quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:26 schreef Ikook het volgende:
Tim 2308, bedankt! Ik ga eens even kijken op die sites.....:)
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:56 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Welkom in de gezelligste branche van Nederland: de horeca!!. Het zal lastig zijn om je in één topic een complete horecacursus te geven. Maar http://members.home.nl/hmunster/homepage.htm en in het bijzonder http://members.home.nl/hmunster/serveren.htm is een goed begin
Maar zoals een PM het ooit zei bij de briefing: Eigenlijk hoef je maar één ding te kunnen vriendelijk zijn.
Succes!
Waar? Wat? Hoe lang? Vind je het leuk?quote:
Bij een (horeca)uitzendbureau beginnen. Daar krijg je vaak een introductiecursus. Of via een kennis je ergens naar binnen 'werken'. Succes!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef song het volgende:
Ik zou best een bijbaan in de horeca willen, maar alle vaardigheden zoals met drie borden lopen enz. beheers ik niet. Meestal zoekt men wel personeel dat dergelijke ervaring heeft. Maar je moet toch ergens beginnen. Hoe kan ik die vaardigheden krijgen als ik om diezelfde reden nergens aangenomen word? Hoe hebben jullie het geleerd?
je hoeft als nieuweling echt niet direct 3 borden meteen op je te nemen hoor, bij de meeste plekken zul je heus wel ingewerkt wordenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef song het volgende:
Ik zou best een bijbaan in de horeca willen, maar alle vaardigheden zoals met drie borden lopen enz. beheers ik niet. Meestal zoekt men wel personeel dat dergelijke ervaring heeft. Maar je moet toch ergens beginnen. Hoe kan ik die vaardigheden krijgen als ik om diezelfde reden nergens aangenomen word? Hoe hebben jullie het geleerd?
Los van het feit dat even stoeien met borden binnen 3 minuten geleerd isquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:46 schreef Xummon het volgende:
[..]
je hoeft als nieuweling echt niet direct 3 borden meteen op je te nemen hoor, bij de meeste plekken zul je heus wel ingewerkt worden
Neem 3 borden en een paar sinasappels, als je daarmee kunt lopen is het voor de rest een koud kunstjequote:Op zondag 29 augustus 2010 21:14 schreef song het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |