abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 08:16:26 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_23322427
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De man heeft een mandaat voor 4 jaar gekregen van zijn electoraat.
Hoe lang moeten we nog?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 15 november 2004 @ 08:21:41 #127
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_23322456
quote:
Op maandag 15 november 2004 08:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hoe lang moeten we nog?
Te lang...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 08:31:52 #128
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23322506
quote:
Op maandag 15 november 2004 08:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Hoe lang moeten we nog?
Begin 2007 geloof ik. Ik vrees ook voor wat erna komt.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 15 november 2004 @ 08:34:23 #129
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_23322514
quote:
Op maandag 15 november 2004 08:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Begin 2007 geloof ik. Ik vrees ook voor wat erna komt.
Wilders
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 08:36:10 #130
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23322521
quote:
Op maandag 15 november 2004 08:34 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Wilders
Als partij prima, niet als premier.
  maandag 15 november 2004 @ 13:59:43 #131
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_23327933
quote:
Op maandag 15 november 2004 08:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Als partij prima, niet als premier.
Dat vind jij
....in de donkere nacht.
  maandag 15 november 2004 @ 14:43:45 #132
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23328868
quote:
Op zondag 14 november 2004 23:33 schreef Magics het volgende:
Blablabla heiden6 blablabla dennismoore .

Dus jullie vinden niet dat als de halve bevolking de minister-president liever zou zien vertrekken dat ie dan maar beter kan gaan? beetje dom en jezelf als god zien lijkt me dat.
Ik vind niet dat de mediacratie het laatste woord moet hebben waardoor er een elkaar opzwepend klimaat van de straat gaat ontstaan. In Argentiniė kan men ervan meepraten hoe goed zoiets voor je nationale samenlevingseconomie is. Wat mij betreft geen premier die zich populistisch via demo's en de zeepkist richt naar de geluiden van de straat.

Balkenende doet het prima en met voldoende oog voor nuance.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_23329896
quote:
Op maandag 15 november 2004 14:43 schreef sjun het volgende:

[..]

Balkenende doet het prima en met voldoende oog voor nuance.

Verder niets aan toe te voegen.
  maandag 15 november 2004 @ 16:08:14 #134
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23330486
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:41 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Het valt dan ook niet mee om de aandacht te krijgen als je eigenlijk niets te zeggen hebt
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 19:09:31 #135
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23334779
quote:
Op maandag 15 november 2004 13:59 schreef Magics het volgende:

[..]

Dat vind jij
Ja, dat is zo, dat vind ik. Als premier moet je ook gevoel voor nuance en diplomatie hebben en verstand van zaken. Wilders mag dan best op gebied van het Midden-Oosten meer kennis hebben dan de gemiddelde plebejer, maar een land bijelkaar houden gaat hem absoluut niet lukken met populistische praatjes. Neemt niet weg dat ik best op hem wil stemmen, want politiek stinkt toch altijd.
pi_23339027
Gossie, Balkenende heeft vanavond eindelijk de weg gevonden naar Amsterdam Oost, waar de afslachting heeft plaatsgevonden......eerder kon ie niet, te druk!! Wat een flapdrol!!
geniet nooit met mate
  maandag 15 november 2004 @ 22:00:51 #137
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_23339774
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:34 schreef gimme.shelter het volgende:
Gossie, Balkenende heeft vanavond eindelijk de weg gevonden naar Amsterdam Oost, waar de afslachting heeft plaatsgevonden......eerder kon ie niet, te druk!! Wat een flapdrol!!
toch wel. Wat is dat nou voor een man? Eerst bij de moskeeen gaan kijken en na commentaar van de autochtonen toch nog maar ff snel bij theo's slachtplaats langsgaan. Wat een sul. Bwehh
....in de donkere nacht.
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 22:08:21 #138
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23340000
Balkenende heeft weer mediatraining gehad. Gaat nou politiemensen troosten, die doen toch gewoon waar ze voor opgeleid zijn? Ik zie hem nog wel eens naar het bureau gaan om flitspaalagenten te steunen. Nee, dan deze:
  † In Memoriam † maandag 15 november 2004 @ 22:21:46 #139
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_23340423
Kies zelf maar:
  dinsdag 16 november 2004 @ 00:37:19 #140
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23344587
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:34 schreef gimme.shelter het volgende:
De man doet het prima. Momenteel heeft hij ook nog Europa onder zijn hoede. Verder heeft hij het niet zo nodig als Cohen om mediacratisch te scoren.
pi_23345412
Ik denk dat veel van die mensen niet zozeer Kok missen, maar de tijd van hoogconjunctuur (en de stabiliteit die daarvan het gevolg is) onder Kok.

Ik zie overigens veel liever Balkenende dan Kok.
quote:
Ieder serieus te nemen user hier zal deze niet serieus te nemen reactie niet serieus nemen.
pi_23345420
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:52 schreef edje34 het volgende:

[..]

We kunnen niet allemaal even slim zijn zoals jou
Even slim als jij.

Als je van jezelf weet dat je niet slim bent, vertrouw dan gewoon op je eigen incompetentie en reageer niet.
  dinsdag 16 november 2004 @ 05:23:30 #143
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23345678
quote:
Op maandag 15 november 2004 22:00 schreef Magics het volgende:

[..]

toch wel. Wat is dat nou voor een man? Eerst bij de moskeeen gaan kijken en na commentaar van de autochtonen toch nog maar ff snel bij theo's slachtplaats langsgaan. Wat een sul. Bwehh

Je zou maar die andere jongen als premier hebben gehad... die met zichzelf liep te leuren om vooral acte de presence te kunnen geven op een gebeurtenis waar hij eigenlijk niet gewenst was.
quote:
Cohen had eerst geen uitnodiging voor crematie

AMSTERDAM - Burgemeester Cohen had aanvankelijk geen uitnodiging voor de crematie van Theo Van Gogh. Cohen en Van Gogh verschilden hartgrondig van mening over de aanwezigheid van allochtonen.

Omdat Cohen vond dat hij als burgemeester bij de crematie aanwezig zou moeten zijn, nam hij contact op met de familie, waarna hij alsnog werd uitgenodigd. Dit heeft zijn woordvoerster vrijdag laten weten. Volgens haar is er vorige week verwarring ontstaan over de vraag wie, naast Cohen, zou spreken op de manifestatie op de Dam op de dag van de moord op Van Gogh.

In eerste instantie zou Theodor Holman, een goede vriend van Van Gogh, spreken namens familie en vrienden. Hij trok zich terug voor minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie). Cohen, die in deze zaak altijd gekoerst heeft op de wensen van de familie, is daarmee akkoord gegaan, aldus zijn woordvoerster.

Minister Verdonk

Haagse kringen beweren dat Cohen niet blij was met de komst van minister Verdonk naar de Dam. Een woordvoerster van Verdonk zegt van niets te weten. Minister Verdonk had zelf aangeboden naar de Dam te komen, na overleg met premier Balkenende en vice-premier Zalm die vonden dat de regering daarbij moest zijn.

Verdonk en Van Gogh zouden een goede verstandhouding hebben gehad. Vrienden van Van Gogh lieten vorige week al weten het vreemd te vinden dat Cohen op de Dam stond. Van Gogh had ernstige kritiek op de burgemeester en heeft deze nooit onder stoelen of banken gestoken. In de debatten naar aanleiding van de moord op Van Gogh zijn ook de contacten van Cohen met de AIVD aan de orde gekomen.
Bron: De Limburger, vrijdag 12 november 2004.
quote:
Paarden van Troje

Vanuit Wassenaar bereikt ons het bericht dat de aangenomen Columbiaanse zoon van Vanessa een prijs heeft gezet op het hoofd van Pappa Breukhoven omdat die weigert de twee tonnetjes schuld in guldens, die de kleine lieveling bij de cokedealer heeft opgebouwd, voor zijn rekening te nemen. Breukhoven zou gedreigd hebben z'n advertenties voor Free Record en andere zaken terug te trekken als Privé‚ en Story niet ophielden de ontwikkelingen rondom Junior te verslaan. Dit zou verklaren waarom er een betrekkelijke stilte heerst omtrent dit aanvankelijk zo sappig verslagen akkefietje. Mijn gedachten gaan uit naar Vanessa en haar echtgenoot, over wier leefstijl een hoop te lachen valt, maar die je deze nachtmerrie niet gunt. Laat ons hopen dat mijn Wassenaarse bron ongelijk heeft en dat de jongelui zich spoedig zullen verzoenen met hun aangenomen ouders.

Het meest pittoreske nieuws deze week was natuurlijk de mededeling dat de geweldige burgemeester van Amsterdam blijkbaar met het verkeerde moskeebestuur aan tafel heeft gezeten om zijn bezwaren kenbaar te maken. Cohen - in de woorden van Felix Rottenberg 'de lafste en de lui'ste', in de mijne 'de leukste' burgemeester die Amsterdam gekend heeft -, is de man die tijdens Dodenherdenking de autochtonen van zijn stad als schuldigen aanwijst voor het moeizaam verlopende 'integratieproces' terwijl even verderop de Marokkaanse jeugd haar betrokkenheid met de Nederlandse samenleving kenbaar maakt door met rouwkransen te voetballen, 'want' - ik citeer - 'jullie zijn joden'. 't Is altijd verfrissend om nieuwe gezichtspunten te horen, nietwaar?
De dag na elf September 2001 bezocht de burgervader van Amsterdam een moskee, 'om onze verbondenheid kenbaar te maken'.
Right.

Cohen is als de dood dat de spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen zo hoog zullen oplopen dat er een soort Noord Ierse burgeroorlog zal uitbreken. Hij noemt zijn heulen met imams en andere duistere Middeleeuwers 'de boel bij elkaar houden'. Terwijl de Vijfde Colonne van de geitenneukers marcheert als nooit tevoren en autochtone Nederlanders massaal de grote steden verlaten, predikt de burgemeester als een soort Don Quichotte de windmolens van een abjecte samenleving, waarin vrouwen-, joden- en homohaters vrij spel krijgen. Zijn multiculturele samenleving is gebaseerd op het misverstand dat door respect te betonen aan Staphorsters die jou in alles minachten, zij uiteindelijk over de brug zullen komen en de spelregels zullen aanvaarden waarmee jij hen binnengelaten hebt.
Een misverstand.

In Amsterdam-Oost zie je steeds vaker vrouwen lopen die de wereld alleen nog kunnen bekijken vanachter een spleetje in een berg textiel, alsof de dames in grote haast een tent hebben aangetrokken die hen beschermen moet tegen de verderfelijke buitenwereld. Zij dragen de versierselen van hunne onderdrukking als geuzentekenen van de het denken dat zij in diepste wezen voorstaan; de onderdrukking van anders denkenden, gevoed door een virulente haat jegens de vrijheden die het Westen zich vanaf 1789 verworven heeft. Hun Islam wil anders-gelovigen verdelgen, hun Islam zag Amerika 't liefst ten onder gaan aan een onzichtbare wade van biologische wapens.

Cohen stond die elf September 2001 niet op de stoep om eindelijk met de vuist op tafel te slaan, Cohen stond met de pet in de hand om te buigen voor de kindermoordenaars die Amerika en Israėl bedreigen. Te laf om op te staan tegen onze vijanden, te lui om na te denken over waar die jarenlang door angst ingegeven onderdanigheid tegenover de imams eigenlijk vandaan komt. Mede dankzij Cohen zullen er binnenkort geen spanningen meer zijn tussen autochtoon en allochtoon in Amsterdam; de laatsten hebben de macht.

Paul Damen vertelde me dat 'ie, op stap met een cameraploeg voor AT5, niet op het Mercatorplein mocht filmen van het aanwezige Marokkaanse gepeupel. Er werd geslagen en gedreigd, maar op verzoek van de grote denker die tegenwoordig het televisiestation bestiert, mocht Damen geen klacht indienen bij de politie; ook bij AT5 zijn ze bang.

Cohen hoorde van een en ander en vroeg Damen om toch aangifte te doen; na de kont van de grote democraat Abu Jah Jah te hebben gekust, als likkende deurmat voor de imams te zijn gaan liggen, na jarenlang de belangen van Amsterdam's autochtonen te hebben verkwanseld, wil onze geweldige burgemeester plotsklaps het kasplantje van onze zogeheten rechtsstaat in bescherming nemen. Na alles wat er gebeurd is, klinkt zoiets hypocriet. Dat Cohen na de pijnlijke gewaarwording met de verkeerde muzelmannen aan tafel te hebben gezeten opeens om onderzoek vraagt van de AIVD, tekent eens te meer zijn verwarring. Een burgemeester die de haat van onze vijanden sanctioneert met gebabbel over tolerantie en de zegeningen van de multiculturele samenleving, is een paard van Troje. De vraag is of als er vrije burgemeestersverkiezingen komen het electoraat zulks in de smiezen heeft. Ik vrees 't ergste.

Theo van Gogh
Bron: Metro 29-09-2003.
quote:
Onze burgemeester

In de Telegraaf lees ik dat de Heer Abou Jahjah overweegt om Belgiė te verlaten, al denkt 'ie misschien wel vijf jaar nodig te hebben om zijn opvolger bij de AEL in te werken. Abou is verbitterd; hij kreeg maar 1400 stemmen bij de laatste verkiezingen en acht het Vlaamse volk beneden zijn waardigheid.
Abou Jahjah: "God is niet vrijgevig voor Vlaanderen geweest toen hij het verstand uitdeelde. Het is altijd een racistisch volk geweest." Dat vond ik mooi gezegd, zoals het ook heel instructief was om te lezen dat meneer elke dode Amerikaanse soldaat als 'een overwinning' beschouwt. Als pooier van de Profeet kan men niet hoog genoeg mikken.

Je zou zeggen, een religieuze fascist die de Islamitische wet wil invoeren – met alle gevolgen van dien voor ongelovigen, joden, homo's, vrouwen en afvalligen - is niet iemand met wie je de moeite neemt om in debat te gaan. Ik herinner me nog heel goed hoe Abou zich liet ontvallen dat de ketterse Ayaan Hirsi Ali moest worden 'opgesloten'. Niet duidelijk was of deze schoenenpoetser van Allah bedoelde dat Mevrouw moest worden opgesloten in het gesticht of achter tralies, maar ik denk niet dat ze nog lang zou rondlopen als de hoge heerlijkheid van de sharia hier werd ingevoerd.

Iemand die wel denkt dat meneer Jahjah het beste met ons voorheeft, is de burgemeester van Amsterdam, die in het openbaar met hem van gedachten wisselde en als beloning na afloop te horen kreeg: "Eindelijk een politicus die mij begrijpt!" Een prachtig compliment waar Cohen vast heel trots op is geweest. Als ritselaar met ambitie doe je er nu eenmaal alles aan om - ik citeer - 'de boel bij elkaar te houden.' Het is dan ook jammer voor Cohen dat het uitgerekend weer Marokkaanse jongens waren die een autochtoon stel de buurt uitpestten. Dat gebeurt overal in Amsterdam, maar omdat de Volkskrant er nu aandacht aan besteedde werd de kwestie politiek.

De Amsterdamse politie heeft geen interesse om autochtonen die bedreigd worden door een steeds agressiever wordende minderheid, te hulp te komen. En Cohen al helemaal niet. Toen de geestverwanten van meneer Jahjah bijna drieduizend Amerikanen om zeep hielpen in het WTC, was de eerste gang van onze burgemeester naar de moskee. Op scholen, in moskeeėn, overal in Amsterdam werd feest gevierd om deze prachtige overwinning op Satan. Cohen kroop dan ook voor de gelovigen en betoogde: "Jullie horen bij ons!", in plaats van te vragen: "Wat doen jullie eigenlijk hier?" Cohen gedraagt zich als een burgemeester in oorlogstijd en dat bedoel ik niet als compliment. Zijn aanwezigheid demoraliseert de stad en zet groepen tegen elkaar op.

Volgens de grote denker Frits Abrahams (NRC-Handelsblad) is Cohen 'een democraat in hart en nieren.' Ik vermoed dat onze burgemeester een doortrapte cynicus is - geen slechte eigenschap voor iemand die premier wil worden -, en een rasopportunist bovendien. En ik vraag me af hoe lang autochtonen nog welkom zijn in Amsterdam.

Theo van Gogh

Bron: Metro Vrijdag 22-10-2004.

Het lijkt erop dat we het nog bijzonder getroffen hebben met Jan Peter Balkenende.

pi_23346759
quote:
[b]
Ieder serieus te nemen user hier zal deze niet serieus te nemen reactie niet serieus nemen.
O.K., ik dacht dat de uitdrukking van de smileys voor de meesten hier wel voldoende zou zijn, maar blijkbaar hebben jullie meer concrete taal nodig om iets te kunnen begrijpen.

Ik vind Balkenende het meest slappe figuur dat ik ooit in de politiek heb gezien. Behalve zijn uitstraling, waar we het maar niet te veel over zulllen hebben omdat daar al genoeg over is gezegd, heeft hij inhoudelijk gewoon in zijn hele ambtsperiode nog niets gebracht. En als hij iets zegt of een daad stelt door bijvoorbeeld de moskee in Eindhoven of het politiebureau in Amsterdam te bezoeken dan is dat overduidelijk ingegeven door anderen en onder druk van de media. Hij moppert dat hij door de media in een kwaad daglicht wordt gesteld, maar geeft wel iedere keer daar aan toe door steeds twee dagen later te doen wat de media hem verweten heeft dat hij niet doet. Verder kan hij beter ergens een rustige parochie zoeken en daar pastoor worden met Donner als kapelaan.
pi_23347094
quote:
O.K., ik dacht dat de uitdrukking van de smileys voor de meesten hier wel voldoende zou zijn, maar blijkbaar hebben jullie meer concrete taal nodig om iets te kunnen begrijpen.
Die smilies maakten het juist zo onzinnig.
  dinsdag 16 november 2004 @ 10:12:45 #146
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_23347394
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 00:37 schreef sjun het volgende:

[..]

De man doet het prima. Momenteel heeft hij ook nog Europa onder zijn hoede. Verder heeft hij het niet zo nodig als Cohen om mediacratisch te scoren.
Volgens mij heeft hij het juist het hardste nodig.
In ieder geval denk ik dat Balkenende het gedachtegoed van het CDA wel uitdraagt op een voor hun goede manier. Dat dat mijn ideeėn niet zijn, is dan weer iets heel anders.

Als minister-president vind ik 'm qua uitstraling niet geschikt en hij heeft ook nogal wat missers gemaakt in de afgelopen periode. Het lijkt 'm wel steeds iets beter af te gaan, maar ik heb bij hem heel sterk het idee dat hij inhoudelijk niet zo hoog scoort maar vooral gesoufleerd wordt door anderen.
pi_23348182
quote:
Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef Tarak het volgende:
Wat is nu eigenljk het probleem met Balkenende?
Hij roept heel veel vertrouwen bij mensen op
Als die man iets niet oproept bij mij, dan is het vertrouwen.
quote:
het is niet het type wat je een rotstreek zal leveren.
Als je niet optreedt, kun je ook geen rotstreken leveren.
quote:
Het is een slimme vent.
Zal allemaal best, maar het is niet voor niets dat z'n oud-collega's bij de UvA blij zijn dat ie weg is. Er viel niet met die man samen te werken.
quote:
Gelukkig heeft hij nu mediatraining gehad en praat hij wat langzamer en articuleert hij beter.
Nu nog wat zinnige dingen uitkramen.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:03:40 #148
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23348193
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 09:23 schreef bloodymary het volgende:

[..]

[/sub]Ik kan hier niet voor anderen gaan spreken maar ik ben inderdaad dom geboren en wilde nooit veel bijleren.

[quote]
Ik vind Balkenende het meest slappe figuur dat ik ooit in de politiek heb gezien. Behalve zijn uitstraling, waar we het maar niet te veel over zulllen hebben omdat daar al genoeg over is gezegd, heeft hij inhoudelijk gewoon in zijn hele ambtsperiode nog niets gebracht. En als hij iets zegt of een daad stelt door bijvoorbeeld de moskee in Eindhoven of het politiebureau in Amsterdam te bezoeken dan is dat overduidelijk ingegeven door anderen en onder druk van de media.
Zoveel mensen zoveel meningen. De man bepaalt zijn eigen agenda en liet zich niet gesentimentaliseerd momenten van verschijning opdringen. Ik mag dat wel.
quote:
Hij moppert dat hij door de media in een kwaad daglicht wordt gesteld, maar geeft wel iedere keer daar aan toe door steeds twee dagen later te doen wat de media hem verweten heeft dat hij niet doet.
Terecht laat de man zich niet door de media sturen. Wij hebben een premier en geen trekpop, ondanks dat een rood medium als VN anders wil doen geloven via sneue prentjes.
quote:
Verder kan hij beter ergens een rustige parochie zoeken en daar pastoor worden met Donner als kapelaan.
De man is gereformeerd... Even je huiswerk overdoen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2004 @ 18:35:09 #149
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_23357980
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 03:14 schreef Speth het volgende:
Ik denk dat veel van die mensen niet zozeer Kok missen, maar de tijd van hoogconjunctuur (en de stabiliteit die daarvan het gevolg is) onder Kok.
Ik was ook nooit zo dol op Kok, maar vergeleken met de nikserigheid en onbeholpenheid van Balkenende mis ik Kok alsnog. Natuurlijk heeft Balkenende de economie niet echt mee, maar hij zal er ook weinig aan doen om daar verandering in te brengen.

Voorbeeldje: Er zitten 1 miljoen mensen uit de staatsruif te eten zonder welke maatschappelijke tegenprestatie dan ook. Dus wat doet Balkenende dan? Die accepteert dat als feit en wil de įnderen gewoon gratis langer laten werken. Ja, doei.

Nog meer? Iedereen moet alles maar voor zichzelf gaan regelen, qua ziektekosten en verzekeringen. Maar denk je dat de premies en belastingen daarvoor ook maar 1 eurocent naar beneden gaan? Of dat er ook maar 1 ambtenaar verdwijnt? Nog een keer doei tegen Balkie. ik ben er wel klaar mee.

Je zou er bijna links van worden. Of rechts. Alles beter dan dit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_23358030
Balkenende kan er niets aan doen dat hij met zo'n uiterlijk geboren is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')