Snap je 't nu echt niet of doe je alsof?quote:Boeien, in een supermarkt ga je toch niet letten op andere mensen en zeker niet van wat ze dragen daar
Wheheh, je zou zo praten eejquote:
Ja en dan? .. "types die daar werken" Hoezo? Je gaat toch niet in je duurste kloffie naar je werk toe als je toch bedrijfskleding moet aandoen? Zeker niet als je in een supermarkt werkt ..quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap je 't nu echt niet of doe je alsof?
Wat ik bedoel zijn de types die daar werken, niet wat ze anahebben ALS ze achter de kassa zitten 9want dan hebben ze bedrijfskleding aan)
En wat dragen ze in hun vrije tijd?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:03 schreef wizarddragon het volgende:
Ja en dan? .. "types die daar werken" Hoezo? Je gaat toch niet in je duurste kloffie naar je werk toe als je toch bedrijfskleding moet aandoen? Zeker niet al je in een supermarkt werkt ..
Geen flauw idee.. Ik kom toch nooit bij de Aldiquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat dragen ze in hun vrije tijd?
Ik vind dat shirt van die man voor wie Lee Towers soep gaat koken echt geweldig..
Stukje van m'n weblog wordt echt compleet bagger als je het vertaalt en dan weer terug vertaaltquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wheheh, je zou zo praten eej
Je snapt het dus werkelijk niet.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja en dan? .. "types die daar werken" Hoezo? Je gaat toch niet in je duurste kloffie naar je werk toe als je toch bedrijfskleding moet aandoen? Zeker niet als je in een supermarkt werkt ..
Althans hier dan.. ik weet niet hoe het bij de rest is.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:07 schreef wizarddragon het volgende:
Ik weet wel dat de vakkenvullers bij de plusmarkten en c1000 en soms bij de AH redelijk goed uitzien
Hier ookquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Althans hier dan.. ik weet niet hoe het bij de rest is.
En dat was het nog niet van te voren?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stukje van m'n weblog wordt echt compleet bagger als je het vertaalt en dan weer terug vertaalt
Nee.. ik vind je uitleg wazig.quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt het dus werkelijk niet.
Zegt me weinigquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat was het nog niet van te voren?![]()
(just kidding babe)
[afbeelding]
Net gekocht. Iemand ooit gezien? En kan ik 't kijken op halfvolle maag?
Vanavond mag je... ik ben er toch nietquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:10 schreef DennisMoore het volgende:
To bölke, or not to bölke... that's the question....
misschien denkt priscilla en sjonnie wel "H&M draag ik niet, want dan zie ik eruit als een homo" zoals jij denkt " dat doe ik niet aan want priscilla/sjonnie draagt het ook"quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap je 't nu echt niet of doe je alsof?
Wat ik bedoel zijn de types die daar werken, niet wat ze anahebben ALS ze achter de kassa zitten 9want dan hebben ze bedrijfskleding aan)
Ik heb het toch ook niet over wat ze dragen als ze BIJ de aldi zijn?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee.. ik vind je uitleg wazig.![]()
Laten we't hopen hequote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef ajuu het volgende:
[..]
misschien denkt priscilla en sjonnie wel "H&M draag ik niet, want dan zie ik eruit als een homo" zoals jij denkt " dat doe ik niet aan want priscilla/sjonnie draagt het ook"
Tsja ik vraag me af wat die vrouwen over jou gaan denken als ze jou zienquote:Op zaterdag 13 november 2004 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over wat ze dragen als ze BIJ de aldi zijn?
Ik heb ht over de gemiddelde aldi-kassiere en wat dat soort types normala gesproken dragen als ze niet werken.
....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |