+ dat PSV door is natuurlijk!quote:Op woensdag 24 november 2004 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Als het maar een mooie wedstrijd wordt ben ik tevreden....
Eens is!quote:Op woensdag 24 november 2004 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
+ dat PSV door is natuurlijk!
kaarten kopen de voglende keerquote:Op woensdag 24 november 2004 12:56 schreef lookinforyou het volgende:
Over 8 uur zitten we met ons allen vol spanning te kijken.
Alleen 1 probleem hier. Geen warm water en mijn verwarming doet het niet. En ze komen waarschijnlijk pas morgen. Dat wordt dus bibberend PSV kijken, vrees ik.
Als ze in ieder geval maar gelijk spelen, heb ik het er graag voor over.
En voor degenen, die de wedstrijd live gaan aanschouwen: Heel veel plezier vanavond. En ik ben stront jaloers, dat ik daar niet een keer bij kan zijn.
Schreeuw jullie kelen schor en sleep onze jongens er door!
tijdens de CL volgens mij nietquote:Op woensdag 24 november 2004 12:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Bier toegestaan op de tribune bij PSV?
En zeker tegen een Engels team lijkt het mij niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijdens de CL volgens mij niet
quote:Wenger opposes racism walk-offs
Arsenal boss Arsene Wenger does not believe his side's Champions League tie against PSV Eindhoven should be called off if there is racist chanting.
Referee Herbert Fandel had said he may abandon Wednesday's game if the abuse that marred England's friendly in Spain last week is repeated.
But Wenger said: "If you say to people you will cancel if they cause trouble, maybe some will try to do that.
"The referee is boss and we do what he says, but I still think it's wrong."
He added: "If you're at home and your team is losing, then the racism chants could come out. When could you finish a game?
"To me, it doesn't look to be a solution with any reasonable outcome. We have a job to entertain people who pay to watch the game."
Fandel earlier made it clear calling the game off was a possibility after Fifa president Sepp Blatter said he would have backed England's players for walking off in Madrid.
He said: "Racism cannot be tolerated in football and maybe a last resort is to stop the game.
"I've read about what happened (in Spain) and Sepp Blatter's comments.
"We all have to stick together on this issue - Fifa and the referees' organisations have to be together."
Arsenal's players have been the subject of racist abuse from the PSV crowd in previous European encounters.
Two years ago, the Dutch club were fined £15,000 (after an appeal) for the behaviour of the crowd against Arsenal.
Under Uefa regulations, referees have the power to stop any match involving racial abuse of the players,
A Uefa spokesman said: "Our rules have always given referees power to stop a game if it was felt the abuse exceeded acceptable levels."
Niet eens? Stom zeg, Amstel is toch hoofdsponsorquote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die Wenger kan dus echt in de stront zakken. Brengt ie het nou weer op. Die gast probeert over de rug van een delicaat onderwerp als racisme PSV een schuldgevoel aan te praten. Iedereen verwerpt racisme dat is zo logisch als wat, dat het twee jaar terug gebeurde kwam door een klein groepje raddraaiers die Henry van z'n stuk wilden brengen.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Psychologische oorlogsvoering!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Die Wenger kan dus echt in de stront zakken. Brengt ie het nou weer op. Die gast probeert over de rug van een delicaat onderwerp als racisme PSV een schuldgevoel aan te praten. Iedereen verwerpt racisme dat is zo logisch als wat, dat het twee jaar terug gebeurde kwam door een klein groepje raddraaiers die Henry van z'n stuk wilden brengen.
Ik word echt ziek van die gast met z'n kromme neus.
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:39 schreef lookinforyou het volgende:
Dan is dit toch eigenlijk al een teken dat het niet goed gaat met Arsenal. Waarom zou Wenger dit anders zeggen??
Hij bereikt alleen toch maar, dat PSV nu echt helemaal, hartstikke volop de strijd aan gaat.
Dus laat hem lekker, vergroot onze kansen alleen maar.
Wat een loser.
psv hoeft helemaal niet slecht te zijn met een gelijkspel(de fameuze 10 punten), maar ze hoeven sowieso niet van die grieken te verliezenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:45 schreef okee6 het volgende:
In deze kan PSV inderdaad best geholpen worden. Is nog een betere optie ook dan zelf 100% op de overwinning spelen en een counter om de oren te krijgen
Tja, vorige wedstrijd tegen PSV begon Wenger over de kleine overtredingen die PSV-ers zouden maaken in hun wedstrijden die onbestraft bleven. Gevolg: een dag van tevoren zegt de scheidsrechter extra goed te zullen letten op kleine overtredinkjes (van PSV-ers). Zo'n scheids wordt dus echt wel beinvloedt en weet dat heel Europa meekijkt.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:39 schreef lookinforyou het volgende:
Dan is dit toch eigenlijk al een teken dat het niet goed gaat met Arsenal. Waarom zou Wenger dit anders zeggen??
Hij bereikt alleen toch maar, dat PSV nu echt helemaal, hartstikke volop de strijd aan gaat.
Dus laat hem lekker, vergroot onze kansen alleen maar.
Wat een loser.
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:56 schreef Spideyman het volgende:
Als die scheids vanavond partijdig is en voor de grotere club fluit weet je iig waar het aan ligt.
volgens mij bestaat de helft van al jouw posts uit smilies.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Henry heeft last van z'n hamstring dus hij kan misschien niet mee doen.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:00 schreef Radegast het volgende:
Is het al bekend met welke spelers Arsenal vanavond speelt?
Is Thierry Henry erbij?
Ik had begrepen dat het watje z'n vormcrisis goedpraat met het smoesje dat hij maar op 70% procent speelt van z'n kunnen!
Ik had ook een plaatje van Calimero neer kunnen zetten.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
volgens mij bestaat de helft van al jouw posts uit smilies.
Geeft dit de intelligentie van een ajax fan weer??quote:Op woensdag 24 november 2004 15:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als je niet kunt winnen van W.B.A. dan is PSV uit geen lekkere wedstrijd.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Henry heeft last van z'n hamstring dus hij kan misschien niet mee doen.
Arsenal gaat dit gewoon winnen, eitje. Dat gepraat vooraf is gewoon de tegenstander op de zenuwen werken zodat ze fouten gaan maken. Tactisch spel vooraf.
kom op zeg, jij zou er toch helemaal over kunnen meepraten, in aanmerking nemende de tirades van Wenger tegen Mancunians.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik had ook een plaatje van Calimero neer kunnen zetten.
Jezus zeg, waar jullie je niet allemaal druk om maken. Laat die achterlijke Fransman gewoon lullen.
Nee klopt, je moet ooit weer omhoog, en dit is een heerlijk opstapjequote:Op woensdag 24 november 2004 15:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je niet kunt winnen van W.B.A. dan is PSV uit geen lekkere wedstrijd.
k voel het "Uefa Mafia" weer aankomenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:56 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als die scheids vanavond partijdig is en voor de grotere club fluit weet je iig waar het aan ligt.
Daar kan ik alleen maar om lachen hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kom op zeg, jij zou er toch helemaal over kunnen meepraten, in aanmerking nemende de tirades van Wenger tegen Mancunians.
hehequote:Op woensdag 24 november 2004 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k voel het "Uefa Mafia" weer aankomen
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 24 november 2004 15:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen maar om lachen hoor.
Dit is gewoon psychologische oorlogsvoering, over een delicaat onderwerp (dat wel). Hoort er nu eenmaal bij, en je moet je er mijns inziens niet druk over maken.
nou dat wordt bij CL en UC wedstrijden ongeveer na de 2e twijfelachtige scheidsrechtersbeslissing gezongen op Oost.... soms wat snel en overdreven maar als de frustraties oplopen kan t wel lekker zijnquote:Op woensdag 24 november 2004 15:11 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hehe
ik heb die term nog niet eerder gehoord, maar dat gevoel krijg je af en toe wel.
Precies,in Engeland doen ze niets anders.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit is gewoon psychologische oorlogsvoering, over een delicaat onderwerp (dat wel). Hoort er nu eenmaal bij, en je moet je er mijns inziens niet druk over maken.
Ja, ze denken dat ze kansmakenquote:Op woensdag 24 november 2004 19:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Ligt 't aan mij of onderschatten veel mensen Arsenal opeens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |