Snap je 't nu echt niet of doe je alsof?quote:Boeien, in een supermarkt ga je toch niet letten op andere mensen en zeker niet van wat ze dragen daar
Wheheh, je zou zo praten eejquote:
Ja en dan? .. "types die daar werken" Hoezo? Je gaat toch niet in je duurste kloffie naar je werk toe als je toch bedrijfskleding moet aandoen? Zeker niet als je in een supermarkt werkt ..quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap je 't nu echt niet of doe je alsof?
Wat ik bedoel zijn de types die daar werken, niet wat ze anahebben ALS ze achter de kassa zitten 9want dan hebben ze bedrijfskleding aan)
En wat dragen ze in hun vrije tijd?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:03 schreef wizarddragon het volgende:
Ja en dan? .. "types die daar werken" Hoezo? Je gaat toch niet in je duurste kloffie naar je werk toe als je toch bedrijfskleding moet aandoen? Zeker niet al je in een supermarkt werkt ..
Geen flauw idee.. Ik kom toch nooit bij de Aldiquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat dragen ze in hun vrije tijd?
Ik vind dat shirt van die man voor wie Lee Towers soep gaat koken echt geweldig..
Stukje van m'n weblog wordt echt compleet bagger als je het vertaalt en dan weer terug vertaaltquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wheheh, je zou zo praten eej
Je snapt het dus werkelijk niet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja en dan? .. "types die daar werken" Hoezo? Je gaat toch niet in je duurste kloffie naar je werk toe als je toch bedrijfskleding moet aandoen? Zeker niet als je in een supermarkt werkt ..
Althans hier dan.. ik weet niet hoe het bij de rest is.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:07 schreef wizarddragon het volgende:
Ik weet wel dat de vakkenvullers bij de plusmarkten en c1000 en soms bij de AH redelijk goed uitzien
Hier ookquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Althans hier dan.. ik weet niet hoe het bij de rest is.
En dat was het nog niet van te voren?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stukje van m'n weblog wordt echt compleet bagger als je het vertaalt en dan weer terug vertaalt
Nee.. ik vind je uitleg wazig.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt het dus werkelijk niet.
Zegt me weinigquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat was het nog niet van te voren?![]()
(just kidding babe)
[afbeelding]
Net gekocht. Iemand ooit gezien? En kan ik 't kijken op halfvolle maag?
Vanavond mag je... ik ben er toch nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:10 schreef DennisMoore het volgende:
To bölke, or not to bölke... that's the question....
misschien denkt priscilla en sjonnie wel "H&M draag ik niet, want dan zie ik eruit als een homo" zoals jij denkt " dat doe ik niet aan want priscilla/sjonnie draagt het ook"quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap je 't nu echt niet of doe je alsof?
Wat ik bedoel zijn de types die daar werken, niet wat ze anahebben ALS ze achter de kassa zitten 9want dan hebben ze bedrijfskleding aan)
Ik heb het toch ook niet over wat ze dragen als ze BIJ de aldi zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee.. ik vind je uitleg wazig.![]()
Laten we't hopen hequote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
misschien denkt priscilla en sjonnie wel "H&M draag ik niet, want dan zie ik eruit als een homo" zoals jij denkt " dat doe ik niet aan want priscilla/sjonnie draagt het ook"
Tsja ik vraag me af wat die vrouwen over jou gaan denken als ze jou zienquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over wat ze dragen als ze BIJ de aldi zijn?
Ik heb ht over de gemiddelde aldi-kassiere en wat dat soort types normala gesproken dragen als ze niet werken.
....
Hier zijn het gewoon wat oudere huisvrouwen, echt geen aso-typjes.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ht over de gemiddelde aldi-kassiere en wat dat soort types normala gesproken dragen als ze niet werken.
mijn wansmaak is beter dan jouw wansmaak.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we't hopen he
Seven years after the death of his wife, company executive Aoyama is invited to sit in on auditions for an actress. Leafing through the resumés in advance, his eye is caught by Yamazaki Asami, a striking young woman with ballet training. On the day of the audition, she's the last person they see. Aoyama is hooked. He notes her number from her file, calls her and takes her to dinner. He hesitates to call again, worried that he'll seem too eager. When he does, Asami knowingly lets the phone ring for some time before answering. She's alone in her darkened room - alone, that is, apart from the writhing victim she has tied up in a sack on the floor...quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zegt me weinig
Die denken huppel-huppel, maar dat vind ik dan weer niet erg.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja ik vraag me af wat die vrouwen over jou gaan denken als ze jou zien
Jij weet totaal niets van mijn smaak noch wansmaak af dus vind het een dappere conclusiequote:Op zaterdag 13 november 2004 17:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
mijn wansmaak is beter dan jouw wansmaak.
tijdens het filmfestival zat ik in een zaal waar mensen aan de lopende band wegliepen, omdat ze het blijkbaar niet trokken. ik vond er weinig shockerends of eng aan, misschien vind ik andere dingen eng. of vond ik het gewoon niet zo' n goeie film.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seven years after the death of his wife, company executive Aoyama is invited to sit in on auditions for an actress. Leafing through the resumés in advance, his eye is caught by Yamazaki Asami, a striking young woman with ballet training. On the day of the audition, she's the last person they see. Aoyama is hooked. He notes her number from her file, calls her and takes her to dinner. He hesitates to call again, worried that he'll seem too eager. When he does, Asami knowingly lets the phone ring for some time before answering. She's alone in her darkened room - alone, that is, apart from the writhing victim she has tied up in a sack on the floor...
Schijnt nogal ne vrij extreme aan SM grenzende film te zijn
Hij stond ook niet onder de horror. Meer onder de thriller/drama.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:21 schreef ajuu het volgende:
[..]
tijdens het filmfestival zat ik in een zaal waar mensen aan de lopende band wegliepen, omdat ze het blijkbaar niet trokken. ik vond er weinig shockerends of eng aan, misschien vind ik andere dingen eng. of vond ik het gewoon niet zo' n goeie film.
tis meer SM dan horror denk ik. SM is niet eng in film (heb je belledejour met catherine deneuve gezien, prachtige film), (goeie) horror wel.
ang3l, ik ken je complete DVD collectie!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij weet totaal niets van mijn smaak noch wansmaak af dus vind het een dappere conclusie
Lijkt me stugquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:22 schreef ajuu het volgende:
[..]
ang3l, ik ken je complete DVD collectie!
Iedereen blijquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die denken huppel-huppel, maar dat vind ik dan weer niet erg.
En zij waarschijnlijk ook niet dat ik aan een camper denk als ik hen zie
Ha!... nu heb ik jequote:Op zaterdag 13 november 2004 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me stug
En daar zit wansmaak bij.
Ow?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schijnt nogal ne vrij extreme aan SM grenzende film te zijn
griezel of horror? moeilijk, weet ik ook niet 1 2 3quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij stond ook niet onder de horror. Meer onder de thriller/drama.
Ik vind horror altijd iets voor dingen die niet geheel kunnen, zoals een ... the fly, of nightmare on elmstreet etc. Want wanneer is iets nou horror, griezel of thriller?
Jij moet je mond houden jij, bij jou is 't niet eens wanSMAAK te noemenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ha!... nu heb ik je![]()
Oe. Da's laag Vlarpquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:27 schreef Vlarp het volgende:
Mike?
Wil je nog een PS/2 kopen?
Im evilquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oe. Da's laag Vlarp
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me stug
En daar zit zowel smaak als wansmaak bij.
Ik heb altijd maar mezelf voorgehouden dat wanneer het kan dat het dan griezel is, en wanneer het bloed darmen en monsters worden dat 't dan horror is. Maar wat 't officiele criterium is, geen idee. Neem bv Scream. Is dat horror, griezel, thriller of gewoonweg komedie?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
griezel of horror? moeilijk, weet ik ook niet 1 2 3
vrij domme opmerking. doelloos.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:28 schreef Parleur het volgende:
het laat vooral zien dat je het geld voor the real stuff niet hebt.
Vlarpje... ik snap heel goed dat je er vanaf wilt... heel begrijpelijk... maar zet gewoon aan de straat... dat is het beste! En bij voorkeur een beetje uit het zicht of bij de buren! En dan bidden dat de vuilnismeneren hem meenemen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:27 schreef Vlarp het volgende:
Mike?
Wil je nog een PS/2 kopen?
Dank je wel.. ik zocht al een onderwerp voor mijn volgende betoog.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar mezelf voorgehouden dat wanneer het kan dat het dan griezel is, en wanneer het bloed darmen en monsters worden dat 't dan horror is. Maar wat 't officiele criterium is, geen idee. Neem bv Scream. Is dat horror, griezel, thriller of gewoonweg komedie?
Ja want anders willen de buren 'm zelf, of dan neemt meneer de vuilnisman hem mee naar huis en gooit i z'n xbox er voor weg!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
Vlarpje... ik snap heel goed dat je er vanaf wilt... heel begrijpelijk... maar zet gewoon aan de straat... dat is het beste! En bij voorkeur een beetje uit het zicht of bij de buren! En dan bidden dat de vuilnismeneren hem meenemen.
Da's dan 1 DVD graagquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dank je wel.. ik zocht al een onderwerp voor mijn volgende betoog.
scream niet gezien, dus weet niet. was parodie geloof ik.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb altijd maar mezelf voorgehouden dat wanneer het kan dat het dan griezel is, en wanneer het bloed darmen en monsters worden dat 't dan horror is. Maar wat 't officiele criterium is, geen idee. Neem bv Scream. Is dat horror, griezel, thriller of gewoonweg komedie?
Nee wiz, geen lieve semi-softe SM met satijnen blinddoekjes en handboeien en zo. Maar meer het afbinden van ledematen met van dat kaassnoer en het dwingen tot opeten van iemands kots en zoquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow?![]()
'quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
Vlarpje... ik snap heel goed dat je er vanaf wilt... heel begrijpelijk... maar zet gewoon aan de straat... dat is het beste! En bij voorkeur een beetje uit het zicht of bij de buren! En dan bidden dat de vuilnismeneren hem meenemen.
Ow da's meer voor na 0:00quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee wiz, geen lieve semi-softe SM met satijnen blinddoekjes en handboeien en zo. Maar meer het afbinden van ledematen met van dat kaassnoer en het dwingen tot opeten van iemands kots en zo
Dat is pure wansmaak!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Neem bv Scream. Is dat horror, griezel, thriller of gewoonweg komedie?
Ik vind het juist andersom. Ik kan een film als Das Experiment heel griezelig vinden door het gevoel wat me bekruipt. Maar horror vind ik 't niet. Ik zie horror juist als de expliciete dingen en griezel als de onderhuidse creepies.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:33 schreef ajuu het volgende:
[..]
scream niet gezien, dus weet niet. was parodie geloof ik.
iemand kan griezelen van monsters en bloed (meer expliciete dingen) dingen die duidelijk eng zijn of er eng uitzien, diie ook in de film GETOOND worden.
horror is meer een onbestenidg gevoel, dat je heel bang bent terwijl er eigenlijk nog niks te ZIEN is of of er nog niks GEBEURT. (maar de manier waarop het gefilmd is, is zo gedaan dat je wel bang wordt en op hetpuntje van je stoel gaat zitten)
scream is parodie (dus komisch?, niet gezien, dus ik weet niet of die ook lEUK was, of het gesllagd was als parodie/komedie)quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dank je wel.. ik zocht al een onderwerp voor mijn volgende betoog.
Nee dat werd het pas bij deel 3quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:35 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat is pure wansmaak!
Scream was meer een ode aan de horrorfilms. Waar de ciches er duimendik bovenop lagen, maar waar 't ook zo hoorde te zijn. De meiden die aangeven dat domme vrouwen in films altijd de zolder oprennen ipv het huis uit... en het dan 10 minuten later zelf ook doen. Je moet die film iig niet zien als serieuze horror (al zitten er wel crepy stukjes in) maar meer als satire (parodie vind ik dan weer eerder Scary Movie).quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
scream is parodie (dus komisch?, niet gezien, dus ik weet niet of die ook lEUK was, of het gesllagd was als parodie/komedie)
Over?... Doen ze die dingen tegenwoordig per twee? Eentje reserve? Ik vind het strategisch wel een hele slimme zet om die verkoopcijfers van ze op te poetsen!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:34 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb er 1 over Mike... denk je nou écht dat ik zo'n ding bij het grofvuil zet?
Ik vond Scream ook meer een parodie. Niet zozeer om het verhaal, maar de belabberde acteerprestaties en slechte timing van de acteurs.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
scream is parodie (dus komisch?, niet gezien, dus ik weet niet of die ook lEUK was, of het gesllagd was als parodie/komedie)
hihi, wat is een kaassnoer?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee wiz, geen lieve semi-softe SM met satijnen blinddoekjes en handboeien en zo. Maar meer het afbinden van ledematen met van dat kaassnoer en het dwingen tot opeten van iemands kots en zo
Hehe wilde ik ook wel wetenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
hihi, wat is een kaassnoer?
Zo'n dinges. Zo'n touwtje waarmee ze de kaas snijden. Lijkt op een wurgtouw, alleen als je dara iemand mee gaat wurgen dan glijdt ie door de keel heen ipv om de keel heen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
hihi, wat is een kaassnoer?
en die belabberdheid was ook met opzet? of kwam het over alsof ze echt niet koden acteren?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vond Scream ook meer een parodie. Niet zozeer om het verhaal, maar de belabberde acteerprestaties en slechte timing van de acteurs.
De belabberdheid van het verhaal met 10.000 horrorclichés --> opzetquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
en die belabberdheid was ook met opzet? of kwam het over alsof ze echt niet koden acteren?
belabberdheid, mooi woord, bestaat het misschien ook?
ja jij woont ook op een boerderij toch?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n dinges. Zo'n touwtje waarmee ze de kaas snijden. Lijkt op een wurgtouw, alleen als je dara iemand mee gaat wurgen dan glijdt ie door de keel heen ipv om de keel heen.
Ik gebruik het dagelijks, nadat ik heerlijk gekarnd hebquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:42 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja jij woont ook op een boerderij toch?![]()
Of ze niet konden acteren uhm ja dat valt weer over te twisten. Ik weet wel dat ik mateloos had geergerd aan de actrices snottekous Neve Campbell en (vooral) Courtney Cox. Maar goed, beiden zijn ook niet echt topactrices naar mijn mening dan. Ze zijn ook meer "zijlijn"-actrices.. Ze staan wel prominent op de covers en filmposters, maar ze dragen de film niet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
en die belabberdheid was ook met opzet? of kwam het over alsof ze echt niet koden acteren?
belabberdheid, mooi woord, bestaat het misschien ook?
ik kom niet goed uit het verschil tussen satire en parodie.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De belabberdheid van het verhaal met 10.000 horrorclichés --> opzet
De belabberdheid van de acteerprestatis --> per ongeluk denk ik
ja dat is marketing, dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ze staan wel prominent op de covers en filmposters, maar ze dragen de film niet.
Heheh jij ook al..quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:48 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo chinees halen bij de afhaalchinees...
gado gado gado gado gadoquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh jij ook al..
Fou Yong Hai
Yupquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:49 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja dat is marketing, dat is weer wat anders.
Dat hadden we al begrepen, beetje raar als je grieks haalt bij de afhaalchinees.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:48 schreef Vlarp het volgende:
Weet nog niet wat het gaat worden.. nog even op de lijst kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh jij ook al..
Fou Yong Hai
Ik ook! Ik ook! Ik ook!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:48 schreef Vlarp het volgende:
Ik ken wel een Griek die eigenlijk Turk is.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat hadden we al begrepen, beetje raar als je grieks haalt bij de afhaalchinees.
Gaat links observeren ofzo...quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat hadden we al begrepen, beetje raar als je grieks haalt bij de afhaalchinees.
Ik denk dat satire meer een slimme steek onderwater is naar een bepaalde zaak. En parodie eerder een humoristische steek onder water. Wat weer niet wil zeggen dat een satire niet komisch kan zijn, maar hij is eerder scherp. En een parodie denk ik altijd komisch (of iig komisch bedoelt)quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik kom niet goed uit het verschil tussen satire en parodie.
ik weet het wel maar ik kan het nog niet makkelijk uitleggen. iets met vorm en inhoud.
Ik heb 'm aan 't koken gezetquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
Is pup al opgelost?
Straks ontwikkelt ie kieuwen...
parodie is echt belachelijk maken van iets, terwijl je in satire het wel belachelijk maakt maar het tegelijkertijd met respect of zelfs bewondering (vandaar zoals jij zegt: een ode) doet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scream was meer een ode aan de horrorfilms. Waar de ciches er duimendik bovenop lagen, maar waar 't ook zo hoorde te zijn. De meiden die aangeven dat domme vrouwen in films altijd de zolder oprennen ipv het huis uit... en het dan 10 minuten later zelf ook doen. Je moet die film iig niet zien als serieuze horror (al zitten er wel crepy stukjes in) maar meer als satire (parodie vind ik dan weer eerder Scary Movie).
De balie waar je bestelt is gelijk de afscheiding met de keuken.. je ziet ze zo in de wokken (of woks) roeren en rommelen. Dus ik wéét al wat er gebeurt... en de kok woont/slaapt in de Schubertstraatquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:50 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook! Ik ook!
Ben jij ook zo benieuwd naar wat daar achter dat luikje allemaal gebeurt? Wat sist daar zo? Waarom schreeuwt iedereen? Waar slaapt de kok eigenlijk?
Een dompelaartje in bad gehangen?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb 'm aan 't koken gezet
Valt het je niet op dat sinds de posters van Scream er ENORM veel films zijn gekomen waarbij de acteurs en actrices zo in een schuine lijn voorop de cover staan? Tis ineens hot. En als ik dan zo'n poster zie dan denk ik: weer lege marketing. Zal wel een kutfilm zijnquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:49 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja dat is marketing, dat is weer wat anders.
Ik zoek niemand. Dat laat ik aan jou over.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gaat links observeren ofzo...
nog vijf minuten, dan kan ik weg uit dit kantoor. en dan gado gado gado gado gado gado naar dechinees aan de overkant....quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik weet zeker... als je het een beetje vriendelijk vraagt... dat ze hier echt hun best gaan doen hun pangang er als een suflaki of een portie giros te laten uitzien. En met veel sambal, smaakt feitelijk alles hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vanavond eten we pupquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een dompelaartje in bad gehangen?.
Wat een baarlijke nonsens.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:52 schreef ajuu het volgende:
parodie is echt belachelijk maken van iets, terwijl je in satire het wel belachelijk maakt maar het tegelijkertijd met respect of zelfs bewondering (vandaar zoals jij zegt: een ode) doet.
bij een pardodie ga je er bij voorbaat uit dat dat wat je pardieert stom en slecht en dom is.![]()
Als je nou eens duidelijkere foto's op internet had gezet ofzo..quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zoek niemand. Dat laat ik aan jou over.
Ja ik ken een chinees die een friture heeft!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ken wel een Griek die eigenlijk Turk is.
Heheh zeker zo'n Chinees-Indische...quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
nog vijf minuten, dan kan ik weg uit dit kantoor. en dan gado gado gado gado gado gado naar dechinees aan de overkant....![]()
Ik geloof dat ik maar frietjes ga halenquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond eten we pup
En wat over is dta gaat naar de afhaalchinees
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
Satire is spottend bedoeld, kritisch.
Parodie is imitatie op een grappige manier.
Hier om de hoek.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:55 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja ik ken een chinees die een friture heeft!![]()
Ja, da's meneer Fat-Pan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:55 schreef freek_mst het volgende:
Ja ik ken een chinees die een friture heeft!![]()
Ik ken een chinees die een frituur heeft en vrijwel alleen maar frikandellen verkoopt...quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier om de hoek.
ja " restaurant wizard dragon" heet het . leuke obers daar.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Heheh zeker zo'n Chinees-Indische...
Lijkt me inderdaad niet zo'n slecht idee.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik maar frietjes ga halen
Ik heb Mieke niet eens op de chat!quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:57 schreef Ang3l het volgende:
VLARP!!!!!!!
Hou d'r eens mee op met die meet-foto's te showen aan Parleur!!!!
quote:Ik wil jullie wat vertellen over mijn ziekte, de ziekte van chill de la tourette.
Hierdoor kan ik op de gekste plaatsen en zomaar spontaan heel relaxed gaan doen.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb Mieke niet eens op de chat!
Kan ik er wat aan doen dat ie zelf ook wel wat kan vinden op het web....
Smakelijk!quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jah.............
Eten is klaar!!
Ik ben gewoon zo onboeiend dat je niet op de details gelet hebt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je nou eens duidelijkere foto's op internet had gezet ofzo..
quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo onboeiend dat je niet op de details gelet hebt.
De muziek is altijd dramatisch...quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vond de muziek in de orangerie trouwens wel dramatisch
pff nou komt het moeilijke gedeelte, dat ranzige ding opeten
Je wordt er niet gezelliger op.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was voor het eerst van redelijke kwalliteit.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vond de muziek in de orangerie trouwens wel dramatisch
pff nou komt het moeilijke gedeelte, dat ranzige ding opeten
Het is zaterdag...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wordt er niet gezelliger op.
Er liepen wel een paar leuke jongens rond hoorquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het was voor het eerst van redelijke kwalliteit.
Het publiek daarintegen.....
Dus?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is zaterdag...
... niksquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus?
Mooi, dan ga ik onderweg naar een feest.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
... niks
Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik onderweg naar een feest.
Welk nummer is da?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:14 schreef Cybart het volgende:
@SAJ:Have Fun!
zo, het remixen van Love & Pride valt nog helemaal niet mee
ben al zo'n 3 uur eraan bezig en het schiet nog niet op
zit op zo'n 55 seconden nu, maar de baslijn loopt nog niet lekker
voor als je klaar bent met eten dadelijk.quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Jah.............
Eten is klaar!!
ga nu een stukkie uploaden zo. denk wel dat je hem herkend...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welk nummer is da?
gisteren weinig van te merken....quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
God I'm depressed.
gisteren is niet nu.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
gisteren weinig van te merken....
love and p-p-p-p-p-p-rridequote:Op zaterdag 13 november 2004 19:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
one-hit-wonder uit de jaren 80
heb je nog wat gekocht? zo ja, wat?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
*terug is uit E.*
KL..
true storyquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
gisteren is niet nu.
zouden ze ook over tieten zingen dit keer?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
kinderen voor kinderen op nederland 3
dat is die ene gozer die ook sounds of the 80s tellsell reclame deedquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:28 schreef Cybart het volgende:
King - Love & Pride 2005 (heeeeel erge DEMO versie)
(dus er staan nog heel wat dingen niet op de goede plek)
nee een meisje van 9 zingt over dat ze mobiel belt en goed in de kleren zitquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
zouden ze ook over tieten zingen dit keer?
wist ik niet...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:30 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dat is die ene gozer die ook sounds of the 80s tellsell reclame deed
"that brings back memories"
na een fragment van de goede man toen hij nog niet grijs en kalend was, en toen hij niet voor de camera stond als een wegrottend lijk.
en dat ze steeds maar wacht op haar ongesteldheid en dat ze zich in de tussentijd maar bezig houdt met dat touwtje-knoop-spulquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee een meisje van 9 zingt over dat ze mobiel belt en goed in de kleren zit![]()
haha dat moeten we verdringenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
Hoi Bart, Blubberzwijn, Kugari en de rest
Het werk was zwaar....heel zwaar
En toen brak er rond 5 uur ook nog eens een rel uit op Hoog Caterijne, allemaal politie, alle winkels moesten dicht enz enz
Maar nu ben ik thuis!!
Wat me het meest heeft geschokt gisteravond, Bart en ik die allebei Get Down van de Backstreet Boys woord voor woord konden meezingen
Ah, nice. Vriend van me is agent in Utrecht-Centrum, en moest vandaag werken. Zo 's vragen dan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:32 schreef Markie-Mark het volgende:
En toen brak er rond 5 uur ook nog eens een rel uit op Hoog Caterijne, allemaal politie, alle winkels moesten dicht enz enz
o damn.. waar is die sample ook alweer van...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:28 schreef Cybart het volgende:
King - Love & Pride 2005 (heeeeel erge DEMO versie)
(dus er staan nog heel wat dingen niet op de goede plek)
O ja.. Florida Inc. - I Need Your Lovin (DJ Da Soul Edit)quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
o damn.. waar is die sample ook alweer van...
O ja, nummer ken ik wel natuurlijk
Ik heb een witte tuxedo-blousequote:Op zaterdag 13 november 2004 19:28 schreef ajuu het volgende:
[..]
heb je nog wat gekocht? zo ja, wat?
Jah was heel vaag...er hadden een paar groep gestolen bij de 'Douglas' en die waren denk ik in gevecht geraakt met de politie. Een van die meisjes werd bij ons in de winkel gegooid en in de boeien geslagen omdat ze een vrouwelijke politieagente had uitgescholden voor slet. Was allemaal nogal wazigquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha dat moeten we verdringen
mjah dat was wel euhm ernstig
rellen... hoe kwam het?
maar volgensmij (kan ik me goed voorstellen) ben je echt kapot nu
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:23 schreef ajuu het volgende:
[..]
voor als je klaar bent met eten dadelijk.
nog even over de issue wansmaken verschillen (eet smakelijk trouwens!):
wat is volgens jou de meest wansmakelijke film uit je DVD collectie?
de ibiza mix daarvan inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. Florida Inc. - I Need Your Lovin (DJ Da Soul Edit)
daar is de sample van.. of een andere remix
Leuke ventjesquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voodoo Academy
Erg foute queerhorror
Laat de beelden maar voor zich spreken
[afbeelding]
[afbeelding]
Eigenlijk is alles van David DeCoteau extreem wansmakelijk
haha vet gezellige dag dus weerquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jah was heel vaag...er hadden een paar groep gestolen bij de 'Douglas' en die waren denk ik in gevecht geraakt met de politie. Een van die meisjes werd bij ons in de winkel gegooid en in de boeien geslagen omdat ze een vrouwelijke politieagente had uitgescholden voor slet. Was allemaal nogal wazig
vond jij dat er nu veel keus was voor jongens?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb een witte tuxedo-blouse. en een zwarte coltrui.
.
Ik ben echt heel braaf geweest..Normaal word ik juist heel hebberig in de H&M. "Wat? Maar zoveel?" *pak* "He, die is ook leuk." *grijp* "Oeh! Die wil ik ook" *neem*
.
Ik had eigenlijk ook de jas willen hebben maar m'n budget laat dat op dit moment niet echt toe..
Ziet er wel erg angstaanjagend uit jaquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voodoo Academy
Erg foute queerhorror
[afbeelding]
[afbeelding]
je zou het zo voor porno aan kunnen zienquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voodoo Academy
Erg foute queerhorror
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
je zou het zo voor porno aan kunnen zien
He cheer up mate...je hebt gisteravond toch een leuke avond gehad. Je moet je gewoon meer richten op de dingen in je leven die wel leuk zijn en die je wel bevallen!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
neej, ik ben echt heel erg depressief nu.
![]()
kutzooi.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voodoo Academy
Erg foute queerhorror
hehe zoiets had ik dus ook.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
is het ook niet gewoon verkapte (gay) porno?
*mee eensch is*quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
He cheer up mate...je hebt gisteravond toch een leuke avond gehad. Je moet je gewoon meer richten op de dingen in je leven die wel leuk zijn en die je wel bevallen!!
verry verry verry creepy!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
Paul King
[afbeelding]
[afbeelding]
de man heeft een Italiaanse fanclub
in angstaanjagende Karl lagerfeld outfits!quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ziet er wel erg angstaanjagend uit ja![]()
Het was zowiezo een beperkte collectie. 30 stuks in totaal geloof ik. Die broeken waren inderdaad wel mooi. Viel me wel op dat ze bepaalde artikelen niet (meer) waren. Geen riemen, tassen of handschoenen gezien. Ook lagen er maar 2 verschillende ringen en 1 armband.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:39 schreef ajuu het volgende:
[..]
vond jij dat er nu veel keus was voor jongens?
volgens mij kon je (rotterdam) kiezen uit 2 overhemden, 2 coltruien, een pak of een ...eh...pak.
ja, er waren ook 2 spijkerbroeken, die wel cool waren vond ik. (de zwarte broek dan)
wel "kerstig" he? (zw/wit/netjes)
quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
in angstaanjagende Karl lagerfeld outfits!
aaaaah, de KL-klonen! they're coming!
(ik wist niet dat het zo snel zou gebeuren)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klote manquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
probleem gaat helaas wat dieper dan dat.
tsja, had KL niet een speciaal dieet gedaan (en daar ook een boek over geschreven?) speciaal om in outfits van HS dior te passen? blijkbaar bewondert hij HS zo dat het terugkomt in de de collectie.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Het was zowiezo een beperkte collectie. 30 stuks in totaal geloof ik. Die broeken waren inderdaad wel mooi. Viel me wel op dat ze bepaalde artikelen niet (meer) waren. Geen riemen, tassen of handschoenen gezien. Ook lagen er maar 2 verschillende ringen en 1 armband..
Het t-shirt vond ik ook wel leuk alleen de hals vond ik erg wijd.
Het deed me allemaal wel heel erg denken aan Hedi Slimane.
On November 11th, 1880 Edward ‘Ned’ Kelly, Australia’s most notorious bushranger, was hanged at the Melbourne Jail. The last words he uttered were “Such is life.” The bandit was just twenty five years of age.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
klote man
ik herriner met als de dag van eergisteren (+ nog wat jaartjes)quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
On November 11th, 1880 Edward ‘Ned’ Kelly, Australia’s most notorious bushranger, was hanged at the Melbourne Jail. The last words he uttered were “Such is life.” The bandit was just twenty five years of age.
the notorious george w. bushrangerquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
On November 11th, 1880 Edward ‘Ned’ Kelly, Australia’s most notorious bushranger, was hanged at the Melbourne Jail. The last words he uttered were “Such is life.” The bandit was just twenty five years of age.
Volgens mij had ie een deel van zijn darmen laten verwijderen ofzo..quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
tsja, had KL niet een speciaal dieet gedaan (en daar ook een boek over geschreven?) speciaal om in outfits van HS dior te passen? blijkbaar bewondert hij HS zo dat het terugkomt in de de collectie.
Nou porno zou ik 't niet noemenquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:41 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
is het ook niet gewoon verkapte (gay) porno?
ik ook...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zometeen maar eens kopspijkers kijken ofzo...
Ik blijf weer eens een keer lekker thuis. Tijd geleden dat ik echt eens relaxed thuis kon hangen...quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ook...
en eens beslissen of ik wel op stap ga vanaaf...
denk dat ik het alleen bij de kroeg houdt ofzo..
ik denk nog ff
ja, ik had de klok wel horen luiden, maar ik wist niet waar de darmen lagen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij had ie een deel van zijn darmen laten verwijderen ofzo..
dat lijkt me een understatement, maar ik moet ze nog zien. ik zal eens dwnldn.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Best wel een gay ondertoon gedurende al die films.
Nah.. KL had een Gastric Bypass operatie ondergaan.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:54 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, ik had de klok wel horen luiden, maar ik wist niet waar de darmen lagen.
I heard about fahion-victims, but this is ridiculous.
Het zit volquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
chatboy opstart
toen de brits/amerikaanse acteur george sanders zelfmoord pleegde, schreef hij: I'm leaving because I 'm bored. I leave you behind in this sweet cesspool of life and worries.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoeveel mensen kunnen uiteindelijk zeggen dat hun laatste woorden non-chalant de geschiedenis ingaan "such is life".
Best understatement ever.
Ned Kelly is en held.
En jij ook later Ang3lquote:Op zaterdag 13 november 2004 19:55 schreef Ang3l het volgende:ben naar r'dam
Te cynisch, iets wat een tiener of een mislukte goth zou schrijven voor die zich van het leven beroofd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef ajuu het volgende:
[..]
toen de brits/amerikaanse acteur george sanders zelfmoord pleegde, schreef hij: I'm leaving because I 'm bored. I leave you behind in this sweet cesspool of life and worries.
ja hij is ook de jongste niet meer. hij is wel erg dun, op posters lijkt hij niet meer te hebben dan het vrouwelijk model naast hem. hij heeft zich gemodelleerd naar een fotomodel. en dat op je wat zal het zijn 70ste of zo?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah.. KL had een Gastric Bypass operatie ondergaan.
SLET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:01 schreef wizarddragon het volgende:
Ben benieuwd
wat zoek je? wat zijn je stats? waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
chatboy opstart
ja, die eerste zin is ook een erg mooi brits understatement.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Te cynisch, iets wat een tiener of een mislukte goth zou schrijven voor die zich van het leven beroofd.
Als hij het had gelaten bij "I'm leaving because I'm bored" dan was hij wel leuk geweest, als ik mezelf van kant zou maken dan zou ik het ook met zo'n one-liner doen.
Hehe ja hij zag er eerder uit als een opgebaarde lijk tijdens zo'n bezoekersuurdienst in het uitvaartscentrum.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja hij is ook de jongste niet meer. hij is wel erg dun, op posters lijkt hij niet meer te hebben dan het vrouwelijk model naast hem. hij heeft zich gemodelleerd naar een fotomodel. en dat op je wat zal het zijn 70ste of zo?
Dank je welquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
SLET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mij zul je niet krijgen!!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dank je wel
Tis niet te hopen jaquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
Mij zul je niet krijgen!!!
Ik vind het leuk.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:04 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, die eerste zin is ook een erg mooi brits understatement.
GS werd trouwens vooral gecast voor de rol van de cynische buitenstaander/uitvreter/dandy o.a. als sir henry in de jaren40 verfilming van dorian gray.
hoe vind je oscar wilde trouwens? ik vond het slecht.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe ja hij zag er eerder uit als een opgebaarde lijk tijdens zo'n bezoekersuurdienst in het uitvaartscentrum.
Inderdaad. Ik wil 2 jaar langer levenquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tis niet te hopen ja
In Bredaquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Desje waar was je nou gisteren
Da's je goed recht danquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wil 2 jaar langer leven
Dat boek is geloof nu net uit in Amerika. Ik heb tenminste op wat Amerikaanse sites allerlei hoopla erover gelezen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 19:47 schreef ajuu het volgende:
[..]
tsja, had KL niet een speciaal dieet gedaan (en daar ook een boek over geschreven?) speciaal om in outfits van HS dior te passen? blijkbaar bewondert hij HS zo dat het terugkomt in de de collectie.
ik vond het vooral een briljante verzameling one-liners, maar niet spannend/gothic of komisch genoeg om het als verhaal te boeien. alsof hij tegelijkertijd en gothic en komisch wilde zijn en een filosofisch verhaal wilde vertellen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.
Z'n reputatie dringt door in z'n werken, de humor is subtiel genoeg.
Waarschijnlijk wil ik het niet wetenquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
In Breda
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat ie heeft gedaan weet ik niet. Ik weet alleen dat als ie zin had in chocola, dat ie dan een slokje hete espresso dronk meteen gevolgd door een slok Pepsi Max. Want die combi scheen dan te smaken als chocola..
Dan niet. Het was nog best onschuldig en liev zelfsquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:10 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil ik het niet weten
Hehe.. dan moet je meer bier drinkenquote:Ik voel me zo enorm gaar...alsof alle levenskracht langzaam uit me wegstroomd![]()
Lief en onschuldig...wat goed!!quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan niet. Het was nog best onschuldig en liev zelfs
[..]
Hehe.. dan moet je meer bier drinken
JEEEEEEEEquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat boek is geloof nu net uit in Amerika. Ik heb tenminste op wat Amerikaanse sites allerlei hoopla erover gelezen.
Wat ie heeft gedaan weet ik niet. Ik weet alleen dat als ie zin had in chocola, dat ie dan een slokje hete espresso dronk meteen gevolgd door een slok Pepsi Max. Want die combi scheen dan te smaken als chocola..
Precies. Hij heeft bij mij sinds die opmerking aardig wat geloofwaardigheid verloren.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar je ziet het dan al te specifiek. Ik kijk naar Wilde en zie een man met reputatie die schrijft, geen gothische komedie, maar gewoon een figuur die opmerkelijke verhalen schrijft die mij wel aanspreken.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:09 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik vond het vooral een briljante verzameling one-liners, maar niet spannend/gothic of komisch genoeg om het als verhaal te boeien. alsof hij tegelijkertijd en gothic en komisch wilde zijn en een filosofisch verhaal wilde vertellen.
all art is quite useless
wat is je favoriete OW-oneliner?
hij wordt echt michael jackson, zijn geloof in een zelfmaakbaarheid, zijn obsessie met jeugd/leeftijd en imago, het gefreak met lichaam en voedsel.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft bij mij sinds die opmerking aardig wat geloofwaardigheid verloren..
hehe.. ja ik wil het dit keer eens goed doen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:13 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Lief en onschuldig...wat goed!!
*trots op Wizard ben*
Net als mijn avond dus![]()
Om hem nou te vergelijken met Michael Jackson gaat me wat ver maar ik zie je punt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
hij wordt echt michael jackson, zijn geloof in een zelfmaakbaarheid, zijn obsessie met jeugd/leeftijd en imago, het gefreak met lichaam en voedsel.
dorian als een moderne faust is wel een goeie observatie. faust als dandy.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Maar je ziet het dan al te specifiek. Ik kijk naar Wilde en zie een man met reputatie die schrijft, geen gothische komedie, maar gewoon een figuur die opmerkelijke verhalen schrijft die mij wel aanspreken.
Dorian Grey was dan ook meer een moderne Faust dan een nieuwe genre. Faust-lite
ik doe niet aan favo OW oneliners.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Om hem nou te vergelijken met Michael Jackson gaat me wat ver maar ik zie je punt.
Dat er geen boeiende mensen op chatboy zitten lijkt me een vaststaand feit dat heeft niks met deze avond te makenquote:Op zaterdag 13 november 2004 20:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
Op chatboy zit ook niemand die boeiend is, en niemand die mij boeiend vind.
![]()
Sommige mensen moeten het nu eenmaal hebben van anonieme contacten via internet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 20:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat er geen boeiende mensen op chatboy zitten lijkt me een vaststaand feit dat heeft niks met deze avond te maken
quote:Op zaterdag 13 november 2004 21:16 schreef Vlarp het volgende:
Kijkt er nou niemand naar Popstars the rivals?
Beau is kewlquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:17 schreef Prego het volgende:
[..]
ik kan die beau wel op z'n tokus slaan
same old storyquote:Op zaterdag 13 november 2004 21:23 schreef Vlarp het volgende:
Wat!??? Een vriendin?
Ik dacht dat je leren broek naar de stomerij was?quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:28 schreef G_E het volgende:
Wat is het hier weer een dooie boel.. Blijf ik daar voor thuis op mijn kostbare zaterdagavond?! Dan had ik net zo goed heftig uit kunnen gaan in de gayscene van E.
.
Tsssk... Wat een vooroordelen over de gay-scene toch weer. Je kunt merken dat je uit de provincie komt.quote:Op zaterdag 13 november 2004 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je leren broek naar de stomerij was?
En de Grote Wilde Woeste Stad E. ligt gelukkig niet in de provincie.quote:Op zondag 14 november 2004 00:28 schreef G_E het volgende:
[..]
Tsssk... Wat een vooroordelen over de gay-scene toch weer. Je kunt merken dat je uit de provincie komt..
Het is een enclave in de boerenwildernis. Maar ik geef toe dat in E. er ook aardig wat mestvoeten rondlopen.quote:Op zondag 14 november 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En de Grote Wilde Woeste Stad E. ligt gelukkig niet in de provincie..
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 14 november 2004 01:37 schreef G_E het volgende:
Gaat hier nog wat gebeuren?.
Geen idee.quote:Op zondag 14 november 2004 01:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Hey!quote:Op zondag 14 november 2004 11:54 schreef Cazman het volgende:
mogge
Nee, dat was vorige week. Het is wel koopzondag in o.a. Utrecht.quote:Op zondag 14 november 2004 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
is het koopzondag in Eindhoven?
dat is te ver wegquote:Op zondag 14 november 2004 12:27 schreef tech het volgende:
[..]
Nee, dat was vorige week. Het is wel koopzondag in o.a. Utrecht.
Wil je ook echt iets kopen, of wil je alleen maar wat mensen om je heen?quote:Op zondag 14 november 2004 12:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat is te ver weg
mensen om me heen en de tijd wat sneller doorkomenquote:Op zondag 14 november 2004 12:31 schreef tech het volgende:
[..]
Wil je ook echt iets kopen, of wil je alleen maar wat mensen om je heen?
het is uitgestorven op straat en in de stadquote:Op zondag 14 november 2004 12:38 schreef tech het volgende:
Daar zijn toch ook wel andere manieren voor? Ga lekker achter die PC weg en trek er op uit!
Ik zit op msn. de hele tijdquote:Op zondag 14 november 2004 12:08 schreef tech het volgende:
[..]
Hey!![]()
Kom jij weleens op MSN, eigenlijk?
Ik heb al 3 shirts van Abercrombie..quote:Op zondag 14 november 2004 14:41 schreef ajuu het volgende:
vlarp, is dat niet een beetje te kakkerig voor you?
[afbeelding]
heeft hoog G_E-gehalte
[afbeelding]
Daar moet ik ook al 3,5 jaar naar toe...quote:Op zondag 14 november 2004 15:08 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
COC Leiden was wel geinig..
Ik neem aan dat deze Dramatische Oproep vooral gericht is aan de gene die jouw nummer hebben.quote:Op zondag 14 november 2004 14:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik denk dat dit voorlopig mijn laatste post hier is.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie wil kan bellen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 14 november 2004 14:41 schreef ajuu het volgende:
vlarp, is dat niet een beetje te kakkerig voor you?
[afbeelding]
heeft hoog G_E-gehalte
[afbeelding]
Yep, echt een hoog G_E-gehalte, die meneer die in zijn blote borst met spijkerbroek aan het opdrukken is in het gras.quote:Op zondag 14 november 2004 14:57 schreef Vlarp het volgende:
is erg leuk!quote:Op zondag 14 november 2004 15:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar moet ik ook al 3,5 jaar naar toe...
kewlquote:Op zondag 14 november 2004 15:44 schreef WAik het volgende:
[..]
is erg leuk!
heb ik voor het eerst met mijn vriendje gezoend![]()
't is gewoon hip omdat bijna niemand in Nederland het heeft....quote:Op zondag 14 november 2004 15:50 schreef G_E het volgende:
Maar wat is er nou eigenlijk zo kewl aan abercrombie & fitch, behalve dan de prijs en dat je het hier niet kunt kopen? Ik zie zo geen verschil, eerlijk gezegd, met de dingen die je bij de Bijenkorf kunt halen..
Ik moet eens wat vrienden gaan overhalen...quote:Op zondag 14 november 2004 15:44 schreef WAik het volgende:
[..]
is erg leuk!
heb ik voor het eerst met mijn vriendje gezoend![]()
Jaja... Ik draag nu ook een lamswollen trui van Lyle & Scott. Je bedoelt een hoog toast met Chivers Marmalade-gehalte. Lapsang thee met scones. Klassieke jaguars. Zegelringen en dubbele namen. Dat bedoel je.quote:Op zondag 14 november 2004 15:47 schreef ajuu het volgende:
nee, G_E, je weet HEUS wel wat ik bedoel, heus wel, of had ik moeten zeggen een hoog Ajuu-gehalte? (IK draag tetenslotte vandaag een DAS)
nee het komt mij ook erg RL en Tommy over...preppyquote:Op zondag 14 november 2004 15:50 schreef G_E het volgende:
Maar wat is er nou eigenlijk zo kewl aan abercrombie & fitch, behalve dan de prijs en dat je het hier niet kunt kopen? Ik zie zo geen verschil, eerlijk gezegd, met de dingen die je bij de Bijenkorf kunt halen..
ja ik snap het, ik vind die motorjack-jongen alleen niks dus. scheve bek.quote:Op zondag 14 november 2004 15:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En het zijn gewoon erg leuke jongens
Snap dat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |