De Japànse NTSC-versie is al bijna een maand uit. Maar je kunt net zo goed een maandje (of iets langer) wachten op de PAL-versie. Geen gedoe met Japanse tekens en er zitten nog wat extra auto's bij ook!quote:Op donderdag 27 januari 2005 17:59 schreef ZigoSOS het volgende:
Is de NTSC versie al uit? Misschien is het dan een idee om die te gaan bestellen
Ja, ik ben lui, ik heb geen zin om dit uit te zoeken
En uiteraard heeft de PAL-versie iets meer beeldlijnen dan standaard NTSC (512 ipv 480), maarja... de NTSC-versie heeft weer 1080i-support (1080 beeldlijnen).quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:16 schreef ZigoSOS het volgende:
Geen Engels? Dan word het idd maar wachten
Die Chaparral is echt een vreemde autoquote:Released across Japan on December 28th 2004, the series popularity throughout Europe hasn’t gone unnoticed, as today SCEE confirmed the inclusion of 10 additional vehicles for the European version; these include the stunning new Alfa Romeo GT, the Audi Nuvolari Quattro, the award-winning modified HPA Motorsports Golf IV R32, the Auto Union V16 Type C Streamline Race Car, the controversial Chaparral 2J Race Car and the 1993 Le Mans winning Peugeot 905.
Wat een extreem lelijke doch interessante auto is dat!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:28 schreef A.l.e.x het volgende:
Die Chaparral is echt een vreemde auto
Dit zijn alle Audi's in de Japanse versie:quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:06 schreef jacco het volgende:
Die audi uit I Robot zit er toch ook in?
Ik zou niet weten hoe je met dat I-Robot-ding zou moeten sturen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:17 schreef A.l.e.x het volgende:
Alleen de Quattro Concept lijkt een beetje op de Audi RSQ uit I, Robot:
Je "voelt" wel de snelheid dan, dit was bij gran turismo niet altijd het geval. of je nou 120 of 220 reed er was niet veel verschil. De gebouwen schoten net zo snel voorbij als je door bijvoorbeeld Tokyo reed.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:43 schreef A.l.e.x het volgende:
jammer dat ze in veel van die filmpjes altijd de bumpercam gebruiken, je ziet helemaal niks van de auto zelf
In GT3 was het snelheidsgevoel al aardig aanwezig, omdat de framerate daar gewoon enorm goed was (in tegenstelling tot de maximaal 25 frames per seconde in GT1&2). In burnout 3 is het snelheidsgevoel ziek, maar onrealistisch.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:12 schreef Xtr3mE het volgende:
Je "voelt" wel de snelheid dan, dit was bij gran turismo niet altijd het geval. of je nou 120 of 220 reed er was niet veel verschil. De gebouwen schoten net zo snel voorbij als je door bijvoorbeeld Tokyo reed.
Nee, het "opstijgende warme lucht"-effect uit GT3 bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:42 schreef Xtr3mE het volgende:
Je bedoelt misschien de "asfalt verdamping" die je ziet tijdens de herhaling..?
Maar dit was ook al in GT3 te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |