LOLquote:Op zondag 14 november 2004 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niet vanwege de moord op Van Gogh, daar heeft hij het ondanks wat gehuil van linkse snurften het goed gedaan.
Als er iémand een solitaire eenling was, die regelmatig in conflict kwam met mensen, dan was 't PF wel. Die was dus absoluut geen bruggenbouwer, en zou een kabinet absoluut niet bij elkaar houden.quote:Op zondag 14 november 2004 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan zeggen wat je wilt, maar PF had ik nu liever aan het roer staan dan JP..
En met die adviezen trapte hij een wijd open deur in. Had iedere druif kunnen verzinnen.quote:Op zondag 14 november 2004 18:26 schreef PJORourke het volgende:
Die adviezen zijn niet slecht, als is het doel van de Lissabon-agenda idoot.
Geen fuck, dat is het nu juist. Beetje pappen, nathouden, aaien over bolletjes geven.quote:Op zondag 14 november 2004 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En WAT heeft hij dan uberhaupt gedaan?
En heel stellig 'niets'verklaren.quote:Op zondag 14 november 2004 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen fuck, dat is het nu juist. Beetje pappen, nathouden, aaien over bolletjes geven.
Nou, volgens Aaah heeft hij goed opgetreden. Ik ben dus erg benieuwd welke berichten ik blijkbaar gemist hebquote:Op zondag 14 november 2004 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen fuck, dat is het nu juist. Beetje pappen, nathouden, aaien over bolletjes geven.
Hoeveel mensen zouden graag Cohen als premier hebben gezien, lang geleden tijdens de coalitie-besprekingen?quote:Op zondag 14 november 2004 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Kun je nagaan wat een kolder-poll dit was.quote:Op zondag 14 november 2004 18:36 schreef dVTB het volgende:
Dat Balkenende onvoldoende overtuigt en geen charisma heeft, kun je amper nog nieuws noemen. Wat ik opvallender vind, is dat Joop den Uyl nog altijd 10 procent van de stemmen krijgt, terwijl Van Agt (heel toepasselijk) 8 procent krijgt. - Hoe zou dat als Van Agt zijnde voelen, eindigen achter iemand die al tig jaar dood is...
* meldquote:Op zondag 14 november 2004 18:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden graag Cohen als premier hebben gezien, lang geleden tijdens de coalitie-besprekingen?
Het totaal irreële toppunt van optimisme. Verder valt het mee.quote:Op zondag 14 november 2004 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die adviezen zijn niet slecht, als is het doel van de Lissabon-agenda idoot.
Gewoon, wat ouwehoeren en zalvend geslijm. Aanwezig zijn en ook niet teveel om het vadertje Kok-effekt niet te krijgen.quote:Op zondag 14 november 2004 18:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En WAT heeft hij dan uberhaupt gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |