quote:Op maandag 15 november 2004 12:39 schreef Anitra het volgende:
En ik maar denken dat Djulian nu een beetje in de richting van Morris ging, mooi niet dus![]()
1,5 kilo verschil en dat haalt hij echt niet in 6 dagen in
-edit- Zelfs Lucas is Djulian voorbijwat geven jullie die jongens?
Ik zou het advies van de kinderarts maar aanhouden en die van het cb heel hard vergeten. Ik hoef zelf nooit met Thomas en Indy naar het cb (hier ga je standaard naar de kinderarts met je kinderen), en als ik lees wat voor rare tegenstrijdige adviezen daar worden gegeven ben ik er alleen maar blij om! Het lijkt potjandorie wel of ze je daar zo onzeker mogelijk proberen te maken!quote:Op maandag 15 november 2004 12:21 schreef phluphy het volgende:
voedingen
Kinderarts vorige week: 105 tot 110 ml per voeding is prima.
CB vanochtend: je moet minimaal 120 per voeding geven.
Jeetje Piggie, wat een verschil met Kai. Die is nu 57,5 cm en weegt 4680 gramquote:Op maandag 15 november 2004 12:20 schreef piglet het volgende:
Even voor de statistieken: Lucas is nu 58 cm lang en weegt 6105 gram
Zijn lengte is weer precies gemiddeld, maar zijn gewicht is flink boven gemiddeld. Volgens mij zijn die zware botten besmettelijk ofzo
Overigens hoef je niet in alle gevallen tot de 6 maanden te wachten hoor, met bijvoeding (tenzij je borstvoeding geeft, dan beter wel). ER zijn heel veel kinderen die al snel 'klaar' zijn voor vastere voeding. Je herkent dit bijvoorbeeld aan het feit dat ze je het eten uit de mond lijken te kijken als je aan het eten bent en zelf ook willen hebben. Dit is duidelijk het geval bij Thomas. Ik moest hem de laatste tijd ook regelmatig medicijnen vanaf een lepeltje geven en dat ging hem bijzonder goed af. Hij leek zich er zelfs op te verheugenquote:Op maandag 15 november 2004 13:43 schreef snoopy het volgende:
Kiesjes, nu al![]()
HIer hoefde ik voorlopig nog niks toe te voegen aan de flesvoeding. Morris is dus aan de stevige kant en heeft echt niks extra's nodig. Eerste hapje ook echt pas vanaf 6 maanden mee beginnen.
Ook hier wordt nog niet vaak doorgeslapen. Heel af en toe een nachtje maar dan weer een week niet ofzo. Ik begreep dat 3 maanden het gemiddelde was voor doorslapen dus het kan natuurlijk ook langer durenJij bent verwend met Indy
![]()
Jaaaa, dat herken ik wel hoor. Morris vind het reuze interessant om te zien dat iemand aan het eten isquote:Op maandag 15 november 2004 13:51 schreef Tinkepink het volgende:
Je herkent dit bijvoorbeeld aan het feit dat ze je het eten uit de mond lijken te kijken als je aan het eten bent en zelf ook willen hebben.
Jeetje, wat snel!!quote:Op maandag 15 november 2004 13:36 schreef Tinkepink het volgende:
Wij zijn er trouwens ook achter waarom Thomas steeds zo onrustig is. Hij krijgt kiesjes....![]()
Dat is grappig! Ik heb het net andersom geleerd!quote:Op maandag 15 november 2004 16:34 schreef snoopy het volgende:
Knorretje, ik begreep dat kinderen die bv krijgen idd eerder wat extra's krijgen dan kinderen met flesvoeding.
Goeie genadequote:Op maandag 15 november 2004 19:49 schreef kozakken het volgende:
Jonne was bij zijn geboorte al 4485 gr, dus dat zet zich zo lekker door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |