quote:Op maandag 15 november 2004 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Wat heeft dat watje?
Gescheurde zeurzak?
Oversight heeft zijjn hielbot gebroken, ruzie met een grote lelijke zuster en tot overmaat van ramp krijgen zijn topics ook nog allemaal een slotje.quote:Op maandag 15 november 2004 10:50 schreef JaWi het volgende:
De dag is net begonnen en ik snap het al niet meer :').
Wat een watjequote:Op maandag 15 november 2004 10:52 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Oversight heeft zijjn hielbot gebroken, ruzie met een grote lelijk zuster en tot overmaat van ramp krijgen zijn topics ook nog allemaal een slotje..
quote:Op maandag 15 november 2004 10:47 schreef boebiedoe het volgende:. En modjes moeten ophoeren.
. Hoe gaat het oversight
hoezo , heb jij zijn bot gebroken ?quote:Op maandag 15 november 2004 10:54 schreef JaWi het volgende:
Het zal wel aan mij liggen.
quote:Op maandag 15 november 2004 10:49 schreef Dirkh het volgende:
Wat heeft dat watje?
Gescheurde zeurzak?
Dus nu moet je nog 3 dagen van dat gore ziekenhuisvoedsel eten? Ah jakkie.quote:Op maandag 15 november 2004 10:54 schreef Oversight het volgende:
[..]mijn operatie is uitgesteld...... tot donderdag.....
quote:Op maandag 15 november 2004 10:53 schreef Blinky het volgende:
* Kick
Ach gossie toch. Heb je veel pijn?quote:Op maandag 15 november 2004 10:57 schreef Oversight het volgende:
[..]pfffff
en toch gun ik zelf jou niet dat je deze pijn moet voelen.....
sterker nog, als het jou ooit gebeurt dan zal ik je OPRECHT steunen....
en zodra ik tot modder wordt benoemd, ( afgesproken bedrag is onderweg naar je rekeing hoor danny,...... ) dan laat ik jou ziekenhuistopicjes toch open........
quote:Op maandag 15 november 2004 10:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dus nu moet je nog 3 dagen van dat gore ziekenhuisvoedsel eten? Ah jakkie..
quote:Op maandag 15 november 2004 10:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach gossie toch. Heb je veel pijn?
Stiekeme, spannende ziekenhuissex helptquote:Op maandag 15 november 2004 10:59 schreef Oversight het volgende:
[..]en dan wordt Mirage boos op me......
quote:Op maandag 15 november 2004 11:00 schreef yvonne het volgende:
Goed topicOversiggie
quote:Op maandag 15 november 2004 11:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als Mirage even weg is.quote:Op maandag 15 november 2004 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stiekeme, spannende ziekenhuissex helpt
quote:Op maandag 15 november 2004 11:01 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt toch nog een ander hielbotje? Wat zeur je nou?
Z,n bifi werkt nog hoorquote:Op maandag 15 november 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:Oversiggie!
Je bent stuk!
Niet leuk.
kusje erop.
quote:Op maandag 15 november 2004 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mot geen manke bifi's.quote:Op maandag 15 november 2004 11:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Z,n bifi werkt nog hoor
En dat is het voornaamste
Wat heb je gedaan eik om je hielbotje te breken?quote:Op maandag 15 november 2004 11:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik wou dat ik niet zo dom was geweest......
Neuk jij lopend?quote:Op maandag 15 november 2004 11:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik mot geen manke bifi's..
Wie niet?quote:Op maandag 15 november 2004 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuk jij lopend?
quote:Op maandag 15 november 2004 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2004 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan eik om je hielbotje te breken?
Parachute gesprongen?
Zonder parachute?
JAAAAAAAquote:Op maandag 15 november 2004 11:04 schreef Insomaniac het volgende:Oversiggie!
Je bent stuk!
Niet leuk.
kusje erop.
Nee, maar wel heel wild.quote:Op maandag 15 november 2004 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuk jij lopend?
Ik lach niet.quote:Op maandag 15 november 2004 11:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
euhh,..... ehmmm,........
hou het er maar op dat je niet van een trap moet willen afdalen als er geen trap is......
en nou niet gaan lachen pottedikkie !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
quote:Op maandag 15 november 2004 11:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
JAAAAAAA
.... Inso..... zucht......
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 11:24 schreef Escape2Dawn het volgende:
En ik hou ook van jou!
Dat stelde hij me dag 1 dat hij er lag al voor.quote:Op maandag 15 november 2004 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stiekeme, spannende ziekenhuissex helpt :')
quote:Op maandag 15 november 2004 11:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat stelde hij me dag 1 dat hij er lag al voor.![]()
en nu maar hopen dat ie niet in bed ligt met een catheder in zijn pisbuisquote:Op maandag 15 november 2004 11:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2004 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat ie niet in bed ligt met een catheder in zijn pisbuis.
gebruik liever die zusteroproepknop van je, ik denk dat je daar meer mee bereiktquote:Op maandag 15 november 2004 14:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
wel met een pomp aan mijn voet die door luchtdruk iedere 10 seconden samenknijpt om mijn voet heen in een poging de zwelling te laten slinken.
ik ga vanacht eens proberen waar ik die pomp nog meer voor kan gebruiken.
Ik lig niet in het Erasmus, maar als jij een paar 17/18/19/20 jarige verpleegsters kan regelen, dan zien we elkaar in dat rookhok.quote:Op maandag 15 november 2004 15:01 schreef Oversight het volgende:
Ik stel voor om 23:00 uur vanaaf op de 8e etage in de rookkamer......
quote:Op maandag 15 november 2004 16:42 schreef Nonneke het volgende:
Oversight ! Wat doe je nou ?! je gaat tog niet je hiel breken
![]()
voor jou, en natuurlijk voor je auw voet !
Wel kut he ziekenhuis, beetje lekkere zusters![]()
Veel beterschapjes, en sterkte met je auw voet![]()
![]()
![]()
![]()
Oja geef Mirage dikke kus van me![]()
![]()
With Love,
Non![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 16:22 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik lig niet in het Erasmus, maar als jij een paar 17/18/19/20 jarige verpleegsters kan regelen, dan zien we elkaar in dat rookhok..
quote:Op maandag 15 november 2004 15:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gebruik liever die zusteroproepknop van je, ik denk dat je daar meer mee bereikt![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 11:19 schreef Blinky het volgende:
Shit, ik weet de juist tag niet voor een spoiler
Sowwie
Brunette. Geile blik. Cup C-nogwat. Lekkere swingende heupen. Maak maar wat fotos.quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
ga ff chekken wat er te regelen valt.......
nog voorkeur voor haarkleur, beenlengte of lingeriekeuze ?
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:26 schreef Dirkh het volgende:
En nu laat iedereen jou stikken, zie je dat?
Nou, veel sterkte hoor! Ik ben er altijd voor je.
quote:Op dinsdag 16 november 2004 11:32 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Brunette. Geile blik. Cup C-nogwat. Lekkere swingende heupen. Maak maar wat fotos..
Heb je al foto's gemaakt ?quote:Op woensdag 17 november 2004 11:56 schreef Oversight het volgende:morgen operatie....
vrijdag naar HUIS !!!!
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb je al foto's gemaakt ?
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:04 schreef CartWOman het volgende:
Operatie
Wat gaan ze doen dan?
Sterkte, Oversiggie!
*slik* Gatverdarrie, dat klinkt ernstig.quote:Op woensdag 17 november 2004 12:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
ze gaan de 4 gebroken delen van mijn HIELbot die nu schuin omhoog door mijn voet naar buiten steken weer aan elkaar schroeven en er een beetje superlijm instoppen ofzow....
mag daarna 12 weken NIET belasten.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2004 12:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
*slik* Gatverdarrie, dat klinkt ernstig.
En 12 weken???? Damn....
Respect voor je optimisme![]()
Late reactiequote:Op donderdag 18 november 2004 21:14 schreef CartWOman het volgende:
Tessje!
Oeh, ruggeprik. Heb ik ook eens gehad, op een gegeven moment ga je je ECHT zorgen maken om je bifi.quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:18 schreef Mirage het volgende:
Hij is gisteren geopereerd.
Echt veel over wat ze daar binnen zijn tegen gekomen, wat ze hebben gedaan en hoe de vervolg behandeling (behalve 3 maand niet belasten) eruit ziet wet ik nog niet.
Hij kwam gisteren pas om 15.00 's middags terug naar zijn kamer ( terwijl hij 2e patient was en ze om half 9 zouden beginnen met nr 1 ).
Hij was erg moe, had knallende hoofdpijn en was nog lang niet helder.
Ondanks zijn roes wist hij zich nog wel zorgen te maken over zijn bifi.
Het gevoel in zijn benen kwam terug, maar zijn bifi![]()
Een paar uurtjes later heeft hij toch een plasje kunnen plegen en heb ik een happy oversight weltrusten gewenst.
Vandaag komt de arts vertellen over het hoe en wat van de operatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |