kun je er ook 1 maken van het bovenste plaatje in de OP..quote:Op zondag 14 november 2004 22:27 schreef timbob het volgende:
ik heb een nieuw MSN icoontje [afbeelding]
[afbeelding]
Lekker he?quote:Op maandag 15 november 2004 00:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Geile spuitsnol is 't.
Doe es normaal man vieze pedo, ik had 't over die geile nerts om haar nek.quote:Op maandag 15 november 2004 00:16 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Lekker he?
Lekker die kut keihard openraggen zodat ze helemaal doodbloed! Vieze stinkhoer! Maar wel leuk om een keertje vol te blaffen!!!
Wie zegt dat ik het daar niet over had?quote:Op maandag 15 november 2004 00:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Doe es normaal man vieze pedo, ik had 't over die geile nerts om haar nek.
Gelukkig maar, ik dacht al, waar gaan we heen met z'n allen in Nederland tegenwoordig, nertsenkutjes daarentegen zijnquote:Op maandag 15 november 2004 00:21 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het daar niet over had?
Kom op zeg, je gaat toch geen kindjes van 4 die getekend zijn doodneuken. Dat kán niet eens!!!!
Nertsen zijn best lekkerquote:Op maandag 15 november 2004 00:22 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht al, waar gaan we heen met z'n allen in Nederland tegenwoordig, nertsenkutjes daarentegen zijn![]()
![]()
Ik hou ze voor de grap wel eens om als ik klaar ben, altijd een leuke verassing voor de vrouwtjes met zo'n vachtje eromheen, vooral in de winter is dat wel lekker.quote:Op maandag 15 november 2004 00:23 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Nertsen zijn best lekker
Als je geluk hebt kun je zelfs je penis aan de andere kant van de nerts naar buiten laten komen![]()
Zeg eens eerlijk; had je anders verwacht?quote:Op maandag 15 november 2004 06:48 schreef belsen het volgende:
Gooi hem maar dicht. De reacties zijn beneden alle peil...
Lijkt me sterk, ik heb sinds vanochtend verkering met er, dus helaasquote:Op maandag 15 november 2004 14:16 schreef Rest het volgende:
Sorry Wendy is al van mij jongens...
niet!quote:Op maandag 15 november 2004 14:19 schreef renz0r het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ik heb sinds vanochtend verkering met er, dus helaas![]()
Er zijn tegenwoordig DVD's te koop van Vrouwtje Theelepel bij de Blokker à 4 euro.quote:Op maandag 15 november 2004 08:18 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding] Eeeeeeeeen lepel is een dinggggg daar kun je pap mee roerennnnnnnnnnnnn hij helpt je ook om de baby mee te voerennnnnnnnnnnnnnnn lalalalala [afbeelding]
Zucht ze moeten dat weer gaan uitzenden ! Op Nickelodeon ofzo, veel leuker dan dat stupid CatDog enzow![]()
quote:Op maandag 15 november 2004 15:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig DVD's te koop van Vrouwtje Theelepel bij de Blokker à 4 euro.
Daar zijn de stills ook van...
BEKquote:Op zondag 14 november 2004 22:24 schreef Underdoggy het volgende:
SUKKEL!!
Nou, die kan wendy ook aantrekken hoor!quote:Op woensdag 17 november 2004 11:34 schreef Balthar het volgende:
Ik vond Maja de Bij altijd wel lekker met die gestreepte lingerie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |