abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22241891
Ik begrijp jongens helaas ook niet altijd, misschien begrijpt iemand van jullie dit wel!

Er was een jongen op mijn werk, die mij volgens mij nogal leuk vond. Hij is later gestopt met deze baan en heeft aan een collega(deze is overigens een vriend van hem) gevraagd of die naar mijn nummer kon vragen, want hij zag mij niet zo vaak meer. Naja ik wilde mijn nummer wel geven en hij zei dat hij mij zou bellen. ik heb bijna 3 weken gewacht en nog had hij niet gebeld, dus dacht ik: laat ik eens bellen, misschien is er iets gebeurd ofzo, weet ik veel
Hij was helemaal blij aan de telefoon, had het totaal niet verwacht dat ik het zou zijn. Maar nu heeft hij als excuus: tja mijn beltegoed was op, maar ik wilde je echt bellen(dit heeft ie wel 3 keer herhaald ofzo aan de telefoon). Ik vroeg nog aan die collega, die hem mijn nummer gegeven had, of het zou kunnen kloppen dat hij geen beltegoed had. Hij zei dat zn budget inderdaad niet zo groot was.
Alhoewel, die jongen zijn excuus later tegensprak; hij vroeg aan mij of hij mij morgen kon terugbellen! Tja, zonder beltegoed gaat dat toch niet zo goed neem ik aan?

Die collega heeft, voordat ik belde, nog een paar keer gepraat met hem, waarom hij mij niet belde. Wat ik begreep uit zijn verhaal, was dat hij in het begin heel graag over mij sprak, maar dat hij er de laatste tijd nogal geheimzinnig en kort over deed. en dat hij telkens tegen hem zei dat hij me zou bellen over een dag of twee (ondertussen 3 weken geworden....) Hij schuift het dus vooruit denk ik.

Naja, algoed. Uiteindelijk vroeg hij aan de telefoon of we een keer ergens konden afspreken. Ik ging akkoord(hij klonk alsof hij zn oren niet geloofde), maar hij wist niet zo goed hoe laat hij klaar was van school vrijdag dus vroeg hij of hij me maandag kon terugbellen. Ik zei: das goed, ik wacht op je telefoontje maandag. Jullie raden het al: hij heeft WEER niet gebeld. Wat is er met deze jongen aan de hand? Niet eens een smsje met een reden. Of overdrijf ik gewoon?

En heeft iemand hier dit ook wel eens meegemaakt? Wat was jouw reactie hierop?

[ Bericht 3% gewijzigd door NB_TD op 27-09-2004 20:31:30 ]
Pluk de dag voordat anderen van je plukken
pi_22241969
Ik vind het maar een raar verhaal. Vind jij hem ook leuk of komt dat leuk vinden meer van hem?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_22241981
Nou ja, de maandag is nog niet voorbij zal ik maar zeggen, en beltegoed heeft helemaal nergens nooit iets mee te maken.
Wacht maar rustig af, kalmte, geen stress, ga iets lekkers eten, met de hond wandelen of zo.
En als hij wel belt: veel plezier!
en haalt het maar net!
pi_22241985
Wat een kutsmoes zeg, .
Een paar dagen geen tegoed, okay. Maar 3 fucking weken. .
Als ie echt had willen bellen had ie vast wel iemands telefoon even kunnen lenen om te sms-en of te bellen.
Aangezien ik ook zo iemand ben die dingen steeds voor zich uit schuift denk ik dat hij dat ook gewoon gedaan heeft. Of hij durfde niet, dat kan ook.
Feit dat ie je nummer wilde hebben zegt vast wel iets. .
Leuk dat je trouwens zelf het initiatief hebt genomen om hem te bellen! .
-
pi_22242012
quote:
Op maandag 27 september 2004 18:56 schreef Angeles het volgende:
Ik vind het maar een raar verhaal. Vind jij hem ook leuk of komt dat leuk vinden meer van hem?
Ik vond hem ook leuk, maar ik dacht niet dat hij mij leuk zou vinden
pi_22242015
Waarom vraag je het hem niet gewoon?
Ik denk niet dat wij echt een conclusie kunnen geven waarom hij niet belt.
pi_22242023
Misschien vond hij je eerst wel leuk en nu niet meer? Ik vind er verder geen verklaring voor. Als je iemand leuk vind (wel of geen beltegoed, hoewel het een smoes was denk ik), dan kun je altijd wel even bellen met een telefoon van iemand anders. Zeker als hij alleen met je af wou spreken, daar hoef je niet uren voor aan de telefoon te hangen.
Wat ik alleen niet snap, is dat werk een bijbaantje ofzo?
Want eerst praat je over werk en daarna over school...
pi_22242067
quote:
Op maandag 27 september 2004 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom vraag je het hem niet gewoon?
Ik denk niet dat wij echt een conclusie kunnen geven waarom hij niet belt.
Tja ik had hem de eerste keer al gevraagd waarom hij niet gebeld had, maar dan krijg ik gelijk die smoes dat zn beltegoed op is. Mijn vraag is nu: wat zouden jullie doen in zo'n geval? Deze persoon laten vallen? Vandaag belt ie sowieso al niet meer, want ik had gezegd dat ie voor 5 uur moest bellen.

En inderdaad is het een bijbaantje.
pi_22242130
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:00 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Tja ik had hem de eerste keer al gevraagd waarom hij niet gebeld had, maar dan krijg ik gelijk die smoes dat zn beltegoed op is. Mijn vraag is nu: wat zouden jullie doen in zo'n geval? Deze persoon laten vallen? Vandaag belt ie sowieso al niet meer, want ik had gezegd dat ie voor 5 uur moest bellen.

En inderdaad is het een bijbaantje.
Ik zou hém in ieder geval niet gaan bellen.
Jij hebt het initiatief al genomen, nu mag hij wel eens wat doen. Want een telefoontje plegen is nou ook weer niet zóveel moeite..
Dus gewoon even met rust laten Wie weet belt ie wel
pi_22242148
Ik denk dat hij een erg onzeker iemand is. Hij durfde je nummer niet te vragen, en waarschijnlijk durfde hij je ook niet te bellen. De maandag is natuurlijk nog niet om, maar als hij vanavond nog niet gebeld heeft zou ik het zelf doen en vragen wat er nu precies aan de hand is met hem. Zeg dat je verwacht dat hij belt als hij zegt dat hij dat zal doen.

Als hij jou niet leuk zou vinden was hij niet zo enthousiast geweest, en had hj je niet uitgevraagd. Zou ik in ieder geval niet doen in dat geval. Veel succes ermee, laat even weten hoe het is afgelopen he.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_22242186
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:02 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik zou hém in ieder geval niet gaan bellen.
Jij hebt het initiatief al genomen, nu mag hij wel eens wat doen. Want een telefoontje plegen is nou ook weer niet zóveel moeite..
Dus gewoon even met rust laten Wie weet belt ie wel
Bedankt voor de tip Ik vind het gewoon zelf heel moeilijk om te bepalen wat ik moet doen in dit soort situaties!
pi_22242201
Ik zou hem zowiezo niet gaan bellen.
En als hij ineens belt dan zeg gewoon wat je ervan vindt en hoe je je erbij voelt.
Maar het is geen goed begin als hij niet belt. Ik zou weinig hoop hebben en het gewoon zo laten.
pi_22242277
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik denk dat hij een erg onzeker iemand is. Hij durfde je nummer niet te vragen, en waarschijnlijk durfde hij je ook niet te bellen. De maandag is natuurlijk nog niet om, maar als hij vanavond nog niet gebeld heeft zou ik het zelf doen en vragen wat er nu precies aan de hand is met hem. Zeg dat je verwacht dat hij belt als hij zegt dat hij dat zal doen.

Als hij jou niet leuk zou vinden was hij niet zo enthousiast geweest, en had hj je niet uitgevraagd. Zou ik in ieder geval niet doen in dat geval. Veel succes ermee, laat even weten hoe het is afgelopen he.
DUS, misschien dat ik hem dan morgen bel en vraag wat er met hem aan de hand is dat ie zich niet aan zn afspraak houdt? Dat is wel een idee ja.
Het zou wel kunnen inderdaad dat hij gewoon niet durft, want ik hoorde van die collega, dat hij tegen hem had gezegd, dat hij mij heel bijzonder vond ofzo Maar dan moet ie wel moeite doen vind ik dan weer

het was overigens echt erg vandaag! ik werkte en ik kwam die vriend van hem tegen(die jongen die hem mijn nr gegeven had). Hij had hem nog gesproken vlak na die dag dat ik hem gebeld had. Dat was ook echt duidelijk. Die jongen wist gewoon echt alles te vertellen wat ik tegen hem gezegd had aan de telefoon!!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door NB_TD op 27-09-2004 19:14:12 ]
pi_22242439
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:08 schreef NB_TD het volgende:

[..]

DUS, misschien dat ik hem dan morgen bel en vraag wat er met hem aan de hand is dat ie zich niet aan zn afspraak houdt? Dat is wel een idee ja.
Het zou wel kunnen inderdaad dat hij gewoon niet durft, want ik hoorde van die collega, dat hij tegen hem had gezegd, dat hij mij heel bijzonder vond ofzo Maar dan moet ie wel moeite doen vind ik dan weer
Ik heb het vermoeden dat dat het enige probleem is. Neem het hem niet kwalijk maar wees eerlijk tegen hem. Dat kan hem waarschijnlijk over zijn onzekerheid helpen en ervoor zorgen dat hij je gewoon opbelt.
pi_22242525
mag ik je nummer dan?
ik bel je wel hoor
Extremistisch gematigd.
pi_22242544
Ik denk dat hij gewoon erg verlegen is, zoals anderen al zeiden. Is hij een verlegen type? Je hebt het ijs in ieder geval al gebroken door hem te bellen, verder hoop ik voor jullie dat die vriend hem een beetje kan motiveren een aanmoedigen. Anders moet je na verloop van tijd hem maar weer eens bellen, en een concrete afspraak maken, waarbij hij jou niet hoeft te bellen. En kijken of je die vriend er toe kan zetten dat ie er voor zorgt dat ie ook echt op komt dagen!

Succes
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_22242599
Ehh, dat ken ik ja. Geen aandacht meer besteden.
Misschien weet hij niet wat hij wil... en daar zou ik niet op zitten te wachten.
Delivered without an information leaflet
pi_22242781
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:19 schreef daReaper het volgende:
Ik denk dat hij gewoon erg verlegen is, zoals anderen al zeiden. Is hij een verlegen type? Je hebt het ijs in ieder geval al gebroken door hem te bellen, verder hoop ik voor jullie dat die vriend hem een beetje kan motiveren een aanmoedigen. Anders moet je na verloop van tijd hem maar weer eens bellen, en een concrete afspraak maken, waarbij hij jou niet hoeft te bellen. En kijken of je die vriend er toe kan zetten dat ie er voor zorgt dat ie ook echt op komt dagen!

Succes
ja daar ben ik ook nog bang voor ja! Dat hij bij onze afspraak niet eens zal komen opdagen. Echt raar is dat, hij is 2 jaar ouder dan ik (21) en dan nog steeds bang om afgewezen te worden ofzo? Ik heb toch echt JA gezegd.
Het gekke is dat hij er Ali B style uitziet en toch niet durft te bellen Dat zegt dus weer helemaal niks he.
Maar goed, ik bel hem binnenkort nog eens op, als ik een week niks van zijn kant hoor. Maar als het altijd zo blijft dat is het toch echt denk ik.
pi_22242908
haha, wedden dat hij niet durft te bellen ?
Don't judge my @nus
pi_22242975
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:36 schreef AvaloneLabel het volgende:
haha, wedden dat hij niet durft te bellen ?
Wedden? weet je het zo zeker dan??
ik had het verhaal trouwens ook verteld aan iemand op mn werk waar ik goed contact mee heb, en die zei dat hij het heel dapper vond van die persoon om contact met mij te leggen. Ligt het nu toch aan mij misschien
pi_22242988
Ik zou hem gewoon nog een keer bellen. WS durft hij niet te bellen. Er zijn beel watjes in de wereld he..

Dus als je wilt, dan moetje er wat voor doen...
pi_22243031
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:39 schreef NB_TD het volgende:

[..]

ik had het verhaal trouwens ook verteld aan iemand op mn werk waar ik goed contact mee heb, en die zei dat hij het heel dapper vond van die persoon om contact met mij te leggen. Ligt het nu toch aan mij misschien
naja, ik heb het zelf ook een keer gehad. Was een meisje dat echt superleuk was. Ik had wel haar msn-adres maar ik durfde haar niet toe te voegen... Nu ben ik blij dat ik het toch maar wel gedaan heb !

Ik durfde het niet te vragen...

[ Bericht 2% gewijzigd door AvaloneLabel op 27-09-2004 19:43:21 (toevoeging) ]
Don't judge my @nus
pi_22243055
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:39 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Dat is niet dapper, maar gewoon normaal. Als hij een heel onzeker persoon is is het voor zijn doen misschien wel dapper ja.

Het ligt niet aan jou, het is gewoon vervelend als iemand niet terugbelt, om wat voor reden dan ook. Alleen lijkt het er volgens de mensen hier op dat dat andere redenen heeft dan dat jij dacht.

Het is ook moeilijk vol te houden met zo'n bangeschijterd hoor, ook al heeft ie nog zulke goede bedoelingen, dus als hij echt zo is houdt daar dan maar rekening mee.
pi_22243146
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is niet dapper, maar gewoon normaal. Als hij een heel onzeker persoon is is het voor zijn doen misschien wel dapper ja.

Het ligt niet aan jou, het is gewoon vervelend als iemand niet terugbelt, om wat voor reden dan ook. Alleen lijkt het er volgens de mensen hier op dat dat andere redenen heeft dan dat jij dacht.

Het is ook moeilijk vol te houden met zo'n bangeschijterd hoor, ook al heeft ie nog zulke goede bedoelingen, dus als hij echt zo is houdt daar dan maar rekening mee.
ja want je zou toch verwachten dat die onzekerheid wel weg is, als je laat blijken dat je hem leuk vindt? het feit dat ik met hem wel een keertje wil afspreken zegt genoeg lijkt mij? Maar zelfs daarna kan/wil hij gewoon niet bellen. vreemd hoor......... eind deze week zal ik hem nogmaals bellen, denk ik.
pi_22243583
quote:
Op maandag 27 september 2004 19:47 schreef NB_TD het volgende:

[..]

ja want je zou toch verwachten dat die onzekerheid wel weg is, als je laat blijken dat je hem leuk vindt? het feit dat ik met hem wel een keertje wil afspreken zegt genoeg lijkt mij? Maar zelfs daarna kan/wil hij gewoon niet bellen. vreemd hoor......... eind deze week zal ik hem nogmaals bellen, denk ik.
Tja, dat zou je wel denken he.

Ik zou hem nog maar een keertje bellen, je moet natuurlijk niet aan de gang blijven. Je bent tenslotte zijn psychiater niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')