Omdat hij een mes had misschien? En wie weet is het wel zo een ziek persoon die hem dan ook echt nog gaat neersteken ook?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:12 schreef clowncloon het volgende:
uiteindelijk is zij de sigaar, denk daar maar aan. Waarom klopte je dat rotjochie niet netjes op zijn besnorde bekkie?
Ermm..... omdat ie een mes had misschien??quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:12 schreef clowncloon het volgende:
uiteindelijk is zij de sigaar, denk daar maar aan. Waarom klopte je dat rotjochie niet netjes op zijn besnorde bekkie?
Je was me voorquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:13 schreef matjas het volgende:
[..]
Omdat hij een mes had misschien? En wie weet is het wel zo een ziek persoon die hem dan ook echt nog gaat neersteken ook?
jij bent zeker ook niet de slimste thuis?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:12 schreef clowncloon het volgende:
Racisme, smaad en een doodsbedreiging in 1. Maar ik denk niet dat je kans maakt als je aangifte doet.quote:wat kijk je nou vieze kaaskop moet ik je doodsteken?!!,
wat snap je niet einstein?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
jij bent zeker ook niet de slimste thuis?
Dus je mag tegewoordig niet eens meer een blik op iemand werpen of je wordt met de dood bedreigdquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:11 schreef killerkef het volgende:
dus een jongen en een meisje hadden een beetje plezier en jij viel ze lastig...
wat is nu eigenlijk je probleem??
dit verhaal heeft duidelijk 2 kanten.. de TS schets er slechts één... en ik schetste voor het gemak een anderequote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef Duna het volgende:
[..]
Dus je mag tegewoordig niet eens meer een blik op iemand werpen of je wordt met de dood bedreigd
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:18 schreef Disorder het volgende:
Had je geen Rottweiler bij je? Die lui hebben het niet zo op honden
Niet zo op honden!? Weet je het heel zeker?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:18 schreef Disorder het volgende:
Had je geen Rottweiler bij je? Die lui hebben het niet zo op honden
En zakte z'n broek toen niet af?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Staat die gek ineens op
het zijn geen vooroordelen meer, het zijn feiten aan het wordenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:24 schreef PaRaR het volgende:
ach .. bevestigd de vooroordelen alleen maar. Die lui komen hunzelf nog wel tegen .. maak je niet druk :-)
Ja leuk, en dan straks een eigen aangepast couplet in 'Zinloos'?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het op zich best wel sneu dat je dan wegloopt. Zo'n gozer moet je een lel verkopen.
Jonge als jij een keer zon gek tegenkomt met een mes van zeker 20cm wil ik wel zien wat jij dan doet, als zo'n geschifte met zon mes voor je staat dan piep je echtwel anders. was geen lullig zakmesje ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind het op zich best wel sneu dat je dan wegloopt. Zo'n gozer moet je een lel verkopen.
En wij moeten toleranter zijn tegenover Marokkanen ?? Wij moeten die mensen begrijpen ?? Er is maar 1 ding wat ik hieraan begrijp, dat we in ons eigen land moeten vluchten voor dat tuig.quote:wat kijk je nou vieze kaaskop moet ik je doodsteken?!!"
Jesus wat een grote mond heb jij zeg!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Waar heb jij het nou over?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:29 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ja leuk, en dan straks een eigen aangepast couplet in 'Zinloos'?
bla bla ja ja nu weten we het wel alle marocs zijn slecht en wij nederlanders zijn zo zieligquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:31 schreef Nevada92 het volgende:
[..]
En wij moeten toleranter zijn tegenover Marokkanen ?? Wij moeten die mensen begrijpen ?? Er is maar 1 ding wat ik hieraan begrijp, dat we in ons eigen land moeten vluchten voor dat tuig.
Het is een raar verschijnsel (ik dwaal misschien een klein beetje af) maar in deze tijd moeten we verzoenen volgens politiek Den Haag, en ondertussen staan groepen marrokanen oude vrouwtjes te beroven op het treinstation. En waarom kan er nooit es op het nieuws gezegd worden dat het gaat om marrokanen, en niet noord-afrikanen ? Bang dat de journalisten bedreigd worden soms ? En het ergste is dat de ouders die ontspoorde jochies niet aanpakken maar wel zeggen dat ze gaan helpen om terroristen op te sporen. Tuurlijk....![]()
Kakkertje? Op straat te vinden? Zit jij op de basisschool ofzo, wat lul je nou slap?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:33 schreef Flowce het volgende:
[..]
Jesus wat een grote mond heb jij zeg!
Durf te wedden dat je kakkertje bent die nooit op straat te vinden is.
Gast, wat bedoelde je nou? Doe niet zo sneu want nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:34 schreef jerryx het volgende:
[..]
Stoere praat zegquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik had net zo lang geslagen tot ie niet meer bewoog.
En dat wijf in de sloot gegooid ofzo.
Ja en ik meen het ook nog.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:37 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Stoere praat zeg![]()
Niet andersom?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:39 schreef tuut84 het volgende:
ik had die marokkaan in mekaar geslagen en dat blondje geneukt
In de top 40 staat nu een nummer genaamd 'Zinloos' van Lange Frans op 1. Dat nummer gaat over bekende gevallen van zinloos geweld in Nederland, en vorige week is de nieuwe versie met een stuk over Theo v. Gogh uitgebracht...quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gast, wat bedoelde je nou? Doe niet zo sneu want nu ben ik nieuwsgierig.
Dat is de reden dat die gozer met een mes rondloopt. Als hij regelmatig mensen neerstak zat hij echt niet in een bushokje met een breezahhoer om zijn lul.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:31 schreef Dirkh het volgende:
99% van de mensen zal zich wel uit de voeten maken als iemand met een mes op hem afkomt. En dat is imo de verstandigste beslissing.
nee niet andersom. jij mischienquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:41 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Niet andersom?
Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:41 schreef jerryx het volgende:
[..]
In de top 40 staat nu een nummer genaamd 'Zinloos' van Lange Frans op 1. Dat nummer gaat over bekende gevallen van zinloos geweld in Nederland, en vorige week is de nieuwe versie met een stuk over Theo v. Gogh uitgebracht...
Wist je het echt niet?quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg.![]()
Dat klinkt al beter.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:47 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
ik had geen gsm bij mij anders had ik zeker weten de poltie gebeld
Blond, dom, naief. Niet bepaald een verrijking voor deze maatschappij.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:49 schreef -DailaLama- het volgende:
Jammer van zo'n meisje.
Nee, ik volg al die toestanden echt niet, de top 40 enzo.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:45 schreef jerryx het volgende:
[..]
Wist je het echt niet?
Idd, ik zou ook gelijk een mes pakken en gaan dreigenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:51 schreef teknomist het volgende:
Als er een blondine in mijn broek zat te frutselen zou ik het ook niet pikken dat een of andere Hollandse boer mij zou staan aangapen.
Nee, maar ook de meeste mensen die de top 40 niet luisteren kennen het nummer wel.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, ik volg al die toestanden echt niet, de top 40 enzo. :')
Je moeder!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
damn wat bezielt die meid om met zon type te gaan
En er nog een SOA aan overhouden ook. Je weet immers niet hoeveel marokkanen in haar zijn gekomen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:39 schreef tuut84 het volgende:
ik had die marokkaan in mekaar geslagen en dat blondje geneukt
Grof is tof toch dus geniet van zijn woorden. En mooie afbeelding heb je zeg,... en dan met zo'n verhaal komenquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Gisteravond rond 22 uur bij een bushalte zit ik op een bankje te wachten. Zitten er 2 zogenaamde liefjes beetje klef te doen, (meisje type blond 15 jaar ofzo) (jongen type gladde maroc 20 jaar ofzo) de bank wiebelt een beetje dus ik kijk naar links. Zie ik dat ze haar hand in zijn broek heeft, begint die marokkaan te zeggen wat kijk je nou vieze kaaskop moet ik je doodsteken?!!, blondje moet lachen (terwijl ze zelf ook nederlander is) Staat die gek ineens op en pakt serieus een mes, ik zeg: doe rustig jong ik wil geen problemen. en terwijl ik wegloop zie ik haar hoofd richting zijn kruis gaan.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:50 schreef danielluh het volgende:
was het mes of die maroc scherp?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:26 schreef joshus_cat het volgende:
En zakte z'n broek toen niet af?
Trieste constatering dat het wel erg aannemelijk is.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:00 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Grof is tof toch dus geniet van zijn woorden. En mooie afbeelding heb je zeg,... en dan met zo'n verhaal komenIk geloof je helemaal
![]()
Was wel leuk geweest, stond 'ie mooi voor LUL.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:01 schreef Feya het volgende:Precies wat ik dacht
![]()
Ik denk het wel, want van zo'n debiel zou ik woedend worden.quote:En voor al die mannen die hem willen gaan slaan, zou jij dat doen als zo'n ventje met zn mes naar jou toe staat![]()
quote:En Jerry stop maar, heiden kan zo nog wel ff doorgaan![]()
![]()
pimquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef donald_dick het volgende:
leuk bash topic weer, een jaloerse gast die nooit seks heeft heeft weer een natte droom gehad
![]()
en door dit oort mensen is Pim Fortuin de grootste nederlander ooit....
he he, de stemmen waren verkeerd geteld, hij was t NIETquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef donald_dick het volgende:
leuk bash topic weer, een jaloerse gast die nooit seks heeft heeft weer een natte droom gehad
![]()
Nee jodocus, door "mensen" waar de TS heeft over heeft, je weet wel die messen trekken als je ze verkeerd aankijkt, je vriendin bespugen en voor hoer uitschelden als ze niet op zijn avances ingaan, die zijn er de oorzaak van de Fortuin zoveel stemmen heeft gekregen. Maar doe je kop lekker verder in het zand, net als al die historici en columnisten die er schande van spreken en vergeet de ware oorzaak. Gooi het maar op collectieve domheid. Dezelfde collectieve domheid is de oorzaak van het feit dat het (voormalige) vlaams blok de grootste vlaamse partij is.quote:en door dit oort mensen is Pim Fortuin de grootste nederlander ooit....
Je vind het gedrag van de Marrokaan normaal?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef donald_dick het volgende:
![]()
Sorry meneer momenteel hebben wij geen auto beschikbaar om langs te sturen, het gaat waarschijnlijk van zelf over of wij komen later op de avond even langsquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:30 schreef the.big.ticket het volgende:
Gewoon de politie bellen: "er zit hier een pedo aan een 15jarig meisje bij de bushalte. En voorbij gangers worden met een mes bedreigd"
![]()
Wie is Pim Fortuin???quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:08 schreef donald_dick het volgende:
Hmm ja vervolgens die marokkaan aanvallen daarna flink in elkaar trappen en het slachtoffer mee naar huis slepen om vervolgens in een martel kamer te zetten?quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:35 schreef speedfreakssj het volgende:
En een vlijmscherpe professionele klapzaag (Felco 60) kan dus WEL tegen zo'n knaapje op.
Heb al eens een marok weggejaagd die met een schep stond te zwaaien want hij WEET dat dat ding dwars door zijn kleding gaat.
Wat is het toch handig als je via via aan het beste snoeigereedschap kan komen als je bij groenvoorzieningen werkt.
nee, maar was op me werk en hij deed bijdehand dat ik moest helpen scheppen en dat ik moest luisteren en zo. is GVD ZIJN werk. niet het mijne.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Hmm ja vervolgens die marokkaan aanvallen daarna flink in elkaar trappen en het slachtoffer mee naar huis slepen om vervolgens in een martel kamer te zetten?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:51 schreef speedfreakssj het volgende:
Stond toch wel raar te kijken toen ik die zaag op zijn keel zette,,,,,
pim fortuin dat is een sjap die van alles liep te verkondigen en absoluut niks voor elkaar heeft gekregen. dan word je de grootste nederlander van nederland :-/quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:33 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wie is Pim Fortuin???![]()
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:58 schreef poep-in-de-aars het volgende:
[..]
pim fortuin dat is een sjap die van alles liep te verkondigen en absoluut niks voor elkaar heeft gekregen. dan word je de grootste nederlander van nederland :-/
tief dan die maroc door het bushokje zo dat hij met zijn hoofd op zo'n tegel komtquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Of je wipt zo'n zinloos geweld stoeptegel uit de stoep en leert hem daarmee een lesje, dat is pas een statement.
Goed gehandelt!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
terwijl ik wegloop
Het zal je dochter maar wezen denk ik dan maar....quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:27 schreef Bananenlul het volgende:
die buitenlanders pikken al onze nederlandse meiden in!! al die kk players en loverboys en al die jonge meiden er maar intrappen, ze moeten die film Loverboy is zien... dan weten ze waar ze mee te maken hebben!
Ja hoor... we moeten lief blijven in dit land...quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:34 schreef Underdoggy het volgende:
[edit] lees de policy nog eens
Joh!quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:34 schreef DAMH het volgende:
geloof er geen fuck van...
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:05 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
![]()
Bij jou... zo te lezen aan je naam...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:05 schreef Bananenlul het volgende:
die gaat gewoon de prositutie in zo
eey dat kan niet hé, nu ga je te vérquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:32 schreef Nevada92 het volgende:
[..]
Bij jou... zo te lezen aan je naam...![]()
Stevig nemen die h**r, en die maroc gewoon abknallen ! Probleem opgelost, everyone walks away nicelyquote:ik heb misschien idd nog wel een appeltje met haar te schillen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wij kunnen toch ook gewoon marokkaanse sletjes optrommelen en de prostitutie inhelpen??
Nederlandse Loverboys![]()
![]()
Kan ze met haar hoofddoekje de sperma van haar mond afvegen??![]()
Voelen mensen zich geroepen?![]()
Denk niet dat daar veel geld mee te verdienen isquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
Wij kunnen toch ook gewoon marokkaanse sletjes optrommelen en de prostitutie inhelpen??
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:39 schreef Halfgedraaide het volgende:
![]()
Of infiltreerde TS op de set van de postuum afgemaakte laatste Van Gogh filmquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:44 schreef ondeugend het volgende:
Misschien was ze wel een infiltrant
Daarom gaan kaaskoppen vanaf nu marokkaanse sletjes neuken. En daarna gaan we met een Nederlands meisje trouwen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:44 schreef DIA het volgende:
blonde sletjes laten zich nu neuken...... en de marokkanen trouwen een maagd uit marokko
Ik zou er niet eens koffie mee gaan drinken!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Daarom gaan kaaskoppen vanaf nu marokkaanse sletjes neuken. En daarna gaan we met een Nederlands meisje trouwen.![]()
Je trekt een T-shirt aan met de tekst:quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens koffie mee gaan drinken!
hun ook niet met jou .........quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens koffie mee gaan drinken!
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:59 schreef DIA het volgende:
[..]
hun ook niet met jou .........
ze drinken alleen thee!
Dat is iets wat een Marokkaan zou zeggen! Laat even gauw je kaaskop certificaat zien!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:55 schreef Bananenlul het volgende:
ik neuk nog liever een kameel dan een marokkaan
jah je weet toch.....quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
![]()
Inderdaad....
Anders plaats je even de meest debiele post uit het hele topic. Bosmongoolquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef Crazyivan het volgende:
Vieze k*nkermarokkaan, maar ja dat is mijn mening
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Anders plaats je even de meest debiele post uit het hele topic. Bosmongool
Hear hearquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:11 schreef Copycat het volgende:
En kom je dan ook eindelijk eens tot het inzicht dat dit een fake bashtopic is.
Dan nog......quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:11 schreef Copycat het volgende:
ook al is het een fake topic wil je daarmee zeggen dat dit niet gebeurdquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:11 schreef Copycat het volgende:
Er zit zelfs een ringetje aan. Kan je hem met een touwtje om je nek hangen. Naast je mobiel en je keycordquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:35 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
+
Silencer
Niemand die het hoort ziet of merkt.
Hier bega jij een grote fout mijn vriend.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:49 schreef -calimero- het volgende:
Ow, zo'n 'loverboy' jochie...
beetje onze vrouwen 'versieren' en misbruiken![]()
Dat er echt nog meiden zijn die daar in trappen,... hoe dom kunnen ze zijn....
En dan ook nog gelijk een mes pakken... trieste figuren die lui! Hoop dat ie eens de verkeerde tegen komt en zo'n mes zelf in z'n donder krijgt, desnoods doe ik het zelf!
Ik dacht dat jij iets over een vliegtuig had geschrevenquote:Op woensdag 17 november 2004 01:10 schreef Exuimtum het volgende:
Dat soort mensen worden niet gelukkig oud.
Niet? mmm, raarquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:59 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Nou mensen sorry dat ik geen foto's heb kunnen maken om op dit forum te zetten als bewijs. dat was namelijk niet het eerste waar ik aan dacht toen ik werd bedreigd
Waar heb jij gezeten de laatste tijd..? Timboektoe..?quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:57 schreef Thief het volgende:
Geloof der geen fuck van.
niemand gaat een mes trekken omdat je maar keek.
lul niet zo man.
jeeeeeezus, dit kan niet waar zijn1!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Gisteravond rond 22 uur bij een bushalte zit ik op een bankje te wachten. Zitten er 2 zogenaamde liefjes beetje klef te doen, (meisje type blond 15 jaar ofzo) (jongen type gladde maroc 20 jaar ofzo) de bank wiebelt een beetje dus ik kijk naar links. Zie ik dat ze haar hand in zijn broek heeft, begint die marokkaan te zeggen wat kijk je nou vieze kaaskop moet ik je doodsteken?!!, blondje moet lachen (terwijl ze zelf ook nederlander is) Staat die gek ineens op en pakt serieus een mes, ik zeg: doe rustig jong ik wil geen problemen. en terwijl ik wegloop zie ik haar hoofd richting zijn kruis gaan.
De wens is de vader van jouw gedachtes? Heb je iig een -geldige(...)- reden voor je xenofobiequote:Op dinsdag 16 november 2004 23:41 schreef DIA het volgende:
ook al is het een fake topic wil je daarmee zeggen dat dit niet gebeurd![]()
misch niet bij jou in je villawijk nee![]()
hahahaquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:29 schreef jerryx het volgende:
[..]
Ja leuk, en dan straks een eigen aangepast couplet in 'Zinloos'?
damn, als mij dat was overkomen he......quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:05 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Compensatie voor kleine hersenenen en een klein pikkiequote:Op dinsdag 16 november 2004 19:16 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
die gast was een stuk groter en had mes
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:58 schreef Scandalous het volgende:
Ik geloof er geen reet van.
geloof dat ik ook wel boos zou worden als je met blikken naar me gaat gooien...quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef Duna het volgende:
[..]
Dus je mag tegewoordig niet eens meer een blik op iemand werpen of je wordt met de dood bedreigd
![]()
![]()
dan is hij zeker gepromoveerd van zijn vorige functie als garnalenpellerquote:Op woensdag 17 november 2004 12:51 schreef StarGazer het volgende:
Hij had waarschijnlijk z'n mes mee van z'n werk als aardappelschiller
"Hun bijdrage aan de kwaliteit van de samenleving is groot en wordt gewaardeerd. Nu horen ze bij ons: zij en hun familieleden zijn ook onze familie.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:49 schreef -calimero- het volgende:
Ow, zo'n 'loverboy' jochie...
beetje onze vrouwen 'versieren' en misbruiken![]()
Dat er echt nog meiden zijn die daar in trappen,... hoe dom kunnen ze zijn....
En dan ook nog gelijk een mes pakken... trieste figuren die lui! Hoop dat ie eens de verkeerde tegen komt en zo'n mes zelf in z'n donder krijgt, desnoods doe ik het zelf!
Ik denk dat de gemiddelde vader zo'n Mocro uit z'n huis zou schoppen en z'n dochter ongenadig op d'r lazer zou geven, met bijbehorende vraag waar ze in godsnaam mee bezig is.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:13 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
"Hun bijdrage aan de kwaliteit van de samenleving is groot en wordt gewaardeerd. Nu horen ze bij ons: zij en hun familieleden zijn ook onze familie.
Laten wij hun in onze harten sluiten.....
Aldus Jan Peter Balkenende
OMG helemaal gelezen. Welke Nederlands meisje gaat dan ook een Marokkaan daten.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:28 schreef keijz het volgende:
Hij ZEGT dat hij jou zal bellen, maar doet het niet...
en lees vooral het einde eens![]()
zulke jongens die marokkanen!
dat van Ali B stijl ook echtquote:Op woensdag 17 november 2004 14:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
OMG helemaal gelezen. Welke Nederlands meisje gaat dan ook een Marokkaan daten.![]()
![]()
![]()
![]()
van zo kale sterrekijker met een grote bek wil ik niet eens zijn anam wetenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik ken alleen een Pim Fortuyn. Maar jij zal daar zo te zien weinig van afweten als je zijn naam niet eens kan spellen![]()
Alsof jij dat had gedaan als je daar stondquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik begrijp juist niet dat mensen maar roepen dat de OP verzonnen is. Dat dit soort dingen niet leuk is wil niet zeggen dat het niet gebeurt.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:13 schreef donald_dick het volgende:
wel weer grappig dat iedereen meteen dit verhaal ook geloofwaardig vind...
nederland is de weg kwijt
Het is al triest genoeg dat dit in het echt gebeurd, als mensen er dan een grap van maken is dat alleen maar triester.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik begrijp juist niet dat mensen maar roepen dat de OP verzonnen is. Dat dit soort dingen niet leuk is wil niet zeggen dat het niet gebeurt.
Pubertijd?quote:damn wat bezielt die meid om met zon type te gaan
Het gebeurt dus wel, maar jij gaat er vanuit dat het in geval van de OP een grap is. De logica daarachter ontgaat me volledig.quote:Op woensdag 17 november 2004 17:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is al triest genoeg dat dit in het echt gebeurd, als mensen er dan een grap van maken is dat alleen maar triester.![]()
Als je er een grap van maakt laat dan duidelijk doorschemeren en doe niet of het echt gebeurd is, dat is zeker nu niet erg gepast.
dat is ziekquote:Op woensdag 17 november 2004 17:26 schreef RijstNatie het volgende:
[edit] quote verwijderd
Ik ben pas gelukkig al dat soort mensen niet oud wordtquote:Op woensdag 17 november 2004 01:10 schreef Exuimtum het volgende:
Dat soort mensen worden niet gelukkig oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |