Ja ja ja, wat een watje.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:18 schreef Mirage het volgende:
[knip]
En het stelde bij jou toch al niet zoveel voor.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, ruggeprik. Heb ik ook eens gehad, op een gegeven moment ga je je ECHT zorgen maken om je bifi.![]()
Vandaar dat ik extra bezorgd wasquote:Op vrijdag 19 november 2004 12:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En het stelde bij jou toch al niet zoveel voor.
Jaaaaaaa !!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja ja, wat een watje.
Maar heb je de bedrading nog omgelegd?
Een tarzan zal een echte man nooit kunnen overtreffen, dus ijl niet.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mannen raken gewoon overbodig !
Een tarzan zeurt een stuk minder als je ze onderling afwisselt !quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een tarzan zal een echte man nooit kunnen overtreffen..
Een tarzan kan vaker en hapert nooit,quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Een tarzan zal een echte man nooit kunnen overtreffen, dus ijl niet..
Ik pik die van mijn vriendin altijd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:28 schreef yvonne het volgende:
als je genoeg batterijen hebt
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik pik die van mijn vriendin altijd.![]()
Dan is ze goed uitgerust als ik weer thuiskom.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]!
quote:
hij is geband.. ik zwaai wel ffe voor hemquote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 14:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
hij is geband.. ik zwaai wel ffe voor hem![]()
quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef Oversight het volgende:
nee,... zélf in dit topic zal het nog jaren andersom zijn....
Coz,...... mijn Wikiheld.
quote:Ik ga je hersens nog léégzuigen als een spons binnenkort.....
Lekker ding, Miragequote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef webspider het volgende:
Hmm, ik kom er nu achter dat ik Oversight en Mirage IRL heb ontmoet tijdens een zeker zomerevenement in Liempde
(Door het pimp-met-je-babe topic ergens anders op Fok!)
* webspider] geeft Oversight nog een biertje .. Heb er toen ook genoeg geschonken [afbeelding
Je schopt een ontieglijk oud topicquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:48 schreef Mirage het volgende:
Je bent wel FAN van FANtopics, is het niet ?
![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, ruggeprik. Heb ik ook eens gehad, op een gegeven moment ga je je ECHT zorgen maken om je bifi.Dat is namelijk de laatste plek waar je gevoel weer langzaam terugkomt, erg vervelend.
mhwa , maar 2 maand .. lekker belangrijkquote:Op woensdag 7 december 2005 11:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je schopt een ontieglijk oud topic
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef webspider het volgende:
Hmm, ik kom er nu achter dat ik Oversight en Mirage IRL heb ontmoet tijdens een zeker zomerevenement in Liempde
(Door het pimp-met-je-babe topic ergens anders op Fok!)
* webspider] geeft Oversight nog een biertje .. Heb er toen ook genoeg geschonken [afbeelding
quote:
quote:en wij zijn niet schizofreen.
Hij sliep ergens anders en had daarna nachtdienst.. ik kan gele briefjes plakken wat ik wil, maar hij had ze niet gezienquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:36 schreef coz het volgende:kon je geen plakkend geel briefje vinden
quote:Op zondag 29 januari 2006 01:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik wordt hier verlegen van,......
Ga door!
quote:
jaquote:Op maandag 19 februari 2007 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Overgewaardeerd.
lezersfoto's nu.nlquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |