Martineke!! had nog niet eens gezien dat je bevallen bent!! (dom van mij, ik wist dat je een geplande keizersnee had...) Succes met de borstvoeding, het loont de moeite om het vol te houden hoor, bij mij was het een ellendige bedoening maar het gaat nu wel steeds beter. En ik merk ook dat het gewoon 'handig ' is dat je 's nachts vooral niet je bed uit hoeft en in de koude keuken een flesje hoeft staan klaarmaken. Lijkt me best erg, eerlijk gezegd (ik ben al oververmoeid
![]()
)
anneja: bedankt voor je reactie...
Dat kolven tegelijkertijd met Noa voeden zal niet echt lukken, ze drinkt daar vaak nog te onrustig voor (en ik vind het nog steeds lastig om iets anders te doen tegelijkertijd met voeden
![]()
heb mijn hele aandacht én allebei mijn handen nodig om haar goed te ondersteunen).
Vanochtend schrok ik nogal, ik had Noa net gevoed én een boertje laten doen, toen wilde ze weer eventjes drinken en daarna kwam er geen boertje. Ik had haar in de box gelegd en hoorde haar toen ineens vreemde geluiden maken, toen heeft ze de hele voeding eruit gespuugd. Echt heel veel.
Ik heb het consultatiebureau gebeld en die zeiden dat ze misselijk kan zijn, als ze hierbij ook nog minder gaat plassen, meer of dunnere poep krijgt of koorts krijgt moet ik de huisarts bellen.
Is het normaal dat zoiets gebeurt?
Ze ligt nu lekker te slapen maar ik maak me wel zorgen over haar.