abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23370719
Ja hoe moet ik die openingspost hier neerzetten.. copy past werkt natuurlijk niet! en barts dreamdiscovery site iets werkt ook niet (had oude topic volgemaakt..)

oude topic: XBOX Live Part zoveel

[ Bericht 19% gewijzigd door Muaddib10191 op 17-11-2004 09:25:58 ]
Doorknabbelen!
  woensdag 17 november 2004 @ 08:58:41 #2
19840 Libris
Live from Singapore
pi_23370724
Vreemde OP....

Ik ga vandaag ook eens kijken of ze hem hier hebben
pi_23370757
quote:
Op woensdag 17 november 2004 08:58 schreef Libris het volgende:
Vreemde OP....

Ik ga vandaag ook eens kijken of ze hem hier hebben
idd vreemde OP

hopen dat de modjes me even op weg helpen.. naja mijn laatste reactie nog even want anders leest toch niemand 'm:

Was wel leuk om te zien jullie op tmf (gamedemon & quasar), maar dit was echt niet de subtop hoor.. zaten een aantal noobs bij en ik heb zoiezo het idee, hoe goed je ook bent, in slayer met 16 personen kun je echt niet goed je skills laten zien, komt iets teveel geluk bij kijken (bijvoorbeeld als twee personen in een gevecht verwikkeld zijn en elkaars schild kapot hebben en jij er als lachende derde bij komt en ze allebei neermaait) Wat je natuurlijk wel kunt zien is hoe goed iemand kan schieten en of hij goed kan bewegen/wegdraaien/ontwijken enzovoorts..maar dan staat er vervolgens weer een sniper ergens die je neer kan poffen omdat je net twee ventjes aan het ontwijken bent...
Doorknabbelen!
  woensdag 17 november 2004 @ 09:06:40 #4
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_23370836
@ Titel
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_23370881
Ik zat net TMF te kijken toen Gdemon eerste werd gister
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_23370906
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:06 schreef HomerJ het volgende:
@ Titel
nie goed? Beetje de zelfde stijl als HALO is AS HOT AS HELL maar dan beter
oftewel hij is zo heet dat hij de pan uit de roulatie neemt en er uitspringt boven de rest ofzo.
Doorknabbelen!
  woensdag 17 november 2004 @ 09:22:28 #7
17542 Mescalino
dit is een ondertitel....
pi_23371049
Wat een ophef over de zoveelste 3D shoot-m-up.

Wat onderscheid Halo nou van titels zoals: Unreal 2004, Half-Lif 2, Far Cry, Mohaa, Call of Duty etc.

Ok het ziet er allemaal best gelikt uit maar dat doet Far Cry bijvoorbeeld ook.
96 M; MESCALINE; 3,4,5-TRIMETHOXYPHENETHYLAMINE
pi_23371085
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:22 schreef Mescalino het volgende:
Wat een ophef over de zoveelste 3D shoot-m-up.

Wat onderscheid Halo nou van titels zoals: Unreal 2004, Half-Lif 2, Far Cry, Mohaa, Call of Duty etc.

Ok het ziet er allemaal best gelikt uit maar dat doet Far Cry bijvoorbeeld ook.
Wie bekeert deze zondaar?

1 de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)
2 volgens veel experts de beste graphics ooit gezien op de xbox
3 de fenominale soundtrack
4 de intense gameplay van de sp
5 wie gaat er verder?
Doorknabbelen!
pi_23371107
Ik hoop dat de online versies van PC-games in de toekomst gelinkt worden aan het xbox-live netwerk! Dan zullen we eens zien wat die xbox waard is!
  woensdag 17 november 2004 @ 09:29:27 #10
17542 Mescalino
dit is een ondertitel....
pi_23371159
Hmmm, als het spel ooit op de pc uitkomt zal ik m zeker proberen.
96 M; MESCALINE; 3,4,5-TRIMETHOXYPHENETHYLAMINE
pi_23371218
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:25 schreef Muaddib10191 het volgende:

[..]

5 wie gaat er verder?
Nog steeds veel te veel ophef over een game. Ik vind er geen reet aan namelijk :x.
pi_23371260
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:26 schreef Roellio het volgende:
Ik hoop dat de online versies van PC-games in de toekomst gelinkt worden aan het xbox-live netwerk! Dan zullen we eens zien wat die xbox waard is!
Och daar krijgen we weer de zoveelste xbox vs pc discussie.. komt me de strot uit!
Mijn redenen dat ik XBOX Gamen veel vetter vind dan pc gamen:
1. Groot beeld (groter dan 19") -
2. Geen problemen (patches, installatie, routergeouwehoer, spyware gamespy en al het andere) -
3. 5.1 dolby digital geluid -
4. lekker hangen op je bank ipv achter je bureautje zitten -
5. game erin en spelen maar -
6. grote live community met ontzettend veel opties zoals friends (scoreboards zie bijvoorbeeld Halo 2 stats online enz) -
7. praktisch geen lag -
8. prijsverschil (tv en geluidsinstallatie heb ik toch al en over gekopieerde games wil ik het al helemaal niet hebben en de modjes ook niet)
9. enz.

en dat grafisch het iets achter loopt met de pc interesseert me niks, het ziet er prachtig uit en dat de controller iets minder precies is, is een zwak argument.. iedereen heeft dat op xbox live en oefening baart kunst!!
iemand nog meer?

[ Bericht 1% gewijzigd door Muaddib10191 op 17-11-2004 10:08:30 ]
Doorknabbelen!
  woensdag 17 november 2004 @ 09:36:22 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23371266
GDemon is niet leuk om tegen te gamen.. die gozer komt overal vandaan
The truth was in here.
  woensdag 17 november 2004 @ 09:38:00 #14
19132 Pete
One Day All Of Us Will Know
pi_23371300
Halo 1 is briljant, beter dan 2! Misschien hadden ze chill out en hang 'm high moeten houden in Halo 2. Wel goed dat ze battle creek erin gehouden hebben..
"I Still Have A Dream That One Day The Lion And The Lamb Will Lie Down Together, And Every Man Will Sit Under His Own Vine And Fig Tree And None Shall Be Afraid"
pi_23371305
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:33 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Nog steeds veel te veel ophef over een game. Ik vind er geen reet aan namelijk :x.
dan ben je één van de weinigen..
Doorknabbelen!
pi_23371315
tvp
  woensdag 17 november 2004 @ 09:38:57 #17
24730 burger
Jan met de pet
pi_23371316
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:25 schreef Muaddib10191 het volgende:

[..]

5 wie gaat er verder?
????? de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)?????

Jezus hoe kom je hierop ??!!

Het enigste wat je kunt kiezen is of je alleen of in een team wilt spelen.
Vervolgens wordt je na gemiddeld 2 minuten wachten in een willekeurige map gedouwd met willekeurig speltype..

Je kunt niet eens als bij HALO 1 kiezen in welke map je wilt gaan spelen.

Matchmaking in HALO 2 is echt zwaar kut !!!!
Alles komt goed. ...............toch?
pi_23371399
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:38 schreef burger het volgende:

[..]

????? de best live ondersteuning die er ooit geweest is (gameplay, matchmaking enz)?????

Vervolgens wordt je na gemiddeld 2 minuten wachten in een willekeurige map gedouwd met willekeurig speltype..

Matchmaking is expres zo gedaan om eerlijke rankings te krijgen, bevalt het je niet kan je nog steeds games aanmaken met vrienden, deze tellen alleen niet mee voor de rankings.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 17 november 2004 @ 09:47:51 #19
19132 Pete
One Day All Of Us Will Know
pi_23371473
"I Still Have A Dream That One Day The Lion And The Lamb Will Lie Down Together, And Every Man Will Sit Under His Own Vine And Fig Tree And None Shall Be Afraid"
pi_23371475
quote:

[..]

Ik blijf bezig hier.. halo 1 had geen live ondersteuning en via xbconnect was het zwaar kut spelen met lag.. --> lees verder

met deze manier van matchmaking (met levels per gametype) en met de verschillende gametypes per type matchmaking wordt je een echt allround halo 2 speler.. Dit vind ik veel interessanter dan mezelf helemaal toespitsen op bijvoorbeeld capture the flag.

En wat jij wil, dat kan gewoon!! Maak maar een party en speel een custom game!! Precies hetzelfde als bij halo 1 of welke game dan ook, alleen wil je in levels omhoog gaan moet je matchmaking doen.

Overigens zorgt xbox live ervoor dat je altijd de best mogelijke verbinding hebt omdat er van te voren wordt gekeken wie host wordt en als de host de game verlaat kun je gewoon verder spelen, wordt iemand anders host! Dit hebben we voor zover ik weet ook nog niet gezien en dan hebben we natuurlijk ook nog de uitgebreide statistieken pagina op bungie.net

Kortom ik snap je reactie niet.
Doorknabbelen!
  woensdag 17 november 2004 @ 09:50:11 #21
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23371511
En sowieso, als je voor die ranking gaat ben je ook wel een beetje kansloos - uiteindelijk gaat het erom dikke lol te hebben met gasten die je een beetje kent. En dan noem ik de opties die je hebt meer dan volwaardig. Eigenlijk gewoon heel erg goed. Misschien wel subliem
pi_23371533
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:50 schreef Rodie83 het volgende:
En sowieso, als je voor die ranking gaat ben je ook wel een beetje kansloos - uiteindelijk gaat het erom dikke lol te hebben met gasten die je een beetje kent. En dan noem ik de opties die je hebt meer dan volwaardig. Eigenlijk gewoon heel erg goed. Misschien wel subliem

Ik heb pas 3 matchmaking games gespeeld, geen behoefte aan eigenlijk. Spelen met een groep fok!kers is veel leuker
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_23371580
quote:

[..]

Ik vind de matchmaking wel leuk in HALO 2 aangezien ik alleen maar slayer wil spelen

Weet iemand toevallig hoe ik in een evt. een teamslayer terecht kan komen via matchmaking?
  woensdag 17 november 2004 @ 09:54:36 #24
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_23371581
Vooral bij CTF en Assault, toch wel mijn favo's, is teamwork o zo cool. Dat je gewoon afspreekt dat die drie met de warthog gaan, dat de ander met een sniperrifle support geeft en dat de laatste met een ghost cover geeft. Dat is gewoon ZO vet. En ik vind het een van de eerste spellen waarbij je merkt dat teamwork ook gewoon echt werkt, dat als je goed samenwerkt je vaker wint
pi_23371716
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:54 schreef Rodie83 het volgende:
Vooral bij CTF en Assault, toch wel mijn favo's, is teamwork o zo cool. Dat je gewoon afspreekt dat die drie met de warthog gaan, dat de ander met een sniperrifle support geeft en dat de laatste met een ghost cover geeft. Dat is gewoon ZO vet. En ik vind het een van de eerste spellen waarbij je merkt dat teamwork ook gewoon echt werkt, dat als je goed samenwerkt je vaker wint
misschien zin om vanavond een paar potjes team skirmish te gaan doen met nog 1 of 2 goeie spelers? Ik ben vanaf 19:00 op live..

zit nou op mijn stage een beetje mijn tijd te verdoen met naar mijn stats te kijken, hier op fok te spammen en reviews te lezen.. trouwens op gamefaqs een paar leuke guides.. bijvoorbeeld weapon guide, hoeveel schoten je nodig hebt om iemand te killen enz. wat ik wel handig vond bijvoorbeeld: battle rifle head shot 12 kogels, body 15 kogels (dus 4 resp. 5 keer schieten omdat ie 3 kogels tegelijk knalt)
Doorknabbelen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')