Bij werkt die ook met 2 ogen open en vanaf iedere afstand, maar dat zal wel een defect in mijn hersenen zijnquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:05 schreef ivetje het volgende:
ow, ik hem em alhaha, hijs kewlies!! Je moet alleen wel echt met maar 1 oog kijken, anders zie je het niet goed
hehe, dat zal dan wel iddquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:08 schreef Dauntless het volgende:
[..]
Bij werkt die ook met 2 ogen open en vanaf iedere afstand, maar dat zal wel een defect in mijn hersenen zijn
maar dan moet ie bij zijn nek nog gevouwen worden...maar moet dat naar achteren of naar voren?? Op het dunste stuk van zijn lijf moet ie gevouwen worden zeg maarquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:20 schreef Dauntless het volgende:
De Draak ziet er van achteren zo uit
[afbeelding]
Dan vind ik het een stomme draak, want bij mij doet ie het niet...quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:20 schreef Dauntless het volgende:
De Draak zijn hoofd ziet er van achteren zo uit
[afbeelding]
[afbeelding]
pssst... Je moet dan ook eigelijk 1 oog dicht doen.....quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:35 schreef Reintje het volgende:
Toch werkt ie in 2D toch beter dan in 3d (dus video beter dan met 2 oogjens)
Leuk speeltje voor mensen met 1 glazen oog. Die komen dus ook nooit te weten hoe het nou werktquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:36 schreef Dauntless het volgende:
[..]
pssst... Je moet dan ook eigelijk 1 oog dicht doen.....
Heb je t hoofd goed gevouwen? Ik niet de eerste keerquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:09 schreef Pistol_Pete het volgende:
zo die draak zit inmiddels in elkaar
maar op de foto is ie cooler
4 pogingenquote:Op dinsdag 16 november 2004 14:18 schreef EMW het volgende:
[..]
Heb je t hoofd goed gevouwen? Ik niet de eerste keer![]()
Nee, af en toe pakt ie m niet om t zo maar te zeggen. Grappig is dat. Dat komt omdat je weet dat je jezelf voor de gek gaat houden. Als ik blijf proberen of mn ene oog even bijna dichtknijp dan zie ik t wel na ff proberen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:14 schreef Andoire het volgende:
Ik heb er drie gemaakt
En alleen de derde die lijkt iets te doen, als je er met de webcam naar kijkt.. zo met het blote oog ( 1 oog...) gebeurt er niets
Download anders ff 1 van die filmpjes in de OPquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:16 schreef EMW het volgende:
[..]
Nee, af en toe pakt ie m niet om t zo maar te zeggen. Grappig is dat. Dat komt omdat je weet dat je jezelf voor de gek gaat houden. Als ik blijf proberen of mn ene oog even bijna dichtknijp dan zie ik t wel na ff proberen.
Of zet de eerste foto uit de OP op je scherm en loop langs je beeldscherm terwijl je ernaar kijkt!quote:Op dinsdag 16 november 2004 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Download anders ff 1 van die filmpjes in de OP(veel makkelijker dan zelf prutsen
)
Werkt wel een stuk minderquote:Op woensdag 17 november 2004 01:35 schreef FatalException het volgende:
Gewoon de foto in openingspost werkt ook! Gewoon naar de foto kijken en grote bewegingen maken voor de monitor.
Je moet alleen denken "hij is niet binnenste buiten" en dus 1 oog dicht houden, dan werkt ie bij mij heel snelquote:Op woensdag 17 november 2004 16:15 schreef Metro2005 het volgende:
je moet je er wel op concentreren net als op zo'n 3d tekeningetje zeg maar
maar hij doet ut wel![]()
![]()
Op http://mengerink.fol.nl/gezichtsbedrog/gezichtsbedrog1.htm, pagina 5, schijnt het vakje met letter A precies dezelfde kleur te hebben als het vakje met letter B...quote:Op woensdag 17 november 2004 20:00 schreef killko het volgende:
Het zou idd op de Hoe?Zo!-site staan, maar ik kon het daar ook al niet vinden. Wel vond ik deze links daar:
http://www.torinfo.com/illusion/directory.html
http://www.digischrift.nl/lessen/gezichtsbedrog/les.htm
http://www.fink.com/papers/impossible.html
http://mengerink.fol.nl/gezichtsbedrog/gezichtsbedrog1.htm (en andere nummers achter..bedrog(nr).htm
http://www.michaelbach.de/ot/fcs_hollow-face/index.html
Dat komt door de schaduw van die cilinder. Die maakt vak B donkerder.quote:Op woensdag 17 november 2004 21:44 schreef Lllaura het volgende:
Hoe kan het dan dat je uberhaubt vakjes ziet, dan móet er toch kleurverschil inzitten? Anders zou het een groot grijs vak zijn...
Je moet het ook opnemen met je camera of op de webcam,quote:Op woensdag 17 november 2004 18:31 schreef donderopman het volgende:
Nou hij werkt bij mij niet echt![]()
Er hoort geen vouw te zitten in de nek.quote:Op donderdag 18 november 2004 03:24 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik zie dat de meeste mensen het fout hebben gedaan, je moet zijn kop namelijk naar achter vouwen (bij de nek), zo dus:
Niet waar. Ik zie het soms ook met beide ogen open. Je moet het leren zien. Het kan echt.quote:Op woensdag 17 november 2004 22:10 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Je moet het ook opnemen met je camera of op de webcam,
alleen dan werkt het.
Maar met camera of webcam werkt het altijd!quote:Op donderdag 18 november 2004 10:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niet waar. Ik zie het soms ook met beide ogen open. Je moet het leren zien. Het kan echt.
Bekijk het engelse filmpje in de OP eens... daar zit ook geen vouw in zijn nekquote:Op donderdag 18 november 2004 03:24 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ik zie dat de meeste mensen het fout hebben gedaan, je moet zijn kop namelijk naar achter vouwen (bij de nek), zo dus:
[afbeelding]
Want dan kijkt hij je recht aan als hij met de voorkant naar je toe wijst:
[afbeelding]
Ik had de kop ook eerst naar voren geklapt, maar dan moet je hem vanaf de zijkant en van onderaf gezien bekijken.
Ja, dat had ik gezien, maar in het pdf'je staat wel 'fold to here'. En ik vind het zo logischer, anders moet je hem op zo'n hoge plaats neerzetten wil je dat ie je aankijkt.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:33 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Bekijk het engelse filmpje in de OP eens... daar zit ook geen vouw in zijn nek![]()
Alleen het verschil tussen A en B hè! Dus niet de omliggende vakjes...quote:Op woensdag 17 november 2004 21:44 schreef Lllaura het volgende:
Hoe kan het dan dat je uberhaubt vakjes ziet, dan móet er toch kleurverschil inzitten? Anders zou het een groot grijs vak zijn...
naast de flap onderaan staat rechts mountain fold to arrow, en links mountain flod to white dot, als je kijkt hoe de stippellijnen lopen kan je zien dat hij in beide gevallen bij de fold to here tekst uitkomt.quote:Op donderdag 18 november 2004 15:54 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien, maar in het pdf'je staat wel 'fold to here'. En ik vind het zo logischer, anders moet je hem op zo'n hoge plaats neerzetten wil je dat ie je aankijkt.
quote:Op woensdag 24 november 2004 20:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
15 minuten aangezien ik (we) 'm eerst verkeerd om plakten
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:41 schreef BaggerUser het volgende:
hoelang zijn jullie er mee bezig geweest?
quote:
is niet gelukt of welquote:vanmiddag online.
Ja, ik ben ook wel benieuwdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |