quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:38 schreef ondeugend het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:27 schreef Hoeze het volgende:
Dames die het eens willen uitproberen achterop mogen ook reageren.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wil wel achterop bij meisje zitten![]()
![]()
goed vast houden natuurlijk![]()
ik heb op de RAI gedemonstreerd hoe het moetquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:55 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij 2 borsten hebben en wij 2 handen.
![]()
Evolutie is een groot goed.![]()
Alleen de foto`s zijn nog niet vrij gegevenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb op de RAI gedemonstreerd hoe het moet![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:03 schreef ZX9R het volgende:
Hallo schoolbankzitter
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:05 schreef RB het volgende:
Zeg maar niks![]()
Vrijdagmorgen om 08:00 examen eerste deel![]()
Euh die waren wel openbaar gesteld hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:02 schreef RB het volgende:
[..]
Alleen de foto`s zijn nog niet vrij gegeven![]()
De bewuste foto stond er niet tussenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Euh die waren wel openbaar gesteld hoor![]()
zijn nu vervangen door Groningen Piccies![]()
ik zal ze je vanavond mailen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:15 schreef RB het volgende:
[..]
De bewuste foto stond er niet tussen![]()
En de foto`s van de continental dame...... waar zijn die?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Euh die waren wel openbaar gesteld hoor![]()
Wat een klere ding zeg, zou hem zo snel mogelijk verpatsen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:49 schreef Patrick281 het volgende:Kom ik uit de sportschool .. tevreden van bijna 2 uur sporten en helemaal afgepeigerd ..
.. wil mijn KTM niet starten.
Blah.......Blah.......Blah.....enz....
![]()
ik weet er nog wel 1quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien dat je een sukkel vind die hem helemaal geweldig vind en er verliefd op is![]()
![]()
ik vind ketting smeren pas vervelend als er geen middenbok onder de motor zit,quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef PatrickM het volgende:
's avonds
* Mercy_symbol zo even 16x DVD±RW brander inbouwen
Ennuh, ik zit steeds meer te twijvelen om toch voor een kettingfiets te gaan... omdat ik dan toch iets meer keus heb... En voorlopig hoor ik toch niet echt negatieve verhalen (en voor het smeren hebben ze systemen als de scottoiler uitgevonden)
quote:
Ach ja ik heb pas 14 motorfietsen gehad .. dus ga je gang .. lekker zelf ervaring opdoen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:17 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh, ik zit steeds meer te twijvelen om toch voor een kettingfiets te gaan... omdat ik dan toch iets meer keus heb... En voorlopig hoor ik toch niet echt negatieve verhalen (en voor het smeren hebben ze systemen als de scottoiler uitgevonden)
quote:Honda VFR 800 / ABS
Ongeëvenaard sportief toeren
Eén blik en je weet: dit wordt een unieke belevenis. Eén proefrit en je weet: je bent voor altijd verkocht. (edit van uw redactie: waar hebben wij dit meer gehoord)
Een fantastisch ontwerp en al even schitterend uitgevoerd. De opmerkelijke VFR wordt consequent gezien als één van de beste Super Sports voor sportief toeren. Hij kreeg Honda's racegenen van de succesvolle Superbike-kampioensmotorfiets mee. Zijn toonaangevende technologie en bijbehorende prestaties maken hem de favoriet van mensen die van puur sportief motorrijden houden. De VFR imponeert, ondersteund door een machtige sound, zodra je de V4 de sporen geeft. De sensatie die je beleeft, iedere keer als je het gas opendraait, duurt nog lang voort na iedere uitdagende rit.
Snel slijtende kettingaandrijving, maar eenvoudig stelbaar door eenzijdige wielophanging.
Ontworpen voor snelheid en gebouwd om te presteren. De perfecte handling en het hoge rijcomfort van de VFR bieden een ongekend rijplezier.
Ook de duopassagier geniet van veel comfort, met een brede, fraai afgewerkte duozit, goed geplaatste voetsteunen en grote, afneembare handgrepen.
Vanaf modeljaar 2004 is de Honda VFR 800 op speciaal verzoek ook leverbaar in smaakloos grijs:
Je mag wel een keer op de mijne rijden hoor, om een idee erover te krijgen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:49 schreef PatrickM het volgende:
VFR is idd ook een optie, zat erg vertrouwd toen ik er op ging zitten op de motorrai
Ik heb zo'n idee dat het weinig vergelijkbaar isquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Je mag wel een keer op de mijne rijden hoor, om een idee erover te krijgen,
quote:hoi bart ik kom zaterdagochtend rond een uur of 10 als het kan ik zou graag
je adres willen weten dan kan ik weten waar ik moet wezen
dan kan ik weer op tijd terug om bij de postbank over te laten schrijven
groetjes peter
Tnx ..quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:43 schreef PatrickM het volgende:
PatM heeft zojuist een perfectie kopie gefikt van Ghostrider 3
Jij wilt te graagquote:Op dinsdag 16 november 2004 20:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx ..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:55 schreef PatrickM het volgende:
Jij wilt te graag![]()
quote:Ik zal van de week ff een paar DVD+R's halen...
quote:Op maandag 15 november 2004 16:00 schreef Bobbel het volgende:
Cool ding zo'n DR Big vind ik, je ziet ze niet veel (meer). Niks mis mee op zich, alleen goed poetsen en dik in het vet als je 'm ook in de winter wilt gebruiken (R100 is stuk weersbestendiger: Heb vele boxertjes gehad, EN een Suzi DR650).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Patrick281: heb 'm al gezien, en ik zal van de week ff een kopietje maken. Als ik tijd heb zal ik 'm wel ff bij je thuis afgooien (als m'n motor heet weer doet, dus reken erop dat het volgende week wordt![]()
)
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:08 schreef PatrickM het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijken is leuk..
Alleen als je iets gekocht hebt, dan mis je (tenminste ik wel) het kijken weer.![]()
![]()
Maarrr als je perse nieuw wilt en een kettingfiets ook in beeld komt dan hoeft het toch niet zo'n dure jongen te worden? Uiteindelijk moet het allemaal ook afbetaald worden.quote:@Patrick281: heb 'm al gezien, en ik zal van de week ff een kopietje maken. Als ik tijd heb zal ik 'm wel ff bij je thuis afgooien (als m'n motor heet weer doet, dus reken erop dat het volgende week wordt![]()
)
Cool.
![]()
Ik ga nu ff een stukkie rijden met de Fiero. Die gozer komt zaterdag echt blijkbaar.
![]()
Zit ook nogsteeds te denken aan m'n grote liefde: Suzuki GSX1400... voor dat geld kan er makkelijk WP vering op, compleet Yoshimura uitlaatsysteem en een softcase bagageset... (zodat er toch nog eea op vakantie makkelijk mee kan). En dan nog hou ik een hoop geld over van dat budget (wat idd weer geld scheelt in het terugbetalenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Kijken is leuk..
Alleen als je iets gekocht hebt, dan mis je (tenminste ik wel) het kijken weer.![]()
![]()
Maarrr als je perse nieuw wilt en een kettingfiets ook in beeld komt dan hoeft het toch niet zo'n dure jongen te worden? Uiteindelijk moet het allemaal ook afbetaald worden.
Nope, nieuwe motor kopen gaatquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:34 schreef RB het volgende:
is dit nie wat Pat
Honda - VFR 800 FI
bj. 2003, metallic blauw, 12.500 km, ¤ 11.300,-, Gelderland
versie met ABS voorzien van SCM gekeurd spyball alarm. eventueel als optie leverbaar met: Givi kofferrek. WP voor-en achtervering ter waarde van 1250,- euro. inruil blauw 94-er VFR model bespreekbaar.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nope, nieuwe motor kopen gaat
* RB ziet zich hier wel op zitten![]()
[afbeelding]
Alleen is het wat minder in de winter en de regen
Hey wij hebben een auto met 2 punt 0 zestien vee met 133 pkquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:27 schreef Hoeze het volgende:
Dus meld je hier aan, iedereen is vrij om mee te praten.
Ben je een verstokte automobilist, maar heb je duistere vragen die je nooit durfde te stellen over motorrijden.. schroom niet.
Dames die het eens willen uitproberen achterop mogen ook reageren.![]()
En ik moet zeggen, op de MotoRai zat ie verdomd lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:37 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zekerweten dat ze lekker zittenquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:43 schreef PatrickM het volgende:
[..]
En ik moet zeggen, op de MotoRai zat ie verdomd lekker![]()
![]()
Geen flauw idee, op de website van Motortrader (zelfde website als Autotrader) ff zoeken. Dan krijg je een beetje een idee wat ervoor gevraagd wordtquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:47 schreef yup het volgende:
Ok serieuze vraag (voor iemand anders)
Hoeveel is een ZXR400 waard van 1997 met 14k op de teller?
Hmmm laat ook maar, ik kijk voor hem naar de prijzen van motoren...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:03 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Geen flauw idee, op de website van Motortrader (zelfde website als Autotrader) ff zoeken. Dan krijg je een beetje een idee wat ervoor gevraagd wordt
Dat is met de ouwe graphics. De 2005 GSX heeft overigens ook maar 1 demper, heeft (gelukkig) geen verchroomde uitlaatspruitstuk en collectors meer... (niet dat ik er dan last van heb met een full Yoshimura systeemquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:11 schreef RB het volgende:
http://www.motormarkt.nl/photos/245_GXQUXz_large.jpg
Nee!!!!!quote:Beste Pepijn,
Moet helaas zeggen dat ik de motor heb kunnen verkopen vanavond.
Veel succes met het zoeken naar een alternatief!
Da`s pech hebben Pepquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:21 schreef Patrick281 het volgende:
En weer terug, precies een uurtje weggeweest zie ik.
![]()
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ha fijn een mailtje .. eh..![]()
![]()
[..]
Nee!!!!!![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:36 schreef PatrickM het volgende:
PatM ziet zich hier wel op zitten![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:09 schreef yup het volgende:
WTF? ZX400RR? WTF ZO FOKKING GOEDKOOP?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:23 schreef RB het volgende:
Da`s pech hebben Pep![]()
![]()
:'( Hij stond al in mijn Avatar .. heb de hele dag aan hem aan lopen/zitten/eten/sporten/staan denken.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:25 schreef PatrickM het volgende:Dat zuigt
quote:Groningen
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:27 schreef Patrick281 het volgende:
Daar kan je zeker lekker mee onderuit gaan in de winter en de regen.![]()
![]()
Enne, noem eens een alternatief?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar ik vind die GSX-1400 wel een beetje zwaar .. zeker voor slechtweer omstandigheden.
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:50 schreef PatrickM het volgende:
Enne, noem eens een alternatief?
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Alles wat minder massaal is dan zo'n GSX-1400. Dat is ook een matig te manoevreren apparaat.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:49 schreef RB het volgende:
Speciaal voor Pep
![]()
[afbeelding]
KTM - 640 LC4
bj. 2002, zwart/oranje , 9.200 km, ¤ 6.990,-, Noord-Holland
quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:58 schreef PatrickM het volgende:
Voorbeelden?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:03 schreef RB het volgende:
KTM - DUKE 620e lc4
bj. 1996, carbon/zwart/oranje, 18.000 km, ¤ 3.950,-, Zuid-Holland
ktm duke lc4 electrische start, originele supermotard, + extra onderdelen, pirelli dragon
[afbeelding]
Valt vooralsnog tegen .. die ene was het helemaal.. prijs, uitvoering, bouwjaar(!),quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:10 schreef RB het volgende:
Ok happy hunting![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:35 schreef RB het volgende:
Waar staat hij?
quote:EUR 2.499
Verhandlungsbasis
Daten:
609 ccm, 37 kW (50 PS), EZ: 04/96, schwarz, Benzin, Kette,
Besonderheiten:
Kickstarter
Beschreibung:
Fahrzeug wie abgebildet als SM-Sportversion 2999,-. Auf Wunsch mit neuen TÜV und als Straßenversion 2499,-;. Der Motor hat ca. 30´km und ist vor ca. 10´km kompl. überholt worden. Zustand ist gut. Zweimannzulassung. Reifen ca. 70%. Kette sehr gepflegt.
Anbieter:
Christoph Sauerlacher
D-86633 Neuburg
wel een heeeeeel lang ritjequote:Op dinsdag 16 november 2004 23:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik voel een riitje Duitsland aankomen
De Bimota heb ik in Nurnberg gekocht, die staat nog net voor het eindpunt op dat kaartje.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:51 schreef RB het volgende:
Ligt dus vlak boven Munchen.
Ok volgende optiequote:Op dinsdag 16 november 2004 23:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ideale beginnersmotor kom ik net tegen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 23:46 schreef ondeugend het volgende:
nee!! ook voor winterprijzen is dit niet normaal, zelfs in duitsland of belgie zul je goed moeten zoeken wil je een zxr-400rr voor die prijs vinden. rede te meer voor mij om eraan te twijfelen, ook het feit dat ie meerdere bikes te koop heeft staan maakt het voor mij tijwfelachtig. hoeft niks te zeggen natuurlijk maar toch, het zouden zomaar ex-circuit fietsen kunnen zijn en dan kun je ze beter laten staan.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:09 schreef yup het volgende:
WTF? ZX400RR? WTF ZO FOKKING GOEDKOOP?
Jonge zijn de winterprijzen ZO FOKKING GOEDKOOP? De meeste ZXR400tjes die ik paar maanden geleden had gezocht waren ongelofelijk duur man, MINIMAAL 3000 euro en dat waren dus meestal 30.000+ km's erop
Ram zijn telefoonnummer maar eens door google.quote:Op woensdag 17 november 2004 07:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee!! ook voor winterprijzen is dit niet normaal, zelfs in duitsland of belgie zul je goed moeten zoeken wil je een zxr-400rr voor die prijs vinden. rede te meer voor mij om eraan te twijfelen, ook het feit dat ie meerdere bikes te koop heeft staan maakt het voor mij tijwfelachtig. hoeft niks te zeggen natuurlijk maar toch, het zouden zomaar ex-circuit fietsen kunnen zijn en dan kun je ze beter laten staan.
Dat ding is cole, en hij past ook nog eens ookquote:Op dinsdag 16 november 2004 21:36 schreef PatrickM het volgende:
Nope, nieuwe motor kopen gaat
* Mercy_symbol ziet zich hier wel op zitten![]()
[afbeelding]
ach joh dat ding wilde toch al niet goed starten, je moest hem steeds met 6 man aanduwen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:21 schreef Patrick281 het volgende:
En weer terug, precies een uurtje weggeweest zie ik.
![]()
![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ha fijn een mailtje .. eh..![]()
![]()
[..]
Nee!!!!!![]()
Meteen doen!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:47 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
[..]
Ik weet van afgelopen nacht nog dat het veel was ..quote:Op woensdag 17 november 2004 09:47 schreef ondeugend het volgende:
Ik droom elke nacht wel 7 verhalen
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
Meteen doen!
Niet twijfelen.
Straks is deze ook nog eens verkocht en dan heb je spijt!![]()
Nou ja het zijn er ook wel eens 6 hoorquote:Op woensdag 17 november 2004 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet van afgelopen nacht nog dat het veel was ..
Ik kan mij nu ook weer een droom herrinneren.omdat ik het er net over had..
![]()
Een tweede zit op de drempel.Nee het heeft niets met motoren te maken.
Maar hoe ben je zo zeker van 7 dromen?![]()
Tja,quote:Op woensdag 17 november 2004 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Maar die ene KTM is wel doodzonde, was hem zaterdag gewoon gaan halen.![]()
Hij stond al even te koop, maar ik had hem pas vlak voor afgelopen weekend gespot.quote:Op woensdag 17 november 2004 09:55 schreef ZX9R het volgende:
Jammer voor je en opnieuw gaan zoeken.
Net zolang totdat je er één gevonden hebt die je aanstaat en welke niet zo snel verkocht is.
De advertentie van de Firebird is weg, en eigenlijk is het niet verstandig omdat die auto nog zwaarder is.quote:Wat ga je eigenlijk doen als zaterdag de Fiero weg is? Die andere, die Firebird kopen?
quote:Op woensdag 17 november 2004 09:56 schreef ondeugend het volgende:
Ze zijn trouwens bijna altijd leuk en altijd raar
Is er in Hoogvliet niks te doen dan?quote:Op woensdag 17 november 2004 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik ga stappen in Rotterdam de komende tijd wat ik van plan ben dan zet ik hem wel in de parkeergarage ofzo.![]()
Dat doe ik minstens een keer per weekquote:Op woensdag 17 november 2004 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
Ik moet vaak ook lachen achteraf .. echt vreemd en vaak humoristisch.
Tijdje terug had ik nog in mijn uppie een criminele bende opgerold, compleet met wilde auto achtervolgingen en speedbooten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:11 schreef MutZ het volgende:
*meldt nav topictitel
Er is alleen een cafe, maar daar ga ik in mijn uppie niet heen.. tussen allemaal vreemde mensen staan.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:10 schreef ZX9R het volgende:
Is er in Hoogvliet niks te doen dan?![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:11 schreef ondeugend het volgende:
Al is dat waarschijnlijk wel weer te verklaren omdat ik midden in de nacht nog wel eens telefoon van de alarmcentrale krijg en dan naar het werk kan hobbelen![]()
Zeg het maar meissie.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:11 schreef MutZ het volgende:
*meldt nav topictitel
Er is altijd wel wat aan de hand.....quote:Op woensdag 17 november 2004 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
Als je zo vaak loos alarm hebt dan moet dat toch opgelost worden..
Je kan niet (zo vaak) voor nop blijven komen. Al is voor nop beter dan voor het echhie.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:22 schreef ondeugend het volgende:
Er is altijd wel wat aan de hand.....
Stroomstoringen, inbraken, deuren niet goed afgesloten of een spin die besluit een web te bouwen om de sensor heen![]()
quote:En eigenlijk vang ik liever inbrekers dan spinnen
we gaan trouwens altijd met 2 man hoor
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:11 schreef MutZ het volgende:
*meldt nav topictitel
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij vind het wel gezellig hiero he ?
Die Hoeze moet zijn online status gaan verbergen.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
Heeft die Hoeze toch nog iets goed gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
Jawel... als je gebeld wordt, krijg je meteen de code. Dus vaak weet je van te voren of het een stroomstoring is of dat er bijvoorbeeld een deur niet goed is afgesloten. Die spinnen zijn overmacht... sensoren zijn gevoelig. En ja.... er moet natuurlijk altijd even gekeken worden al is het maar om de boel te resettenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Maar ik heb ook bijna 10 jaar storingsdienst gehad, en er was misschien maar 2-3 keer een loos alarm.
![]()
Dus ergens klopt er iets niet aan het systeem van jouw werk denk ik dan.
[..]
[afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die Hoeze moet zijn online status gaan verbergen.Dat weten we allang hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Daarom.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:33 schreef ondeugend het volgende:
Dat weten we allang hoor
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:33 schreef ondeugend het volgende:
Dat weten we allang hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:Waarom zou Mutz dat doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
* One_Punch_Mickey meldtquote:Op woensdag 17 november 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Al had Mercy wel een leuk verhaal over iemand die het nog niet wist ..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwege mijn inpopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:33 schreef ondeugend het volgende:
Dat weten we allang hoor
Dat was wel grappig om te lezen jaquote:Op woensdag 17 november 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
* One_Punch_Mickey meldt
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
OPM meldt
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
OPM meldt
Je riep zijn naam niet eensquote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
Opvallend hoe snel iemand zich meldt als je zijn naam noemt.
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En daar was je helemaal alleen achter gekomen ?
Geeft niks.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:tja, ik let niet zo op kloontjes enzo
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:was wel leuk he ?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Was ik nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Indirect .. en hij voelde zich direct en compleet aangesproken.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:47 schreef ZX9R het volgende:
Je riep zijn naam niet eens
De lurkerquote:Op woensdag 17 november 2004 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Indirect .. en hij voelde zich direct en compleet aangesproken.![]()
Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen overdag maar ik kan niet altijd reagerenquote:Op woensdag 17 november 2004 10:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Opvallend hoe snel iemand zich meldt als je zijn naam noemt.
![]()
je kunt toch zelf bepalen wat je als persoon invult met de juiste code...quote:Luc hoe heb jij dat trucje van die quote gedaan ..
idd:quote:Op woensdag 17 november 2004 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je kunt toch zelf bepalen wat je als persoon invult met de juiste code...
quote:Op woensdag 17 november 2004 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen overdag maar ik kan niet altijd reagerenen soms kriebelen mijn vingers om een post te plaatsen
Dat ging mijn pet even te boven, en dan ook nog rode letters onder de quote.quote:Op woensdag 17 november 2004 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je kunt toch zelf bepalen wat je als persoon invult met de juiste code...
Wie ik ?quote:Op woensdag 17 november 2004 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Niet echt iets wat je zoekt denk ik?
1 dag, buiten de coolkast.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:55 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe kan ik het beste geopende rode wijn bewaren ? Niet in de koelkast neem ik aan ..
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:59 schreef ZX9R het volgende:
1 dag, buiten de coolkast.
Behalve als je vacuvin hebt, dan een dag of 3.
Gewoon binnen 2 dagen opzuipenquote:Op woensdag 17 november 2004 12:55 schreef Patrick281 het volgende:
*Flesjes wijn die ik cadeau kreeg van Mercy en Raus open gemaakt heeft*
Hoe kan ik het beste geopende rode wijn bewaren ? Niet in de koelkast neem ik aan ..
Zo even lunchen op Franse wijze.
[..]
Wie ik ?
Als ik een flesje opentrek, gaat ie meestal binnen een paar uurtjes opquote:Op woensdag 17 november 2004 13:01 schreef Patrick281 het volgende:
Ik gebruik niet meer dan een half glas hoor..
Dan moet ik maar hulp inroepen. Zo maar even langs de bibliotheek of er nog schoolmeisjes zijn die ik dronken kan voeren.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:02 schreef ZX9R het volgende:
Als ik een flesje opentrek, gaat ie meestal binnen een paar uurtjes op![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Flesjes ??
die jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 17 november 2004 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vond de tonijn zo stinken, dus ik denk laat ik er wat wijn insmijten.
![]()
Verder komt er mega spierpijn opzetten van het sporten gisteren, dus i.c.m. alcohol lijkt mij dat niet gezond.
En een beetje wijn is wel goed he. Dus past wel samen bij de lunch. *hik*![]()
Hij ruikt trouwens lekker fruitig/zoet.
Perfecte wijn voor een niet kenner denk ik.
![]()
Zijn de enige die ik lekker vind namelijk.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:06 schreef ZX9R het volgende:
1 glas rode wijn per dag is zelfs heel gezond voor hart en bloedvaten!
Daarom drink ik ook maar twee flesjes per week.quote:Op woensdag 17 november 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk: "Je komt met anti-vries aanzetten"quote:Op woensdag 17 november 2004 13:09 schreef Patrick281 het volgende:
Wie kent ze niet: de anti oxydanten.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:08 schreef ZX9R het volgende:
Daarom drink ik ook maar twee flesjes per week.
Maakt het gemiddeld 7 glazen per week!
Voor mij dus ook nietquote:Op woensdag 17 november 2004 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Nou als ik moest kiezen tussen druivensap of rode wijn is de keuze niet zo moeilijk he![]()
Nu niet. Straks welquote:Op woensdag 17 november 2004 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Nou ik ga er even lekker van genieten .. en jullie mogen nu geen alcohol.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
Waar OPM het over heeft
quote:Op woensdag 17 november 2004 16:23 schreef hollander172 het volgende:
Is Rausmuts eigenlijk al door die tekst heen?
ik weet ook nog wel een stalling bij jou in (uitquote:En een idee is dan om stalling elders te zoeken vlakbij voor iemand die al een garage heeft met 2 vierkante meter over.
Ik wist het al vantevoren..quote:Op woensdag 17 november 2004 20:03 schreef PatrickM het volgende:
Ik overweegt sterk om er dan toch volgend jaar nog een jaar op te rijden Bovendien wordt mijn zadel nu overgetrokken (dus toch maar geen Corbin, scheelt een hoop centen), en ga ik zonder er nog verder (te) veel kosten buiten normaal onderhoud, verder mee rijden
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet ook nog wel een stalling bij jou in (uit) de buurt
![]()
quote:hallo bart ik heb een vraag ik kan pas in de middag kommen kunnen wij de
auto meenemen
en bij ons in tholen naar het postkantoor een maandag dan schrijven wij een
koop contract dat ik die auto heb betaalt met onze hantekeningen er op ik
hoop dat dat kan laat snel even weten gr peter
Volgens mij schrijft hij dat ook.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meenemen?? tuurlijk joh, nadat het geld op jouw rekening staat...eerder niet![]()
oops en na de overschrijving natuurlijk.
Duoseat .. dat zie je niet veel. Kan ik na het stappen toch nog iemand thuisbrengen.quote:Wegens omstandigheden bied ik mijn Ktm aan.
Het is een pas gereviceerde Lc4 met 640 cc b.j. 1999. De uitvoering is geschikt voor 2 personen. Heeft kenteken. Carbon look stuur met Acerbis handkappen. Alu. frame protectoren. Goede ketting en tandwielen. Acerbis koplamp. Anti tril handvatten en voetsteunrubbers. Snelheids meter en toeren teller. Olie temp. meter. Supermoto voorspatbord. Alu. motorschilt. (snelle)Tussen pijp (uitlaat) zonder demper, (snelle) Twinn air luchtfilter. Nieuwe olie + 2 oliefilters en nieuwe bougie.
ELECTRISCHE STARTER !!!!
READY TO RIDE !!!!!!!
quote:okee ik hoop het vind het een pracht van een auto gr peter
dat ben jij erg goed van vertrouwen zeg...never nooit niet dat ik het zo zou doen! wat als die kerel er een ongeluk mee krijgt en hij staat nog op jouw naam? om allerlei omslachtig gezeik te voorkomen kunnen ze hem net zo goed meteen overschrijven...anders doe ik het wel voor zequote:Op woensdag 17 november 2004 20:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb mijn 1e motor ook zo verkocht,
die man kwam kijken en heeft contant betaald, ik heb zijn rijbewijs nummer opgeschreven en hem een brief laten tekenen waarin stond dat hij vanaf dat moment verantwoordelijk was voor alles wat er met de motor gebeurde,
2 dagen later kreeg ik netjes vrijwaringsbewijs in de brievenbus,![]()
En deze jongen is denk ik vrij jong dus een onervaren chauffeur.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat ben jij erg goed van vertrouwen zeg...never nooit niet dat ik het zo zou doen! wal als die kerel er een ongeluk mee krijgt en hij staat nog op jouw naam?
quote:om allerlei omslachtig gezeik te voorkomen kunnen ze hem net zo goed meteen overschrijven...anders doe ik het wel voor ze
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:37 schreef PatrickM het volgende:
Altijd gelijk vrijwaringsbewijs... laat ze dan maar lekker naar Rotterdam rijden ofzo als er geen postkantoor in de buurt open is. Geen vrijwaringsbewijs = voertuig niet mee
quote:ROTTERDAM-Coolsingel
Coolsingel 42
3011AD ROTTERDAM
Openingstijden:
Maandag 900-1800
Dinsdag 900-1800
Woensdag 900-1800
Donderdag 900-1800
Vrijdag 900-1900
Zaterdag 900-1330
Bron
tja, ik zou het gewoon sowieso nooit doen. t zijn typische situaties waarmee je een hoop gezeik kunt krijgen maar die je kunt voorkomen.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En deze jongen is denk ik vrij jong dus een onervaren chauffeur.
Niet dat hij gelijk een ongeluk ermee rijdt, maar ik zie hem wel al teveel sensatie opzoeken.
En er staan een hoop flitspalen richting Zeeland waar hij woont.
[..]
Zaterdagochtend 10:00 zou hij hier zijn.
Nu kan hij volgens zeggen niet eerder komen dan de middag.
Dus dan is het postkantoor dicht.![]()
Ik heb wel eens (op Fok?) gelezen dat een meisje een auto had verkocht voor 400 euro, en omdat het zo'n laag bedrag was zij de kopers op hun woord vertrouwde dat ze hem wel over zouden schrijven.............................................................................................................quote:Op woensdag 17 november 2004 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
t blijven vreemden die je voor het eerst hebt gezien en die je dan in vertrouwen moet nemen. das niks voor mij![]()
Ik weet niet hoe te zoeken, staat mij vaag iets van bij.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
link? heeft ze zeker een hoop sores mee gehad, gezien je puntjes?
quote:Hieronder tref je de openingstijden van het postkantoor in Hoogvliet aan.
Als je de auto graag wilt hebben zal je toch iets in de tijden moeten zien
te regelen.
Volgende week kan ook nog, en ik kan overdag doordeweeks ook wel een halve
dag vrij nemen zodat je s'ochtends of s'middags kan komen.
Zaterdag was ik trouwens al bezet na 11:15, dus de eerdere afspraak van
10:00 was helemaal perfect geweest.
quote:Op woensdag 17 november 2004 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
t blijven vreemden die je voor het eerst hebt gezien en die je dan in vertrouwen moet nemen. das niks voor mij![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 22:50 schreef PatrickM het volgende:
Patrick281, uw 'back-up' van uw verloren DVD-rom GR3 (dus waar u de rechten al over heeft betaald) ligt klaar
nu nog een motor die in elkaar geknutselt moet worden en een (waterdichte)zadel erop![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 05:00 schreef PatrickM het volgende:
Uiteraard kan ik ook voor een Hyosung Comet 650 gaan, maar dan is de GSX1400 toch net 'leuker'
Ja hij geeft zich wel erg bloot voor een Sinterklaasquote:Op woensdag 17 november 2004 22:05 schreef Patrick281 het volgende:
Om een beetje in stemming te komen: Sint geeft racer weg!
[afbeelding]
Check eens welke diepe gevoelens sinterklaas voor motorfietsen blijkt te hebben!![]()
![]()
Ook al is het een ervaren chauffeur. Een ongeluk kan altijd gebeuren. Het hoeft niet de schuld van hem te zijn, maar als je pech hebt zit jij inderdaad met al het gezeur. Ik zou een voertuig ook niet meegeven zonder dat alles is geregeld.quote:Op woensdag 17 november 2004 20:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En deze jongen is denk ik vrij jong dus een onervaren chauffeur.
Niet dat hij gelijk een ongeluk ermee rijdt, maar ik zie hem wel al teveel sensatie opzoeken.
En er staan een hoop flitspalen richting Zeeland waar hij woont.
[..]
Zaterdagochtend 10:00 zou hij hier zijn.
Nu kan hij volgens zeggen niet eerder komen dan de middag.
Dus dan is het postkantoor dicht.![]()
Zware beslissing he? Ik las iets verder terug dat je gewoon met de BMW blijft rijden en nu ga je toch weer voor een nieuwe motor. Ik weet hoe het is... als je iets hebt bedacht dan is het ook moeilijk om je daar weer vanaf te brengen. Dat was zo'n beetje hetzelfde als met de CBR. Die Suzuki was eigenlijk ook erg leuk, maar ik vond ineens dat een CBR600 toch echt veel beter bij mij pastequote:Op donderdag 18 november 2004 05:00 schreef PatrickM het volgende:
En tot op heden nog steeds niet geslapen
Heb van ellende maar een berekeningetje gemaakt, en er achter gekomen dat het helemaal niet zo verkeerd is om in maart 2005 een Suzuki GSX1400 aan te schaffen
Uiteraard kan ik ook voor een Hyosung Comet 650 gaan, maar dan is de GSX1400 toch net 'leuker'
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooi zo allemaal posts van Rausje, en geen Rausmuts![]()
Ik heb de opdracht nu af. [..] Ik ben hartsikke moe.
Ik weet niet hoe die brabo's er bij jullie over denken maar hier is muts een koosnaam.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:23 schreef Rausdouwer het volgende:
Mooi zo allemaal posts van Rausje, en geen Rausmuts![]()
Raar volk daar bij jullie zegquote:Op donderdag 18 november 2004 09:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die brabo's er bij jullie over denken maar hier is muts een koosnaam.![]()
Hier ook niet hoor .. maar FS noemde ik ook altijd liefkozend kutje.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:58 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet niet hoe die brabo's er bij jullie over denken maar hier is muts een koosnaam.![]()
ff geduld.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:15 schreef Patrick281 het volgende:
Smileypagina weer eens down isz.![]()
Dat zou ik als verdwaalde belg ook zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2004 10:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raar volk daar bij jullie zeg![]()
![]()
Dat ben ik helemaal niet,quote:Op donderdag 18 november 2004 10:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat zou ik als verdwaalde belg ook zeggen.![]()
![]()
Pannekoekquote:Op donderdag 18 november 2004 10:33 schreef hollander172 het volgende:
Dat zou ik als verdwaalde belg ook zeggen.![]()
![]()
Als je geen verdwaalde belg bent, wat doe je dan in godsnaam in brabant?quote:Op donderdag 18 november 2004 10:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal niet,
ik ben Rasechte gelderlander, dus zeker geen import belg of Limburger,![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:13 schreef ZX9R het volgende:
6 de keer dit jaar?
Euh geen idee,quote:Op donderdag 18 november 2004 10:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je geen verdwaalde belg bent, wat doe je dan in godsnaam in brabant?![]()
Ik wist niet dat jij bier dronk?quote:Op donderdag 18 november 2004 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
Euh geen idee,
Bier drinken en wonen,![]()
En dat is nog lekkerder dan bier drinken,quote:Op donderdag 18 november 2004 11:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij bier dronk?
Je hebt alleen Vodka Cola gehad!
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:47 schreef ZX9R het volgende:
Ik wist niet dat jij bier dronk?
Je hebt alleen Vodka Cola gehad!
quote:Op donderdag 18 november 2004 09:17 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja hij geeft zich wel erg bloot voor een Sinterklaas![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 13:32 schreef ZX9R het volgende:
Probeer anders gerako hier op het forum te bereiken of stel de vraag op het motor-forum.
En dat in je proeftijd!quote:Op donderdag 18 november 2004 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik ben betraptik was lekker aan het lezen vanochtend toen mijn afdelingshoofd opeens achter me stond en enkele seconden een blik wierp op mijn scherm…hij zei er niks van...
Proeftijd .. laatste kans.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik ben betraptik was lekker aan het lezen vanochtend toen mijn afdelingshoofd opeens achter me stond en enkele seconden een blik wierp op mijn scherm…hij zei er niks van...
En ik maar zoekenquote:Op donderdag 18 november 2004 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
![]()
veel te snel verkeerd gelezen
Ja idd iedereen doet wel eens wat, hij heeft me ook wel eens een prive mail zien sturen (dus niet met mijn volvo account) en dan surf ik ook op het net om bij mijn mail te komen. Maarja, ik zit wel in mijn proeftijd. Hij kwam wel direct daarna aanzetten met een spoedklus die even tussendoor heel snel afgerond moest worden. Dat heb ik dus maar heel snel en heel goed gedaanquote:Op donderdag 18 november 2004 14:10 schreef Patrick281 het volgende:
Proeftijd .. laatste kans.![]()
Nee, iedereen doet wel eens wat .. het is denk ik meer de reactie dan het daadwerkelijk even lurken wat ik zelf het ergste vind bij collega's.
Dan kom je net bij iemand zijn bureau aan en dan zie je nog net een schermpje weggeklikt worden.
Dat is erger dan relaxed kijken en even een seconde wachten. Daar heb ik een beter gevoel bij.
Vertrouwenskwestie.
Maar goed tijdens de proeftijd kunnen ze nog wel eens anders op je letten.
Ik weet nog dat ik hier een minuut te laat van de lunch terugkwam.
Laatst zei de chef dat ik het niet zo nauw hoefde te nemen.![]()
![]()
Krediet opbouwen heet dat misschien.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:11 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En ik maar zoeken
http://www.pearl.de/pearl.jsp?redir=yes&screenX=1024&screenY=768
Dat is voor hem geen probleem hoor. Eerder een uitdaging (vrouwen op de kast jagen).quote:Op donderdag 18 november 2004 12:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij kwam niet helemaal los .. er waren vrouwen in de buurt.
![]()
![]()
Dat niet maar ik krijg wel es geintjes naar mijn hoofd geslingerd je gaat toch ook geen nissan rijdenquote:Op donderdag 18 november 2004 14:18 schreef ZX9R het volgende:
Word je overigens niet raar aangekeken daar als je met je Niksan bij Volvo het terrein oprijdt?
Wat zeg jij dan?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat niet maar ik krijg wel es geintjes naar mijn hoofd geslingerd je gaat toch ook geen nissan rijden
!Inderdaad .. een feest zonder de altijd gezellige inbreng van de vrouw is geen feestquote:Op donderdag 18 november 2004 14:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Dat is voor hem geen probleem hoor. Eerder een uitdaging (vrouwen op de kast jagen).![]()
Daar heb ik wel een idee van en dat weet ik liever niet.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe mannen zijn zonder vrouwen erbij.
![]()
![]()
Maar dat betekende niet dat jij er niet bij moest zijn hoor.![]()
![]()
Hetzelfde als dat ze er wel bij zijnquote:Op donderdag 18 november 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou hoe mannen zijn zonder vrouwen erbij.
![]()
![]()
Wie ik ? .. ik heb niets gezegd.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Daar heb ik wel een idee van en dat weet ik liever niet.
Hahaha nee, heb dat maar niet gezegdquote:Op donderdag 18 november 2004 14:23 schreef ZX9R het volgende:
Wat zeg jij dan?
Nee, Volvo
Valt me een beetje tegen van jequote:Op donderdag 18 november 2004 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hahaha nee, heb dat maar niet gezegd
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hetzelfde als dat ze er wel bij zijn![]()
![]()
Op de foto's stonden er trouwens 2, eentje daarvan ken ik wel maar wie was die andere?quote:Op donderdag 18 november 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
!Inderdaad .. een feest zonder de altijd gezellige inbreng van de vrouw is geen feest
Hee een quote na de edit.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:02 schreef hollander172 het volgende:
Op de foto's stonden er trouwens 2, eentje daarvan ken ik wel maar wie was die andere?
Of was het Det?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hee een quote na de edit.
Luc's vriendin.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:06 schreef ZX9R het volgende:
Of was het Det?
Eev's vriendin?
Lang geleden he ?quote:Op donderdag 18 november 2004 15:07 schreef ondeugend het volgende:
Even laten zien dat ik ooit hip was
[afbeelding]
![]()
Auwquote:Op donderdag 18 november 2004 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Lang geleden he ?![]()
Volgens mij is het allemaal vrijblijvend hoor. Ok, er gelden een paar afspraken die heel belangrijk zijn, maar de rest... Ik deel niet zijn leven in hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Edit.
Sorry..
Niet eens een feestje nu, maar toch onder de plak.
Ja manquote:Op donderdag 18 november 2004 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Lang geleden he ?![]()
Alto is stoer,quote:Op donderdag 18 november 2004 15:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja man
Ik ben nu niet hip meer maar wel veeeeeeeel goedkoper uit !
Ja maar jij hebt nogal lange stelten volgens mij dus dat probleem zal je niet alleen in een alto hebben lijkt me.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Alto is stoer,![]()
ik heb vorig jaar ook 4 maanden Altootje gehad, ( mijn auto totall loss gereden)
was mega zuinig, enige probleem voor mij was richting aangeven,
moest ik echt met benen wijd gaan zitten,anders kon ik er niet bij
![]()
Gewoon je handen uit het raam steken zoals vroeger .. zelfs rechtaf moet lukken.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb vorig jaar ook 4 maanden Altootje gehad, ( mijn auto totall loss gereden)
was mega zuinig, enige probleem voor mij was richting aangeven,
moest ik echt met benen wijd gaan zitten,anders kon ik er niet bij
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewoon je handen uit het raam steken zoals vroeger .. zelfs rechtaf moet lukken.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Het is net motorrijden met een dakje
![]()
zeg, fotoboek viespeukquote:Op donderdag 18 november 2004 15:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* viespeuk meldtquote:Op donderdag 18 november 2004 15:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
zeg, fotoboek viespeuk
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:35 schreef stinkie het volgende:
zeg, fotoboek viespeuk
quote:FlowDesign zei :
Welk deel van FOTOboek begrijp je niet?![]()
dada
Het deel dat je foto's zomaar ineens ineens levensgroot in een topic kunnen komen !quote:Op donderdag 18 november 2004 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
Meer dit:
[..]
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:42 schreef ondeugend het volgende:
Het deel dat je foto's zomaar ineens ineens levensgroot in een topic kunnen komen !
Goed nadenken !quote:Op donderdag 18 november 2004 15:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mis iets ..
Net heet kreeg van een klant aan de telefoon ..
![]()
:')quote:Op donderdag 18 november 2004 16:21 schreef PatrickM het volgende:
En ik is weer thuisna een nacht overgeslagen te hebben en gewoon weer acht uur gewerkt te hebben
quote:Op donderdag 18 november 2004 16:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben blij,
Mijn collega had nieuwe router stuk gemaakt ( Flash gewist)
en ik heb na dagje op internet rond kijken bin file kunnen vinden en hij doe het weer,
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ben ik ook,quote:Op donderdag 18 november 2004 16:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Altijd leuk, eer van je werk. Ik ben alleen gewend dat ze dan zeggen: jij bent veel te duur om dat uit te zoeken.
![]()
![]()
wat moet jij in mijn MyAT? Stalkerquote:Op donderdag 18 november 2004 16:01 schreef Patrick281 het volgende:
Via active topics kom ik er niet .. van Stinky ook niet trouwens.
![]()
*Nog hetere discussie's had net*
Nog een uurtje werken.
![]()
Muziekje aan in de Fiero........
Ik ben dan wel eens blij iets opgelost te hebben .. krijg je dat soort commentaar dat je te duur bent.quote:Op donderdag 18 november 2004 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ben ik ook,![]()
Ik moet toegeven dat ik pas nog dacht dat het wel een ideaal auto'tje voor mij zou zijn.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:24 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben erg tevreden met mijn soes, ik kom overal, kost bijna niets en ik wurm mij overal tussen.
Daarbij verbaast het sommigen hoe rap dat kleine koekblikje wel niet is. Ze trekt lekker vlot op en op de snelweg haalde ze laatst 155
Owwww en ze heeft een bieke dakspoiler !![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:12 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgens mij is het allemaal vrijblijvend hoor. Ok, er gelden een paar afspraken die heel belangrijk zijn, maar de rest... Ik deel niet zijn leven in hoor.![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:13 schreef stinkie het volgende:
wat moet jij in mijn MyAT? Stalker
mên, dit IS een kloonquote:Op donderdag 18 november 2004 18:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo leer je iemand pas echt kennen.
Had dan ook een kloon genomen..![]()
`quote:Op donderdag 18 november 2004 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vannacht had ik ook te weing, maar het is toch meer dan redelijk gegaan vandaag.![]()
Op de WC ?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:32 schreef PatrickM het volgende:
[..]
`
Wij hebben stilte werkplekken... een maal raden waar ik heb gezeten
B * l * i * t * s * e * n !!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:35 schreef PatrickM het volgende:
Maar wat vinden jullie trouwens? Goedkoop en economisch rijden op een Hyosung Comet 650 of blitsen op een Soes GSX1400?
Vooruit danquote:Niet alles zo serieus nemen ..
Het is gewoon een feit dat er sfeer verschillen zijn tussen feestjes met alleen vrouwen, feestjes met alleen mannen en gemengde feestjes. Dat hoeft je niet gelijk naar de verkeerde kant te trekken ofzo.![]()
Heel makkelijk GSX1400quote:Op donderdag 18 november 2004 18:35 schreef PatrickM het volgende:
Maar wat vinden jullie trouwens? Goedkoop en economisch rijden op een Hyosung Comet 650 of blitsen op een Soes GSX1400?
Dan zou ik voor BMW gaan die Luc heeft gepost,quote:Op donderdag 18 november 2004 19:06 schreef PatrickM het volgende:
Of zal ik in verband met Hollands weer dan toch maar voor een Suzuki Bandit 1200S gaan...
Geen i-dee. Begon met iets over foto's trouwens.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:29 schreef stinkie het volgende:
maar waar gaat het verdamd eik over![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
Patrick
Wij willen jou best helpen om een goede keuze te maken hoor,
daar hebben we test meets voor uitgevonden,![]()
![]()
Of hoe je erbij het gezeten ?quote:Op donderdag 18 november 2004 18:32 schreef PatrickM het volgende:
Wij hebben stilte werkplekken... een maal raden waar ik heb gezeten
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:35 schreef PatrickM het volgende:
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:06 schreef PatrickM het volgende:Of zal ik in verband met Hollands weer dan toch maar voor een Suzuki Bandit 1200S gaan...
Jij hebt ook helemaal geen last van vooroordelen he.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:50 schreef Rausdouwer het volgende:
Vooruit dan![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 19:23 schreef PatrickM het volgende:
Uhm, daar heb ik geen slapeloze nachten van, wel van het feit dat ik gewoon de slaap niet kan vatten, daar heb ik wel slapeloze nachten van![]()
quote:Op donderdag 18 november 2004 15:52 schreef Lega-Nord het volgende:
Een goede wraak op deze streek, een MC-slowchat door een van PTA'ers openen?
quote:Op donderdag 18 november 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:
K1200 LT
Voor een auto op twee wielen voel ik me toch echt iets te jongquote:Op donderdag 18 november 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:
K1200 LT
Gewoon op je eigen motor die je nu hebt.quote:Op donderdag 18 november 2004 20:14 schreef PatrickM het volgende:
Alleen ben ik nou nog steeds benieuwd waar Patrick281 mij dan op ziet rijden
Zie verhaal Hyongsung.quote:ik heb nou eenmaal niet het postuur om op een 600cc supersportje te gaan zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |