Dat treft! 't Is morgen!quote:Op donderdag 11 november 2004 18:53 schreef Vlarp het volgende:
Ja hoi
*zin heb in orangerie*
Ach, niet bij nadenkenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:03 schreef Blubberzwijn het volgende:
toch vind ik raar dat het in een kerk is
Die gaan dan bidden voor de deur van dat gebouw?quote:Op donderdag 11 november 2004 19:24 schreef Waxxer het volgende:
In Zwolle is elk jaar de Le(t)s Bi Gay Party en dan is er standaard een groepje gereformeerden dat protesteert omdat dat ook in een voormalige kerk wordt gehouden
Heuj!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:25 schreef Jerruh het volgende:!
*verder gaat met autocad*
*hulde aan SAJ!*
quote:Op donderdag 11 november 2004 19:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die gaan dan bidden voor de deur van dat gebouw?
Godzijdank doen ze dat bij de orangerie niet....quote:Op donderdag 11 november 2004 19:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, ze gaan huilen in alle media die voorhanden zijnwant een feest is al erg, laat stáán voor homo's
Opsluiten in die kerk en gas erin pompenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:29 schreef beaverhausen het volgende:
Gatver. Een homofeest. Dat Balkenende daar nou eens wat aan doet!
dan ga je voor Matt. Volgens iedereen en hun moeder, is Matt dik, niet zomaar dik, een vet klein opgepoft varkentje.quote:Op donderdag 11 november 2004 19:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik houd niet van gespierd...
Bestaan er meer foto's van Matt? Die is leuk!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
Matt die ook al uit de wedstrijd ligt, wat ik niet goed begrijp, hij is in mijn ogen de knapste van het stel omdat hij niet zo'n overdreven gespierd lichaam heeft. Tot mijn verbazing doen de jury-leden alsof hij het michelin-mannetje is.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |