babette21> dankjewelquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan je alleen maar doorverwijzen naar www.onm-archief.tk [zonder spam-bedoelingen]
geen filmpjes, wel plaatjes en verhalen... ow en een verse lading groepsfoto's...
hebbie netscape of internet explorer?!quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:47 schreef Airelle het volgende:
Huh bij mij werkt de optiebalk niet
Explorerquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
hebbie netscape of internet explorer?!
doeiiiquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:50 schreef babette21 het volgende:
tja dan zou ie 't moeten doen....
anyway, ik heb weekend, ga er vandoor..... mzzls, goed weekend......
Ik heb het opgenomen en ik zal kijken of ik het dit weekend in een of andere vorm op het net kan zetten.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:19 schreef babette21 het volgende:
* Babetje heeft Boulevard gemist en zapte pas tijdens de laatste seconde van Do in VaraLaat naar Ned.3
Missie Warmoesstraat ...KMP.... ik ben echt ergquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb het opgenomen en ik zal kijken of ik het dit weekend in een of andere vorm op het net kan zetten.
@ Wup: Heb je vanmiddag nog gedacht aan Missie Warmoesstraat?
Nikkiequote:Op vrijdag 19 november 2004 17:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Gürkan houdt wel van een spelletje. Buiten ONM is hij dan ook vaak te vinden aan een potje kaarten,
een spelletje darts of een afwasje Nikkie!
Ik vond vooral Hidde Maas goed acteren... hoe hij steeds met z'n handboeien heen en weer schudde. Hij speelde een soort van Hannibal Lecter-achig personage.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:00 schreef Wup het volgende:
Missie Warmoesstraat ...KMP.... ik ben echt erg
was het leuk?
zegt dan meer over de denkwereld van Gürkan Kücüksentürk:)quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:09 schreef pberends het volgende:
Nikkie
Vooral dat hihihi is eng voor het beeld dat ik van haar denkwereld heb.
Dat heeft zij niet geschreven.quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Nikkie
Vooral dat hihihi is eng voor het beeld dat ik van haar denkwereld heb.
dank u dank u dank u ... wederom;)quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vond vooral Hidde Maas goed acteren... hoe hij steeds met z'n handboeien heen en weer schudde. Hij speelde een soort van Hannibal Lecter-achig personage.
Ik heb hem opgenomen, maar je kunt de complete aflevering ook online bekijken.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:13 schreef haagse_elfje het volgende:
Nikkie heeft ook vroeger in een filmpje gespeeld die speciaal voor supermarkten werd gemaakt. Daarin speelde ze zo een jonge doos die dan nee moest zeggen tegen jonge jongetjes voor drank verkoop. In dat filmpje zie je haar dan eerst die avond daarvoor haar tong in die strot van die gast steken en dan de volgende dag als cassiere spelende gewoon nee zeggen. Het was altijd heel hillarisch om te zien, ik ga wel kijken of ik hem nog ergens kan vandaan toveren.
Nou? Waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:13 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga wel kijken of ik hem nog ergens kan vandaan toveren.
Dat nooitquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als het goed is komt Aafke's vliegtuig vandaag aan. Zelfs het Radio 1 Journaal besteedt aandacht aan ONM. Ze halen GTST nogeens in.
Niels zei toch van niet?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Straks krijgt Iris haar slechte beoordeling te horen. Marnix en Niels verwijten haar de ontstane situatie met Claire op de SEH.
Jawel, want bij GTST zit me wat grut bijeen, zeg.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:12 schreef Airelle het volgende:
Dat nooit.
Hij is er met zijn hoofd niet helemaal bij.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:13 schreef Airelle het volgende:
Niels zei toch van niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |