Hopen dat het zo blijft, dan maak ik van 12 euro 42 euroquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:43 schreef zjroentje het volgende:
Dat gaat rap.
Zowel Bremen, Bayern als Wolfsburg binnen 7 minuten op 2-0. Leverkusen op 1-0.
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:19 schreef twi het volgende:
Trouwens, zjroentje, ik let nooit zo op ondertitels (misschien heb je 'm al jaren), maar moest me toch even in de ogen wrijven omdat er "Lang leve cultheld" leek te staan
Kut hoge resolutie op m'n PC![]()
die naam heeft hij al lang niet meer hoor. Het echte Fantom is de heer Mintal!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
3 goals van Das Phantom. Ik denk dat Pizarro er weleens uit kan gaan vliegen ten koste van Guerrero. Guerrero scoort gewoon makkelijker en is een goede voetballer.
In Peru denken ze dat de Bundesliga niets voorstelt omdat Pizarro en Guerrero er zo veel scoren.
cool bassie... waar regel jij die kaartjes en hoeveel ben je ongeveer kwijt ?quote:Op zondag 20 februari 2005 12:17 schreef bassieVL het volgende:
Ik ga vanmiddag weer naar het Borussia Park: Borussia - Schalke![]()
de andere pot is Stuttgart - Hertha BSC
Nog niet in het nieuwe stadion, maar dat gaat dit jaar waarschijnlijk nog gebeuren.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:59 schreef superjoden het volgende:
zjroentje al een keer bij gladbach geweest btw of niet?
Tickets via de site van Gladbach bestellen, stuk goedkoper. Al is het wel helemaal veranderd op de site, snap er niet echt veel meer van.quote:jammer dat gebo bv. gladbach niet aanbiedt want daar kun je dus voor 54 euro naar een wedstrijd van schalke incl. busreis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |