quote:Op maandag 15 november 2004 22:59 schreef easy-going het volgende:
zie sig
Mijn bevalling zal jij iig nooit meer vergetenquote:Op maandag 15 november 2004 22:59 schreef easy-going het volgende:
zie sig
Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Mijn bevalling zal jij iig nooit meer vergeten
de officiele downtime-bevalling
Ojaquote:Op maandag 15 november 2004 23:00 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dies legendarisch!!!!
*wijst naar link van website in sig*![]()
en ik je billendoekjes uitspraak! Die rouleert zelfs nu hier in de familie!quote:Op maandag 15 november 2004 23:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oja![]()
Ik bedoelde de kalverliefde
Daarom een refresh fotoquote:Op maandag 15 november 2004 23:06 schreef Luchtbel het volgende:
Ik weet het allemaal niet meer hoor![]()
Met heel veel dingen open, dat zou ik veel te jammer vinden!quote:Op maandag 15 november 2004 23:10 schreef Zabb het volgende:
Ik ga er komende tijd ook maar even voor zitten dan!![]()
Ik zie dat Daniman het spits heeft afgebeten!
Mag je toch zelf weten, als ik Jessie zou willen nomineren omdat ik bijvoorbeeld zou vinden dat ze altijd stomme adviezen geeft die nergens op slaan, dan zou dat ook mogen. Dacht ik zo.quote:Op maandag 15 november 2004 23:15 schreef Neva het volgende:
hmm die oud anti award is die bedoel voor mensen die komen rellen die anders nooit wat met ouders van doen hebben?
quote:Op maandag 15 november 2004 23:10 schreef Zabb het volgende:
Ik ga er komende tijd ook maar even voor zitten dan!![]()
Ik zie dat Daniman het spits heeft afgebeten!
wat is daar mis mee?quote:Op maandag 15 november 2004 23:14 schreef jessie het volgende:
Maar wel met een stem voor de zusjes Bo en Janneke![]()
![]()
dit was wat ik uit mijn hoofd al kon zeggen, de rest moet ik even topics voor doorbladeren.quote:Op maandag 15 november 2004 23:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Met heel veel dingen open, dat zou ik veel te jammer vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |