Zo!quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:16 schreef ranja het volgende:
ik snap het niet. Hoe kom je van bijdehand op bijdehanteGeen typefout?
Lees even de spoiler van Arcee en Biancavia.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:16 schreef ranja het volgende:
ik snap het niet. Hoe kom je van bijdehand op bijdehanteGeen typefout?
Taal is ontzettend democratisch.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
Ok, die had ik nog gemist. Dus omdat iedereen het een paar decennia geleden fout deed is de fout goed geworden?
Ja. In 2020 is het woord 'eens' vervangen door 'is' en maakt het niet meer uit of je 'na' of 'naar' schrijft.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
Ok, die had ik nog gemist. Dus omdat iedereen het een paar decennia geleden fout deed is de fout goed geworden?
Idd.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:23 schreef ranja het volgende:
Alsjeblieft Jane, zeg niet van die enge dingen.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd.
Daarom gaat 'groter als' ook ooit wel goed gerekend worden, als maar genoeg mensen het blijven gebruiken. Dan is het gewoon de norm geworden.![]()
Hij is groter als mij, AoD.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alsjeblieft Jane, zeg niet van die enge dingen.
Zin uit het Groot Dictee 2020:quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alsjeblieft Jane, zeg niet van die enge dingen.
Nou ja, 1 geruststelling, het gebruik van hoofdletters is dan in ieder geval nog niet afgeschaft.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zin uit het Groot Dictee 2020:
"Zei zei is tegen mij da ze groter als hem was. Da vondt ik nie vedt."
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, 1 geruststelling, het gebruik van hoofdletters is dan in ieder geval nog niet afgeschaft.
Ik ben bang dat die hoofdletters en die punten een foutje van Biancavia waren, AoD.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, 1 geruststelling, het gebruik van hoofdletters is dan in ieder geval nog niet afgeschaft.
quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die hoofdletters en die punten een foutje van Biancavia waren, AoD.
Foei, Biancavia!![]()
Ik ga in een hoekje zitten huilen. Verdomde taalverloedering.quote:Op zaterdag 13 november 2004 16:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die hoofdletters en die punten een foutje van Biancavia waren, AoD.
Foei, Biancavia!![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:25 schreef ranja het volgende:
Ok, nu zijn ze te ver gegaan. Ik stop ermee. Rare woorden waarvan ik geen idee heb wat het is, ok, maar Cisterciënzerklooster is de druppel. Ook in de juiste spelling.
Hoezo? Ik gebruik dat woord dagelijks. Jij niet??quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:25 schreef ranja het volgende:
Cisterciënzerklooster is de druppel
In de spreektaal, ok. Maar schrijven?quote:Op zaterdag 13 november 2004 17:27 schreef Jane het volgende:
Hoezo? Ik gebruik dat woord dagelijks. Jij niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |