De Japànse NTSC-versie is al bijna een maand uit. Maar je kunt net zo goed een maandje (of iets langer) wachten op de PAL-versie. Geen gedoe met Japanse tekens en er zitten nog wat extra auto's bij ook!quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:59 schreef ZigoSOS het volgende:
Is de NTSC versie al uit? Misschien is het dan een idee om die te gaan bestellen
Ja, ik ben lui, ik heb geen zin om dit uit te zoeken
En uiteraard heeft de PAL-versie iets meer beeldlijnen dan standaard NTSC (512 ipv 480), maarja... de NTSC-versie heeft weer 1080i-support (1080 beeldlijnen).quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:16 schreef ZigoSOS het volgende:
Geen Engels? Dan word het idd maar wachten
Die Chaparral is echt een vreemde autoquote:Released across Japan on December 28th 2004, the series popularity throughout Europe hasn’t gone unnoticed, as today SCEE confirmed the inclusion of 10 additional vehicles for the European version; these include the stunning new Alfa Romeo GT, the Audi Nuvolari Quattro, the award-winning modified HPA Motorsports Golf IV R32, the Auto Union V16 Type C Streamline Race Car, the controversial Chaparral 2J Race Car and the 1993 Le Mans winning Peugeot 905.
Wat een extreem lelijke doch interessante auto is dat!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:28 schreef A.l.e.x het volgende:
Die Chaparral is echt een vreemde auto
Dit zijn alle Audi's in de Japanse versie:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:06 schreef jacco het volgende:
Die audi uit I Robot zit er toch ook in?
Ik zou niet weten hoe je met dat I-Robot-ding zou moeten sturen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:17 schreef A.l.e.x het volgende:
Alleen de Quattro Concept lijkt een beetje op de Audi RSQ uit I, Robot:
Je "voelt" wel de snelheid dan, dit was bij gran turismo niet altijd het geval. of je nou 120 of 220 reed er was niet veel verschil. De gebouwen schoten net zo snel voorbij als je door bijvoorbeeld Tokyo reed.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:43 schreef A.l.e.x het volgende:
jammer dat ze in veel van die filmpjes altijd de bumpercam gebruiken, je ziet helemaal niks van de auto zelf
In GT3 was het snelheidsgevoel al aardig aanwezig, omdat de framerate daar gewoon enorm goed was (in tegenstelling tot de maximaal 25 frames per seconde in GT1&2). In burnout 3 is het snelheidsgevoel ziek, maar onrealistisch.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:12 schreef Xtr3mE het volgende:
Je "voelt" wel de snelheid dan, dit was bij gran turismo niet altijd het geval. of je nou 120 of 220 reed er was niet veel verschil. De gebouwen schoten net zo snel voorbij als je door bijvoorbeeld Tokyo reed.
Nee, het "opstijgende warme lucht"-effect uit GT3 bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:42 schreef Xtr3mE het volgende:
Je bedoelt misschien de "asfalt verdamping" die je ziet tijdens de herhaling..?
Maar dit was ook al in GT3 te zien.
Dat is geen motionblur maar complete blur van je beeld. Dan vind ik die radial blur in Burnout 3 stukken beter!quote:
Dan moet je wel even voor een werkende PS2 zorgen.quote:Op zondag 30 januari 2005 14:29 schreef Chokeme het volgende:
Shit..krijg gewoon hartkloppingen en als ik dit allemaal lees. Ziek ziek ziek gewoon.
Tevens tvp btw
quote:Op zondag 30 januari 2005 19:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dan moet je wel even voor een werkende PS2 zorgen.
Het wordt inmiddels lastig om een volledig andere selectie circuits en auto's te hebben. Daarnaast is de GT serie de benchmark voor console racers (met name realistisch georienteerde) en is het logisch dat racers bepaalde ideeen kopieeren.quote:Op zondag 30 januari 2005 21:37 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Enthousia Professional Racing??
Hier wat screens:
http://www.gamespot.com/p(...)enindex.html?page=10
Ik vind het wel een beetje een GT4-ripoff / wannabee, meeste van die auto's zag je exclusief in GT(4) en ook sommige tracks zitten er in.
(Maar er zitten wel auto's tussen waar ik jaloers op ben dat ze niet in GT4 zitten)
Dan kan je alle goede racegames wel Gran Turismo rip-offs gaan noemenquote:Op zondag 30 januari 2005 21:37 schreef Xtr3mE het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Enthousia Professional Racing??
Hier wat screens:
http://www.gamespot.com/p(...)enindex.html?page=10
Ik vind het wel een beetje een GT4-ripoff / wannabee, meeste van die auto's zag je exclusief in GT(4) en ook sommige tracks zitten er in.
(Maar er zitten wel auto's tussen waar ik jaloers op ben dat ze niet in GT4 zitten)
Nee, maar misschien begreep je me niet. In Enthusia zou het mogelijk moeten zijn om te kiezen of je overdag of 's nachts wil rijden en met welk weer.quote:
Ik hoop toch echt op de 25e van fabruariquote:Op maandag 31 januari 2005 14:04 schreef Flat-Eric het volgende:
Hopelijk blijft de release date van 11 maart staan.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2005 14:14 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt op de 25e van fabruari
Nou je het zegt... ik vond Red Rock ook een zéér coole baan bij GT2!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:11 schreef Xtr3mE het volgende:
Veel Fuji versies
Maar vind het wel jammer dat een van de beter tracks uit GT er niet in zit:
Red Rock Valley Speedway
[afbeelding]![]()
Gran Turismo 1 was destijds de reden dat ik m'n Playstation 1 had aangeschaft!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:13 schreef Rodie83 het volgende:
Damn ik wil die game ook
Maar om er nu speciaal een PS2 voor te kopen
Kutlicenties soms ook
Hmmm... ik denk dat we nu wel met zekerheid kunnen zeggen dat 11 maart de releasedate wordt van de PAL-versie?quote:Op maandag 31 januari 2005 14:22 schreef Flat-Eric het volgende:
Ik heb hem ook liever gisteren dan vandaag maar de meeste (web)shops die 25/28 februari als release date hadden staan hebben inmiddels 11 maart staan helaas...
Bij CD-WOW waar ik het spel gepreordered heb is de release date vorige week veranderd van 28 februari naar 11 maart.![]()
Tja... wat kan ik zeggen... Wat een schitterend spel!quote:Op maandag 31 januari 2005 14:48 schreef Xtr3mE het volgende:
Omdat ik me verveel hier wat foto's (modemkillers)
![]()
Ah, op die manierquote:Op zondag 30 januari 2005 23:02 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Nee, maar misschien begreep je me niet. In Enthusia zou het mogelijk moeten zijn om te kiezen of je overdag of 's nachts wil rijden en met welk weer.
Vooral van die laatste zin wordt ik... emotioneel.quote:Fuelled by game designer Kazunori Yamauchi’s passion for cars, GT4 has taken producers Polyphony Digital four years to develop and is the largest video game ever made. It would take more than 120 days of playing 24-hours non-stop just to sample each car on every track for just five minutes.
hier staan nog meer drift filmpjes: http://overdrift.hp.infoseek.co.jp/movie/movie.top.htm#-movie-quote:Op maandag 31 januari 2005 21:37 schreef Xtr3mE het volgende:
En om maar even de twijfel weg te halen of je in Gran Turismo (4) goed kan driften:
Filmpje
![]()
![]()
![]()
Dit stond er al een paar posts erboven :quote:Op dinsdag 1 februari 2005 01:00 schreef P-Style het volgende:
Hé, wat vind ik hier!De releasedte blijkt dus 9 maart te zijn. Een officiëlere bron dan deze is er niet! (al maken ze wel een foutje in de eerste zin).
quote:Op maandag 31 januari 2005 15:09 schreef pmponer het volgende:
9 maart dus http://www.gamer.nl/nieuws/25142
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |