Oh lekker is dat. Zo weet je wel wie je echte vrienden zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik kan wel van mijn spaarrekening halen maar da doe ik gewoon niet graag.
@SAJ: tis idd irritant... vooral omdat ik nog geld krijg van anderen die het maar nie terug willen geven en da ik daar constant achteraan zit...
mjwa... ze kunnen de schijt krijgen momenteel...quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh lekker is dat. Zo weet je wel wie je echte vrienden zijn.
Dat kan ik me voorstellen ja. Vooal omdat je eigenlijk niet blut bent.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa... ze kunnen de schijt krijgen momenteel...
sorry ben ff flink chago.
ik krijg iig draaitafels voor mijn verjaardag!
Mja, heeft iedereen wel eens. Maar 't is inderdaad zwaar frustrerend zoietsquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa... ze kunnen de schijt krijgen momenteel...
sorry ben ff flink chago.
ik krijg iig draaitafels voor mijn verjaardag!
Is het relevant om te vertellen dat mijn lunch mij niks gekost heeft?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het relevant om te vertellen dat mijn lunch vandaag 4,20 kostte?
Maar jij werkt dan ook in de beste computergroothandel in de wereld.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is het relevant om te vertellen dat mijn lunch mij niks gekost heeft?
Ben blij dat je dát er toch even bij zegt...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat beste was natuurlijk sarcastisch bedoelt.
Dat jij ooit bij de post bent weggegaan....quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben blij dat je dát er toch even bij zegt...
(Klote bedrijf)
Kom hierheen, dan trakteer ik je op wat te eten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:06 schreef Jerruh het volgende:
och voedsel is al duur genoeg de laatste tijd.
Ze konden me geen fulltime contract aanbieden.. anders had ik daar zeker nog wel even gebleven. Heb het daar nooit zo slecht naar m'n zin gehad als nu bij Alternatequote:Op dinsdag 16 november 2004 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat jij ooit bij de post bent weggegaan....
morgen kan ik nog rondkomen, maar donderdag..quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kom hierheen, dan trakteer ik je op wat te eten.
Ik denk dat je zelfs met een dubbele baan beter in je vel had gezeten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze konden me geen fulltime contract aanbieden.. anders had ik daar zeker nog wel even gebleven. Heb het daar nooit zo slecht naar m'n zin gehad als nu bij Alternate
ik ga eens kijken....quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Eeehm Bart was je niet blij met mijn geld wat ik je zojuist heb overgemaakt
Je bent welkom.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
morgen kan ik nog rondkomen, maar donderdag...
wauw er zit rente bijquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:12 schreef Markie-Mark het volgende:
Eeehm Bart was je niet blij met mijn geld wat ik je zojuist heb overgemaakt
dankje (en i know..quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent welkom.
Nee man het klopt zo!quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
wauw er zit rente bij
moet ik wat terugstorten?
wacht ik kom wel ff snel online
Heeyaquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dankje (en i know..)
ook hallo mark.
bier bier bier bier bierquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:18 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nee man het klopt zo!
Oeh het is downloadtijd:
NIeuwe Kylie, Lemar, Jamie Cullum en Blue........
Later bartquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
bier bier bier bier bier
download ze nog
de rest ook een fijne avond!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:38 schreef Andyvie het volgende:
Nog maar een aflevering Alias en dan zijn er geen nieuwe afleveringen meer
Nou ja, voorlopig niet dan
Psssst nieuwe serie tip: Desperate Housewives.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:38 schreef Andyvie het volgende:
Nog maar een aflevering Alias en dan zijn er geen nieuwe afleveringen meer
Nou ja, voorlopig niet dan
Euhm... Waarom ga je niet bij Paradigit werken ofzo?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben blij dat je dát er toch even bij zegt...
(Klote bedrijf)
Nog meer nieuwe seriesquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Psssst nieuwe serie tip: Desperate Housewives..
Moeilijk te omschrijven. het is een soap maar ook weer niet (komt één keer per week). Het is een drama maar ook een comedy. Met ook nog wat mystery erin. Het is een succes in de VS en ik vind het een erg leuke serie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:17 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nog meer nieuwe seriesWat is dit voor serie?
quote:A primetime soap with a truly contemporary take on "happily every after," this new hour- long drama takes a darkly comedic look at suburbia, where the secret lives of housewives aren't always what they seem.
Looking down on her friends and family isn't a way of life for Mary Alice Young (Brenda Strong) … it's a way of death. One day, in her perfect house, in the loveliest of suburbs, Mary Alice ended it all. Now she's taking us into the lives of her family, friends and neighbors, commenting from her elevated P.O.V.
Her small circle of girlfriends are wondering why one of their own would do something so rash… and so messy. There's Susan Mayer (Teri Hatcher), the divorcee and single mom who will go to extraordinary lengths for love; Lynette Scavo (Felicity Huffman), the ex-career woman who traded the boardroom for boredom, mixed with moments of sheer panic as the mother of four unmanageable kids; Bree Van De Kamp (Marcia Cross), the Martha Stewart on steroids, whose family is about to mutiny; and Gabrielle Solis, the ex-model with everything she's every wanted – a rich husband, a big house – so what is she doing with John, the 17-year-old gardener (Jesse Metcalfe)? And there are her neighbors, including serial divorcee Edie Britt (Nicollette Sheridan), whose romantic conquests have everyone buzzing.
Then there are the men: Hunky new neighbor Mike Delfino (James Denton), a supposedly widowed plumber who has Susan and Edie vying for his attention; Rex Van De Kamp (Steven Culp), who's just told Bree he wants a divorce; Gabrielle's better half, Carlos (Ricardo Antonio Chavira), who figures he bought his wife a $15,000 diamond necklace, so she should do whatever he tells her; as for Mary Alice's newly-widowed husband, Paul (Mark Moses), there must be a reason why he's acting so suspiciously – and why he's digging up the pool in the middle of the night!
From her unique vantage point, Mary Alice sees more now than she ever did alive, and she's planning to share all the delicious secrets that hide behind every neighbor's closed door in this seemingly perfect American suburb.
Ik wil hierna niks meer met computers te maken hebben...quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:14 schreef G_E het volgende:
[..]
Euhm... Waarom ga je niet bij Paradigit werken ofzo?.
eej wizquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:18 schreef wizarddragon het volgende:
Damn, wat een zit was The Seven Samurai van Akira Kurosawa, maar wel een indrukwekkende film. De film staat ook niets voor niets op nummer 5 van de IMDB top 250.
Nog een goedenavond mensen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding] mijn poppetje is het mooist
Tinekequote:Op dinsdag 16 november 2004 22:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding] mijn poppetje is het mooist
Whehe, ja daar straalt ze de hele World Of Warcraft mee overhoopquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bio Stabiel?
Ik doe nu Need for Speed Underground 2quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, ja daar straalt ze de hele World Of Warcraft mee overhoop
Pup speelt dat ook. Ik ben meer een World of Darkness aanhanger
[afbeelding]
ja ik ga de echt versie maar niet kopen denkik (moet je ook maandelijks voor betalen..:{ ) anders ga ik daar veel te veel tijd aan verspillen.. maar het is wel supermooi.. en groot, als je een uur in 1 richting loopt ben je misschien net op 1 kwart van de mapquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat soort spellen kosten me veeeel te veel tijd ...
OMGquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Whooeiiii
we krijgen volgende week een Xbox
Incl Fable
HOOR JE DAT PARELEUR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jamaar tis Gratiez...quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
OMG
Wat triest Ang3l
Ik heb zoooooo lang met Mike moeten bekvechten om die XBOX af te fikken...quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar tis Gratiez...
ooohw, was dat gratisquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:![]()
De kale engerd die wel shooters weggaf
![]()
Ja die waren toch gratis ???quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ooohw, was dat gratis![]()
![]()
![]()
@blubberzwijn: heeft ie je ma nog gestalkt????
ik weet het niet, ik kreeg hem gewoon in mn handen geduwd....quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja die waren toch gratis ???
En hoe was jouw stoute avond Bartje?
Stout valt buiten jouw hokje he Bartquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik kreeg hem gewoon in mn handen geduwd....
euhm ja mijn avond... euhm erg leuk, gezellig... stout... neeh dat niet
ik heb niks met stout
Nee heb hem ook niet gevonden nogquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:29 schreef Cybart het volgende:
waarom kan ik nergens die nieuwe van anouk in goede kwaliteit vinden
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:35 schreef Jerruh het volgende:
n'avond!.
i feel down.
inderdaad. stout is bij mijn hok de straat uit, een trein pakken, daar 3 uur inzitten, uitstappen, en dan net de hoek om...quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Stout valt buiten jouw hokje he Bart
Maar gezellig en leuk is beter dan stout
da's niet leuk....quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:35 schreef Jerruh het volgende:
n'avond!.
i feel down.
snel naar bed, met een kruik enzoquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:37 schreef Waxxer het volgende:
*kuch*
Jamaar de PS2 blijft meer roulerenquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zoooooo lang met Mike moeten bekvechten om die XBOX af te fikken...
nounounouquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:39 schreef Jerruh het volgende:
k heb meer het idee da ik vrijdags weer wa heb gemist enzo.
en ik mis de laatste tijd volgens mij wel meer.
Tijd om de ik mis dingen cirkel te doorbreken zou ik zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:39 schreef Jerruh het volgende:
vooral niet doen jer...quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:39 schreef Jerruh het volgende:
*mee eens is*quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga slapen dames
en nog 2 opmerkingen:
- de gamecube heerscht
- de kaarsjes zijn echt
van dat eerste weet ik niks...quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga slapen dames
en nog 2 opmerkingen:
- de gamecube heerscht
- de kaarsjes zijn echt
We waren nu al zo lang gebleven...net zo lang als Danny Rook....en Squote:Op dinsdag 16 november 2004 23:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
van dat eerste weet ik niks...
van dat tweede ben ik nog steeds aan het twijfelen....
we hadden ook net zo lang moeten blijven hangen tot ze uit gingen / werden gemaakt....
maar ja, dat is alstig als je verzocht wordt op te rotten...
trusten!
en gigiquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:45 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
We waren nu al zo lang gebleven...net zo lang als Danny Rook....en S
En die kaarsen waren wel echt hoor..leek het
He veel plezier en slaap lekker straksquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
en gigi
ik ga nog even een aflevering van Coupling kijken op Canvas
ja tech, seizoen 4 wordt inmiddels uitgezonden.... nu wachten op de dvd
Bis Morgen
trusten!
en zo bedoelde ik het dus niet, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:50 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
He veel plezier en slaap lekker straks
ik duik er ook zon maar in
@ Jerre...ik had je daarvoor al weken geleden gevraagd of je ook zou gaan. Was net na die orangerie avond van de maand daarvoor...en toen zei je dat je nog wel zou kijken
Dat bemerkte ik ook toen ik je stukje nog eens teruglas....sorryquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en zo bedoelde ik het dus niet, maar dat terzijde.
ik ga zo ook maar es slapen!
Slaap lekker Markquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:58 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat bemerkte ik ook toen ik je stukje nog eens teruglas....sorry
Nu ga ik echt slapen
Trusten Jerre en de rest
Eey, mijn Aeyden Dunst is toevallig een enorm sexy creoolse mannelijke Toreador ja!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:03 schreef wizarddragon het volgende:
Hehe wel opvallend dat homo's gauw geneigd zijn om een vrouwelijk karakter aan te maken in een (MMO)RPG-spel.![]()
Ja .. en dat was het??quote:Op woensdag 17 november 2004 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, mijn Aeyden Dunst is toevallig een enorm sexy creoolse mannelijke Toreador ja!
en van watis dit de almachtige conclusie ?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
*zucht* Mannen.
Je ken beter kippen houwen..
Ok ok, hij was biquote:Op woensdag 17 november 2004 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja .. en dat was het??![]()
Een smsje van JA.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en van watis dit de almachtige conclusie ?
RH zat op een feestje en belde me! hij zei keihard hee lieverd door de telefoon en zijn vrienden vonden het een beetje bleu, totdat hij zei: schijt toch op, ik heb godver een lief jong aan de telefoonm en jullie zitten hier vrijgezellig te wezen met alcohol, dus moel houwequote:Op woensdag 17 november 2004 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een smsje van JA..
Nee niks ernstigs. Behalve dan dat het er naar uit ziet dat het nu redelijk over is tussen ons. Alleen nog niet officieel zeg maar.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
RH zat op een feestje en belde me! hij zei keihard hee lieverd door de telefoon en zijn vrienden vonden het een beetje bleu, totdat hij zei: schijt toch op, ik heb godver een lief jong aan de telefoonm en jullie zitten hier vrijgezellig te wezen met alcohol, dus moel houwe
maarme, niks ernstigs hopelijk?
Trusten.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:26 schreef Ang3l het volgende:Sleepy time
oef... heel veel sterkte gewenst eej! virtuele knuffel van mij en hopelijk komt het toch goed...quote:Op woensdag 17 november 2004 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee niks ernstigs. Behalve dan dat het er naar uit ziet dat het nu redelijk over is tussen ons. Alleen nog niet officieel zeg maar..
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee niks ernstigs. Behalve dan dat het er naar uit ziet dat het nu redelijk over is tussen ons. Alleen nog niet officieel zeg maar..
Hij heeft het niet uitgemaakt per sms als je dat bedoelt. Nog niet tenminste.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
......per sms......?
Dank je. Al denk ik niet echt dat het nog goed komt. Het moet van 2 kanten komen. En op dit moment komt het voornamelijk van mijn kant.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oef... heel veel sterkte gewenst eej! virtuele knuffel van mij en hopelijk komt het toch goed...
Ik heb je allang teruggemailed, poppie!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:32 schreef Jerruh het volgende:
je hebt mail inseau!
quote:Op woensdag 17 november 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
*knuffel*quote:Op woensdag 17 november 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij heeft het niet uitgemaakt per sms als je dat bedoelt. Nog niet tenminste..
[..]
Dank je. Al denk ik niet echt dat het nog goed komt. Het moet van 2 kanten komen. En op dit moment komt het voornamelijk van mijn kant..
Die reactie van RH aan de telefoon is precies zoals JA ook zou reageren. *zucht*.
ik zag hetquote:Op woensdag 17 november 2004 00:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb je allang teruggemailed, poppie!!
Vanzelfsprekend mop. Kop op.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]. Liev.
.
Het was gewoon op, al een poosje. Snapte geen drol meer van de dingen die gebeurden en vanaaf was de druppel.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zag het![]()
.
how come zo rigoureus beeb?
Ik wil wel. Maar zijn gevoelens voor mij zijn blijkbaar niet meer zo sterk als eerst.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
*knuffel*
hopelijk kan je vanaf nu er nog het meest positieve eruit halen wat er nog in zit...
*diep zucht*quote:Op woensdag 17 november 2004 00:37 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend mop. Kop op..
.
Eerst lekker depri doen, dat mag. En daarna idd hoofd omhoog en doorhhhhhghhhhhhhaaaaaaan!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*diep zucht*
Tuurlijk. *hoofd omhoog duw*.
.
ofzo..
Anders wil ik wel even over je heen komen (whehehehe) .quote:Op woensdag 17 november 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ach, ik kom er wel overheen.. Ooit.
had ik ook een beetje toen ik stopte...quote:Op woensdag 17 november 2004 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was gewoon op, al een poosje. Snapte geen drol meer van de dingen die gebeurden en vanaaf was de druppel.
Heeft die foto zo'n indruk gemaakt dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anders wil ik wel even over je heen komen (whehehehe) ..
Ik zie nu pas dat je zwart bent!!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anders wil ik wel even over je heen komen (whehehehe) ..
Dank je.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had ik ook een beetje toen ik stopte...
maar je was zo neukende goed!.
njwa, je blijft iig op fok! en da is cool
Yup!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heeft die foto zo'n indruk gemaakt dan?.
Trek je wel die laarzen aan?.
misschien ff aftand er van nemen en hem laten denken. zal wel kut zijn maar dan akn hij kijken of hij je mist en of hij gevoelens heeft... misschien is het een opwelling omdat ie zelf beetje slecht in zijn vel zit?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar zijn gevoelens voor mij zijn blijkbaar niet meer zo sterk als eerst..
Oeh!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
Yup!!
En ik draag alles wat je wil..
Platte bever. Yep. Goeie sfeerimpressie van Huize Bever op dit moment.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
misschien ff aftand er van nemen en hem laten denken. zal wel kut zijn maar dan akn hij kijken of hij je mist en of hij gevoelens heeft... misschien is het een opwelling omdat ie zelf beetje slecht in zijn vel zit?
njwa, ik hoop iig da je niet door een dal gaat de komende tijd, een blije bever is leuker o te zien dan een bedroefde...
[afbeelding]
...of een platte
Ow ja. Die krijgen we ook nog. Oh joy.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh jee, gaan er weer relaties kapot? Erg matig in de winter, net met die feestdagen voor de deur.
volgens mij is inseau je weder aan het reanimerenquote:Op woensdag 17 november 2004 00:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Platte bever. Yep. Goeie sfeerimpressie van Huize Bever op dit moment..
Sowwie.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er hangt helemaal een depri-sfeertje in het topic.
Welke problemen?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij is inseau je weder aan het reanimeren.
@SAJ: ga jij nou ook nie beginnen met relaasieproblemen.
Inseau met laarzen. Je zou er toch bijna hetero van worden.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij is inseau je weder aan het reanimeren.
@SAJ: ga jij nou ook nie beginnen met relaasieproblemen.
My thoughts exactly.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Goffedomme man heej kut goffedomme!!!!!
korte samenvatting van pagina drie
npquote:Op woensdag 17 november 2004 00:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sowwie..
en mensen snappe nog steeds nie waarom ik bi benquote:Op woensdag 17 november 2004 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Inseau met laarzen. Je zou er toch bijna hetero van worden..
Ik begin hem zoooo te snappen.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en mensen snappe nog steeds nie waarom ik bi ben.
Man, ik ben nog niet eens aan pagina 3 toe.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:51 schreef Waxxer het volgende:
Goffedomme man heej kut goffedomme!!!!!
korte samenvatting van pagina drie
wanna join?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begin hem zoooo te snappen..
Jerruh! Sinds wanneer ben jij bi?!?quote:Op woensdag 17 november 2004 00:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en mensen snappe nog steeds nie waarom ik bi ben.
Heb jij soms ook een bepaalde foto in je bezit?!quote:Op woensdag 17 november 2004 00:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wanna join?
Die is waarschijnlijk ergens waar yvonne ook is.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:01 schreef Waxxer het volgende:
Hey hoe is het met analmedia69 trouwens?
Who cares?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:01 schreef Waxxer het volgende:
Hey hoe is het met analmedia69 trouwens?
nou ik lees hier alles zo en moest inene aan hem denkenquote:Op woensdag 17 november 2004 01:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Who cares?
Ow.. ik ga wat zuipenquote:Op woensdag 17 november 2004 01:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
ow wat doe ik hier? ik was eigenlijk op weg naar bed?
Ow, dat is een goed idee.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. ik ga wat zuipen
Goed plan.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. ik ga wat zuipen
ik ben er gewoon hoor.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:23 schreef Jerruh het volgende:
san, msn, nu! ik heb opgehangen.
Goedemorgen allemaal!quote:Op woensdag 17 november 2004 07:22 schreef Vlarp het volgende:
'morge
En die kaarsjes zijn nep!
Denk je nou echt dat er een stuk of 150 (brandende, druipende) kaarsen boven een mensenmassa mag hangen?
Mogguh Beavje!quote:Op woensdag 17 november 2004 11:14 schreef beaverhausen het volgende:
Weer een nieuwe dag. Jeuhj.
Nou goeiemorgen dan maar enzo.
Inseau!quote:Op woensdag 17 november 2004 11:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mogguh Beavje!!
!
En de rest!.
Wat is er mis met Nijmegen?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh kinders.. vanavond naar nijmegenlaptop naar me broer brenge en zn pc proberen te maken.. is mijn oude pc die van ellende uit elkaar valt en met touwtjes aan elkaar hangt..
Was dat hard nodig dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:54 schreef Andyvie het volgende:
* Stuart.Alan.Jones heeft net een nieuwe pc gekocht
Nou, mijn oude was aan het aftakelen, kreeg problemen met opstarten en zo, dus wilde al een nieuwe en nu had de Aldi pc's in de aanbieding, dus heb ik er eentje gekocht. Ben er heel erg blij meequote:Op woensdag 17 november 2004 12:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was dat hard nodig dan?
Kun je voortaan lekker snel chatten.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou, mijn oude was aan het aftakelen, kreeg problemen met opstarten en zo, dus wilde al een nieuwe en nu had de Aldi pc's in de aanbieding, dus heb ik er eentje gekocht. Ben er heel erg blij meeIk heb nu een echt snelheidsmonster
En goed films kijkenquote:Op woensdag 17 november 2004 12:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kun je voortaan lekker snel chatten.
joe aar djust en adiektet purson! joe hef toe wurk vor jor maneej instet of pleejing keems on jor kompjoeter!quote:Op woensdag 17 november 2004 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Mie fajn toe.
Aj want toe goow hoom kos ai hef uh niew geem on maj peejceej ent aj want toe pleej!
JAJA IK HOOR JE OPWINDING HEUS WEL ANG3L... in de buurt gingen de ramen zelfs dicht!quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:11 schreef Ang3l het volgende:
Whooeiiii
we krijgen volgende week een Xbox
Incl Fable
HOOR JE DAT PARLEUR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mja... je bent nu natuurlijk wel ergens anders met je hoofd! Misschien dat je het maar gewoon moet vertellen op je werk wat er staat te gebeuren... ze begrijpen het vast wel... anders bel ik ze wel even...quote:Op woensdag 17 november 2004 13:02 schreef Ang3l het volgende:
ow.. fuck... bespreking
Geef er maar weer een draai aan Ang3l... we weten allemaal wel beter. En ik zou me ook schamen... want je krijgt wel iets veel waardevollers terug dan de zooi die je aan 'pup' cadeau hebt gedaan.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik schaam me gewoon dat pup de xbox aan mij geeft omdat ik de PS2 aan hem heb gegeven.
Nou heeft HIJ de leukste en zit ik met de bagger die HIJ wil omdat er FABLE op zit
Ergens ben je gewoon een vrouw, nietwaar Ang3l?quote:Op woensdag 17 november 2004 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Lelijk zwart ding i.p.v. special limited edition Aqua
omg wat was te titel dan ga ik em kopen!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:29 schreef Jerruh het volgende:
blub! je hebt buffy gemist!
het ging over de oerslayer en de man met de plakjes kaas!!!!.
whehehequote:Op woensdag 17 november 2004 16:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ergens ben je gewoon een vrouw, nietwaar Ang3l?
"Hemeltje... wat een leuke boom! We kopen dit huis!"
weet ik hetquote:Op woensdag 17 november 2004 16:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
omg wat was te titel dan ga ik em kopen!
Sushi?quote:Op woensdag 17 november 2004 18:48 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga eten
Sweety... om het met de woorden van de leukste vampierenclan te zeggen: "There is no Art in Ugliness" (Toreador Quote)quote:Op woensdag 17 november 2004 16:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ergens ben je gewoon een vrouw, nietwaar Ang3l?
"Hemeltje... wat een leuke boom! We kopen dit huis!"
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:25 schreef Vlarp het volgende:
*boer laat*
Eten was erg voedzaam
Kip dinges.. met cashewnoten enzoquote:Op woensdag 17 november 2004 19:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sushi?
Hmmmmmmm..... *daar inene ook zin in krijg*quote:Op woensdag 17 november 2004 19:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kip dinges.. met cashewnoten enzo
Stond al dampend klaar toen ik binnen kwamquote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmmmmmmm..... *daar inene ook zin in krijg*
Heb jij datgemaakt
?
G_E! Feli enzo!quote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef G_E het volgende:
Ik heb opeens promotie gekregen. [afbeelding].
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:35 schreef G_E het volgende:
Ik heb opeens promotie gekregen. [afbeelding].
Tot ehm... Nou ja. Ik ben geen junior meer nu.quote:Op woensdag 17 november 2004 19:44 schreef Waxxer het volgende:
Tot wat??
Kortom je wordt oud.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:00 schreef G_E het volgende:
Dank u beav, vlarp & wax..
[..]
Tot ehm... Nou ja. Ik ben geen junior meer nu..
Wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kortom je wordt oud.
Bladgroentequote:Op woensdag 17 november 2004 20:37 schreef Andyvie het volgende:
hoi
Allo! Ik ben 4 GB aan mp3's kwijtquote:Op woensdag 17 november 2004 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bladgroente.
Ik heb nog wel 45 GB aan mp3's voor jequote:Op woensdag 17 november 2004 20:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Allo! Ik ben 4 GB aan mp3's kwijtIk wilde ze even overzetten, heeft mijn oude pc besloten om maar niks meer te gaan doen
Maar is jouw smaak ook mijn smaakquote:Op woensdag 17 november 2004 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 45 GB aan mp3's voor je
Mail ze effe?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb nog wel 45 GB aan mp3's voor je
Goldfish shoals nibbbling at my toes!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
goudvis!
ok!quote:Op woensdag 17 november 2004 21:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mail ze effe?
Nou?quote:Op woensdag 17 november 2004 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
weet je?
Of ik op een foto en ik in het echt, echt zo'n wereld van verschil is.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou?
Bijna goed.....saj.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:50 schreef WAik het volgende:
saaijjjj
Anders had ik je wel herkend hè?quote:Op woensdag 17 november 2004 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of ik op een foto en ik in het echt, echt zo'n wereld van verschil is.
Jij bent de eerste om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Anders had ik je wel herkend hè?
De eerste die jou niet herkent?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij bent de eerste om eerlijk te zijn.
Dan heb je precies op het goede moment een nieuwe pc gekocht, lijkt me zo. Of voelde je dit al aankomen?quote:Op woensdag 17 november 2004 20:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Allo! Ik ben 4 GB aan mp3's kwijtIk wilde ze even overzetten, heeft mijn oude pc besloten om maar niks meer te gaan doen
ja.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De eerste die jou niet herkent?
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:17 schreef Waxxer het volgende:
Zo.
Die meneer die zo boos was om mijn artikel heeft twee zetels gehaald. Van de 21.
Dan had je maar betere foto's op gay.nl moeten zettenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
ja.
éérst die brief van mij maar eens versturenquote:Op woensdag 17 november 2004 23:19 schreef G_E het volgende:
[..]!
Leuk moment voor een interview, lijkt me, om zijn gevoelens te pijlen over de behaalde overwinning..
Vertel? wat had je dan verwacht, uitgaande van de foto's?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan had je maar betere foto's op gay.nl moeten zetten
Uhh.. ik had je anders verwachtquote:Op woensdag 17 november 2004 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vertel? wat had je dan verwacht, uitgaande van de foto's?
Hoe anders?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. ik had je anders verwacht
Nee, staat ie niet...quote:Op woensdag 17 november 2004 23:28 schreef Jerruh het volgende:
zit je weer op gay.nl saj?.
of zit een 3d reling van me apartementgebouw nu in me hoofd te stangen?
Nee Jer, wat zou ik daar moeten doen?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:28 schreef Jerruh het volgende:
zit je weer op gay.nl saj?.
of zit een 3d reling van me apartementgebouw nu in me hoofd te stangen?
mwoa..quote:Op woensdag 17 november 2004 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, staat ie niet...
Ik vind alleen dat ie niet op z'n foto's lijkt die op gay.nl stonden
Ik vind je er in het echt leuker uitzien...quote:Op woensdag 17 november 2004 23:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoe anders?
anderen voor minder aanzien, schijnt de trent aldaar nu te zijn!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee Jer, wat zou ik daar moeten doen?
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind je er in het echt leuker uitzien...
Dat was ook de reden om me daar af te melden.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
anderen voor minder aanzien, schijnt de trent aldaar nu te zijn!
You're welcomequote:Op woensdag 17 november 2004 23:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
dank je.
Nou, ik voelde het al aankomen, er gebeurden nde laatste tijd wel vaker aparte dingen, vooral bij het opstarten.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan heb je precies op het goede moment een nieuwe pc gekocht, lijkt me zo. Of voelde je dit al aankomen?
good choicequote:Op woensdag 17 november 2004 23:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat was ook de reden om me daar af te melden.
Het is natuurlijk niet leuk als je computer kapot gaat, maar dan is het nog wel prettig als ie dat van te voren alvast laat weten, zodat je maatregelen kunt nemen.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nou, ik voelde het al aankomen, er gebeurden nde laatste tijd wel vaker aparte dingen, vooral bij het opstarten.
dus, kom dan met iets zinnigs.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:51 schreef G_E het volgende:
Er gebeurt hier dus echt helemaal geen ene ruk vanavond..
Heb ik weer, ben ik een reguliere poster op het saaiste forum van Nederland..
neej, maar jij hebt een reden... is het formeel nog in stand?quote:Op woensdag 17 november 2004 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
Ja ik heb vanavond ook niet echt een zinvolle bijdrage aan dit leuke en boeiende forum..
Kom dan met iets zinnigs, kom dan met iets zinnigs....quote:Op woensdag 17 november 2004 23:54 schreef WAik het volgende:
[..]
dus, kom dan met iets zinnigs.
ok, ik eerst: ik heb weer internet
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Kom dan met iets zinnigs, kom dan met iets zinnigs..... Ik doe niets anders!
.
Formeel wel maar daar heb je het volgens mij ook mee gehad.quote:Op woensdag 17 november 2004 23:57 schreef WAik het volgende:
[..]
neej, maar jij hebt een reden... is het formeel nog in stand?
Je bedoelt als je een Schattige Hunk wil versieren in de kroeg?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:02 schreef Nuvole het volgende:
Iemand nog een goeie openingszin?
klote.... het ging na het ongeluk van JA met zijn auto enzo toch weer even goed enzo? naja, ik hoef het niet te weten in principe (internet etc), maar vervelend is het welquote:Op woensdag 17 november 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Formeel wel maar daar heb je het volgens mij ook mee gehad..
"Sesam, open u."quote:Op donderdag 18 november 2004 00:02 schreef Nuvole het volgende:
Iemand nog een goeie openingszin?
als ik nu weer een ranzigere versie ga noemen krijg ik Waxxer weer over me heen...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:02 schreef G_E het volgende:
[..]
Je bedoelt als je een Schattige Hunk wil versieren in de kroeg?.
Ja, na z'n ongeluk is het heel even weer beter gegaan maar dat was helaas ook vrij snel voorbij.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:03 schreef WAik het volgende:
[..]
klote.... het ging na het ongeluk van JA met zijn auto enzo toch weer even goed enzo? naja, ik hoef het niet te weten in principe (internet etc), maar vervelend is het wel![]()
En hier kan ik weer iets ranzigs op zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:04 schreef WAik het volgende:
[..]
als ik nu weer een ranzigere versie ga noemen krijg ik Waxxer weer over me heen...![]()
Zo mag je 'm opvatten, maar eigenlijk was deze post bedoeld als reactie op de vraag naar iets zinnigs, maar fok wilde 'm even niet posten, dus komt ie vijf minuten te laat.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:02 schreef G_E het volgende:
[..]
Je bedoelt als je een Schattige Hunk wil versieren in de kroeg?.
Kutterdekutkutkut bedoel je?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:04 schreef WAik het volgende:
[..]
als ik nu weer een ranzigere versie ga noemen krijg ik Waxxer weer over me heen...![]()
Ooh dat komt dan goed uit, want ik weet niets van:quote:Op donderdag 18 november 2004 00:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zo mag je 'm opvatten, maar eigenlijk was deze post bedoeld als reactie op de vraag naar iets zinnigs, maar fok wilde 'm even niet posten, dus komt ie vijf minuten te laat.
Dus weer een onzinnige post erbij.
Toch maar goed dat dit in ONZ staat.
ja of iets in de trant van "dat nou net juist de christen dat moet zeggen"quote:Op donderdag 18 november 2004 00:05 schreef G_E het volgende:
[..]
Kutterdekutkutkut bedoel je?.
.
Ze zouden je blauw moeten maken.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:05 schreef Nuvole het volgende:
Toch maar goed dat dit in ONZ staat.
Deze vind ik nog niet eens zo slecht.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"Sesam, open u."
naja, verassingsbezoekje brengen met bos rozen etc?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, na z'n ongeluk is het heel even weer beter gegaan maar dat was helaas ook vrij snel voorbij.
Dat christenen ranzig zijn wist ik al lang hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:07 schreef WAik het volgende:
[..]
ja of iets in de trant van "dat nou net juist de christen dat moet zeggen"
net alsof ik geen ranzige gedachten heb
Over kut gesproken. Ik krijg morgen een gynaecoloog i.o. te eten.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:05 schreef G_E het volgende:
Kutterdekutkutkut bedoel je?.
.
Ik denk niet dat dat erg veel zin heeft. Maar toch bedankt voor de suggestie.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:08 schreef WAik het volgende:
[..]
naja, verassingsbezoekje brengen met bos rozen etc?misschien dat het werkt
of hem de waarheid vertellen, schrikt ie mischien wel
waik doet gewoon een suggestie. indien irritant dat hij dit doet: negeer![]()
Jij hebt echt goeie ideeën!quote:Op donderdag 18 november 2004 00:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze zouden je blauw moeten maken..
Menu:quote:Op donderdag 18 november 2004 00:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Over kut gesproken. Ik krijg morgen een gyneacoloog i.o. te eten.
Benieuwd of ie 't nog over z'n werk gaat hebben.
Vast wel . Gewoon even cammen met yvonne en dan komt het allemaal vanzelf wel goed.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij hebt echt goeie ideeën!
Kun je ook parttime blauw zijn?
Dan wil ik er nog wel over nadenken..
hmjah, werkt voornamelijk in twijfelstadiaquote:Op donderdag 18 november 2004 00:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat erg veel zin heeft. Maar toch bedankt voor de suggestie..
'k Had eerder iets met vis verwacht.quote:Op donderdag 18 november 2004 00:11 schreef WAik het volgende:
Menu:
-chinese groentetomatensoep
-fou yong hai met rode saus (lekker snijden)
-ijs met rode bessen saus![]()
Waarom ben jij dan nog niet diepdonkerblauw?quote:Op donderdag 18 november 2004 00:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vast wel . Gewoon even cammen met yvonne en dan komt het allemaal vanzelf wel goed..
lange vingers...quote:Op donderdag 18 november 2004 00:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Had eerder iets met vis verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |