etc.
Ok het ziet er allemaal best gelikt uit maar dat doet Far Cry bijvoorbeeld ook.
![]()
![]()
Nog steeds veel te veel ophef over een game. Ik vind er geen reet aan namelijk :x.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:25 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
Wie bekeert deze zondaar?
1 de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)
2 volgens veel experts de beste graphics ooit gezien op de xbox
3 de fenominale soundtrack
4 de intense gameplay van de sp
5 wie gaat er verder?
Och daar krijgen we weer de zoveelste xbox vs pc discussie.. komt me de strot uit!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:26 schreef Roellio het volgende:
Ik hoop dat de online versies van PC-games in de toekomst gelinkt worden aan het xbox-live netwerk! Dan zullen we eens zien wat die xbox waard is!![]()
dan ben je één van de weinigen..quote:Op woensdag 17 november 2004 09:33 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Nog steeds veel te veel ophef over een game. Ik vind er geen reet aan namelijk :x.
????? de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)?????quote:Op woensdag 17 november 2004 09:25 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
Wie bekeert deze zondaar?
1 de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)
2 volgens veel experts de beste graphics ooit gezien op de xbox
3 de fenominale soundtrack
4 de intense gameplay van de sp
5 wie gaat er verder?
Matchmaking is expres zo gedaan om eerlijke rankings te krijgen, bevalt het je niet kan je nog steeds games aanmaken met vrienden, deze tellen alleen niet mee voor de rankings.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef burger het volgende:
[..]
????? de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)?????
Jezus hoe kom je hierop ??!!
Het enigste wat je kunt kiezen is of je alleen of in een team wilt spelen.
Vervolgens wordt je na gemiddeld 2 minuten wachten in een willekeurige map gedouwd met willekeurig speltype..
Je kunt niet eens als bij HALO 1 kiezen in welke map je wilt gaan spelen.
Matchmaking in HALO 2 is echt zwaar kut !!!!
Ik blijf bezig hier.. halo 1 had geen live ondersteuning en via xbconnect was het zwaar kut spelen met lag.. --> lees verderquote:Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef burger het volgende:
[..]
????? de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)?????
Vervolgens wordt je na gemiddeld 2 minuten wachten in een willekeurige map gedouwd met willekeurig speltype..
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:50 schreef Rodie83 het volgende:
En sowieso, als je voor die ranking gaat ben je ook wel een beetje kansloos - uiteindelijk gaat het erom dikke lol te hebben met gasten die je een beetje kent. En dan noem ik de opties die je hebt meer dan volwaardig. Eigenlijk gewoon heel erg goed. Misschien wel subliem
Ik vind de matchmaking wel leuk in HALO 2 aangezien ik alleen maar slayer wil spelenquote:Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef burger het volgende:
[..]
misschien zin om vanavond een paar potjes team skirmish te gaan doen met nog 1 of 2 goeie spelers? Ik ben vanaf 19:00 op live..quote:Op woensdag 17 november 2004 09:54 schreef Rodie83 het volgende:
Vooral bij CTF en Assault, toch wel mijn favo's, is teamwork o zo cool. Dat je gewoon afspreekt dat die drie met de warthog gaan, dat de ander met een sniperrifle support geeft en dat de laatste met een ghost cover geeft. Dat is gewoon ZO vet. En ik vind het een van de eerste spellen waarbij je merkt dat teamwork ook gewoon echt werkt, dat als je goed samenwerkt je vaker wint
Niet.. vlgs mij wijzigt iedere 10 minuten de map en het doel automatisch, dus tis maar net wanneer je inkomt.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik vind de matchmaking wel leuk in HALO 2 aangezien ik alleen maar slayer wil spelen![]()
Weet iemand toevallig hoe ik in een evt. een teamslayer terecht kan komen via matchmaking?
neequote:Op woensdag 17 november 2004 10:12 schreef Bayswater het volgende:
Halo 1 roeleert, Halo 2 zeker niet. Springt er in de huidige tijd niet echt bovenuit, wat Halo 1 destijds wel deed. Over een half jaar zijn we Halo 2 weer bijna vergeten en ligt het spel in een stoffig hoekje.
Kijk op deze site van bungie: Matchmaking unveiledquote:Op woensdag 17 november 2004 10:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet.. vlgs mij wijzigt iedere 10 minuten de map en het doel automatisch, dus tis maar net wanneer je inkomt.
Gisteren Big Team Battle gespeeld met 2 man
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren, en ik snap niet waarom iedereen een consolegame met een PC game gaat vergelijken.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:26 schreef Roellio het volgende:
Ik hoop dat de online versies van PC-games in de toekomst gelinkt worden aan het xbox-live netwerk! Dan zullen we eens zien wat die xbox waard is!![]()
Rumblepit doe ik al, maar daar zit geen TEAM slayer bij...quote:Op woensdag 17 november 2004 10:17 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
Kijk op deze site van bungie: Matchmaking unveiled
Daar staan alle gametypes die je kunt tegenkomen bij matchmaking, inclusief maps. Dus als gina slayer wil spelen via matchmaking kan ze het beste rumble pit doen, daar zijn 10 van de 13 types slayer (sommige met wapenrestricties)
Big team battle met 2 man? hoe doe je dat? Waren er een aantal gequit ofzo, want het is minimaal 10 maximaal 16 man als je de game ingaat.
team slayer is zeldzaam bij matchmaking komt maar 3 van de 24 keer voor (kans 1 op 8) bij team skirmish. Je kunt dus het beste een party joinen of een party maken die custom games doet.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Rumblepit doe ik al, maar daar zit geen TEAM slayer bij...
Ja er kwamen meerder mensen bij natuurlijk..quote:Op woensdag 17 november 2004 10:17 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
Kijk op deze site van bungie: Matchmaking unveiled
Daar staan alle gametypes die je kunt tegenkomen bij matchmaking, inclusief maps. Dus als gina slayer wil spelen via matchmaking kan ze het beste rumble pit doen, daar zijn 10 van de 13 types slayer (sommige met wapenrestricties)
Big team battle met 2 man? hoe doe je dat? Waren er een aantal gequit ofzo, want het is minimaal 10 maximaal 16 man als je de game ingaat.
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef Jeroenus het volgende:
*tvp
Nog steeds geen Live!, maar ben er nog mee bezig...
Misschien wordt je wat wijzer uit de tutorial hier;quote:Op woensdag 17 november 2004 12:36 schreef EmjaY het volgende:
Nu eindelijk maar is Live gaan regelen, pakker hbe ik al een half jaar :S
Maar ik ben zo technisch als een stoeprandMoet ik router etc kopen en installeren dat gaat horror worden.
Als het zelfs mij in me uppi lukt, moet jij het helemaal kunnenquote:Op woensdag 17 november 2004 12:36 schreef EmjaY het volgende:
Nu eindelijk maar is Live gaan regelen, pakker hbe ik al een half jaar :S
Maar ik ben zo technisch als een stoeprandMoet ik router etc kopen en installeren dat gaat horror worden.
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als het zelfs mij in me uppi lukt, moet jij het helemaal kunnen![]()
Wat zeg je ervan rodie83??quote:Op woensdag 17 november 2004 10:03 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
misschien zin om vanavond een paar potjes team skirmish te gaan doen met nog 1 of 2 goeie spelers? Ik ben vanaf 19:00 op live..
zo gaat spelen met fokkers ook voor op SP bij mijquote:Op woensdag 17 november 2004 09:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb pas 3 matchmaking games gespeeld, geen behoefte aan eigenlijk. Spelen met een groep fok!kers is veel leuker
Ik ben er misschien even bij, maar ik heb niet heel veel tijd vanavond. Als ik er ben zie je me wel verschijnenquote:Op woensdag 17 november 2004 14:59 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
Wat zeg je ervan rodie83??
Ok stuur maar een berichtje als je er bent...quote:Op woensdag 17 november 2004 17:32 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik ben er misschien even bij, maar ik heb niet heel veel tijd vanavond. Als ik er ben zie je me wel verschijnen
Heb jij een taktiek en spelsysteem? :'Dquote:Op woensdag 17 november 2004 12:28 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Het was gister op TMF ook wel een kutlevel hoor. Veel te wijds is Coagulation terwijl mijn tactiek en spelsysteem het best tot zijn recht komt in kleine smalle ruimtes die ze bijv. bij Zanzibar, Lockout of Ascension hebben.
quote:Op woensdag 17 november 2004 15:04 schreef StrikeAnywhere het volgende:
ik ben er vanavond ook wel, niet te lang want ik ga nog even nederlands elftal kijken.
[arrogant]ps : als Gdemon op TMF wint, moet ik dat ook maar eens gaan doen [/arrogant]
Had ik al gepost in het Halo 2 topic, slomequote:Op woensdag 17 november 2004 19:54 schreef pkwarts het volgende:
de nieuwe update van halo 2 unlockt ook meteen de 'secret' map foundation
Zoals er al werd gezegd zijn hier centrale topics voor. Dit wordt gedaan zodat er niet 85 topics staan met hoe doe ik dit, help hij doet het niet, waarom gebeurt dit enz. Je wordt vriendelijk naar zo'n topic doorverwezen dus ga aub niet lopen bitchen.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:06 schreef aa_koch het volgende:
(Mijn eigen topic werd gesloten -- waarschijnlijk omdat men vindt dat de rest van de onzin-topics dan niet meer tot hun recht komt? -- dus vandaar dat ik het hier maar neerzet, op aanraden van een modje. Ik vond dit meer een Halo 2-only topic, maar goed...)
Ik vind de titels ondertussen ook wel een beetje verwarrend hoor, het live, xbox en halo topic hebben allemaal Halo in de titelquote:Op woensdag 17 november 2004 20:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Zoals er al werd gezegd zijn hier centrale topics voor. Dit wordt gedaan zodat er niet 85 topics staan met hoe doe ik dit, help hij doet het niet, waarom gebeurt dit enz. Je wordt vriendelijk naar zo'n topic doorverwezen dus ga aub niet lopen bitchen.
Het is natuurlijk allemaal niet zo letterlijk bedoeld, maar ik vind het persoonlijk makkelijker om iets terug te vinden wanneer er een topic bestaat met een duidelijke titel, dan een groot topic -- vooral als dat uit meerdere delen bestaat. Het is ondoenlijk om een 'centraal topic' te doorzoeken in de hoop dat je vraag daarin beantwoord wordt. Vooral als het centrale topic een titel heeft die doet vermoeden dat het topic volledig gewijd is aan Halo 2. Het was een stuk makkelijker geweest als de verschillende topics [CENTRAAL] XBOX LIVE, [CENTRAAL] HALO 2, etc. etc. hadden geheten. Toch?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Zoals er al werd gezegd zijn hier centrale topics voor. Dit wordt gedaan zodat er niet 85 topics staan met hoe doe ik dit, help hij doet het niet, waarom gebeurt dit enz. Je wordt vriendelijk naar zo'n topic doorverwezen dus ga aub niet lopen bitchen.
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:22 schreef Mescalino het volgende:
Wat een ophef over de zoveelste 3D shoot-m-up.
Wat onderscheid Halo nou van titels zoals: Unreal 2004, Half-Lif 2, Far Cry, Mohaa, Call of Duty etc.
Ok het ziet er allemaal best gelikt uit maar dat doet Far Cry bijvoorbeeld ook.
![]()
![]()
quote:[q]
If this is your first time playing any halo game, you'll notice that its
different than any regular FPS. Instead of just collecting guns, going
around and blasting aliens, and get to point a to point b and finally
point c, you have to think on your feet. This game is about action. Lots
of it. And in order to survive the fast pace of it, you have to be smart
and be quick. Charging the enemy won't always work(and in Legendary, it
won't work period.). Using cover, throwing grenades around corners, and
using each weapon to its advantage are just a few of the things you have
to do.
Nou ja, er komt wel meer bij kijken dan respawnen, mannetje spotten en proberen neer te schieten.quote:Op woensdag 17 november 2004 18:49 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Heb jij een taktiek en spelsysteem? :'D
Je bent wel goed maar ik zie het er niet echt aan af hoor
Serieus.... dan moet ik er misschien maar even over gaan nadenkenquote:Op woensdag 17 november 2004 22:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nou ja, er komt wel meer bij kijken dan respawnen, mannetje spotten en proberen neer te schieten.
we hadden om 10 uur ook ascension afgesproken...dat had ik reregeld...maar ze hadden het alsnog verandertquote:Op donderdag 18 november 2004 01:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wat een blamage net op TMF. Ik denk, beter nu zit ik er vanaf het begin bij, gaan we TEAMslayer doen in één van de slechtste levels als je teamslayer wilt doen: Headlong.
Sowieso, één van de doelen van TMF live is een dagwinnaar te kiezen a.d.h.v. most kills. Tja, dan moet je geen teamslayer doen maar custom slayer.
Het level is veel te groot voor teamslayer met pistolen, althans wel voor mijn manier van spelen. Zoals ik al eerder zei, ik hou van kleine compacte ruimtes.
Dus de eerste potjes ga ik die gebouwen in: uitgestorven
Meters afleggen om te zoeken naar redelijke wapens en dan neergeschoten worden door gasten die exact weten waar ze goede wapens kunnen vinden. Ik ken het level dan ook niet zo goed geef ik toe.
Ik was meer tijd kwijt om wapens te zoeken dan daadwerkelijk schieten.
Na 2 potjes had ik het wel gezien omdat het totaal niet liep en begon me enorm te ergeren aan "Str3z" Met z'n Rotterdamse straataccent waar een vleugje Marokkaanse slang in zat nam hij gelijk de leidersrol op zich. Ook had hij veel te veel commentaar op iedereen met bijdehande opmerkingen. Hij en zijn maatje sniperde echt iedereen neer als een ware camper. En dat terwijl hij gister nog ons Fok-collega G Demon uitschold omdat hij één potje lang in een ghost reed en daarmee veel kills kreeg. En als hij even niet sniperde, dan ging hij vrijwel altijd op pad met 2 van zijn kornuiten zij aan zij zodat je nooit in je eentje tegen hen op kan.Walgelijk die Str3z-glitcher.
Toen begon ik ook maar dingen te doen die ik zelf leuk vond. Zo stond ik een potje lang alleen maar achter een gun turret. Het laatste potje ging in een afwijkende kleur voor mezelf spelen tegen iedereen en zowaar, ik had net zoveel kills als de nummer één: 13.
Geef me morgen alsjeblieft Lockout of Ascension!
dat ook ja...ze campen allemaal ...die die str3z is inderdaad een lulquote:Op donderdag 18 november 2004 08:01 schreef Mister_T het volgende:
Nou er was geen zak aan, ze speelde de verkeerde map. Er waaren alleen maar van die lame snipers. Hopelijk doen ze vanavond een andere map.
Veel van die gasten op LIVE hoorquote:Op donderdag 18 november 2004 08:04 schreef twi het volgende:
Ik had het gelijk wel gezien in die TMF game. Allemaal van die schreeuwende pubers, bah.
Hee, anders post je het meteen in alle GAM topics?quote:Op donderdag 18 november 2004 08:44 schreef Bananenman het volgende:
Heerlijk om met 3 vrienden even snel een potje matchmaking (Team Skirmish) te doen. Echt top
En Slayer ging ook goedhttp://www.bungie.net/Sta(...)744337&player=Daanos
Laat hem lekker enthousiast zijn ouwe chagerijnquote:Op donderdag 18 november 2004 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee, anders post je het meteen in alle GAM topics?
Ik vond er ook weining aan, maar die TMF Live 1 was echt slechtquote:Op donderdag 18 november 2004 08:04 schreef twi het volgende:
Ik had het gelijk wel gezien in die TMF game. Allemaal van die schreeuwende pubers, bah.
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:33 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vond er ook weining aan, maar die TMF Live 1 was echt slecht
Ik had een pistool en ik zag hem staan, ik schoot een paar keer op hem, hij probeerde terug te schieten en blijft gewoon staan, ik loop rustig om hem heen en sla hem in zijn rug, damn zelfs Gina is nog beter
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Laat hem lekker enthousiast zijn ouwe chagerijn![]()
Het waren er maar 2 johquote:Op donderdag 18 november 2004 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee, anders post je het meteen in alle GAM topics?
Wat wil helpen is:quote:Op donderdag 18 november 2004 15:17 schreef Gimeone2 het volgende:
MENSeN HELP GEVRAAGD!
kheb zo xbox live enso ik doe het direct dus gelijk naar me modem.
NOu de kabel is goed maar alleen geeft hij problemen met de DNS server en de PPPoE
terwijl ik toch de juiste cijfers heb ingevoerd omdat ik die op me computer op heb gezocht. Iemand bekend met deze problemen?
haha okay ik zal dr ff naar kijken. maar ik denk neit dat het met me pc heeft te maken omdat hij daar niet aan gelinkd is. maarja niet geschoten zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 18 november 2004 15:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat wil helpen is:
- modem en de hele reutemetuet (kabels, etc) los koppelen
- je internetconnectie ''disablen''
- pc uit
- halfuurtje ronddansen
- pc aan
- interconnectie ''enablen''
- eerst modem vast koppelen
- ff 2 minuten ofzo wachten
- dan de kabels vastmaken
Wat ook kan is dat live gewoon ff op z'n gat ligt![]()
Godzijdank heb jij ervoor gekozen geen carriere in de ICT te maken...quote:Op donderdag 18 november 2004 15:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
hoop onzin behalve het resetten van je modem.
Als ik weer eens problemen heb met mijn internetconnectie, dan is god zij dank de procedure beduidend korter . Kijk anders ff hier Gimeone http://www.xbox.com/nl-NL/live/start/quote:Op donderdag 18 november 2004 15:27 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Godzijdank heb jij ervoor gekozen geen carriere in de ICT te maken...
Dit slaat echt werkelijk waar nergens op.
Simeone: Het gaat er inderdaad even om welke internet provider je hebt: Vaak wordt je internettoegang gekoppeld aan het Mac adres van je PC, ipv aan je modem. Als je ISP dan maar 1 mac adres toelaat dan krijg jij never nooit niet een internet verbinding op je xbox.
Precies, dat is ook de reden dat ik het al snel wel gezien had en mijn koptelefoon gedurende de potjes niet opzette. Die frustratie jegens Str3z en vrinden zou je kunnen gebruiken om ze te pakken online, daarom bleef ik langer rondhangen, maar het liep niet lekker. Misschien dat ik ze vanavond virtueel kan krijgen.quote:Op donderdag 18 november 2004 08:04 schreef twi het volgende:
Oh, excuus dat ik mee deed.quote:Op donderdag 18 november 2004 06:16 schreef Bastard het volgende:
Dat TMF gebeuren is ook wel boeiend zeg.
Mijn heldquote:Op donderdag 18 november 2004 16:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Precies, dat is ook de reden dat ik het al snel wel gezien had en mijn koptelefoon gedurende de potjes niet opzette. Die frustratie jegens Str3z en vrinden zou je kunnen gebruiken om ze te pakken online, daarom bleef ik langer rondhangen, maar het liep niet lekker. Misschien dat ik ze vanavond virtueel kan krijgen.
Doe es niet zo chagerijnig ventquote:Op donderdag 18 november 2004 16:57 schreef Rodie83 het volgende:
Is iedereen nou nog bezig met dat TMF gedoe
Ik dacht dat we dat wel weer gehad hadden maar blijkbaar is op TV komen met je virtuele poppetje nog steeds "in"
Af en toe heb ik een goede buiquote:Op donderdag 18 november 2004 17:02 schreef twi het volgende:
He Gina, je begint wel een beetje een FOK!GAM moedertje te worden hoorDat wil je toch ook niet?
Voortaan bij een goede bui je kop houden dus?quote:Op donderdag 18 november 2004 17:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Af en toe heb ik een goede bui![]()
Jij hebt een uitermate opstandige bui vandaagquote:Op donderdag 18 november 2004 17:07 schreef Rodie83 het volgende:
Ik wil niet op TV, ik wil gewoon gezellig met een aantal gasten een potje CTF of assault spelen. Als dat nerderig is best. Maar dan is dat kut TMF gebeuren nog steeds BrEeZaH
Neequote:Op donderdag 18 november 2004 17:07 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Voortaan bij een goede bui je kop houden dus?![]()
die gebruik ik bij mijn presentatie MA - alcohol gebruik onder 16quote:Op donderdag 18 november 2004 17:10 schreef Muaddib10191 het volgende:
[afbeelding]
ik heb je op tv gezienquote:Op donderdag 18 november 2004 17:18 schreef Mister_T het volgende:
Ik ga trouwens vanavond TMF ook niet joinen, vond er geen zak aan gister. Die kut hannes met zijn sniperEn zeker al dat irritante geschreeuw! Vanavond lekker filmpje kijken
IK WAS OP TV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woehoeeeequote:Op donderdag 18 november 2004 17:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
ik heb je op tv gezien![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:25 schreef HomerJ het volgende:
Fokkers! onder elkaar
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:46 schreef taart het volgende:
[..]
ga je onder of boven?![]()
Cool, ik kan m'n Friends list opnieuw gaan opbouwenquote:You do not have any Xbox Live Friends.
lulligquote:Op donderdag 18 november 2004 18:03 schreef twi het volgende:
Log net in op www.xboxlive.com
[..]
Cool, ik kan m'n Friends list opnieuw gaan opbouwen
Je neemt het iets te serieus allemaal. Daarbij is zo'n potje op TMF wel van een hoger niveau dan met de Fok clan.quote:Op donderdag 18 november 2004 17:03 schreef Rodie83 het volgende:
Nee, ik vind het gewoon suf. TMF is BrEeZaH
Nou zeg, dat heb ik kunnen zien gisteravond op TVquote:Op donderdag 18 november 2004 18:31 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je neemt het iets te serieus allemaal. Daarbij is zo'n potje op TMF wel van een hoger niveau dan met de Fok clan.
Vind ik wel. Daar staat tegenover dat het met de Fok clan wel vele malen leuker is.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nou zeg, dat heb ik kunnen zien gisteravond op TV
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:03 schreef twi het volgende:
Log net in op www.xboxlive.com
[..]
Cool, ik kan m'n Friends list opnieuw gaan opbouwen
Daar heeft Gamedemon andere ideën overquote:Op donderdag 18 november 2004 19:36 schreef DinoPK het volgende:
voor de rest is de game voor mij echt puur plezier. Zelfs als er iemand in een warthog stapt, en totaal geen flauw idee heeft welke kant hij opmoet met assault, kan ik alleen maar lachen.
Volgens mijn usb modem nietquote:Op donderdag 18 november 2004 19:47 schreef Rodie83 het volgende:
Gaan we live zo??
das insiders humor (of niet)quote:Op donderdag 18 november 2004 19:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
Daar heeft Gamedemon andere ideën over
Klopt, is jammer. Mensen onderschatten overigens het belang van de witte knop tijdens assault. Je moet soms gewoon even overleggen wat de aanpak is. Als dat werkt is het super. PS: ik lul tegen je op MSN, maar no replyquote:Op donderdag 18 november 2004 19:48 schreef DinoPK het volgende:
Ja als ze het bewust gaan verkloten of blijven doen na een aantal keer uitleggen kan ik er wel een beetje begrip voor opbrengen als iemand bijna in staat is een warthog anaal in te brengen bij diegene die telkens je potje verkloot....
Gelukkig speelt iedereen meestal lekker mee, het enige dat ik ietwat jammer vind is spelers die denken dat assault hetzelfde is als een deathmatch ;dus campen rond de thuisbasis van het team waarin ik zit puur om de kills te scoren , terwijl de bom aan de andere kant van het veld is...
Je lult tegen mij op MSN? Sinds wanneer heb ik jou op MSN dan? Volgens mij bedoel je iemand andersquote:Op donderdag 18 november 2004 19:49 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Klopt, is jammer. Mensen onderschatten overigens het belang van de witte knop tijdens assault. Je moet soms gewoon even overleggen wat de aanpak is. Als dat werkt is het super. PS: ik lul tegen je op MSN, maar no reply
Ik hoop niet dat hij mij bedoeldquote:Op donderdag 18 november 2004 19:52 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Je lult tegen mij op MSN? Sinds wanneer heb ik jou op MSN dan? Volgens mij bedoel je iemand anders
Eens.quote:Op donderdag 18 november 2004 19:36 schreef DinoPK het volgende:
Quasar: sorry maar het niveau op die tmf server is echt niet hoog. Okay er zitten een paar redelijke gamers bij, maar het merendeel stelt geen fuk voor. Kijkende hoe die TMF gozer begon gisteravond zou ik denken dat hij het spel net een half uurtje gespeeld had.
Ook jij neemt het allemaal net iets te serieus. Als ik al iets zei over mijn skills dan zat daar altijd wel een tikkeltje overdrevenheid in. Dat het over komt als eens serieuze statement van mijn kant en jij het ziet als "van de toren loopt te blazen" vind ik jammerlijk.quote:Overigens vind ik het wel een totale afgang als je hier hoog van de toren loopt te blazen over je skills, je taktiek en spelsysteem, en dan in die TMF potjes als hoogste notering een 4e plaats in je eigen team haalt en zelfs enkele keren als laatste eindigt.
Hoe kom jij erbij dat ik mezelf als landelijke topper zie? Dat moet echt een grap zijn. Nu vind ik het ineens niet meer gek dat jij mij als arrogant beschouwd. Ik heb hier zelfs geschreven dat ik een persoon ken die niet eens een xbox heeft en er nauwelijks op speelt mij toch een pak slaag geeft. Dat zegt meer over mij dan over hem ben ik bang.quote:Ik heb tegen je gespeeld, je bent goed (zeker geen landelijke topper, hoe kom je daar bij eigenlijk), maar dan ga je op een map als headlong toch niet spelen zoals je op lockout doet?... Spelinzicht ontbreekt dan een beetje ben ik bang. Arrogantie, en ja zo kom je echt over soms, is niet een van de meest gewaardeerde karaktereigenschappen onder gamers.
Natuurlijk speel ik ook voor de lol maar het hele spelsysteem van Live en Halo 2 is er op gebaseerd om het tegen elkaar op te nemen. Wie wint van wie en wie staat er hoog genoteerd? Daar gaat het om, en ja, dan worden er stats bij gehouden. Als je dan mensen tegenkomt die het concept wel begrijpen moet je niet geïrriteerd raken maar op tijd stoppen met het spel.quote:Persoonlijk speel ik voor mijn lol, die stats zullen mij worst wezen. Alleen in head to head games irriteer ik mij wel eens aan het misbruiken van ongebalanceerde wapens, voor de rest is de game voor mij echt puur plezier. Zelfs als er iemand in een warthog stapt, en totaal geen flauw idee heeft welke kant hij opmoet met assault, kan ik alleen maar lachen.
Hm, ik verwar je constant met pkwartsquote:Op donderdag 18 november 2004 19:52 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Je lult tegen mij op MSN? Sinds wanneer heb ik jou op MSN dan? Volgens mij bedoel je iemand anders
euh bij mij komt er serieus geen pop-up dingetje.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:58 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Hm, ik verwar je constant met pkwarts
Volgens mij ik, per ongelukquote:Op donderdag 18 november 2004 22:20 schreef taart het volgende:
wie heeft er een clan invite naar tmf live 2 gestuurd
Done, Thnx. Capo1234 is mijn naam. Morgen haal ik een headset en een 3 maanden abonnement en verleng die daarna met een jaar.quote:Op donderdag 18 november 2004 13:35 schreef Brasco125 het volgende:
Ik heb Halo 2 nog niet via TMF gezien of meegemaakt, maar wat een knurften zijn die gasten zeg. Bij Burnout3 hadden gasten of en te grote bek of ze waren gigantische ass-kissers. Ze worden 9 van de 10 keer ook gigantisch ingemaakt.
Jeroenus.. je kunt mij toevoegen : Gamertag Wushu Ham Ham
Ow twi ik heb je berichtjes gewist zonder ze te luisteren sorryquote:Op donderdag 18 november 2004 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij ik, per ongeluk
Hopelijk pakt hij je ass vanavond weer. Beetje jaloers? Wat is je NICK op LIVE? Kunnen we vanavond lachen hoe Str3z en Shiva je weer alle hoeken laten zienquote:Op donderdag 18 november 2004 01:30 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Na 2 potjes had ik het wel gezien omdat het totaal niet liep en begon me enorm te ergeren aan "Str3z" Met z'n Rotterdamse straataccent waar een vleugje Marokkaanse slang in zat nam hij gelijk de leidersrol op zich. Ook had hij veel te veel commentaar op iedereen met bijdehande opmerkingen. Hij en zijn maatje sniperde echt iedereen neer als een ware camper. En dat terwijl hij gister nog ons Fok-collega G Demon uitschold omdat hij één potje lang in een ghost reed en daarmee veel kills kreeg. En als hij even niet sniperde, dan ging hij vrijwel altijd op pad met 2 van zijn kornuiten zij aan zij zodat je nooit in je eentje tegen hen op kan.Walgelijk die Str3z-glitcher.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar 't is gewoon een irritant kutventje met een grote bek, die Str3z...quote:Op donderdag 18 november 2004 23:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hopelijk pakt hij je ass vanavond weer. Beetje jaloers? Wat is je NICK op LIVE? Kunnen we vanavond lachen hoe Str3z en Shiva je weer alle hoeken laten zien![]()
Grappig dat hij en Shiva vanavond weer ownen.......Shiva vooral.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:10 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar 't is gewoon een irritant kutventje met een grote bek, die Str3z...
Ben jij een groupie ofzo?quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Grappig dat hij en Shiva vanavond weer ownen.......Shiva vooral.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Grappig dat hij en Shiva vanavond weer ownen Lamen.......Shiva vooral.
Quasar Columba. Laat ze maar komen.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hopelijk pakt hij je ass vanavond weer. Beetje jaloers? Wat is je NICK op LIVE? Kunnen we vanavond lachen hoe Str3z en Shiva je weer alle hoeken laten zien![]()
Alex V en KingTuur, voeg ze maar toe, ik zweer je dat je daar niet van wintquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Grappig dat hij en Shiva vanavond weer ownen.......Shiva vooral.
Hoe ging het ook al weer op de lagere schoolquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Quasar Columba. Laat ze maar komen.
PS. Heb jij net zo'n irritant accent als zij? Je nick wel.
"Kwart over 3, you and me achter de fietsenhok weetje"quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe ging het ook al weer op de lagere school''Kwart over 3, op het schoolplein''
Tegenwoordig uiteraard in combinatie met ''wolla, wolla'' en ''ik dis je wreed, no spang''quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:31 schreef Rahl het volgende:
[..]
"Kwart over 3, you and me achter de fietsenhok weetje"
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tegenwoordig uiteraard in combinatie met ''wolla, wolla'' en ''ik dis je wreed, no spang''
quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tegenwoordig uiteraard in combinatie met ''wolla, wolla'' en ''ik dis je wreed, no spang''
quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Quasar Columba. Laat ze maar komen.
PS. Heb jij net zo'n irritant accent als zij? Je nick wel.
IK zal er niet van winnen nee, maar daar hebben we het niet over, maar ik heb het niet over jou of die nicks hierboven ik heb het over die DUIF gast die denkt dat hij zo goed is. Niets van hem gezien namelijk vannacht.quote:Op vrijdag 19 november 2004 02:44 schreef febster het volgende:
[..]
Alex V en KingTuur, voeg ze maar toe, ik zweer je dat je daar niet van wint
1 of 2?quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:41 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
NU KAPPEN MET MIEPEN, KUTKINDEREN!!!
Ga halo spelen ofzo..
Agreed.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:13 schreef Bastard het volgende:
Die kinderlijke oorlog hier
haaahhahhaha prachtigquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:43 schreef Brasco125 het volgende:
Ik ben echt bijster slecht enzo, maar er zitten echt lui tussen... Gisteren stond ik ergens halverwege waterworks met een bom in mijn poten, scheurt een team genoot in een warthog me met een bloedgang voorbij, gaan mede teamgenoten die in mijn buurt staan opeens hun eigen rambo-weg. toch maar proberen... sta ik daar, in mijn uppie, tussen vijandelijk vuur een soort van lord of the dance opvoering te doen in de bomb-zone van de tegenstander.![]()
Teamworkquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:43 schreef Brasco125 het volgende:
Ik ben echt bijster slecht enzo, maar er zitten echt lui tussen... Gisteren stond ik ergens halverwege waterworks met een bom in mijn poten, scheurt een team genoot in een warthog me met een bloedgang voorbij, gaan mede teamgenoten die in mijn buurt staan opeens hun eigen rambo-weg. toch maar proberen... sta ik daar, in mijn uppie, tussen vijandelijk vuur een soort van lord of the dance opvoering te doen in de bomb-zone van de tegenstander.![]()
Ja dat heb ik ook wel eens gehad.. en terwijl ik schoot had ik zoiets van "Er staat wel een icoontje boven zn hoofd.. nou en, hij is rood!"quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:48 schreef GinaG het volgende:
[..]
Teamwork![]()
Had gisteren de hele tijd met wat mensen Team Skirmish in Optimatch (ofzo)gedaan, hierdoor veranderd dus je Team kleur constant. Op een gegeven moment wist ik het niet meerWerd toen beschoten door een blauw poppetje, ben toen maar ook op alles wat blauw is gaan schieten. Had niet door dat ik op dat moment, in het blauwe team zat
![]()
HAquote:Op vrijdag 19 november 2004 09:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
Whahaha.. negen van de tien keer moet ik zo wie zo niet welk team ik zit en moet ik eerst even back drukken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gehad.. en terwijl ik schoot had ik zoiets van "Er staat wel een icoontje boven zn hoofd.. nou en, hij is rood!"
Op de een of andere manier kon ik gister terwijl ik in de pre game lobby was geen berichten beluisteren... (drukte wel op X, play) Maar dat hielp niet echtquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef DinoPK het volgende:
Jawel hoor, gewoon even naar je friends list gaan en daar de messages luisteren. Het enige vervelende is wel dat de interface nogal raar is: de message begint vanzelf, is rottig te vinden om nog eens te luisteren en sommige messages moet ik wel tot 3x toe deleten, heel raar.
Er staat toch gewoon een pijltje rechtsonder, naast de kleur van het team waar je in zit.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef Brasco125 het volgende:
[..]
Whahaha.. negen van de tien keer moet ik zo wie zo niet welk team ik zit en moet ik eerst even back drukken.
Owquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef RuDe1234 het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon een pijltje rechtsonder, naast de kleur van het team waar je in zit.
En wat ook fijn is dat tijdens het afspelen de rest van de aanwezigen niet even gemute worden zodat je zo'n heerlijk gescrambelde message doorkrijgtquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:23 schreef DinoPK het volgende:
Jawel hoor, gewoon even naar je friends list gaan en daar de messages luisteren. Het enige vervelende is wel dat de interface nogal raar is: de message begint vanzelf, is rottig te vinden om nog eens te luisteren en sommige messages moet ik wel tot 3x toe deleten, heel raar.
Ja.. dat is de enige juiste houvast inderdaad.. iedereen zonder icoon is the enemy.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:43 schreef DinoPK het volgende:
Nog makkelijker: gewoon op iedereen schieten die geen avatar boven zijn kop heeft zweven. Hoef je ook niet meer op al die kleurtjes te letten
IK! , ik heb alleen nog geen live , tering tiefus kut aannemerquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:26 schreef HomerJ het volgende:
Wie wil dit weekend potje spelen tegen mij met Pro evo 4?
Dus een keer geen Halo 2
ikke.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:26 schreef HomerJ het volgende:
Wie wil dit weekend potje spelen tegen mij met Pro evo 4?
Dus een keer geen Halo 2
mischien..kheb ratchet and clank 3 binnen...ik ga denk ik de wonderlijke wereld van het PS2 netwerk verkennenquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:15 schreef Mister_T het volgende:
Nog mensen live vanavond?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
...ik ga denk ik de wonderlijke wereld van het PS2 netwerk verkennen
Ik zal er aan denken.quote:Op vrijdag 19 november 2004 07:55 schreef DinoPK het volgende:
Okay Quasar, sorry maar dan heb ik inderdaad je posts verkeerd gelezen. Misschien is het wat handiger om soms een smiley te gebruiken als ondersteuning van sarcasme aangezien het na teruglezen nog steeds wat dubieus geschreven is. Ik ben heus niet de enige die van mening was dat het allemaal nogal arrogant overkwam zonder door te hebben dat het een grapje is...
quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
IK zal er niet van winnen nee, maar daar hebben we het niet over, maar ik heb het niet over jou of die nicks hierboven ik heb het over die DUIF gast die denkt dat hij zo goed is. Niets van hem gezien namelijk vannacht.
Oke, zijn we weer vriendjes nu?quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:46 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Nee, dat is nu opgehelderd. Maar ik denk wel dat ik tegen jouw kornuiten op kan als we in een level spelen die ik ook ken.
Daar kwam ik gisteravond ook achter ja... was het eerste potje team wat ik speelde maar de eerste 3 die ik afschoot waren m'n teamgenotenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:43 schreef DinoPK het volgende:
Nog makkelijker: gewoon op iedereen schieten die geen avatar boven zijn kop heeft zweven. Hoef je ook niet meer op al die kleurtjes te letten
Ik heb er eindelijk ook 1 en zat met dat zeflde probleemquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb trouwens m'n headset weer gevonden hier dus ik kan nu iig iets terugzeggen als ik wordt uitgemaakt voor homo![]()
Precies, daarom scoor ik ook zo laag, speel vaak met mensen die niet hetzelfde doel voor ogen hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:33 schreef Jeroenus het volgende:
Zit net ff op bungie.net te kijken en StK domineert bijna alles. Bij clan staan ze boven aan en bij team skirmish en head-to-head staat er één bovenaan. Hoe kan je nou 207 van je 217 potjes team skirmish winnen. Je bent toch deels afhankelijk van je team?
Je was wel lekker bezig ja. Vaak zie je dat een guest van iemand behoorlijk slecht is, maar je maakte het ons erg lastigquote:Op zaterdag 20 november 2004 15:16 schreef numero_uno het volgende:
Gisteravond ff bij een vriend geweest (Brutus_NL) en man wat was ik geniaalvooral het laatste potje met rodie1984 en POPNL was extreem spannend
haha ja ik dacht in het begin ook dat ik vet slecht zou zijn maar mn running riot in een slayer maakte veel goedquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:29 schreef Enemy het volgende:
[..]
Je was wel lekker bezig ja. Vaak zie je dat een guest van iemand behoorlijk slecht is, maar je maakte het ons erg lastig
Hij vergeet erbij te zeggen dat ie zelf thuis ook halo2 heeftquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:29 schreef Enemy het volgende:
[..]
Je was wel lekker bezig ja. Vaak zie je dat een guest van iemand behoorlijk slecht is, maar je maakte het ons erg lastig
Het mik-en-schiet gedeelte is gewoon hetzelfde hoorquote:Op zondag 21 november 2004 14:09 schreef numero_uno het volgende:
Ja dus... SP is anders dan Lijf
Hey dat is tof ik zie me eigenquote:Op zondag 21 november 2004 16:46 schreef Fuxl het volgende:
Dat hij ALLES logt op bungie.net wisten we al, maar ik ontdekte vandaag dit pas:
[afbeelding]Hoe vet
quote:Op zondag 21 november 2004 16:46 schreef Fuxl het volgende:
Dat hij ALLES logt op bungie.net wisten we al, maar ik ontdekte vandaag dit pas:
[afbeelding]Hoe vet
quote:Op zondag 21 november 2004 20:44 schreef Anduril_21 het volgende:
Is er nog plaats in de fok clan, want die 12 jarige Amerikaantjes die je verrot schelden beginnen me nu wel de keel uit te hangen.![]()
quote:Op zondag 21 november 2004 14:04 schreef numero_uno het volgende:
[..]
haha ja ik dacht in het begin ook dat ik vet slecht zou zijn maar mn running riot in een slayer maakte veel goed
@ Enemy wat was je nick?
Je kan ook gewoon een party joinen, dan blijf je daar ook de hele tijd bij.quote:Op zondag 21 november 2004 22:54 schreef bigben04 het volgende:
Kan iemand me aan de Fok clan toevoegen? M'n Live tag is 'Big Ben NL'.
Het grote nadeel van het Halo 2 Live gebeuren vind ik wel (zoals meer mensen zoals ik al op Fok las) dat je met de 'match making' optie steeds met andere mensen speelt. In PGR2 vond ik het wel handig dat je gewoon met dezelfde mensen doorspeelde, en zelf de keuze had om de room te verlaten. Hopelijk speelt dat met een clan wat praktischer.
de wisseling met match making is juist gedaan om eerlijkere statistieken te krijgen. en zoals hierboven al gezegd wordt: join een custom gamequote:Op zondag 21 november 2004 22:54 schreef bigben04 het volgende:
Kan iemand me aan de Fok clan toevoegen? M'n Live tag is 'Big Ben NL'.
Het grote nadeel van het Halo 2 Live gebeuren vind ik wel (zoals meer mensen zoals ik al op Fok las) dat je met de 'match making' optie steeds met andere mensen speelt. In PGR2 vond ik het wel handig dat je gewoon met dezelfde mensen doorspeelde, en zelf de keuze had om de room te verlaten. Hopelijk speelt dat met een clan wat praktischer.
Ik had al die stats al wel eens gezien, alleen de plaatjes nog nietquote:Op zondag 21 november 2004 19:17 schreef Muaddib10191 het volgende:
wordt er ook 1 wakker..
voor de zoveelste keer: www.bungie.net/stats
Ah sorryquote:Op zondag 21 november 2004 22:35 schreef Enemy het volgende:
[..]Zie sig
Ik denk dat ik zo nog even een paar potjes ga doen
Ik wil ook wel meedoen, alleen dan mis ik Juventus - Ajaxquote:Op maandag 22 november 2004 14:49 schreef taart het volgende:
[..]
ja dat doe ik
Gewoon meedoen, Ajax gaat toch weer plat op de smoelquote:Op maandag 22 november 2004 17:44 schreef Enemy het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen, alleen dan mis ik Juventus - Ajax![]()
Ik ben voor Juventusquote:Op maandag 22 november 2004 18:14 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Gewoon meedoen, Ajax gaat toch weer plat op de smoel
quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:38 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
hehe dat zegt genoeg of niet soms
halo 2 moet gewoon verbrand worden
quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:38 schreef Enyalius het volgende:
[afbeelding]
hehe dat zegt genoeg of niet soms
halo 2 moet gewoon verbrand worden
Wat maakt dat nou uit, hij post gewoon een (oud) grappig plaatje. Niets mis mee toch, om daar nou gelijk zo overdreven op te reageren is niet echt nodig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:52 schreef HomerJ het volgende:
[..]Sukkel, reageer dan niet
Fanboy
Hij lokt het uit.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:18 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, hij post gewoon een (oud) grappig plaatje. Niets mis mee toch, om daar nou gelijk zo overdreven op te reageren is niet echt nodig.
Voor iemand die 't geen goed spel vindt, ben je verdacht veel energie erin aan het steken door telkens je bleke gezichtje maar weer te laten zien. Ik zou zeggen, ga fijn Half-Life 2 spelen en het er daar met je vriendjes over hebben, en laat ons "onwetenden" fijn hier plezier hebben met Halo 2.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:33 schreef Enyalius het volgende:
ik lok niks uit. en wat betreft fanboy. d8 het niet
nou als ik het spel aandachtig gevolgd had gedurende de development en enthousiast erover was ok, maar dat deed ik niet.
maar ik weet wel wat een goed spel is en wat niet zodra ik gespeeld heb
verdacht heh. ik mag hier zeker alleen posten als ik iets positiefs te melden heb. dacht het nietquote:Op dinsdag 23 november 2004 10:38 schreef twi het volgende:
[..]
Voor iemand die 't geen goed spel vindt, ben je verdacht veel energie erin aan het steken door telkens je bleke gezichtje maar weer te laten zien. Ik zou zeggen, ga fijn Half-Life 2 spelen en het er daar met je vriendjes over hebben, en laat ons "onwetenden" fijn hier plezier hebben met Halo 2.
Nee, je mag hier iets posten als het enigszins inhoud heeft. Tot nu toe heb ik geen enkele post van jou gezien in dit topic die dat heeft. Jij vindt 't doorgaans leuker om mensen gewoon te irriteren met je opdringerige mening.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
verdacht heh. ik mag hier zeker alleen posten als ik iets positiefs te melden heb. dacht het niet
Je mag best zeggen dat je halo 2 geen leuk spel vindt, maar dat kan ook op andere manieren en na 1x is de boodschap ook duidelijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
verdacht heh. ik mag hier zeker alleen posten als ik iets positiefs te melden heb. dacht het niet
en dat neerbuigende gedrag kun je ook wel op je buikschrijven. of zal ik ff lekker gaan generaliseren over het gebrek aan intellect bij de meeste halo2 spelers?
Joh ga es weg oproerkraaier.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:18 schreef Enyalius het volgende:
[..]
en dat neerbuigende gedrag kun je ook wel op je buikschrijven. of zal ik ff lekker gaan generaliseren over het gebrek aan intellect bij de meeste halo2 spelers?
erg inhoudelijk zegquote:Op dinsdag 23 november 2004 11:30 schreef Enyalius het volgende:
ok zal ff inhoudelijk zeggen waarom Halo2 bij de slechtste games van het jaar behoort
positief:
1. hoogstaande graphics
2. je kan direct aan de slag, maar dat kan met iedere FPS
3. je wordt in een willekeurig game gepropt. dus het is bijna elke keer andere rules. is wel iets uitdagender zo
negatief:
1. achterhaalde Matching, de manier om een game te vinden om te joinen
2. redelijk saaie maps
3. vrij basic verhaal in singleplayer, niet echt geweldig doordacht
4. in singleplayer geen uitdaging whatsoever
5. het is op een console, vind FPS op consoles zo ie zo al niks.
6. woopie je kunt voertuigen gebruiken
7. veel grote bekken in het spel en weinig leveren.
8. dit spel werd saai, sneller dan welk ander FPS ik gespeeld heb in de laatste 6 jaar
kan wel wat meer diepgang en uitdaging gebruiken. ben blij dat ik zelf geen xbox meer heb en alleen een paar avonden bij een maat speelde.
Het forum is gewoon net iets te hoog gegrepen voor jou.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Enyalius het volgende:
snap het. jullie mogen wel neerbuigend zijn, ik mag niks trug zeggen
Nee je denkt dat je het snapt....quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Enyalius het volgende:
lal, is de baby een beetje boos omdat hij geowned wordt als hij halo 2 live speelt?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:26 schreef Enyalius het volgende:
hypocrieten
40 euro bij psxshop (duur!)quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:12 schreef gijsje79 het volgende:
Voor mensen die liever een FPS met muis en toetsenbord doet.
Is hier de oplossing.
[afbeelding]
En hier te bestellen.
http://www.lik-sang.com/info.php?category=82&products_id=5438
Denk dat dit binnenkort ook in de gamezaken ligt.
Dan zit je toch niet eer relaxt te gamen eeyquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:12 schreef gijsje79 het volgende:
Voor mensen die liever een FPS met muis en toetsenbord doet.
Is hier de oplossing.
[afbeelding]
En hier te bestellen.
http://www.lik-sang.com/info.php?category=82&products_id=5438
Denk dat dit binnenkort ook in de gamezaken ligt.
Ja, de redactie wordt genadeloos afgeslacht.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:10 schreef BMH het volgende:
Vanavond Halo 2 toernooitje. Iemand al enig idee hoe dit in zijn werk gaat?
Dat is wel zeker ja.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja, de redactie wordt genadeloos afgeslacht.
Ik heb toch liever een controller, ik vind het gevoel van muis + toetsenbord nep en onrealistisch en zoiezo het geram op die toetsen..tsjah..quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:23 schreef twi het volgende:
Zou best wel zuigend zijn eigenlijk, dan krijg je van die malloten die achterlijk goed zijn omdat ze met keyboard en muis gamen. Hoe relaxed de controller ook speelt, zo precies als muis en keyboard combo is het natuurlijk niet.
Heeft iemand een link met info over de "toernooitjes"?quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja, de redactie wordt genadeloos afgeslacht.
aan het systeem wordt nog gewerktquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:10 schreef BMH het volgende:
Vanavond Halo 2 toernooitje. Iemand al enig idee hoe dit in zijn werk gaat?
Sorry, maar ik irriteer me zo vreselijk aan hem. Hij komt zo vaak baggeren wat er niet zo slecht is aan Halo 2 en wat er zo goed is aan Half-life 2. Ik vind ze allebei goed, maar als je een game niks aan vind ga je dat toch niet posten? Zonder onderbouwde mening of iets dergelijks. En als je ook nog gaat zeggen dat Halo 2 verbrand moet worden......quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:18 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit, hij post gewoon een (oud) grappig plaatje. Niets mis mee toch, om daar nou gelijk zo overdreven op te reageren is niet echt nodig.
Nee ik vind het ook niets.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:08 schreef GinaG het volgende:
[..]
Dan zit je toch niet eer relaxt te gamen eey![]()
De uitlegquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:40 schreef kepler het volgende:
[..]
aan het systeem wordt nog gewerkt
Je zult vanavond merken dat het niet zoveel uitmaaktquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:23 schreef twi het volgende:
Zou best wel zuigend zijn eigenlijk, dan krijg je van die malloten die achterlijk goed zijn omdat ze met keyboard en muis gamen. Hoe relaxed de controller ook speelt, zo precies als muis en keyboard combo is het natuurlijk niet.
Je kunt daarmee op live mits je een creditcard hebtquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:03 schreef rijkv het volgende:
*kuch*
Vraagje:
Ik heb bij Halo 2 die twee maanden live gekregen. Geen headset of disc enz. maar gewoon een kaartje met een zilveren vakje erop. Nu is mijn vraag: kan ik daarmee gewoon live of moet ik nu zo'n starterskit kopen?
![]()
Ja, die heb ik.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je kunt daarmee op live mits je een creditcard hebt
Halo 2 - Xbox Live Statisticsquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:31 schreef MuseMuse het volgende:
hoeveel mensen zitten er altijd gemiddeld op live te spelen ??
Kwil eigenlijk wel halo2 kopen, maar ben bang dat de match making niet echt werkt, dat je alleen maar slayer zit te spelen
en hoe zit het dan met slayer met matchmaking, is het zo dat je 90% van de tijd in een slayerpotje gedumpt word ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:45 schreef rockstah het volgende:
[..]
Halo 2 - Xbox Live Statistics
(last 24 hrs)
Unique Players: 325,269
Matches Logged: 780,933
Players Online: 23,688
grappig maar ik heb geen enkele keer gezegd dat x spel beter is dan halo. ok ik heb 1 plaatje gepost omdat ik het best grappig vond, voor de rest helemaal niks anders mee bedoelt. maar heb halo voor de rest met geen enkel ander spel vergeleken.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik irriteer me zo vreselijk aan hem. Hij komt zo vaak baggeren wat er niet zo slecht is aan Halo 2 en wat er zo goed is aan Half-life 2. Ik vind ze allebei goed, maar als je een game niks aan vind ga je dat toch niet posten? Zonder onderbouwde mening of iets dergelijks. En als je ook nog gaat zeggen dat Halo 2 verbrand moet worden......
Je kunt toch voor optimatch kiezen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:31 schreef MuseMuse het volgende:
hoeveel mensen zitten er altijd gemiddeld op live te spelen ??
Kwil eigenlijk wel halo2 kopen, maar ben bang dat de match making niet echt werkt, dat je alleen maar slayer zit te spelen
klaar?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:53 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ok wtf is optimatch ??quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je kunt toch voor optimatch kiezen?
compleet random. ik heb zojuist nog even quickmatch gedaan, en heb alleen maar CTF gespeelt. In optimatch een ander verhaal, bij de ene optie heb je meer kans om te slayeren dan de andere.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:50 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
en hoe zit het dan met slayer met matchmaking, is het zo dat je 90% van de tijd in een slayerpotje gedumpt word ?![]()
Optimatch is een menu in het spel waarin je specifiek aan kan geven welk soort spel je wilt spelen. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je steeds slayer zal gaan spelen op live.quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:59 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
ok wtf is optimatch ??
sorry heb geen live
of je denkt 'who cares' en gaat dat potje gewoon spelen voor de lolquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:01 schreef BMH het volgende:
Ik heb alleen helemaal geen zin in een "big team battle". 8 tegen 8 is veeeeel te druk waardoor enige vorm van teamplay allang het raam uit gewapperd is. Dit word 1 grote bende om de frags.
Bij een normale team battle kunnen 4 tegen 4 mensen georganiceerd het tegen elkander opnemen.
Ik stel voor: Jullie maken een invites only big team battle game.
Ronde 1 spel 1:
Level: Waterworks
Mode: CTF standard
Players: 6 tegen 6 (tien in totaal) Eerste 6 bezoekers
Ronde 1 spel 2:
Level: Waterworks
Players: 6 tegen 6 (tien in totaal) 2e zes bedoekers
En als het nodig is:
Ronde 1 spel 3:
Level: Zanzibar
Players: 3 tegen 3 (6 in totaal) Laatste overgebleven bezoekers
De beste 2 bezoekers uit ieder spel uit ronde 1 gaan bij elkaar in 1 team tegen de crew. Ronde 2 begint:
Ronde 2:
Level: Zanzibar
Mode: CTF 1 flag
Players: 5/6 tegen 5/6 (tien/12 in totaal)
Winnende team van ronde 2 zijn de winnaars
De crew maakt een game en invite de bezoekers die gaan spelen. Na de game verlaten de bezoekers de game en w88 op een volgende (als zonodig) uitnodiging
Dan loopt alles in de soep....quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:08 schreef pkwarts het volgende:
[..]
of je denkt 'who cares' en gaat dat potje gewoon spelen voor de lol
Waarom dat nou weer?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan loopt alles in de soep....
![]()
http://www.bungie.net/Sta(...)n=matchmaking&page=1quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:11 schreef rijkv het volgende:
Ahh, ik snap t niet, hoe werkt die matchmaking?
Dankjewelquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:23 schreef rockstah het volgende:
[..]
http://www.bungie.net/Sta(...)n=matchmaking&page=1
ligt eraan. als jij zo doorgaat ga ik niet stoppenquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
klaar?
ja klopt we snapten ook niet wat er wasquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:28 schreef HomerJ het volgende:
BMH, je mist weining. Er is net zo veel lag als MP2 cool is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |