quote:Op maandag 15 november 2004 22:59 schreef easy-going het volgende:
zie sig
Mijn bevalling zal jij iig nooit meer vergetenquote:Op maandag 15 november 2004 22:59 schreef easy-going het volgende:
zie sig
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn bevalling zal jij iig nooit meer vergeten
de officiele downtime-bevalling
Ojaquote:Op maandag 15 november 2004 23:00 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dies legendarisch!!!!
*wijst naar link van website in sig*![]()
en ik je billendoekjes uitspraak! Die rouleert zelfs nu hier in de familie!quote:Op maandag 15 november 2004 23:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oja![]()
Ik bedoelde de kalverliefde
Daarom een refresh fotoquote:Op maandag 15 november 2004 23:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer hoor![]()
Met heel veel dingen open, dat zou ik veel te jammer vinden!quote:Op maandag 15 november 2004 23:10 schreef Zabb het volgende:
Ik ga er komende tijd ook maar even voor zitten dan!![]()
Ik zie dat Daniman het spits heeft afgebeten!
Mag je toch zelf weten, als ik Jessie zou willen nomineren omdat ik bijvoorbeeld zou vinden dat ze altijd stomme adviezen geeft die nergens op slaan, dan zou dat ook mogen. Dacht ik zo.quote:Op maandag 15 november 2004 23:15 schreef Neva het volgende:
hmm die oud anti award is die bedoel voor mensen die komen rellen die anders nooit wat met ouders van doen hebben?
quote:Op maandag 15 november 2004 23:10 schreef Zabb het volgende:
Ik ga er komende tijd ook maar even voor zitten dan!![]()
Ik zie dat Daniman het spits heeft afgebeten!
wat is daar mis mee?quote:Op maandag 15 november 2004 23:14 schreef jessie het volgende:
Maar wel met een stem voor de zusjes Bo en Janneke![]()
![]()
dit was wat ik uit mijn hoofd al kon zeggen, de rest moet ik even topics voor doorbladeren.quote:Op maandag 15 november 2004 23:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Met heel veel dingen open, dat zou ik veel te jammer vinden!
Helaas wil ik dat niet, was het maar zo, dan wist ik er iig 1 zekerquote:Op maandag 15 november 2004 23:18 schreef jessie het volgende:
Mag wel hoor luchtbel
Whoewhahaa!! Die stem voor mij! Ik had het even verdrongen uit mijn herinneringen!quote:Op maandag 15 november 2004 23:18 schreef daniman het volgende:
[..]
dit was wat ik uit mijn hoofd al kon zeggen, de rest moet ik even topics voor doorbladeren.
En tja, sommige awards weet ik echt geen stem op uit te brengen, ik vind de meeste mensen hier OK, is niet echt iemand die ik de liefste user vind eerlijk gezegd![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 23:22 schreef daniman het volgende:
dang, ik zou echt niet weten wie er nou in 2004 bij is gekomen
quote:Op maandag 15 november 2004 23:19 schreef phileine het volgende:
oe, ik vind het zo moeilijk dat ik denk dat ik maar niet ga stemmen. Maar mous, wèl die foto van René met Mink nog even plaatsen. Dat is een van de allermooiste foto's die ik ken. Vooral als je de achtergrond kent.
quote:
Vind ik niet ik zal mijn beredenatie even geven.. het wordt anders heel snel hetzelfde als die het mooiste kindje heeft.. en jou site is leerzaam en niet voor een specifieke leeftijd van kinderen ik snap je wel hoorquote:Op maandag 15 november 2004 23:31 schreef Troel het volgende:
Ik vind het een hele eer en ik ben blij dat je hem mooi vind, maar vind hem niet echt daar thuishoren snappie. Er zijn een heleboel andere sites die wel in dat rijtje horen die die award veel meer verdienen dan ik!
was dat niet jolie.. ?quote:Op maandag 15 november 2004 23:33 schreef daniman het volgende:
aan wie is Dylan ook al weer uitegehuwelijkt?
quote:Op maandag 15 november 2004 23:35 schreef Neva het volgende:
[..]
Vind ik niet ik zal mijn beredenatie even geven.. het wordt anders heel snel hetzelfde als die het mooiste kindje heeft.. en jou site is leerzaam en niet voor een specifieke leeftijd van kinderen ik snap je wel hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 23:38 schreef Luchtbel het volgende:
Het antwoord is Amber.
Maar Dylan is niet vies van een triootje zo is gebleken
Helaas is Jolie trouw aan Danyel, in goede en in slechte tijden
Ze heeft wel gelijk!!quote:Op maandag 15 november 2004 23:39 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
En nou ophouden hoor! Anders ga ik nog naast mijn schoenen lopen
onderschriften staan onder de posts van de usersquote:Op maandag 15 november 2004 23:41 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk!!![]()
![]()
![]()
Kan er niet even een rijtje komen van uithuwelijkingen, websites, onderschriften enzo? Zoek me de plu nu..
je bent niet de enige..quote:Op maandag 15 november 2004 23:43 schreef Brighteyes het volgende:
Mous... blijft een prachtige foto, ik krijg gewoon weer kippevel op mijn rug ervan...
dat zeg ik, zoek me de plu!quote:Op maandag 15 november 2004 23:42 schreef Neva het volgende:
[..]
onderschriften staan onder de posts van de users![]()
hij is niet verkeerd bedoeld hoor maar jij hebt af en toe van die heerlijke steken onder waterquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:00 schreef moussy het volgende:
Ik voel zomaar een relaward aankomen![]()
* Neva gaat de plank vast stoffen
Je wint een kliekje hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 00:00 schreef moussy het volgende:
Ik voel zomaar een relaward aankomen![]()
moussy gaat de plank vast stoffen
sja, beetje motivatie hier en daar omtrent het waarom is wel leuk voor diegene die een stem krijgen.. toch?quote:Op dinsdag 16 november 2004 00:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gos, wat een frummel was Cas toch, kan je je nu toch helemaal niks meer bij voorstellen!
En Luckepuck!Wat een werk heb jij van je stemmen gemaakt! Leuk!
[bijdehandmodus aan]quote:Op maandag 15 november 2004 23:42 schreef Neva het volgende:
[..]
onderschriften staan onder de posts van de users![]()
Ik kon me juist ook een foto van jou herinneren eigenlijk..quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:16 schreef Sugar het volgende:
Volgens mij is alleen Knorretje helemaal bloot gegaan ooit, Tex! Maar zeer gewaagd is ie zeker!!!!
Pluis heeft me teruggepakt!!!!![]()
![]()
LadyS en ik hadden ook weinig meer aanquote:Op dinsdag 16 november 2004 10:16 schreef Sugar het volgende:
Volgens mij is alleen Knorretje helemaal bloot gegaan ooit, Tex! Maar zeer gewaagd is ie zeker!!!!
Zover ik weet:quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:23 schreef texelonia het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke kindertjes aan elkaar zijn uitgehuwlijkt trouwens... Anyone??(ben nu met m'n lijstje bezig namelijk
)
quote:Op dinsdag 16 november 2004 10:28 schreef easy-going het volgende:
Maria en Morris
Ik nomineer Ghostbusterquote:Op maandag 15 november 2004 23:15 schreef Neva het volgende:
hmm die oud anti award is die bedoel voor mensen die komen rellen die anders nooit wat met ouders van doen hebben?
Nee, ik dikteerde de wijkverpleegkundigequote:Op dinsdag 16 november 2004 10:45 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft Fluf nou de naam van d'' r eigen zoon verkeerd gespeld
quote:Op maandag 15 november 2004 22:59 schreef easy-going het volgende:
zie sig
Ik ben om te kopen door overal jullie naam neer te zetten.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:16 schreef bixister het volgende:
kleintje, je mag maar 1 naam per categorie noemen hoor!erg he.
zit die ring er weer in gefrut dan?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik ben om te kopen door overal jullie naam neer te zetten.
Maar... dan wil ik wel een stem terug krijgen voor:
De fanatiekste supporter award Voor de meest enthousiaste niet-soon-to-be-ouder
Jij was dat idd! Ik zat me gisteren af te vragen wie dat ook al weer had! Je had ook "minder nette" foto´s ooit gepost, is me dus wel bijgebleven, maar wist niet meer wie het nu was! Daarom had ik um ook open gelaten!quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:24 schreef melonovy het volgende:promotiecampagne van Melonovy
Ik wil nog even spammen met mijn gruwelijke Zebraprintje opgelopen door de PUPPP. De afschuwelijke beelden laat ik even achterwege, maar plaats deze relatief nette foto:
[afbeelding]
Nee. Maar ben ik al zwanger?quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:08 schreef moussy het volgende:
[..]
zit die ring er weer in gefrut dan?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Hebben we ook een award voor de grootste lay-out-verneuker?
Neehoor je hoeft jezelf niet te nomineren maar je kan hier wel een promotiecampagne houdenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:11 schreef BubbleBabe het volgende:
moest je jezelf nomineren?![]()
dan moet ik zo even Giulia-spam doen!![]()
het Giulia promoteam komt naar u toe!quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:12 schreef Karin het volgende:
[..]
Neehoor je hoeft jezelf niet te nomineren maar je kan hier wel een promotiecampagne houden
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:27 schreef Slaapmeisje het volgende:luckepuk dus jij bent de fokalien
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:27 schreef Slaapmeisje het volgende:luckepuk dus jij bent de fokalien
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:38 schreef melonovy het volgende:
Oh, enne niemand kan natuurlijk tippen aan de websites die ik voor Chiara, Parel en MellyBelly heb gemaakt he...![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 23:42 schreef Neva het volgende:
onderschriften staan onder de posts van de users
vraagje dus:quote:Op dinsdag 16 november 2004 09:16 schreef easy-going het volgende:
[..]
[bijdehandmodus aan]
dat zijn signatures, onderschriften staan onder de naam van de users[bijdehandmodus uit]
is er misschien een foutje gemaakt in de categorie![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2004 13:37 schreef melonovy het volgende:
Spuuglokje, bedankt dat je me even hielp herinneren aan jouw schattige kids, ze hebben met die meeting vorig jaar een super leuke indruk op mij gemaakt, heb meteen even mijn stem aangepast.
Troel was de enige die het wél snapte dus speciaal voor Troel wijzig ik mijn signature ook wel evenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
vraagje dus:
waar moet nu op gestemd worden: op de onderschriften (de teksten onder de username dus) of op de signatures (de teksten onder de posts)
edit: het is al gewijzigd![]()
maar jij vermaakt je er ook wel mee? is wel leuk, kan je zien wat de kliekjes zijn welke users elkaar liggenquote:Op dinsdag 16 november 2004 15:45 schreef No Nick het volgende:
[..]
owja, ik blijf het dom gedoe vinden trouwens en ga weer gauw verder met gewoon lurken...
Alleen als je het over appelsap op je nuchtere maag hebt hoor, anders nietquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:37 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kweet niet of ik er nu blij mee moet zijn....![]()
Neeheeee, ga het nou niet goedpraten!quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Alleen als je het over appelsap op je nuchtere maag hebt hoor, anders niet![]()
*mompelt iets over kamertje*quote:Op dinsdag 16 november 2004 16:16 schreef dutchie het volgende:
Jongens, ik wil zooo graag stemmen en reageren enzo, maar moet echt werken. Dit gaat veuls te lang duren zo.
Wel leuk dat ik al eenmaal genoemd ben, dat dat nou net met een blooper is nou weer jammer.![]()
![]()
Ook niet zwnager kan je last hebben van je hormonenquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:30 schreef pluisje het volgende:
Wel grappig dat ik hormonster-stemmen krijg voor iets waar ik ook niet zwanger boos om zou kunnen worden
Ik snap niet dat ik maar als reller bestempeld wordt hoorquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ook niet zwnager kan je last hebben van je hormonen
Ik vraag me overigens af hoe ik aan die blooper stemmen komik heb in het topic veel ergere gelezen
Grootste reller = Rewimoquote:Op dinsdag 16 november 2004 16:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Neeheeee, ga het nou niet goedpraten!
Moussy, ze bedoelt de rand van de foto's, niet het haarquote:Op dinsdag 16 november 2004 19:44 schreef snoopy het volgende:
moussy, het is net of jullie allebei een boek op jullie hoofd hebben![]()
Moussy je lijkt hier ontzettend veel op mijn moeder toen ze jonger wasquote:Op dinsdag 16 november 2004 18:31 schreef moussy het volgende:
[afbeelding]
En toch vind ik dat wél twee verschillende dingen,quote:Op dinsdag 16 november 2004 14:27 schreef moussy het volgende:
dat is toch dat alien award ding?
hhmm.. daar zit idd een verschil in ja...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:36 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
En toch vind ik dat wél twee verschillende dingen,
Moeder mooiste en Fok-alien........
Want als moeders mooiste zou ik denk ik Suus onder de douche kiezen. Met die wegdraaiende oogjes..
En voor het zien van de Fok-alien weer Chiara die met haar mond wagenwijd open staat met afzakkende broek bij in begrepen...
daar ben ik wel vanuit gegaan, dat koele kids gedoe zijn gewoon ouders die doen alsof hun kind iets typt, dat is niet ECHT en dus niet een award waardig, tenzij er een award zou zijn wie zich het beste als zijn/haar kind kan voordoen...quote:Op dinsdag 16 november 2004 20:26 schreef Lois het volgende:
Die kinderpraatjes award, is dat voor de kinderen die zgn zelf een topic vol kletsen of is het voor de grappigste uitspraak van een kind?
Oke duidelijk, dan heb ik dat toch niet goed begrepen.quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:08 schreef daniman het volgende:
[..]
daar ben ik wel vanuit gegaan, dat koele kids gedoe zijn gewoon ouders die doen alsof hun kind iets typt, dat is niet ECHT en dus niet een award waardig, tenzij er een award zou zijn wie zich het beste als zijn/haar kind kan voordoen...
quote:Op dinsdag 16 november 2004 21:08 schreef daniman het volgende:
[..]
daar ben ik wel vanuit gegaan, dat koele kids gedoe zijn gewoon ouders die doen alsof hun kind iets typt
hey jij moet een flora en fauna awards verkiezing gaan organiseren!quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:10 schreef daniman het volgende:
en mijn katten katten kunnen al pyrouettes draaiend een stuk uit de notekraker op fluit spelen![]()
oh ja? Ik kom er bijna nooit johquote:Op dinsdag 16 november 2004 22:12 schreef melonovy het volgende:
[..]
hey jij moet een flora en fauna awards verkiezing gaan organiseren!
ik vind het best. Ik ben nu bezig met de eerste page, en daarbij heb ik de beoordelingen van Kleintje even genegeerd omdat ze een aantal keer meerderen tegelijk heeft genomineerd. Wat ik dan zou moeten doen weet ik niet, en daardoor raakte ik in de war.quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:39 schreef melonovy het volgende:
Daniman, soliciteer je nu naar een taak als teller als het stemmen is afgelopen?
Het handigste is om alleen die te tellen waarvan de "edit termijn" (dus 24 uur) al verlopen is, anderen kunnen namelijk tussentijds nog ge-edit worden en dan is je telling naar de kalote...quote:Op dinsdag 16 november 2004 22:48 schreef daniman het volgende:
[..]
ik vind het best. Ik ben nu bezig met de eerste page, en daarbij heb ik de beoordelingen van Kleintje even genegeerd omdat ze een aantal keer meerderen tegelijk heeft genomineerd. Wat ik dan zou moeten doen weet ik niet, en daardoor raakte ik in de war.
Als ik page 1 klaar heb zal ik even een tussenstand geven
LadyS dacht ik, de kamer van Amber..daar heb ik tenminste ook op gestemd omdat ik dacht dat die bij elkaar hoordenquote:Op dinsdag 16 november 2004 23:35 schreef Brighteyes het volgende:
Oef... ik word gek hier, drukte op msn enzo. :')
Iemand die een lui modje wil helpen... ik heb geen idee meer in welk kinderkamertjes topic het staat, maar ik ben op zoek naar de naam van degene van het kamertje met de groene en blauw vlakken. Wie was het ook al weer...
* clauwheee heeft even geen puf om de topics door te gaan bladeren.
Ik wil winnen. Daarom.quote:Op woensdag 17 november 2004 08:57 schreef Luchtbel het volgende:
Sugar waarom![]()
![]()
Tja.....quote:Op woensdag 17 november 2004 09:30 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik wil winnen. Daarom.![]()
Ik heb mezelf ook pas hier in OUD gemeld in januari Anitra. Sterker nog volgens mij hebben de alom geliefde Luchtbel en Phluphy zich ook pas dit jaar hier gemeld. 2004 was gewoon een goed OUD jaarquote:Op woensdag 17 november 2004 00:23 schreef Anitra het volgende:
Ben er toch echt 1![]()
![]()
Kijk maar in mijn profielhmm als je naar het aantalpost sinds die datum kijkt snap ik ook wrom ik niet als nieuwkomer gezien word
Ik geloof het ookquote:Op woensdag 17 november 2004 10:24 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook pas hier in OUD gemeld in januari Anitra. Sterker nog volgens mij hebben de alom geliefde Luchtbel en Phluphy zich ook pas dit jaar hier gemeld. 2004 was gewoon een goed OUD jaar
[broekpiesmodus aan] Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Super! [broekpiesmodus uit]quote:Op woensdag 17 november 2004 08:47 schreef Sugar het volgende:
Twijfelde er nou iemand over de Mooiste Baby?
[afbeelding]
Geheugensteuntje.![]()
Dat meeeeeeen je niet. Jeetje jullie zijn al zo vertrouwd hier! Dat geeft in ieder geval aan dat je hier goed op je plekkie bentquote:Op woensdag 17 november 2004 10:24 schreef Merisse het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook pas hier in OUD gemeld in januari Anitra. Sterker nog volgens mij hebben de alom geliefde Luchtbel en Phluphy zich ook pas dit jaar hier gemeld. 2004 was gewoon een goed OUD jaar
Het jaar is ook alweer bijna om, dus dat is ook niet gek, ze posten al bijna een vol jaar meequote:Op woensdag 17 november 2004 11:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat meeeeeeen je niet. Jeetje jullie zijn al zo vertrouwd hier! Dat geeft in ieder geval aan dat je hier goed op je plekkie bent
Jaaaaaaaaaa die bedoelde ikquote:Op woensdag 17 november 2004 11:25 schreef Sjeen het volgende:
<=========== Luchtbellie, hij is er weer![]()
Nee echt waar Beef? Ben jij later begonnen met posten hier dan ikke?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:28 schreef beefcake het volgende:
Ik post hier ook pas mee sinds februari![]()
En Sugar, jij wint de award voor mooiste buik al! Niet zo hebberig doen![]()
Oja, graag, als je wil, heel graag!!quote:Op woensdag 17 november 2004 09:58 schreef daniman het volgende:
nou moet ik wel zeggen dat ik onhandige manier heb gebruikt om te tellen en ik weet nu iets beters, dus ik wil alsnog wel tellen als de stemperiode voorbij isals ik dan ook de winnaars bekend mag maken... dat lijkt me erg leuk
![]()
Dat idee hadden Lady-S en ikke ook alquote:Op woensdag 17 november 2004 13:57 schreef Sjeen het volgende:
Wow, bubblebabe, Giulia is niet alleen een datumtweeling met Amber volgens mij![]()
Giulia
[afbeelding]
Amber
[afbeelding]
En dan doe ik nog wel de thumbnails..quote:Op woensdag 17 november 2004 14:18 schreef Sugar het volgende:
Shit, ik had toch echt Luckepuck moeten stemmen als grootste spammer!![]()
![]()
![]()
![]()
Fjoeh, ik zou bijna aan mezelf gaan twijflen, het bleef zo stil na mijn opmerkingquote:Op woensdag 17 november 2004 14:33 schreef bixister het volgende:
dutchie, bram & eva zijn geen broer&zus hoor!
quote:Op woensdag 17 november 2004 13:28 schreef moussy het volgende:
![]()
Idd prima, scheelt ons een berg takkewerkquote:Op woensdag 17 november 2004 12:10 schreef melonovy het volgende:
[..]
Oja, graag, als je wil, heel graag!!
Jammer genoeg kan ik mijn helpende hand award niet meer aanpassen...
Ja, ik wist dat ik ergens fout zat.quote:Op woensdag 17 november 2004 14:33 schreef bixister het volgende:
ik twijfelde ook zeer tussen luckepuck en jonnetje maar luckepuck pas op hoor of ik wijzig mijn stem alsnog!
dutchie, bram & eva zijn geen broer&zus hoor!
Ow... die is wel erg leuk eigenlijk!quote:Op woensdag 17 november 2004 15:14 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat ik ergens fout zat.![]()
Dan doe ik toch gewoon Loïs en Karin zelf?![]()
Ik vind Jolie een érrug knappe babyquote:Op woensdag 17 november 2004 15:21 schreef bixister het volgende:
grappig hoor hoe iedereen z'n eigen kind echt het allermooist vindt (en stomverbaasd is dat niet iedereen het met ze eens is!).![]()
dutchie, goede oplossing!
Vind ik ook jammerquote:Op woensdag 17 november 2004 15:38 schreef bixister het volgende:
ik vind er wel meer heel mooi. en sommige ook beduidend minder.jammer dat daar geen award voor is
hoewel ik die natuurlijk een troostaward had kunnen geven.
![]()
Je kan me toch niet overtuigenquote:nah, jullie zien ik ben nog een beetje beduusd van beefcakes nominatie voor 'liefste user' oid, hihi en wil zo snel mogelijk bewijzen dat ik dat ECHT niet ben hoor.
Ik vind het goed als je maar op mij stemt.quote:van iemand maar ik heb teveel weggehaald. Het was van Blunder-Dutchie:
Hoe staat de jury tegenover aanpassingen?
Hmm als ik iets wil veranderen, kraak ik de account van vriendlief welquote:Op woensdag 17 november 2004 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wat mij betreft mag iedereen zijn stemmen aanpassen zolang de post te editten is... Hou daar dus wel rekening mee...
En ja, dat is voor blauwen dus effe wat makkelijker.
Poeh, ik geef het jullie te doen hoor.quote:Op woensdag 17 november 2004 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Wat mij betreft mag iedereen zijn stemmen aanpassen zolang de post te editten is... Hou daar dus wel rekening mee...
En ja, dat is voor blauwen dus effe wat makkelijker.
Volgende keer doen we gewoon leeftijdscategorieën!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jullie hebben gewoon vet mazzel dat ik nog geen kind heb anders had Slaapkindje de award voor mooiste baby binnengesleept
Dan wil ik ook 2000 erbij!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Volgende keer doen we gewoon leeftijdscategorieën!
Kindjes van 2004, kindjes van 2005. Dan maken zowel Morris als Slaapkindje kans op de eerste plaats![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 17:38 schreef miss_sly het volgende:
volgend jaar ook mooiste neefje/nichtje award!
ow, en natuurlijk meest trotse oom/tante
dat komt allemaal goed, melonovy heb ik zowiezo op MSN en jullie emailadressen (van de mods dus) zullen ook wel niet zo moeilijk zijn.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Idd prima, scheelt ons een berg takkewerk, maar dan wel even overleg per mail van te voren (met Mel en de 3 blauwen), dan weten wij hoe, wat en wanneer en kunnen we eea even sticky maken enzo.
tuurlijk. Zolang er nog gestemd gaat worden tel ik niet (meer)quote:Op woensdag 17 november 2004 16:46 schreef Brighteyes het volgende:
Daniman heeft aangeboden te gaan tellen, maar het zou mij het handigst lijken als je dat gewoon pas na sluiting doet... Is dan wel veel werk, maar goed.
dat lijkt mij wel zo eerlijk!quote:Op woensdag 17 november 2004 16:46 schreef Brighteyes ook:
Aan de andere kant kan er na 24 uur door users niet meer ge-edit worden en moeten de blauwen dat mss ook maar gewoon niet meer doen...
Probeer het eens in F&F, voor de Kattenfoto awardquote:Op woensdag 17 november 2004 18:29 schreef daniman het volgende:
volgend jaar wil ik ook een award waarbij ik kans heb om te winnen![]()
Eeh, zoek een vriendin, maak haar zwanger......en ga voor de papa awardquote:Op woensdag 17 november 2004 18:29 schreef daniman het volgende:
volgend jaar wil ik ook een award waarbij ik kans heb om te winnen![]()
En nu kan ik niet meer editten....quote:Op woensdag 17 november 2004 20:13 schreef jessie het volgende:
Zo ik heb ook weer ff tijd![]()
![]()
Tja moeilijk he kiezen wie de mooiste baby is. Logisch, is het nou Bo of is het nou Janneke. Ik kan ook niet kiezen hoor![]()
![]()
![]()
Het zijn wel schatjes he
quote:Op woensdag 17 november 2004 23:02 schreef livelink het volgende:
Ach, weet je wat Snoopy, je hebt me ook eigenlijk wel overtuigd.
Wat jij zegt, wat een prachtstel!quote:Op woensdag 17 november 2004 23:26 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
En nu kan ik niet meer editten....![]()
Wat een scheet van een foto is dit!!!
quote:Op woensdag 17 november 2004 18:18 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ik had het topiconderwerp niet geziendus ik vond je al erg snel weer zwanger!
Precies mijn gedachte!quote:Op donderdag 18 november 2004 11:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
jessie, wat een lieve foto zeg, vooral die beentjesEn die kastjes van de gamma, leuke oplossing om dat zo te doen dat de laatjes om en om zitten. Had ik zelf niet aan gedacht!
Oh, je wilde gewoon ff zeggen dat jessie zich vergiste?quote:Op donderdag 18 november 2004 12:07 schreef bixister het volgende:
ah.
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:49 schreef jessie het volgende:
O enne als je de kastjes koop, krijg je die kids er niet bij hoor ladySIk denk ik zeg t maar even
2 laatjes dan nog altijd, mutsiequote:Op donderdag 18 november 2004 14:30 schreef jessie het volgende:
1laatje ja stel mutsen
Doe ik meestal ookquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:42 schreef phluphy het volgende:
zeg dan gewoon "fluf", supherds !
hihi, dat meen je niet! slaapmeisje is zeker de vrouwelijke variant van maf-kees.quote:Op vrijdag 19 november 2004 09:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Als doordenk username wil ik bixister noemen omdat ik er pas recent achterkwam dat haar naam is afgeleid van big sister (uit de big brothertijd) terwijl ik hier zelf ook "pas" sinds april 2000 rondstruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |