Dat is waarschijnlijk een Shure 55SH series II die kan je nog steeds kopen kost op internet ongeveer euro 140.quote:Op maandag 15 november 2004 16:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Zanderrr zit al beter in de richtingDat valt misschien nog wel te proberen idd, een klein beetje distortion eroverheen gooien, good idea..
Maar meer reacties graag, want ik wil echt zo'n mic hebben, haha!
helemaal goed van die Bluesharmonica! Dat was ook zo![]()
aha, en wat gaat zo'n apparaatje kosten?quote:Op maandag 15 november 2004 16:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
of je pakt een normale microfoon met een effect unit zoals de tc voiceworks:
[afbeelding]
Hiermee kun je je hele stem vervormen, klinken als iemand helemaal anders, pitchen doublen en natuurlijk cher nadoen (do you belie-ie-ve). Ook als je een mooie kidnapbrief moet voorlezen is het een leuke tool
Echter als je meer zo'n telefoon-effect wil, kan je misschien in je sequencer een filter zetten (van 400-4000hz) dat geeft dan ook zo'n effect
Af en toe isquote:Op maandag 15 november 2004 16:41 schreef Markster het volgende:
"Do you like scary movies?"
hijs duur, maar wel echt heel goed!quote:Op maandag 15 november 2004 16:40 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
aha, en wat gaat zo'n apparaatje kosten?
edit:
VoiceWorks: US$ 799.-
Quintet: US$ 599,-
ff 3 posts naar boven loerenquote:Op maandag 15 november 2004 16:44 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Af en toe is![]()
ja, zo'n model had ie ongeveer:
[afbeelding]
Maar nou moet dat geluid er nog uitkomen, ga is bij de muziekwinkel hier kijken![]()
![]()
Gaat mijn voorkeur toch uit naar de Voiceprism, als we toch gaan spenden!quote:Op maandag 15 november 2004 16:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
hijs duur, maar wel echt heel goed!
Dat is voorlopig nog niet de bedoelingquote:Op maandag 15 november 2004 16:49 schreef MOVO het volgende:
[..]
Gaat mijn voorkeur toch uit naar de Voiceprism, als we toch gaan spenden!
Nou ja, het is speciaal voor Mondharmonica (wat voordelig is want dat speel ik ook af en toe is)quote:Op maandag 15 november 2004 16:51 schreef Omkron het volgende:
Ik ken die microfoon niet.. is dat zo'n speciaal ding dan..?
Ik heb juist voor de VW gekozen ipv de voiceprism om deze redenen:quote:Op maandag 15 november 2004 16:49 schreef MOVO het volgende:
[..]
Gaat mijn voorkeur toch uit naar de Voiceprism, als we toch gaan spenden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |