-Marjo- - maandag 15 november 2004 @ 14:31quote:De radiocommercial van het blad Flair. Iemand een idee?
littledrummergirl - maandag 15 november 2004 @ 18:02quote:Ik hoorde gister een nummer op ID&T. Beetje Junior Jack - Must be The Darkness style. In het refrein werd steeds Your Scene gezegd. Op de playlist kan ik 'm niet terug vinden. Iemand een idee welk nummer ik bedoel??
danni - maandag 15 november 2004 @ 18:38quote:weet iemand hier toevallig van wie die onwijs mooie clip met daarin honderenden kunstschaatsende kindjes is?
eileenvs - maandag 15 november 2004 @ 20:30quote:'k zoek zelf nog steeds dat stomme housenummer met die luchtige beat.
'heb geen idee wat dat meisje nou precies zegt.
quote:Zojuist in de aflevering van Sex and the city was een heel mooi romantisch nummer. Op het einde dat Samantha met Richard bij het zwembad staat te dansen, voor de kijkers.
Als het goed is, moet dat hem wel zijn.. maar het is alweer een lange tijd geleden dat ik die reclame heb gezien.quote:Op maandag 15 november 2004 23:36 schreef tennaj1234 het volgende:
wat zingt ze nu dan?????
what a feeling van Irene Cara? dat kan ik er echt niet uithalen.
Wie o wie zingt dit en wat is de titel ervan?quote:Never ever had a deeper love, never had a home......
.....
I can be youre girl, be youre girl tonight And I can see the world see it in your eyes
Groove Coverage - Youquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:01 schreef Nietmachine het volgende:
Ik zoek een nummer, de tekst gaat ongeveer zo:
[..]
Wie o wie zingt dit en wat is de titel ervan?
Adverteerder/merk: Lacostequote:Op dinsdag 16 november 2004 08:27 schreef Hakkert het volgende:
Wie weet de titel en de artiets van het nummer in de reclame van Lacoste ( touche of pink )
quote:Op dinsdag 16 november 2004 08:42 schreef Luka het volgende:
[..]
Adverteerder/merk: Lacoste
Product: Parfum
Titel commercial: Touch of Pink
Reclamebureau: Ogilvy
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Save your kisses for me
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): Natasha Thomas
Out on my ownquote:Op dinsdag 16 november 2004 09:22 schreef Hakkert het volgende:
[..]
![]()
Ik zoek ook nog dat nummer van michelle van een paar jaar geleden van het songfestival...
klopt.. maarre waarom is dit topic er dan? Meeste kan je wel vinden met googlequote:Op dinsdag 16 november 2004 09:46 schreef Luka het volgende:
[..]
Out on my own
Er bestaat ook nog zoiets als Google!
Voor mensen die net als jij te lui zijn om dat te doenquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:00 schreef Hakkert het volgende:
[..]
klopt.. maarre waarom is dit topic er dan? Meeste kan je wel vinden met google
Dat d8 ik idd.. maar dat is schijnbaar niet zo.. luie mensen zijn niet welkom... Nah ja dan niet hequote:Op dinsdag 16 november 2004 10:12 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Voor mensen die net als jij te lui zijn om dat te doenEn natuurlijk voor vragen die je niet met google kan vinden
![]()
Nee, dit is een Active Topicquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:17 schreef Hakkert het volgende:
.. luie mensen zijn niet welkom...
quote:Sack_Blabbath - maandag 15 november 2004 @ 14:32
Drop it like it's hot van Snoop Dogg & Pharell?
At your servicequote:Op dinsdag 16 november 2004 16:35 schreef Heliospan het volgende:
[..]!
Genesis - I Can't Dance?quote:Op dinsdag 16 november 2004 15:26 schreef SpecOp het volgende:
ik ben op zoek naar de naam van liedje waar een kleine mannetje in het refrein "And I can dance, and I can...." zingt. in de videoclip zit een stukje waar ie in een kroeg alles kwijt speelt ) in een biljart spel.
Delinquents Habits heet de groep die je bedoelt denk ik. Titel van het nummer moet ik je schuldig blijven...quote:Op dinsdag 16 november 2004 18:47 schreef Random_hero het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer van een Mexicaanse (geloof ik, het waren in ieder geval latino's) groep die een aantal jaar geleden een nummer hadden uit. Het is rap met een Zuid-Amerikaans tintje (trompetjes enzo). In de clip speelde het thema dood een rol geloof ik. Ook zag je af en toe dingen van dat Mexicaanse dodenfeest.
Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |