Nou, ik zie een draaikont als Bos er nog niet mee komen. Lodewijkje wordt namelijk heel boos op Woutje als hij deze adviezen ziet.quote:Op zondag 14 november 2004 18:34 schreef DennisMoore het volgende:
En met die adviezen trapte hij een wijd open deur in. Had iedere druif kunnen verzinnen.
We kunnen niet allemaal even slim zijn zoals jouquote:Op zondag 14 november 2004 18:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
aantal beschikbare hersencellen
Die man komt elke week met de meest ongeloofwaardige polls en wij nemen ze elke keer weer serieus.quote:Op zondag 14 november 2004 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je nagaan wat een kolder-poll dit was..
Achja, die Maurice moet ook wat te doen hebben...
Zelfkritiek is ok.quote:Op zondag 14 november 2004 18:52 schreef edje34 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal even slim zijn zoals jou![]()
Zelfs dát betwijfel ik. Ik krijg eerder het gevoel dat zelfs zijn eigen aanhang zich bekocht voelt. Overigens is hij weliswaar 'het gezicht' van de regering, maar hij is natuurlijk niet alleen verantwoordelijk voor de volledige apathie ten aanzien van de échte problemen in dit land, alsmede de afbraak van alles wat de laatste 30 jaar is opgebouwd.quote:Op zondag 14 november 2004 18:45 schreef MikeyMo het volgende:
Dit is een democratie, hij representeert het volk, en dan met name het volk dat op hem gestemd heeft.
Dus we hebben niks aan hemquote:Op zondag 14 november 2004 18:52 schreef MikeyMo het volgende:
wat ik dan weer wel minder vindt is dat hij nu in een moskee opduikt, terwijl hij nergens te bekennen is als er allemaal ouderen door marokkanen een buurthuis uitgetreiterd worden
Ik ben het met je eens, maar laten we wel wezen: we stemmen hier niet voor een premier of een kabinet.quote:Op zondag 14 november 2004 18:45 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind dit eigenlijk best een debeilediscussie. Het gros van de mensen die niet op deze regering heeft gestemd vinden natuurlijk dat hij moet opstappen en dat hij hun niet representeert, het gros van de mensen die wel op deze regering heeft gestemd zal dat wel vinden.
Als morgen Jan M. premier wordt terwijl ik VVD heb gestemd dan vind ik natuurlijk ook dat hij mij niet representeert en mag hij overmorgen van mij alweer opstappen.
Het gaat er niet om of hij jou als individu representeert. Dit is een democratie, hij representeert het volk, en dan met name het volk dat op hem gestemd heeft.
Hij moet vooral ook partij kiezen zeker?quote:Op zondag 14 november 2004 18:44 schreef Magics het volgende:
Dat laatste bericht hier op de FP was de druppel. Bezoek aan de Moskee![]()
Ziet die het dan niet, dat het overgrote deel van de autochtone bevolking maatregelen getroffen wil zien worden tegen het bedreigende opkomen van de Islam hier in Nederland?
Die kerel heeft echt een bord voor z'n kop.
Zij verschillen van mening, om hier de titel 'ruzie' aan vast te plakken is echt iets voor sensatiemedia. Het is toch logisch dat iemand van een Christelijke partij er een andere mening op na houdt dan iemand van de VVD? En dat mag!quote:Op zondag 14 november 2004 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Donner vs Verdonk vandaag weer.
OMG. alsof de hel is losgebarsten. pure speculatie! na prinsjesdag is er alleen door het sociale akoord wat veranderd in het beleid. voor de rest ligt vrijwel alles vast en weet iedereen in het kabinet waar hij of zij aan toe is.quote:Kabinet wat aan interne machtstijden mank loopt.
Dat is alleen maar goed! Eindelijk een partij die niet als een mak lammetje achter de regerging aan loopt en haar eigen koers vaart. Lang leven de dualisering!quote:VVD die hun eigen minister remkes aanvalt
bleegh altijd weer dat gezeur over linkse media. feit blijft dat de media fout op fout mogen maken en de kleinste gissingen mogen publiceren over het mogelijke falen op welk gebied dan ook van ministers, en iedereen slikt het voor zoete koek.quote:Ja, dat is echt een teken dat het aan de media ligt.
Geen machtswoord van JP dat ze hun bek moeten houden en focus moet liggen op de aanpak, en niet op de schuldvraag...
Sure, is allemaal opgeblazen in de (linkse?) Media
Ik wil niet zo'n president. Onee MINISTER-president.quote:Op zondag 14 november 2004 18:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat moet die anders? Verklaren dat moslims de koffers moeten pakken?
Balkenende is een diplomaat en dat is nu het beste.
Nee, Fortuyn werd vermoord voordat Balkenende ook maar iets in te brokkelen had.quote:Op zondag 14 november 2004 18:53 schreef Cynix ® het volgende:
het medeplichtig zijn aan de moord op zowel Pim Fortuyn
Alsof er iets bestaat als een Nederlandse cultuurquote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef Magics het volgende:
Ons land ! Onze cultuur !
Inderdaad, wat een naïeve uitspraak.quote:Op zondag 14 november 2004 18:44 schreef Toeps het volgende:
"Van scholen, blijf je af" "Echt wel! Anders haal ik mijn vader erbij, ja?!"
Hij overtuigt niet als leider.quote:Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef Tarak het volgende:
Wat is nu eigenljk het probleem met Balkenende?
Hij roept heel veel vertrouwen bij mensen op, het is niet het type wat je een rotstreek zal leveren. Het is een slimme vent. Gelukkig heeft hij nu mediatraining gehad en praat hij wat langzamer en articuleert hij beter.
Het enige is dat hij een wat sukkelig imago heeft. Willen mensen dan toch per se een sterke leider?
Sterke leider Kok heeft alle interne discussies binnen het kabinet gesmoord, waardoor enkele problemen bewust vooruit zijn geschoven, hierdoor moet er nu zoveel bezuinigd worden en is er een Pim Fortuijn opgestaan.
Wees blij met een leider als Balkenende die problemen en daarmee zijn verantwoordelijkheid niet uit de weg gaat, maar deze problemen benoemt en oppakt.
Ja hij moet doen wat het grootste gedeelte van het volk wil.quote:Op zondag 14 november 2004 18:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hij moet vooral ook partij kiezen zeker?
quote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef Magics het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n president. Onee MINISTER-president.
Ik wil iemand die opstaat en zegt : Ja nu is het genoeg geweest ! Ik erken dat het overgrote deel van de moslims een probleem volgt voor de samenleving, omdat ze het vertikken zich aan te passen en zo voor veel wrijving met de autochtonen zorgen.
Ons land ! Onze cultuur ! Ben je anders? Je bent welkom, maar ben anderen en vooral de inwoners van je gastland niet tot last. Zowel? dan mag je weg !
grappenmakerquote:Op zondag 14 november 2004 18:55 schreef Magics het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n president. Onee MINISTER-president.
Ik wil iemand die opstaat en zegt : Ja nu is het genoeg geweest ! Ik erken dat het overgrote deel van de moslims een probleem volgt voor de samenleving, omdat ze het vertikken zich aan te passen en zo voor veel wrijving met de autochtonen zorgen.
Ons land ! Onze cultuur ! Ben je anders? Je bent welkom, maar ben anderen en vooral de inwoners van je gastland niet tot last. Zowel? dan mag je weg !
Minderheden mag je uitroeien dus?quote:Op zondag 14 november 2004 18:59 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja hij moet doen wat het grootste gedeelte van het volk wil.
en de minderheid in bescherming nemen, dank u.quote:Op zondag 14 november 2004 18:59 schreef Magics het volgende:
[..]
Ja hij moet doen wat het grootste gedeelte van het volk wil.
quote:Op zondag 14 november 2004 18:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Alsof er iets bestaat als een Nederlandse cultuur.
de nederlandse cultuur bestaat uit zondag Chinees halenquote:Op zondag 14 november 2004 18:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Alsof er iets bestaat als een Nederlandse cultuur.
Of een permanente revolutie zodat de dictatuur van het proletariaat nooit in het geding komt.quote:Op zondag 14 november 2004 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
en de minderheid in bescherming nemen, dank u.![]()
Alsof dat typisch Nederlands is....quote:Op zondag 14 november 2004 19:01 schreef Magics het volgende:
[..]
vrijheids van meningsuiting , religie niet op de 1e plaats, sinterklaas, vrouw gelijk aan man, homo-emancipatie etc etc.
Bij ons op school wordt aan buitenlandse studenten zelfs het vak Dutch Culture & Society gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |