En als iedereen dit nou doet??? dan wordt het alsnog 1 grote puinhoop!! ook al laat je je niet mee slepen....quote:Balkenende doet klemmend beroep op bevolking
DEN HAAG - Premier Balkenende heeft woensdag een "klemmend beroep" gedaan op iedereen om op zijn eigen manier te werken aan de vreedzame samenleving. " We moeten ons niet laten meesleuren in de maalstroom van geweld", zei hij in een verklaring in de Tweede Kamer.
bron: telegraaf.nl
En als iedereen gaat vissen gaan alle vissen dood.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef Gappie het volgende:
[..]
En Als iedereen dit nou doet??? dan wordt het alsnog 1 grote puinhoop!! ook al laat je niet mee slepen....
Wat is dat nou voor kutargument? Dus we moeten onszelf wel laten meeslepen?quote:Op woensdag 10 november 2004 17:50 schreef Gappie het volgende:
[..]
En Als iedereen dit nou doet??? dan wordt het alsnog 1 grote puinhoop!! ook al laat je niet mee slepen....
Je moet zowiezo wel wat doen.. Anders komt er helemaal geen eind aanquote:Op woensdag 10 november 2004 17:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kutargument? Dus we moeten onszelf wel laten meeslepen?![]()
Dan wel liever iets doordachts dan iets achterlijksquote:Op woensdag 10 november 2004 17:55 schreef Gappie het volgende:
[..]
Je moet zowiezo wel wat doen.. Anders komt er helemaal geen eind aan
Hij kan op dit moment niet meer doen dan het volk toespreken en hopen dat het niet escaleert.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:59 schreef Strolie75 het volgende:
Als het nu eens niet alleen bij woorden zou blijven.
Het kan niet en het mag niet heb ik nu wel vaak genoeg gehoord.
Slapjannus.
Welek mensen in Den Haag moest hij gaan opzoeken dan?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef deedeetee het volgende:
Balkenende heeft zich vandaag van zijn slechtste kant laten zien. Waarom ging hij de mensen in Den Haag niet ff opzoeken ???? In plaats van naar Uden te gaan.
maaja hij vind zo'n islamitische school belangrijker, kun je zien bij wie zijn prioriteiten liggen....![]()
Die hun huis niet meer in konden b.v. Als ik MUUS kan geloven was het daar in de hele buurt niet erg prettig meerquote:Op woensdag 10 november 2004 18:02 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Welek mensen in Den Haag moest hij gaan opzoeken dan?
a) zo'n man heeft een agendaquote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef deedeetee het volgende:
Balkenende heeft zich vandaag van zijn slechtste kant laten zien. Waarom ging hij de mensen in Den Haag niet ff opzoeken ???? In plaats van naar Uden te gaan.
maaja hij vind zo'n islamitische school belangrijker, kun je zien bij wie zijn prioriteiten liggen....![]()
Als die sukkel niet uit kijkt gooit ie juist olie op 't vuur
Want?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Het_Biertje het volgende:
de eerst volgende die het woord "dialoog" in zijn of haar modn neemt schiet ik persoonlijk af.
Ik wil met jou de dialoog wel aangaanquote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Het_Biertje het volgende:
de eerst volgende die het woord "dialoog" in zijn of haar modn neemt schiet ik persoonlijk af.
het is een beladen woord geworden omdat het vaak een monoloog was die aangehoord werd door 'de driehoek', en zij er weing tegenin brachten, maar ik zie alleen een oplossing als alle groepen op een fatsoenlijke manier met elkaar communiceren.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:06 schreef Het_Biertje het volgende:
Thee drinken.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoe je het noemt mag je zelf weten.
en daar stond Uden al heel lang in genoteerdquote:Op woensdag 10 november 2004 18:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
a) zo'n man heeft een agenda
heb ik al gezegd.quote:b) naar wie zou hij in Den haag toe moeten?
er waren daar een boel mensen die bezorgd waren voor hun veiligheid !quote:c) Als de premier daar is kunnen de gemoederen juist nog hoger oplopen
d) Wie staat in voor zijn veiligheid?
ik hoop 't wel maar we zullen het moeten afwachten.quote:e) Morgen komt hij misschien wel naar dat deel van den Haag om met de buurtbewoners te spreken.
voor mij zat hij helemaal fout !quote:Balkendende toont juist aan dat je niet in paniek moet raken en rationeel moet blijven, voor mij heeft Balkenende de juiste weg gekozen.
En er ware toch ook genoeg mensen die wel voor zijn veiligheid borg konden staan.. anders hadde ze wel een peletonnetje ME-ers xtra opgeroepen...quote:Op woensdag 10 november 2004 18:13 schreef deedeetee het volgende:
er waren daar een boel mensen die bezorgd waren voor hun veiligheid !
De mensen op die islamitische school zijn net zo goed nederlander als de mensen in Den Haag. Juist door naar die mensen toe te stappen ipv naar Den Haag heeft hij, naar mijn idee, de islamieten getoond dat zij net zo belangrijk zijn als de autochtone nederlanders.quote:Op woensdag 10 november 2004 18:01 schreef deedeetee het volgende:
Als die sukkel niet uit kijkt gooit ie juist olie op 't vuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |