quote:'Slechtste FA Cupduel ooit', moppert Sir Alex
8/1/2005 22:10
Een shock draw noemen ze het: een schokkend gelijkspel, die 0-0 van FA Cuphouder Manchester United op Old Trafford tegen de veredelde amateurs van Exeter City.
Manager Alex Ferguson was witheet. 'Ik wil mijn excuses aanbieden aan de fans. In de achttien jaar dat ik hier ben, is dit zonder twijfel het slechtste optreden ooit in de FA Cup. De fans verdienen dit niet. De kwaliteit was armoedig, het was niet de kwaliteit die hier normaal altijd te zien is.'
'We zitten nog in de Cup, dat is het enige goede hiervan. Er zijn vandaag heel wat grote clubs uitgeschakeld en we mogen ons gelukkig prijzen dat we er nog in zitten. Hopelijk zal ik in de replay een veel sterker elftal opstellen, en hopelijk gaan we dan wel verder.'
Ferguson had een flink aantal spelers gespaard om ze rust te geven na het drukke kerstprogramma. 'We hadden een hoop blessures, dat is de tol van vier duels in negen dagen. Maar ik heb in de League Cup ook veel jonge spelers opgesteld en toen speelden ze wel naar behoren. Dus ik verwacht meer van deze gasten.'
Komende woensdag speelt Man United het eerste halve finaleduel in de League Cup met Chelsea als tegenstander.
vi
quote:"There was nothing I could have done differently apart from run faster than Linford Christie."
He added: "When the ball landed I was still 25 yards from goal and it was impossible to judge if it had crossed the line."
Volgens mij niet. SBS heeft vanavond wel een samenvatting.quote:Op woensdag 26 januari 2005 15:13 schreef aldostuta het volgende:
Wordt die pot weer uitgezonden?
ze spelen geen FAC meer?quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:33 schreef Dos37 het volgende:
Nou hebben ze mooi een paar dagen vrij voor de topper tegen Arsenal
Ben niet echt onder de indruk van hem. Erg inconsistent (nog). Ziet hem leuke dingen doen, maar ook rare fratsen zoals tegen Arsenal.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:36 schreef zjroentje het volgende:
Heinze is de man.
En tegen Arsenal was 'ie zeker geweldig bezig? Moet nog zien of het wat gaat worden met die jongen.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:48 schreef zjroentje het volgende:
Hij vliegt er lekker in, en dekt ontzettend goed naar binnen, zoals afgelopen week tegen Boro.
volgens mij was heinze schuldig aan beide Arsenal goals........quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:51 schreef zjroentje het volgende:
Heb alleen de samenvatting gezien, en hij viel me niet echt op.
In Nederland kun je Alex vinden.... Verder komen Saīdi, Kruiswijk en Majstorovic ook aardig in de buurtquote:Op donderdag 3 februari 2005 13:43 schreef Grimm het volgende:
heinze is een verdediger pur san! een ouderweste bikkel die d'r op in schopt en de juiste mentaliteit heeft.
ik bedoel verdedigers zoals stam en nesta zijn niet voor het oprapen
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ooyer ook, Heitinga en De Jong op termijn.
Grygera, SQD, Gibbs, Ostlund en Paauwe zijn wannabe voetballers
Alex kan niet zo gek veel hoor. Mag je niet in één adem noemen met Nesta.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
In Nederland kun je Alex vinden.... Verder komen Saīdi, Kruiswijk en Majstorovic ook aardig in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |