Nee, Rade Prica en oude rot Magnus Arvidsson.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:03 schreef Pinpas het volgende:
2-1 inmiddels voor Hansa Rostock, heeft Litmanen al gescoord?
mwah..in 2 wedstrijden 3 punten uitlopen op zowel Schalke als Stuttgart. denk dat ze in Munchen wel tevreden zijn hoor. Rostock had thuis maar 1x gelijk gespeeld en de rest verloren als het goed is dus het is wel een knap resultaat om een punt te pakken tegen Schalke.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Das pech hebben voor Bayern
misschien moet Koeman hem maar eens kopenquote:
Mooi uitgespeeld idd. Al vond ik het eigenlijk maar matig ingeschoten van Kuranyi.quote:Op donderdag 10 februari 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
Toch zonde, want Duitsland was lange tijd beter. Vooral de 2-1 was een prima goal.
Duitsland, opleiding van Werder Bremen toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 16:12 schreef zjroentje het volgende:
Waar komt die Hunt in godsnaam vandaan?
quote:Faillissement dreigt voor Borussia Dortmund
17/2/2005 11:27
Het gaat er immer donkerder uitzien voor Borussia Dortmund, de club van trainer Bert van Marwijk en Feyenoord-huurling Ebi Smolarek. Als saneringsmaatregelen nog langere uitblijven, dreigt er voor de beursgenoteerde club onverbiddellijk een faillissement. Om acht uur vanmorgen meldde de club aan de beurs dat de toekomst van de club in gevaar is.
De Dortmundse problemen zijn er niet van gisteren op vandaag. De club kampt al een aantal jaren met een enorme schuld, die op een gegeven moment de honderdmiljoen euro zelfs ging overtstijgen. Dit seizoen gaat het nauwelijks beter, integendeel. In de tweede helft van het jaar 2004 heeft de club een operationeel verlies geleden van 27,2 miljoen euro.
Als saneringsmaatregelen uitblijven, zal het verlies over het seizoen 2004/05 zelfs oplopen tot 68 miljoen euro. Dat, samen met de opgebouwde verliezen uit het verleden, zou uitkomen op een totale schuld van 180 miljoen euro - tachtig procent van het kapitaal van de club.
Indien niet álle schuldeisers akkoord gaan om de Traditionsverein uit het Westfalenstadion uitstel van betaling te verlenen, dan dreigt de club zelfs acuut failliet te gaan.
Na de mededling op de beurs vanochtend, startte het aandeel Borussia nog met een waarde van 2,65 euro. Een half uur later was daar nog 2,08 euro van over. Op de eerste handelsdag van het aandeel, op 31 oktober 2000, deed een aandeel Borussia Dortmund nog elf euro.
Wat een rund.quote:Razundara Tjikuzu mocht zich verheugen op concrete belangstelling van Hamburger SV. Maar na de ontbinding van zijn verbintenis bij Hansa Rostock moet de Namibiër die overgang uit zijn hoofd zetten.
Tjikuzu (25) werd deze week bij Hansa Rostock per direct aan de kant gezet, nadat hij voor de zoveelste keer een training had gemist. Het stapgedrag wordt daarbij gezien als voornaamste oorzaak van ontoelaatbare gedrag van de Namibische international.
Nadat HSV-manager Dietmar Beiersdorfer zich op de hoogte had gesteld van de situatie, besloot hij het voorcontract te verscheuren. Tjikuzu vreest voor zijn loopbaan: 'Ik ben nu 25 jaar oud en ben bang dat ik op het einde zonder club zal zitten.'
Hopen dat het zo blijft, dan maak ik van 12 euro 42 euroquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:43 schreef zjroentje het volgende:
Dat gaat rap.
Zowel Bremen, Bayern als Wolfsburg binnen 7 minuten op 2-0. Leverkusen op 1-0.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef twi het volgende:
Trouwens, zjroentje, ik let nooit zo op ondertitels (misschien heb je 'm al jaren), maar moest me toch even in de ogen wrijven omdat er "Lang leve cultheld" leek te staan
Kut hoge resolutie op m'n PC![]()
die naam heeft hij al lang niet meer hoor. Het echte Fantom is de heer Mintal!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
3 goals van Das Phantom. Ik denk dat Pizarro er weleens uit kan gaan vliegen ten koste van Guerrero. Guerrero scoort gewoon makkelijker en is een goede voetballer.
In Peru denken ze dat de Bundesliga niets voorstelt omdat Pizarro en Guerrero er zo veel scoren.
cool bassie... waar regel jij die kaartjes en hoeveel ben je ongeveer kwijt ?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:17 schreef bassieVL het volgende:
Ik ga vanmiddag weer naar het Borussia Park: Borussia - Schalke![]()
de andere pot is Stuttgart - Hertha BSC
Nog niet in het nieuwe stadion, maar dat gaat dit jaar waarschijnlijk nog gebeuren.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef superjoden het volgende:
zjroentje al een keer bij gladbach geweest btw of niet?
Tickets via de site van Gladbach bestellen, stuk goedkoper. Al is het wel helemaal veranderd op de site, snap er niet echt veel meer van.quote:jammer dat gebo bv. gladbach niet aanbiedt want daar kun je dus voor 54 euro naar een wedstrijd van schalke incl. busreis.
Ai ai ai ...quote:Laut "Focus-Money" soll aber die Finanzlage von Schalke 04 noch bedrohlicher als beim schwer angeschlagenen Revier-Rivalen Borussia Dortmund sein. Insgesamt seien die Verbindlichkeiten zum 31. Dezember auf rund 110 Millionen Euro gestiegen, bei einem Umsatz von 94 Millionen Euro.
Schalke muss seine Zahlen, anders als der börsennotierte BVB, nicht publizieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |