abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23414928
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:46 schreef Tup het volgende:

....dit is een discrimenerende reactie.
lucida schreef in het topic, 'Theo van Gogh onder politiebewaking deel 2':

"... Tachtig jaar Spaanse bezetting heeft ons land nochtans niet doen "knielen" voor de inquisitie, maar het heeft nog geen drie decennia geduurd, of een groot deel van de vaderlandse pers en politiek buigt diep voor de achterlijkheid van de islam ...."
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_23414941
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:45 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Door hem in een kwaad daglicht te blijven stellen en vervolgens te wachten totdat de man vanzelf een kogel door zijn kop wordt gejaagd.
Dat doet hij toch echt helemaal zelf. Maar zijn aanhang maakt alweer dankbaar gebruik van de slachtofferrol, getuige dit soort posts.
pi_23414945
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:48 schreef Tup het volgende:

[..]

Wacht even...zijn het nou de moslims die dit doen...of de linksen?
Maakt dat wat uit? Het doel blijft hetzelfde
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 23:52:25 #204
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23415008
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:49 schreef lucida het volgende:

[..]

"... Tachtig jaar Spaanse bezetting heeft ons land nochtans niet doen "knielen" voor de inquisitie, maar het heeft nog geen drie decennia geduurd, of een groot deel van de vaderlandse pers en politiek buigt diep voor de achterlijkheid van de islam ...."
Dat de overheid en pers mensen wil beschermen tegen haat en hetze is begrijpelijk, maar dat de overheid zelfs een goed woordje doet voor de islam is onbegrijpelijk. Een overheid moet zich verre houden van religie.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_23415030
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat doet hij toch echt helemaal zelf. Maar zijn aanhang maakt alweer dankbaar gebruik van de slachtofferrol, getuige dit soort posts.
Oh, hij wordt helemaal niet neergesabelt door diverse columnisten of linkse politici?

Het woordje slachtofferrol heb ik nu ook wel tot kotsens toe van je gehoord piet, nog meer dooddoeners? Moslims waren toch ook heel zielig omdat ze naar worden aangekeken en 3 van hun moskeeen zijn afgefikt?
pi_23415057
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:45 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Door hem in een kwaad daglicht te blijven stellen en vervolgens te wachten totdat de man vanzelf een kogel door zijn kop wordt gejaagd.
Wilders is zelf in het kwade daglicht gaan staan..
Hij heeft zelf al laten zien dat hij neigingen heeft van een intolerante godsdienstonderdrukker.
Dat die man voor zijn leven moet vrezen is erg genoeg voor hém en de democratie.
Maar wat jij wilt is dat men zijn kwalijke neigingen moet goedpraten en maskeren en dat is ook bedreigend voor de democratie en voor de ethnische verhoudingen in het land..
  donderdag 18 november 2004 @ 23:54:49 #207
99433 Tup
Tupperwaar
pi_23415075
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:50 schreef kamagurka het volgende:
Maakt dat wat uit? Het doel blijft hetzelfde
Blijkbaar maakt het voor Wilders in ieder geval dermate veel uit dat hij er partij voor start met één partijpunt (net als Janmaat) en een groep devote volgelingen (die al snel spreken van demonisering). Wilders pleidooi zou wat sterker zijn geweest als hij -immers het doel blijft hetzelfde- bij eerdere voorkomens van zinloos geweld ook van de daken had staan schreeuwen. Tenzij het doel is moslims te demoniseren, want die zijn inderdaad niet te vertrouwen.
Wasserwunderland
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2004 @ 23:55:46 #208
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23415098
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:50 schreef SCH het volgende:

[..]

De man is een product geworden van de mensen die hem bagatelliseren. Hij wordt voor racist, fascist, islamhater, xenofoob en vanalles uitgemaakt. Wie neemt nu precies de slachtofferrol in?
pi_23415139
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:53 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Oh, hij wordt helemaal niet neergesabelt door diverse columnisten of linkse politici?
Wilders is heilig ofzo? Op hem mag geen kritiek geleverd worden? Goed dat we het weten hoor, we zullen met zijn tere zieltje rekening houden. Tjonge jonge, over slachtofferschap gesproken, het zit wel diep he. Zo'n linkse jeugd waarvan je je moet bevrijden.

Probeer gewoon eens open te kijken en je ziet dat je gewoon met moslims kunt praten en dat je ze niet hoeft te haten, en gewoon praten betekent geen eens knuffelen. Wat een eye-openeren he
pi_23415146
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De man is een product geworden van de mensen die hem bagatelliseren. Hij wordt voor racist, fascist, islamhater, xenofoob en vanalles uitgemaakt. Wie neemt nu precies de slachtofferrol in?
Wilders.
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 00:00:10 #211
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23415198
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Wilders.
Omdat hij de Islam achterlijk vindt? Waarom mag hij dat niet vinden? Wat is dit voor een land dat jij in gedachten hebt?
pi_23415216
quote:
Op woensdag 17 november 2004 09:28 schreef SCH het volgende:

Wilders speelt opnieuw in op sentimenten en angsten - het is gebleken dat mensen zich daar snel door laten leiden maar dat wil niet zeggen dat die angsten realistisch zijn en die sentimenten ergens op gebaseerd zijn.
Dit is nou nog eens doortrapte vorm ter legitimering van positieve discriminatie; mensen zijn zo 'dom' die moet je gewoon tegen zichzelf, maar meer nog tegen de boze boeman, in bescherming nemen. De denktrant 'van houd je handen maar voor je ogen dan zie je het kwaad niet, en het kwaad jou niet'... Ik kan even niets anders bedenken dan een driewerf dom, dom, dom...
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_23415227
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:49 schreef lucida het volgende:

[..]

ja maar dat veranderd nog wel hoor, let maar op duurt niet lang meer (hoop ik) en dan zien ze wel in dat de islam het grootste gevaar EN probleem is in dit land. dan is het alleen even afwachten wat er gaat gebeuren om het tij te keren
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23415278
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Omdat hij de Islam achterlijk vindt? Waarom mag hij dat niet vinden? Wat is dit voor een land dat jij in gedachten hebt?
Hij mag het wel vinden, maar waarom mogen anderen daar dan geen kritiek op hebben en het benoemen??????????????????????????????????

Wat is dat voor rare censuur, wat is dat voor gek land dat jij in gedachten hebt?
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:04:52 #215
99433 Tup
Tupperwaar
pi_23415315
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:01 schreef GewoneMan het volgende:
ja maar dat veranderd nog wel hoor, let maar op duurt niet lang meer (hoop ik) en dan zien ze wel in dat de islam het grootste gevaar EN probleem is in dit land.
Zelfs al zou dat zo zijn -maar in mijn filmscript staat dat ik links moet zijn- dan kun je problemen op een goede, nette manier oplossen en op een foute, meer problemen veroorzakende manier. Jammer dat veel mensen tegenwoordig de laatste manier lijken te prefereren, omdat dat de "makkelijke" weg is.
Wasserwunderland
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 00:05:18 #216
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23415320
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij mag het wel vinden, maar waarom mogen anderen daar dan geen kritiek op hebben en het benoemen??????????????????????????????????

Wat is dat voor rare censuur, wat is dat voor gek land dat jij in gedachten hebt?
Dat mag van mij best. Maar dan niet gelijk met die woorden die niets met de inhoud te maken hebben. De man heeft iets tegen een leer/stroming, net zoals jij de crematietheorie van Jomada waarschijnlijk niet zult onderstrepen. Overigens vind ik de kritiek van de tegenstanders nu ook niet bepaald inhoudelijk diepgaand. Steek de hand dan eerst in eigen boezem.
pi_23415382
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat mag van mij best. Maar dan niet gelijk met die woorden die niets met de inhoud te maken hebben. De man heeft iets tegen een leer/stroming, net zoals jij de crematietheorie van Jomada waarschijnlijk niet zult onderstrepen.
Ja en dan wordt hij boos als hij voor islamhater wordt uitgemaakt of gaat hij huilen als mensen zeggen dat hij een one-issue anti-islampartij wil oprichten. Wees dan ook een vent zeg.
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:07:54 #218
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23415383
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:00 schreef lucida het volgende:

[..]

Dit is nou nog eens doortrapte vorm ter legitimering van positieve discriminatie; mensen zijn zo 'dom' die moet je gewoon tegen zichzelf, maar meer nog tegen de boze boeman, in bescherming nemen. De denktrant 'van houd je handen maar voor je ogen dan zie je het kwaad niet, en het kwaad jou niet'... Ik kan even niets anders bedenken dan een driewerf dom, dom, dom...
In het pre-Fortuijn-tijdperk was links van het volk. Tegenwoordig kotst het het volk uit als zijnde onbetrouwbaar en een groep die opgevoed moet worden. Democratie zolang het uitkomt, maar anders een aristocratie.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 00:10:25 #219
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23415444
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja en dan wordt hij boos als hij voor islamhater wordt uitgemaakt of gaat hij huilen als mensen zeggen dat hij een one-issue anti-islampartij wil oprichten. Wees dan ook een vent zeg.
"U is een islamhater". Ja, want? De toon waarop de oppositie gelijk denkt te krijgen maakt menig mens alleen vanwege de toon al boos.
pi_23415468
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

"U is een islamhater". Ja, want? De toon waarop de oppositie gelijk denkt te krijgen maakt menig mens alleen vanwege de toon al boos.
Ach, vervelend zeg. Wilders maakt ook heel veel mensen boos en erger nog: heel erg bang. Hij wil mijn land namelijk de filistijnen helpen en dat maakt me hels en angstig.
pi_23415511
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:04 schreef Tup het volgende:

[..]

Zelfs al zou dat zo zijn -maar in mijn filmscript staat dat ik links moet zijn- dan kun je problemen op een goede, nette manier oplossen en op een foute, meer problemen veroorzakende manier. Jammer dat veel mensen tegenwoordig de laatste manier lijken te prefereren, omdat dat de "makkelijke" weg is.
en hoe had jij gedacht dat op een "goede" en nette manier op te lossen ??? laat ik even duidelijk zijn dat ik niet rechts ben en al helemaal niet extreem. maar dat wil toch niet zeggen dat ik nu geen harde uitspraken mag doen over een enorm groot probleem of wel ? en ik zie ook niet dat dat me rechts zou maken, immers is het gewoon een constatering van een feit.

extra duidelijkheid:
ik ben TEGEN lonsdale jongeren die ECHT rasictische zijn
ik ben TEGEN de kluk kluks clan
ik ben TEGEN nazi`s
ik ben TEGEN white power
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23415548
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Wilders is heilig ofzo? Op hem mag geen kritiek geleverd worden? Goed dat we het weten hoor, we zullen met zijn tere zieltje rekening houden. Tjonge jonge, over slachtofferschap gesproken, het zit wel diep he. Zo'n linkse jeugd waarvan je je moet bevrijden.

Probeer gewoon eens open te kijken en je ziet dat je gewoon met moslims kunt praten en dat je ze niet hoeft te haten, en gewoon praten betekent geen eens knuffelen. Wat een eye-openeren he
Wat ben je ook een zelfingenomen en bekeerslustig wrak he... Je gaat er meteen al vanuit dat niemand in dit topic (behalve jijzelf, de superieure) ooit met moslims heeft gesproken... lachwekkend!
Waar komt dat superioriteitsgevoel bij jou in hemelsnaam vandaan, t is namelijk nergens op gebaseerd

Andersom moeten we natuurlijk wel extreeeem op onze woorden passen als het jouw verkozen slachtoffergroepje moslims betreft en zijn eierschalen nog enorm vergeleken bij deze tere kinderzieltjes. Maar als het over een nare boeman als wilders gaat die zomaar tegen jouw superieure ideeen indruisd zijn alle middelen geoorloofd. Je was er ook al als de kippen bij om de eerste nagel in fortuyn's kist te spijkeren!
Ik weet niet wat ik zieliger vind, een ronddolende imam die zijn volgelingen tot haat aanspoort of een "herder" als jij die zich over zijn zielige misbegrepen schaapjes probeert te ontfermen. Ws. het laatste aangezien die schaapjes jou al helemaal niet erkennen
  † In Memoriam † vrijdag 19 november 2004 @ 00:14:51 #223
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23415550
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, vervelend zeg. Wilders maakt ook heel veel mensen boos en erger nog: heel erg bang. Hij wil mijn land namelijk de filistijnen helpen en dat maakt me hels en angstig.
Je geeft precies het antwoord van aanhangers van Wilders. De polarisatie blijft dus doorgaan. Ik heb nog geen oppositie diepgaande discussies zien aangaan met Wilders. De plaat blijft al gauw steken.
pi_23415616
Ach kamagurka toch -
Wat laat je je toch kennen.
Ik vind het gewoon jammer dat je zo vol haat en woede zit tegenover andere mensen. Maar je hebt jezelf er het meest mee. Jij wilt blijkbaar leven vanuit haat en veroordeling, moet je vooral doen. Ik snap alleen niet waarom je die keuze maakt. En je bent ook zeker niet zo grootgebracht.
pi_23415646
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat verklaart die hoop onzin die je zit te verkondigen

Er is verder toch niets aan de hand? Moslims zijn vredelievende mensen en zullen absoluut geen gevaar vormen voor de gang van zaken in dit land, dus laat wilders maar uit zijn slappe nek lullen, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')