Nogmaalsquote:Op zondag 19 december 2004 01:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kan iemand dan deze maken?
[afbeelding] Begin, 2x rond laten draaien. En dan vervolgens deze achter elkaar... (2 seconden per plaatje)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn dank is groot!
Hey bedankt! Maar die mag ik niet gebruiken op het forum waar ik hem wil zaaien...quote:Op donderdag 23 december 2004 15:36 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
of meer in je huidige stijl :
ik heb dus idd mijn plaatje via ImageShack aangeboden aan Fok! maar die pakte die oook niet. ik was zo vrij om alle mogelijke links een voor eeen intevullen om te zien of er toevallig een tusen zat die het wel deed....quote:Op donderdag 23 december 2004 16:04 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
welke url vul je in bij je webicoon?
zoiets?quote:Op donderdag 23 december 2004 16:02 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Hey bedankt! Maar die mag ik niet gebruiken op het forum waar ik hem wil zaaien...
ps anychance dat je de FTR Award avatars zou willen maken?
![]()
oe, dat zou geweldig zijn! Ik MOET ze niet hebben voor een bepaalde datum hoor, ga er maar aan rotzooien als je de tijd er voor hebquote:Op donderdag 23 december 2004 16:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
zoiets?![]()
Ik wil ze wel maken, maar tegen wanneer moet je ze hebben?
Wat vind ik jou toch een ondankbare klootviool zeg!quote:Op maandag 27 december 2004 11:46 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Wil iemand die voor mij GOED en MOOI verkleinen?
ik heb deze anders wel een maand of 2 maanden gehad schatjequote:Op maandag 27 december 2004 11:48 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat vind ik jou toch een ondankbare klootviool zeg!
Om de paar weken kom je weer aanzeiken voor een nieuw icoontje....
Wow, wat gaan die maanden hard bij jou. Ik tel er pas één sinds [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #40quote:Op maandag 27 december 2004 11:49 schreef Chen het volgende:
[..]
ik heb deze anders wel een maand of 2 maanden gehad schatjeVergeef me alsjeblieft. Maar deze vind ik gewoon zo cool zou je het alsjeblieft voor mij willen doen
En wat nou nep subtopper![]()
Plz.....quote:Op maandag 27 december 2004 11:46 schreef Chen het volgende:
[afbeelding]
Wil iemand die voor mij GOED en MOOI verkleinen?
van ADO, Juve Club Brugge en Livornoquote:Op maandag 27 december 2004 18:36 schreef Chen het volgende:
Wil je het nou doen of niet ....
En ik bezoek anders elke wedstrijd dus zo'n nep supporter ben ik ook weer niet
Legia Warschauquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van ADO, Juve Club Brugge en Livorno
daarom diequote:
Van ADO en soms ga ik naar legia brugge of juvenquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van ADO, Juve Club Brugge en Livorno
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:20 schreef Eluc het volgende:
[afbeelding]
Screenshotje gemaakt uit Lawrence of Arabia... wie kan er een mooi avatartje van maken? Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 29 december 2004 18:41 schreef Godlike02 het volgende:
Kerst voorbij
En tijd voor een nieuw icon
Wie is er zo lief??
Ik dacht er aan om het is in de godfather reeks te zoeken,
Animated mag als ie maar niet te kermis word.
En gewoon een mooi stil leven mag ook
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto's hoeven uiteraard niet gebruikt te worden.
Leef je uit
Ik ben snel tevreden (nou ja eigenlijk ook niet. )
Tnx alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |