Ik wéét dat ik nu op een ongeldige manier ga stemmen. Nou ja jammer dan. Zeg ik nu al dat het allemaal niet hoeft meegeteld, maar ik kan op veel te veel plekken niet kiezen. Ik doe alleen aan nomineren. IPuh.
De liefste OUD user award Spuuglokje, zelden onaardig. En àls ze het al is, dan is het om voor iemand anders op te komen. Ik geloof oprecht niet dat ik iemand ken die minder zelfzuchtig is dan zij.
Pluphy, altijd voor iedereen een positief woord klaar.
Slaapmeisje, altijd vrolijk, gezellig meelevend terwijl ik me zo kan voorstellen dat ze het liefste soms gewoon eens heel hard iets of iemand wil schoppen.
Moussy, omdat ik met al haar nukken en kuren gewoon van haar hou.
En zo ontzettend veel anderen....
De helpende hand award Voor degene die telkens klaar staat voor een ander. Onze lieve modjes. Jongens, jullie zijn super. Ik denk niet dat iemand zich kan voorstellen hoevéél jullie doen voor dit forum. En hoeveel energie het soms kost. Petje af hoor. Dat OUD is wat het is komt vooral door jullie.
De fanatiekste supporter award Voor de meest enthousiaste niet-soon-to-be-ouder Brighteyes natuurlijk. Clauwee een goede tweede. En Beaker een gezellige derde.
De nieuwkomer award Voor iemand die in 2004 in Ouders is mee gaan doen. Luchtbel (meid wat heb je ons ongerust gemaakt en wat zijn we allemaal trots op je omdat je zo stoer bent)
Tex, ik kende je al van FOT, maar gezellig dat je nu ook hier bent.
Verder weet ik het niet. Het lijkt altijd of iedereen hier al jaren zit en hoort.
De hormonster award Voor diegene met de meest gruwelijke hormonale buien! Niet moussy, maar haar gruwelijke echtgenoot die haar die brieven aandeed
![]()
Sugar, die heeft echt gevochten met het hormonster.
De columnist(e) award Voor diegene die het leukst situaties kan omschrijven! Anneja, Swets, Moussy, Luchtbel
De ergste reller award Kylee en Berney
De baby-blooper award Ik vond Dutch erg sterk met "wat doet die baby daar", maar verder eigenlijk iedereen die daar iets heeft durven melden. Wat dat betreft Mous voor het meeste lef.
Leukste user icoon award kweenie. ben niet zo van de icoontjes. Ik heb heel lang moeten huilen als ik die dappere dansende muis zag van Moussy.
De treffendste signature award Er zitten hele mooie tussen. Luchtbel is verschrikkelijk ontroerend. Slaapmeisje en Pluphy zo heel erg waar. Bixis ("sprak zij teder") heel fijn. Maar ik schiet altijd in de lach om Jessie (de jan lul van het geheel), die vind ik echt schitterend.
De pittigste papa award Natuurlijk bastardhost. Ook Swets en Bopappa.
De grote geduld award Voor diegene die al erg lang
wacht op een kindje... Natuurlijk Spindizzy, Slaapmeisje en Merisse. Meiden, het dak gaat eraf als jullie kindjes zich definitief aankondigen!
De grootste zwangere buik award Heb ik niet zo gevolgd. Ik weet alleen nog dat ik me rot schrok toen ik Karin een keer zag. Toen was ik zelf net zwanger. Oe....
De mooiste buik award De Zebra award Zie grootste buik. Karin dus.
De meest memorabele bevalling award ALLE bevallingen zijn memorabel.
Maar waar fok haar grootsheid in heeft laten merken zijn de bevallingen van Moussy met Mink, Luchtbel met Jolie (waarin we bijna het ziekenhuis hadden bestormd) en natuurlijk recent Phluphy met Danyel. Dan zie je opeens dat fok! veel véél meer is dan alleen wat lettertjes op een scherm.
De babykamer award Voor de leukste/ kleurigste/ origineelste babykamer De crea award de leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind) Leukste kinderwerkje award Het leukste kinderpraatje award ik vind ze allemaal zo leuk. een van mijn favo topics
Mooiste baby award Alle babies zijn mooi. Ik was met Isa eens in de V&D, waar een enthousiaste kassière haar bekeek. Ik zei "ze is de mooiste ter wereld he?". "JA!" zei ze hartstochtelijk en overtuigend. En daarna:"Ik heb drie dochters en een zoon". "En?" vroeg ik, "allemaal de mooiste ter wereld" zei ze stralend.
Ze meende het.
De schattigste kids uit 1 gezin award Voor de schattigste broer/broer-broer/zus- of zus/zus-duo. volgens mij zijn alle duo;s verschrikkelijk ontroerend en prachtig.
Ik herinner met een prachtige foto van Damien en Duncan
Geweldige plaatjes van Eva en Iris
En van al die andere kindjes. Het is zo hartbrekend mooi om te zien hoe die kleintjes naar elkaar kijken. De foto's van René met Mink en daardoor ook de foto's van René met Cas brengen altijd tranen in mijn ogen. Die ene foto van René met Mink op haar schoot, dat is denk ik de mooiste foto die ik ooit in mijn leven heb gezien. Onaards mooi.
Kalverliefde award Voor het schattigste koppel wat al is uitgehuwelijkt Beste fotograaf award
Knorretje maakt echt prachtige foto's. Daarin evenaart niemand haar.
Kids-fotospammer-award [sub] Voor de user die het meest zijn/ haar kind spamt. De beste ouder kind gelijkenis award Kindjes mooiste ouder(s) award Voor de leukste foto uit het gelijknamige topic Fokalienaward Voor het grappigste schrikgezichtje! Het filmpje award Voor het leukste, mooiste of liefste filmpje of beste filmmaker Natuurlijk Melonovy
OUD- anti award Die gaat naar iemand die juist NIET iets gepresteerd heeft Troostaward Troostprijsje Voor Girly. Meid wat kan je het nu gebruiken! Ik hoop dat het idee dat fok met je meeleeft, je wat steun kan geven.
En iedereen die ik nu niet heb genoemd. Ik geloof dat we vooral met zijn allen een enorme award en schouderklop verdienen voor wat we hebben gemaakt van die forum. Er waren veel twijfels over of dit forum er moest komen, maar ik denk niet dat iemand er nu spijt van heeft. Niet in de laatste plaats in dat te danken aan Karin, Lois, Brighteyes en de modjes die inspringen als het nodig is. Mijn grootste award gaat naar FOK!