Die kan niet eens een stad bij elkaar houden. In theeslurpen is hij echter de beste!quote:Op zondag 14 november 2004 18:39 schreef Cynix ® het volgende:
Cohen is zo mogelijk een nóg slappere zak btw.
Zoals?quote:Op zondag 14 november 2004 18:39 schreef teknomist het volgende:
Vergeet ook niet dat er niet één premier is die zoveel tegenslag heeft gehad als Balkenende.
Wie wil in plaats van hem btw hebben de volgende keer?quote:Op zondag 14 november 2004 18:42 schreef Alicey het volgende:
Balkenende staat niet waar ik voor sta, vaak zelfs lijnrecht er tegenin..
Mag wat mij betreft vandaag opstappen, het liefst met zijn kabinet erbij, maar alleen hijzelf zou ook al een stap in de goede richting zijn.
Appels, peren.quote:Op zondag 14 november 2004 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zoals?
Hadden Lubbers en Van Agt het makkelijk in de jaren 80? Nee he? Maar die kregen zelfs van de tegenstanders meer respect dan Balkenende. Had Den Uyl het makkelijk tijdens de oliecrisis? Toch hadden de meeste mensen veel respect voor hem en zijn Kabinet.
En jij denkt dat er geen maatregelen genomen worden ondertussen?quote:Op zondag 14 november 2004 18:44 schreef Magics het volgende:
Ziet die het dan niet, dat het overgrote deel van de autochtone bevolking maatregelen getroffen wil zien worden tegen het bedreigende opkomen van de Islam hier in Nederland?
En hij heeft de media niet mee en dat scheelt extreem bij het volk.quote:Op zondag 14 november 2004 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
Balkenende is heel veel bezig geweest met de EU. En heeft de rest misschien wat te veel gedelegeerd aan z'n ministers. Kwam in ieder geval niet zo veel in the picture. En dat is toch blijkbaar wat telt bij 'de bevolking'.
Maar uiteraard heeft hij al veel goed werk gedaan (achter de schermen). Een land wordt niet automatisch bestuurd. Hij maakt heel wat meer uurtjes dan de gemiddelde fokker.
En natuurlijk wordt hij in dit soort wazige polls weer afgerekend op 'imago', en zelfs op het 'imago' van het hele kabinet(sbeleid).
quote:Op zondag 14 november 2004 18:45 schreef MikeyMo het volgende:
ik vind dit eigenlijk best een debeiel discussie. Het gros van de mensen die niet op deze regering heeft gestemd vinden natuurlijk dat hij moet opstappen en dat hij hun niet representeert, het gros van de mensen die wel op deze regering heeft gestemd zal dat wel vinden.
Het gaat er niet om of hij jou als individu represenettert. Dit is een democratie, hij representeert het volk, en dan met name het volk dat op hem gestemd heeft.
En die 34 staat voor je IQ?quote:Op zondag 14 november 2004 18:46 schreef edje34 het volgende:
Oppakken deporteren en te werkstellen
Ondanks dat ik Balkenende graag zie vertrekken moet ik je wel gelijk geven.quote:Op zondag 14 november 2004 18:39 schreef teknomist het volgende:
Vergeet ook niet dat er niet één premier is die zoveel tegenslag heeft gehad als Balkenende.
ja tuurlijk, moslims knuffelenquote:Op zondag 14 november 2004 18:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En jij denkt dat er geen maatregelen genomen worden ondertussen?.
aantal beschikbare hersencellenquote:Op zondag 14 november 2004 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En die 34 staat voor je IQ?.
je ziet dat meisje: Talk to the hand Christenhondquote:Op zondag 14 november 2004 18:48 schreef Magics het volgende:
[..]
ja tuurlijk, moslims knuffelen
Wat moet die anders? Verklaren dat moslims de koffers moeten pakken?quote:Op zondag 14 november 2004 18:48 schreef Magics het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja het mag toch wel nu algemeen bekend zijn dat balkenende in het echt gewoon een xenofiel isquote:Op zondag 14 november 2004 18:48 schreef Magics het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |