vrij bekende acteur, deed laatse seizoen kopspijkers wat imitaties oa andere het onder de nagel kruip mannetje. Hij is ook Onkel in Pap en Mapquote:Op donderdag 2 november 2006 13:42 schreef dutchie het volgende:
Genio de Groot?Nooit van gehoord.
Ff googlelen.
-edit-
Kan geen foto's kopiëeren, maar dit is zijn site: http://www.geniodegroot.nl/
Staan wel foto's e.d.
Gelukkigquote:Op donderdag 2 november 2006 15:45 schreef Frey het volgende:
Op Jetix is het nog altijd Bram![]()
Ik heb hem eigenlijk zowiezo nog nooit op Nickelodeon gezien.
Wat is dit Map? Minipizza Pap.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
vrij bekende acteur, deed laatse seizoen kopspijkers wat imitaties oa andere het onder de nagel kruip mannetje. Hij is ook Onkel in Pap en Map
Dan moet je naar Jetix kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:44 schreef Flurrie het volgende:
Ik vind die sinterklaas op Nickelodeon zo verschrikkelijk wennen.
Ik mis de oude/warme stem van Bram.
nog steeds dezelfde persoonquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:47 schreef Biancavia het volgende:
Wie is eigenlijk de nieuwe televisiesinterklaas?
Hij is er ook gewoon nog. Helaas zijn er een paar ongelovigen die nog steeds niet willen lezenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:41 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zie Bram gewoon bij Jetix sinterklaas spelen!!
Precies!quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:24 schreef shmoopy het volgende:
Er is maar 1 echte Sinterklaas, en dat is Bram van der Vlugt.
Hoezo is zij irritant dan? En waarom zou ze Hoofdpiet worden want ze is toch al Testpiet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:05 schreef Droopie het volgende:
Dalijk wordt die irritante beryl van praag meisje hoofdpiet.
Maar ik zie momenteel te veel sint op tv, ook gisteren al bij RTL Boulevard.
Sinterklaas als in Bram?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:18 schreef borisz het volgende:
Sinterklaas nu bij Ruud de Wild aan de telefoon![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:08 schreef shmoopy het volgende:
Hij had van de week in de Volkskrant gezegd dat ie door zou gaan tot z'n dood.
Bram gaat dus mooi 200 worden.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:05 schreef 2cv het volgende:
Die Sinterklaas op Nickelodeon heeft (volgens mij) wel de baard + kleding die Bram ook gebruikt ... Ik vrees het ergste ...
Nee da's Mario... de pizzabakker uit Spijkerhoek!quote:Op zondag 14 november 2004 00:03 schreef tong80 het volgende:
Straks zeg je me nog dat Eric van Muiswinkel zwarte piet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |