idd vreemde OPquote:Op woensdag 17 november 2004 08:58 schreef Libris het volgende:
Vreemde OP....
Ik ga vandaag ook eens kijken of ze hem hier hebben
nie goed? Beetje de zelfde stijl als HALO is AS HOT AS HELL maar dan beterquote:Op woensdag 17 november 2004 09:06 schreef HomerJ het volgende:@ Titel
Wie bekeert deze zondaar?quote:Op woensdag 17 november 2004 09:22 schreef Mescalino het volgende:
Wat een ophef over de zoveelste 3D shoot-m-up.
Wat onderscheid Halo nou van titels zoals: Unreal 2004, Half-Lif 2, Far Cry, Mohaa, Call of Duty etc.
Ok het ziet er allemaal best gelikt uit maar dat doet Far Cry bijvoorbeeld ook.
![]()
![]()
Nog steeds veel te veel ophef over een game. Ik vind er geen reet aan namelijk :x.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:25 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
Wie bekeert deze zondaar?
1 de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)
2 volgens veel experts de beste graphics ooit gezien op de xbox
3 de fenominale soundtrack
4 de intense gameplay van de sp
5 wie gaat er verder?
Och daar krijgen we weer de zoveelste xbox vs pc discussie.. komt me de strot uit!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:26 schreef Roellio het volgende:
Ik hoop dat de online versies van PC-games in de toekomst gelinkt worden aan het xbox-live netwerk! Dan zullen we eens zien wat die xbox waard is!![]()
dan ben je één van de weinigen..quote:Op woensdag 17 november 2004 09:33 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Nog steeds veel te veel ophef over een game. Ik vind er geen reet aan namelijk :x.
????? de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)?????quote:Op woensdag 17 november 2004 09:25 schreef Muaddib10191 het volgende:
[..]
Wie bekeert deze zondaar?
1 de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)
2 volgens veel experts de beste graphics ooit gezien op de xbox
3 de fenominale soundtrack
4 de intense gameplay van de sp
5 wie gaat er verder?
Matchmaking is expres zo gedaan om eerlijke rankings te krijgen, bevalt het je niet kan je nog steeds games aanmaken met vrienden, deze tellen alleen niet mee voor de rankings.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef burger het volgende:
[..]
????? de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)?????
Jezus hoe kom je hierop ??!!
Het enigste wat je kunt kiezen is of je alleen of in een team wilt spelen.
Vervolgens wordt je na gemiddeld 2 minuten wachten in een willekeurige map gedouwd met willekeurig speltype..
Je kunt niet eens als bij HALO 1 kiezen in welke map je wilt gaan spelen.
Matchmaking in HALO 2 is echt zwaar kut !!!!
Ik blijf bezig hier.. halo 1 had geen live ondersteuning en via xbconnect was het zwaar kut spelen met lag.. --> lees verderquote:Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef burger het volgende:
[..]
????? de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)?????
Vervolgens wordt je na gemiddeld 2 minuten wachten in een willekeurige map gedouwd met willekeurig speltype..
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:50 schreef Rodie83 het volgende:
En sowieso, als je voor die ranking gaat ben je ook wel een beetje kansloos - uiteindelijk gaat het erom dikke lol te hebben met gasten die je een beetje kent. En dan noem ik de opties die je hebt meer dan volwaardig. Eigenlijk gewoon heel erg goed. Misschien wel subliem
Ik vind de matchmaking wel leuk in HALO 2 aangezien ik alleen maar slayer wil spelenquote:Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef burger het volgende:
[..]
misschien zin om vanavond een paar potjes team skirmish te gaan doen met nog 1 of 2 goeie spelers? Ik ben vanaf 19:00 op live..quote:Op woensdag 17 november 2004 09:54 schreef Rodie83 het volgende:
Vooral bij CTF en Assault, toch wel mijn favo's, is teamwork o zo cool. Dat je gewoon afspreekt dat die drie met de warthog gaan, dat de ander met een sniperrifle support geeft en dat de laatste met een ghost cover geeft. Dat is gewoon ZO vet. En ik vind het een van de eerste spellen waarbij je merkt dat teamwork ook gewoon echt werkt, dat als je goed samenwerkt je vaker wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |